quote:
En, wat is je gewicht?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Er zou best wat af mogen ja![]()
Alhoewel ik niet de illusie heb dat ik nog eens te dun ga worden...T is een beetje schadebeperking wat ik meestal doe
En ik sport
Sheep welquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
Goed, gooi maar zo'n chocolademuffin dan, en dan praten we er niet meer over![]()
Maak ik een mooie tekening is het ook niet goedquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh.....
Ik dacht meer aan zoiets:
[afbeelding]
Kilo of 80quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoeveel kilo's moet jij meesleuren dan?![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Voel je je nu niet meer achtergesteld nu ik het aan je gevraagd heb?![]()
Dat was je wel, ga het nou niet ontkennenquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik voelde me niet achtergesteld hoor![]()
Dat is meer een wandelend hopjesvla-broodquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat was je wel, ga het nou niet ontkennen![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is meer een wandelend hopjesvla-brood
Rotten Tomatoes kent 'm niet eensquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben gisteren naar de film La Sconosciuta geweest. Echt een aanrader
Dat komt omdat Rotten Tomatoes zuigt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Rotten Tomatoes kent 'm niet eens
quote:
quote:
Of schimmelquote:
Die had ik al gevonden maar daar staat verder ook niet echt iets dus zocht ik bij RT.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
IMDB moet je hebben.. http://www.imdb.com/title/tt0494271/
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden maar daar staat verder ook niet echt iets dus zocht ik bij RT.
quote:Een stad in Noord-Italiė. De Oekraļense immigrante Irina is op zoek naar werk. Ze vraagt hulp aan
de portier van een appartementsgebouw in één van de betere wijken van de stad. In ruil voor een
deel van haar salaris, zorgt hij ervoor dat ze de trappen mag schoonmaken. Irina raakt bevriend met
het kindermeisje van de Adachers, een welgesteld koppel goudsmeden dat woont in het gebouw
waar Irina schoonmaakt. Wanneer het kindermeisje in - niet geheel onverdachte - omstandigheden
van de trap valt, neemt Irina haar plaats in. Ze blijkt al snel de perfecte huishoudster te zijn en
maakt zich onmisbaar als oppas voor Tea, de jonge dochter van de Adachers. Maar Irena heeft een
verborgen agenda. Er is een reden waarom ze zich binnenwurmt in het leven van dit echtpaar...
leuk, bejaarden kijken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik verveel me een beetje, dus ik denk dat ik me zo ga vervelen op een braderie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |