quote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef justmattie het volgende:
Uhm nee SoL, ik wil geen relatie voorlopig... sex is wel goed
![]()
tuurlijk lees ik ook tusen de regels door, alleen voelde ik me nu (blijkbaar onterecht) een beetje aangevallen. ik heb ook helemaal geen zin in ruziequote:Op woensdag 12 september 2007 16:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lief Muckje, je moet ook wel bedenken dat niet iedereen dezelfde schrijfstijl heeft en soms moet je misschien een btje door de regels heen kunnen te lezen.
ik ken haar inderdaad verder niet, dus voor mij het wat lastiger om te beoordelen hoe iemand iets bedoeltquote:Misschien heb ik makkelijk praten want we zitten inmiddels al een aardige tijd hier in de SC en ik heb haar natuurlijk ook in het echt gezien, en ik vind haar dus gewoon een schat van een meid![]()
wat mij betreft ook! ik heb uitgelegd wat me dwars zat, zij heeft gezegd wat haar dwars zat, wat mij betreft is daarmee de kous af.quote:Hopelijk komen jullie weer nader tot elkaar als de gemoederen wat bedaard zijn, want een CUL-SC zonder CF kan ik me niet indenken![]()
is het ookquote:Daarbij meegenomen dat CUL ook nogeens één van de liefste en leukste subfora is, gaan jullie maar even je best doen![]()
![]()
dank je!quote:[..]
Slaap ze meisAntibiotica werken meestal pas na 3-4 dagen, weet niet hoe lang je al aan je kuur bezig bent?
en hoequote:ZO die mama heeft gesproken![]()
thanks!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Beterschap Muck
een avondje alleen kan ook heel lekker zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik mis HEMVoor het eerst sinds tijden weer een avondje alleen
![]()
Vanmiddag uit school jaquote:Op woensdag 12 september 2007 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Uhm, Milou weer opgehaald vanochtend?
Ook al is het koud.. dat kreng blijft uit in septemberquote:Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Verwarming in september?
Ik wilde het allemaal uitleggen op msn, maar ik ben geblocked door jequote:Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat jullie bomenknuffelaars waren![]()
Die PM's zijn allemaal van je stalkers.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb gewoon 6 pm's zie ik...die komen morgen wel als ik me nog een btje redelijk voel na het afscheid nemen van mijn tante![]()
Energie-besparende-kusjes voor iedereen![]()
Die is lekker al bezet door mij.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:22 schreef SeaOfLove het volgende:
@ golfer: ik heb ook een Bluezz nodig![]()
Trusteh en sterkte morgen.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga slapen, heb het helemaal gehad...totaal uitgeput, zie op tegen morgen![]()
Nee, je blijft juist bezig als je twee data doet ipv een hele lijstquote:Op donderdag 13 september 2007 00:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Tnx Stereo![]()
Over die PM's... doe dan keuze uit 2 data en niet zo'n hele lijst, zo blijf je bezig![]()
@ golfer: ik heb ook een Bluezz nodig![]()
Vertel, wat is nou het verschil tussen zo'n kreeftenvreetschuur en de vd Valk?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
*burb*
De kreeften hebben ons prima gesmaakt.
Het Holiday Inn was iets netter qua zowel het publiek als het bedienend personeel dan v.d. Valk en diverse kreeftbereidingen waren zondermeer prima.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Vertel, wat is nou het verschil tussen zo'n kreeftenvreetschuur en de vd Valk?
Ik ben niet cute.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer is so cutemet z'n leesbrilletje
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet cute.![]()
Ik ben macho, geil en sexy...maar niet cute.
Golfer, je bent als een broer voor mequote:Op donderdag 13 september 2007 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet cute.![]()
Ik ben macho, geil en sexy...maar niet cute.
Hier zijn we hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef Euc- het volgende:
Is er uberhaubt nog wel iemand, of is iedereen naar een of andere top secret meeting ofzo?
Tis nog 3 dagen!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier zijn we hoor
Geen miet voorlopig
Jij alvast veel sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |