MAar dat hoeft nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:48 schreef MadMaster het volgende:
Sinds ik hier verzeild ben geraakt zit ik veel te veel achter m'n PC...
Neequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je de dokter nou al gebeld?
Ik mag hopen dat jij dat ook vindtquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:51 schreef MadMaster het volgende:
Zoals ik steeds hoor bij 'Jouw Vrouw, Mijn Vrouw':
"We need some quality-time..."
Lekker, uitsmijtertje kaas graagquote:
Ik zit op meer dan 2 dagenquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:38 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens al 2 dagen gestopt met rokenNu hopen dat ik het volhoud
Heb ik niet, wel brood met kaas, komkommer en sla er opquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lekker, uitsmijtertje kaas graag
Hoe lang dan? (of nooit gerookt zekerquote:
Nooit gerookt neequote:Op zaterdag 8 september 2007 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang dan? (of nooit gerookt zeker)
Zometeen lekker pistoletje met corned beefEn een glas yoki
Ja ik ben op een aankomdieet
![]()
Ik had hem al doorquote:
Ga dan gelijk voor een gehaktbal met mayonaise, dan schiet het wat meer opquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang dan? (of nooit gerookt zeker)
Zometeen lekker pistoletje met corned beefEn een glas yoki
Ja ik ben op een aankomdieet
![]()
Dat is echt niet moeilijk vol te houden als je er nooit verslaafd aan bent geraakt hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had hem al doorMaar goed dat je het al zo lang volhoudt
Roken is stom
![]()
Oeh das ook lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga dan gelijk voor een gehaktbal met mayonaise, dan schiet het wat meer op
Blijkbaar had ik honger, heb 16 sneeėn brood (allemaal met hetzelfde) opquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb ik niet, wel brood met kaas, komkommer en sla er op
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik honger, heb 16 sneeėn brood (allemaal met hetzelfde) op
9 kilo in het afgelopen half jaar (en ik woog al bijna nietsquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:03 schreef Supersheep het volgende:
MaJo, hoeveel ben je de afgelopen weken/maanden nou afgevallen?
Ben je me nu al zat?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:38 schreef Supersheep het volgende:
Ik mag hopen dat jij dat ook vindt
Dus nu zie je er vrij mager uit ook?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
9 kilo in het afgelopen half jaar (en ik woog al bijna niets)
9 kiloquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
9 kilo in het afgelopen half jaar (en ik woog al bijna niets)
Ik heb nog wel een blaadje sla voor jequote:Op zaterdag 8 september 2007 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ja zeg, 16 boterhammen allemaal voor jezelf houden
Ik was al slank maar nu ben ik echt dunquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dus nu zie je er vrij mager uit ook?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een blaadje sla voor je
In het begin toen ik 5 kilo was afgevallen nam hij het nog niet echt serieus. Toen er weer 4 kilo af was vond hij het ook wel een beetje zorgelijk wordenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
9 kilodat is wel veel zeg!! Maargoed, ik neem aan dat je huisarts dat ook vindt en het wel in de gaten houdt? Anders is het echt een slechte arts
Daar mag in ieder geval wel zeker 4/5 kilo bij lijkt me jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was al slank maar nu ben ik echt dun(59 kilo bij een lengte van 1.82)
Daar ben ik nu ook druk mee bezigquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar mag in ieder geval wel zeker 4/5 kilo bij lijkt me ja
Het moet eraf?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maarja, itt MaJo hoef ik niet aan te komen(ja dat is eufemistisch bedoeld
)
quote:
En, wat is je gewicht?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Er zou best wat af mogen ja![]()
Alhoewel ik niet de illusie heb dat ik nog eens te dun ga worden...T is een beetje schadebeperking wat ik meestal doe
En ik sport
Sheep welquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
Goed, gooi maar zo'n chocolademuffin dan, en dan praten we er niet meer over![]()
Maak ik een mooie tekening is het ook niet goedquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh.....
Ik dacht meer aan zoiets:
[afbeelding]
Kilo of 80quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoeveel kilo's moet jij meesleuren dan?![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Voel je je nu niet meer achtergesteld nu ik het aan je gevraagd heb?![]()
Dat was je wel, ga het nou niet ontkennenquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik voelde me niet achtergesteld hoor![]()
Dat is meer een wandelend hopjesvla-broodquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat was je wel, ga het nou niet ontkennen![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is meer een wandelend hopjesvla-brood
Rotten Tomatoes kent 'm niet eensquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben gisteren naar de film La Sconosciuta geweest. Echt een aanrader
Dat komt omdat Rotten Tomatoes zuigt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Rotten Tomatoes kent 'm niet eens
quote:
quote:
Of schimmelquote:
Die had ik al gevonden maar daar staat verder ook niet echt iets dus zocht ik bij RT.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
IMDB moet je hebben.. http://www.imdb.com/title/tt0494271/
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden maar daar staat verder ook niet echt iets dus zocht ik bij RT.
quote:Een stad in Noord-Italiė. De Oekraļense immigrante Irina is op zoek naar werk. Ze vraagt hulp aan
de portier van een appartementsgebouw in één van de betere wijken van de stad. In ruil voor een
deel van haar salaris, zorgt hij ervoor dat ze de trappen mag schoonmaken. Irina raakt bevriend met
het kindermeisje van de Adachers, een welgesteld koppel goudsmeden dat woont in het gebouw
waar Irina schoonmaakt. Wanneer het kindermeisje in - niet geheel onverdachte - omstandigheden
van de trap valt, neemt Irina haar plaats in. Ze blijkt al snel de perfecte huishoudster te zijn en
maakt zich onmisbaar als oppas voor Tea, de jonge dochter van de Adachers. Maar Irena heeft een
verborgen agenda. Er is een reden waarom ze zich binnenwurmt in het leven van dit echtpaar...
leuk, bejaarden kijken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik verveel me een beetje, dus ik denk dat ik me zo ga vervelen op een braderie
quote:
Maak me nou niet nog wilderquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedoel je kwijlende bejaarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |