Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
zo wil iemand er toch niet uitzien???? wat een vieze huidskleur heeft die mr Olympia sowieso een gore vent.
Geef mij maar de natural look van Arnoldquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:11 schreef Fugie het volgende:
Man die pro bb' ers zijn er al te breed uit, laat staan dat ze nog groter worden![]()
Misschien heb je wel veel gehad aan de tips in het trainingsforum?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:23 schreef no-look het volgende:
Baffer:
mijn God wat een niveau daarHet erge is dat ik af en toe nog moet lachen ook
Myostatin wordt al jaren onderzocht. Na jaren in vivo studies zijn er op dit moment al mensen waar het op getest wordt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:34 schreef Skazminko het volgende:
Supergespierde muis door spel met eiwitten
Natural look van Arnold?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geef mij maar de natural look van Arnold![]()
Ik heb inderdaad een jaar of 8-9 geleden ook al een soortgelijk iets gelezen, dus die studies lopen al heel lang ja.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:11 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Myostatin wordt al jaren onderzocht. Na jaren in vivo studies zijn er op dit moment al mensen waar het op getest wordt.
Bedoel je te zeggen dat het wellicht mogelijk is dat arnold wel eens per ongeluk in aanraking is gekomen met prestatiebevorderende middelen, ledzep?quote:
Arnold heeft een HerbaLife kuurtje genomen, gelijk 20kg VVM erbij in 2 maandenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:49 schreef Baffer het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat het wellicht mogelijk is dat arnold wel eens per ongeluk in aanraking is gekomen met prestatiebevorderende middelen, ledzep?
In het geheel niet, my dear. Tenzij we kunnen instemmen met de gedachte dat het wellicht mogelijk is dat Arnold wel eens per ongeluk in aanraking is gekomen met whey isolaat, maar zelfs is hoogst onwaarschijnlijk, me dunkt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:49 schreef Baffer het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat het wellicht mogelijk is dat arnold wel eens per ongeluk in aanraking is gekomen met prestatiebevorderende middelen, ledzep?
Ik heb gehoord dat ie alle oefeningen met zo'n zwaar mogelijk gewicht zo veel mogelijk herhalingen maakt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:05 schreef no-look het volgende:
hij is als kind ooit in de grote pot toverdrank gevallen, kan die man ook niks aan doen.
Oh, was dat? Ik dacht dat hij op datg Sonja Bakker dieet zat waar ik zoveel goede dingen over gehoord had?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Arnold heeft een HerbaLife kuurtje genomen, gelijk 20kg VVM erbij in 2 maanden
[afbeelding]
Dikke shizzle!![]()
![]()
Ik ga altijd de discussie aan met die vrouwen, die allemaal stuk voor stuk geen idee hebben hoe de stofwisseling werkt en geen idee hebben wat er in de producten zit wat ze eten.quote:Op zondag 2 september 2007 22:20 schreef Fugie het volgende:
bij mij op he werk is ook iedereen aan het sonja bakkeren![]()
ik hou maar wijs mijn mond dan
ik eet eigelijk ook niet mee na 8:00, behalve mijn kwart bakje kwarkquote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ga altijd de discussie aan met die vrouwen, die allemaal stuk voor stuk geen idee hebben hoe de stofwisseling werkt en geen idee hebben wat er in de producten zit wat ze eten.
Ik hoor dan zulke grappige dingen allemaal, zoals "ALLES wat je na 20:00u savonds eet sla je op als vet!"![]()
In een vergiet gooien, en afspoelen. En daarna tijdje in de magnetron. Ik doe dat nu ook met me noten, gezouten zijn ze veel goedkoper dan ongezoute, en ik eet er nogal wat van op een dag.quote:Op maandag 3 september 2007 09:11 schreef BertV het volgende:
gloeiende... net op de zwarte markt goedkoop pompoenpitten (zink) gekocht zijn ze gezouten...
joggingbroek, check. Gaar hempje, check. Stinkende schoenen, check. Handdoekje in schooltas, check. Sorry medestudenten, dit is de enige manierquote:Op zondag 2 september 2007 22:26 schreef no-look het volgende:
damn morgen begint school weer en het wordt meteen krap met trainingstijden. Denk dat ik in sportschoenen en joggingbroek naar school ga. Dan kan ik op de terugweg uit de trein stappen om te squaten/cleanen/benchen
Kun je je niet omkleden bij je sportschool?quote:Op maandag 3 september 2007 10:09 schreef no-look het volgende:
[..]
joggingbroek, check. Gaar hempje, check. Stinkende schoenen, check. Handdoekje in schooltas, check. Sorry medestudenten, dit is de enige manierIk ga naar filosofie en kom straks terug met een squat-pr
Ja, je bent vrij onhanding aan het doen, no-look. Een joggingbroek en shirt nemen ook al niet weer zo weinig ruimte in eb ze hebben altijd wel ergens een plee... maar wel respect dat je zo naar school durft!quote:Op maandag 3 september 2007 10:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kun je je niet omkleden bij je sportschool?
jawel maar ik ga geen sporttas + schooltas meenemen. Maar nu blijkt dat m'n les uitvaltquote:Op maandag 3 september 2007 10:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kun je je niet omkleden bij je sportschool?
Zou ook mijn planning zijn voor vandaag, maar ik weet nog niet of ik gaquote:Op maandag 3 september 2007 14:16 schreef Handschoen het volgende:
Superdude-dayVanavond borst/biceps
![]()
Heb je geen rust tussen de setjes bij dropsets?quote:Op maandag 3 september 2007 16:26 schreef no-look het volgende:
net 78 kg full gesquat. Weer PRVolgende week 80 kg bitches!
verder ben ik fan geworden van dropsets op benchpress. Ik begin nu (zonder spotter, anders hoger) op 60 kg. Dan 3 reps, dan 3 op 58, 56, 54 en dan 8 op 50 en 8 op 40 of iets in die geest. Één lange set en ik heb het gevoel dat ik genoeg heb gebencht voor een maand! Ga eens een paar weken zo aan de gang met twee van zulke sets. Kijken wat het doet voor me
I like your stylequote:Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef Baffer het volgende:
hahaha ik train tegenwoordig 5-6x per week, @ 5500 kcal.
These morons are never going to expect how huge i am gonna be!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mag ik jou cutschema eens zien?quote:Op maandag 3 september 2007 17:59 schreef McGilles het volgende:
Ik heb trouwens mijn cutschema iets aangepast, kcal naar de 2750 gegooid. Ik viel iets te snel af en had toch wel aardig wat honger op sommige momenten.
Vandaag 1,5uur krachttraining en 1 uur rustige cardio, morgen zelfde als vandaag
5500kcal is wel een beetje teveel van het goede ben ik van mening, of heb je een zware job?quote:Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef Baffer het volgende:
hahaha ik train tegenwoordig 5-6x per week, @ 5500 kcal.
These morons are never going to expect how huge i am gonna be!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 08:00 : 50gr brinta ,40cl melk ,30gr wheyquote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Mag ik jou cutschema eens zien?
Een alternatief is de hook grip, waarmee ik goede ervaringen heb.quote:Op maandag 3 september 2007 19:40 schreef Frautie het volgende:
Vanaaf weer voor 't eerst in maanden zwaar getraind. Rug en biceps gedaan.
85 kg gedeadlift, wat een PR isHeb wel superveel spierpijn aan mijn benen, dus het was wel weer een beetje zelfkastijding
Zit ook een beetje te klooien, want ik wou 'm eigenlijk met mix grip gaan tillen. Maar hij voelde niet lekker aan?Dus uiteindelijk op de 'normale' manier gedaan, maar ideaal is 't niet. Maar eens wat filmpjes zoeken en ff goed kijken hoe de houding enzo is.
Respect voor jequote:Op maandag 3 september 2007 19:40 schreef Frautie het volgende:
Vanaaf weer voor 't eerst in maanden zwaar getraind. Rug en biceps gedaan.
85 kg gedeadlift, wat een PR isHeb wel superveel spierpijn aan mijn benen, dus het was wel weer een beetje zelfkastijding
Zit ook een beetje te klooien, want ik wou 'm eigenlijk met mix grip gaan tillen. Maar hij voelde niet lekker aan?Dus uiteindelijk op de 'normale' manier gedaan, maar ideaal is 't niet. Maar eens wat filmpjes zoeken en ff goed kijken hoe de houding enzo is.
Ach ik blijf mijn taille wekelijks opmeten, als ik zie dat ik iets te snel "groei" dan gaan de cals wel omlaag.quote:Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
5500kcal is wel een beetje teveel van het goede ben ik van mening, of heb je een zware job?
4500kcal zal meer dan genoeg zijn voor jou toch?
Dat is een manier ja. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een overschot van +/- 1500-2000kcal kan omzetten naar spiermassaquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:01 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ach ik blijf mijn taille wekelijks opmeten, als ik zie dat ik iets te snel "groei" dan gaan de cals wel omlaag.![]()
De chocomel van tegenwoordig (opa BertV) is niet vetter dan halfvolle melk, je hebt alleen meer suikers te pakken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef no-look het volgende:
ik zit te overwegen een chocomel-kuurtje te gaan houdenIPV een liter melk per dag een liter chocomel pakken
naja ik had eerst altijd een blikje bij de lunch maar vond het toch wat teveel (was een week met niet zoveel training) dus ben ik overgestapt naar appelsapquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef no-look het volgende:
ik zit te overwegen een chocomel-kuurtje te gaan houdenIPV een liter melk per dag een liter chocomel pakken
Nee geen dope voor mij..quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat is een manier ja. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een overschot van +/- 1500-2000kcal kan omzetten naar spiermassa
Of ben je aan de dope?
Ik denk omdat je dan al veel maaltijden weg hebt gewerkt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:45 schreef Baffer het volgende:
Mijn trainingen gaan 'savonds altijd beter om een of andere reden, snap ook niet waarom.
Voornamelijk een kwestie van wennen. Je bent sochtends in het algemeen sterker dan savonds, dat is een feit. 3 uur na het opstaan als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:47 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik train avonds ook beter dan ochtends.
Brinta hoofdjequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD ik krijg een plofkop, weet niet of het door de creatine komt of iets anders.![]()
Ach neem ik dan maar voor lief, cutten kan altijd nog![]()
jaquote:
De Arnold huilt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:33 schreef Fugie het volgende:
mm vanavond maar even niet trainen, heb niet echt zin meer nu (nog niet echt rust gehad sinds vanochtend 6 uur). Morgen dan maar weer en dan weer hard knallen
ach arnold lag ahlve dagen op het strand te pittenquote:
Ja, maar de andere helft trainde hij.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach arnold lag ahlve dagen op het strand te pitten
besides heb ik wat kleine pijntjes die ik nu ook nog wat extra rust kan geven. Nu de batterij maar opladen voor morgen![]()
Ziet er goed uit, alleen wegen boterhammen geen 40gr per stuk, of snij je je brood zelf? Ik zou dit als ik jouw was even nawegen. Ook de samenstelling van je whey shake vind ik vreemd, veel te veel koolhydraten zitten erin, is dit wel een whey shake?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie van mijn voedingschema?
Wil graag massa kweken.
Op of aanmerkingen zijn welkom!
Niet zo handig kerel, krachttrainen op een lege maag als je al een hoge verbranding hebt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:24 schreef koejoeloek het volgende:
Heb een hele tijd op een lege maag getraint, had ergens gelezen dat mensen die moeilijk aankomen zoals ik dus vaak werd aangeraden om het ontbijt over te slaan en dan dus als middageten extra veel te eten, dat is het worstelaars-dieet schijnbaar, mensen die veel moeten aankomen in korte tijd schijnen dat vaak zo te doen. Voor mij hielp het geen flikker, maar heb al wel vaker dus smorgens getraint en dat ging altijd heerlijkSavonds vind ik het veel te druk, en smiddags geen tijd
Dat dacht ik ook. Spieren zul je dan niet creëren.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:43 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Niet zo handig kerel, krachttrainen op een lege maag als je al een hoge verbranding hebt.
Thanks! Ga ik volgende week proberen dan. Voelt denk ik natuurlijker aan dan met mixed grip.quote:Op maandag 3 september 2007 20:43 schreef LedZep het volgende:
Een alternatief is de hook grip, waarmee ik goede ervaringen heb.
Ook al zit je te cutten of te bulken, het is altijd makkelijk om een eetschema te maken om je je er ongeveer of compleet aan te houden.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:35 schreef Frautie het volgende:
[..]
Thanks! Ga ik volgende week proberen dan. Voelt denk ik natuurlijker aan dan met mixed grip.
_________________________________________________________________________________
Al dat gepiep over cutten en kcal's. Jullie willen niet weten wat ik eet op een dag
Enige wat echt friggin irritant is dat ik het constant koud heb![]()
![]()
Frikandellen power!!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:00 schreef mister_popcorn het volgende:
ohoh... ik ben vanochtend vroeg begonnen met werken (flexibel bijbaantje) en vanmiddag om 1330 gestopt. Had iets te weinig eten bij me, en fiets op de terugweg langs de snackbar. Frikandel speciaal, broodje kaassoufle pindasaus (ja, geen grapje, is echt lekker) en een patat. Echt lang geleden dat ik zoiets heb gedaan, maar had echt even behoefte aan een vet-shot
Zometeen lekker trainen, front en overhead squats, chinnen, pushups en wat kleiner werk.
Brood bij de bakker had ik gewogen, 28gr per sneetje. Brood van de COOP had ik gewogen (donkerbruin) en dat woog 32gr per sneetje. Ik doe dus 30gr per sneetje gemiddeld.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Wie weet hoeveel hoeveel gram een snee brood is en hoeveel gram Brinta gaat er ongeveer in 400ml melk?
Altijd handig ja. Ik heb eenmalig een keer heel veel producten gewogen die ik zo nu en dan eet en dit zit gewoon in m'n hoofd, wel zo makkelijk met een schema makenquote:Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dankje!
Ik zal zo even naar de blokker voor een digitale weegschaal.
Idd, Heb je nog tips, op of aanmerkingen over mijn schema?quote:Op woensdag 5 september 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Altijd handig ja. Ik heb eenmalig een keer heel veel producten gewogen die ik zo nu en dan eet en dit zit gewoon in m'n hoofd, wel zo makkelijk met een schema maken
Ik zou wat met (goede) vetten toevoegen voor de middelste maaltijden. Wat pinda's oid. Misschien wat vis toevoegen. Kipfilet plakjes vervangen door 1 portie pindakaas.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:17 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Idd, Heb je nog tips, op of aanmerkingen over mijn schema?
Ik heb om 12uur de kalkoenfilet plakjes vervangen door 30gram pindakaas (2stukken brood) en ik neem per dag ook 2 visolie capsules, om 22uur neem ik ook koolvis he dus qua vis krijg ik wel genoeg binnen.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zou wat met (goede) vetten toevoegen voor de middelste maaltijden. Wat pinda's oid. Misschien wat vis toevoegen. Kipfilet plakjes vervangen door 1 portie pindakaas.
Ik vind het maar een nadeel, ondervind er vooral last van in de zomerquote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ook al zit je te cutten of te bulken, het is altijd makkelijk om een eetschema te maken om je je er ongeveer of compleet aan te houden.
Ik heb het nooit koud, vanmorgen om 07:45u vrolijk op mijn fiets de deur uit met korte broek en tshirtLang leve spieren + vetlaag
1,5 Jaar? Ik eet sinds een jaar ofzo 1x per week patat of mc donalds. Bevalt goedquote:Op woensdag 5 september 2007 14:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Frikandellen power!!![]()
Of juist niet.....
ps. Laatste keer dat ik frituur op heb is denk ik anderhalf jaar geleden.
ik ga altijd eerst pussy mp doen, met 32,5 kg ofzo tegenwoordigquote:Op woensdag 5 september 2007 16:44 schreef no-look het volgende:
ik heb een nieuwe favoriete oefening. Pushpressenzo snel mogelijk bodyweight boven mijn kop drukken, lekker lijkt me dat. Zit nu op 60 kg, nog ongeveer 14 te gaan dus
Vanavond even checken hoe hoog ik spring, ben zeer benieuwd.
mneej valt wel mee, ik ga straks benchen met 4x6x57,5 en moet nog zien of ik het wegkrijg. Maar na bp doe ik nog incline db press en db flies.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga altijd eerst pussy mp doen, met 32,5 kg ofzo tegenwoordig
en dan daarna nog even eens setje pushpresen met kg of 40, dan heb ik het meestal wel redelijk gehad
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:30 schreef Baffer het volgende:
90kg one armed deadlift.
mijn nieuwe approach omvat de gedachte: 'wat is nu eigenlijk een paar kilo?'quote:Op woensdag 5 september 2007 22:57 schreef Skazminko het volgende:
Heb gisteren een spiertje in mijn onderrug verrekt bij deadlift, probeerde 135 kilo te liften.(wel gelukt btw.
)
Meende dat het al weg was, ga ik vandaag squaten, voel ik hem weer, heb maar zo'n halve training gedaan. Met halve gewichten.Van mijn maatje gehoord dat ik het een tijdje moet laten rusten, en maar even niet moet squaten/deadliften.
![]()
goeie approachquote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef no-look het volgende:
[..]
mijn nieuwe approach omvat de gedachte: 'wat is nu eigenlijk een paar kilo?'
En met dat motto ga ik volgende week 136 kg liften heb ik besloten. Enough with the bullshit. Desnoods gebruik ik magnesium voor grip maar ik weet gewoon dat ik het kan.
Volgende week richting de 100 voor mij.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef no-look het volgende:
[..]
mijn nieuwe approach omvat de gedachte: 'wat is nu eigenlijk een paar kilo?'
En met dat motto ga ik volgende week 136 kg liften heb ik besloten. Enough with the bullshit. Desnoods gebruik ik magnesium voor grip maar ik weet gewoon dat ik het kan.
Met schuinbankje ertussen en onderaan vast maken is wel lekker als afmaker voor borst. Bankje wel goed neerzetten.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:06 schreef koejoeloek het volgende:
morgenvroeg weer aan de gang, als ik tenminste geen ontzettende spierpijn heb, vandaag voor het eerst cable flies gedaan, en dat voel ik nu nog steeds, maar ja morgen geen spierpijn betekent trainen
Is ook goed idee inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2007 21:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Met schuinbankje ertussen en onderaan vast maken is wel lekker als afmaker voor borst. Bankje wel goed neerzetten.
Zou niet 2 dagen achter elkaar borst trainen.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:29 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Is ook goed idee inderdaadmorgen eens proberen
Koude handen en voeten hebben is denk ik echt een vrouwendingquote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef McGilles het volgende:
Ook al zit je te cutten of te bulken, het is altijd makkelijk om een eetschema te maken om je je er ongeveer of compleet aan te houden.
Ik heb het nooit koud, vanmorgen om 07:45u vrolijk op mijn fiets de deur uit met korte broek en tshirtLang leve spieren + vetlaag
Als ik spierpijn heb ga ik ook niet me borst trainen, maar als ik niks voel dan ga ik meestal wel. Maar aangezien het een nieuwe oefening voor me is, + een behoorlijk zware oefening ga ik er wel vanuit dat me spierpijn morgen niet weg isquote:Op donderdag 6 september 2007 22:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zou niet 2 dagen achter elkaar borst trainen.
Volgens mij heeft dat allemaal niet zoveel nut, rust is heel belangrijk.quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:45 schreef Fugie het volgende:
Met betrekking tot spierpijn; ik train 's avonds, wat betekend dat als de spierpijn 's ochtends weg is ik alsnog 14 uur heb voordat ik ga trainen. Dat is voor mij voldoende tijd hersteltijd om vervolgens die spier weer te trainen.
Als ik nog spierpijn heb ga ik wel trainen maar dan nooit met volle gewichten, gewoon op het gemakje of ik draai me schema om
komt zelden voor dat ik train met spierpijn thoughquote:Op vrijdag 7 september 2007 07:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat allemaal niet zoveel nut, rust is heel belangrijk.
harder trainenquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:19 schreef BertV het volgende:
Echt spierpijn lukt me niet.
Eergisteren enorm zwaar getrained... de dumbell's rolde nog net niet op de parketvloer
Nu wat vaag gevoel maar geen spierpijn.
Maar bij mij komt het niet een dag later, maar nog een dag later :pquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Fugie het volgende:
spierpijn is over het algemeen pas 'een dag later'
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:59 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Maar bij mij komt het niet een dag later, maar nog een dag later :p
ow, ok, dacht dat je meteen de volgende dag bedoeldequote:Op vrijdag 7 september 2007 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
je verwacht het de dag erna maar het komt pas de 2de dag. Is vrij normaal
Als je elke dag iets wilt doen zou ik maar 45min trainen per dag. Gewoon 1 a 2 spiergroepen pakken met niet teveel setjes en weer op naar huis. Voorbeeldje wat ik even uit mijn mouw schud:quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:05 schreef Handschoen het volgende:
[..]
ow, ok, dacht dat je meteen de volgende dag bedoelde.
Verder ben ik eigenlijk op zoek naar een tijdelijk nieuw schema. Over 1 week heb ik 2 weken vrij, waarin ik wel wat werk wil gaan verrichten in de sportschool. Op zich wil ik elke dag wel iets doen... (weekend kan evt ook). Suggesties over waar ik dan voor kan gaan, zodat ik zo veel mogelijk profeit van die 2 weken kan krijgen?
In deze gym lukt dat sowieso niet optimaal, wil ook geen reus worden maar ik ga voor een mooie fysiek.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:50 schreef Fugie het volgende:
ja maar dan zal je dus ook nooit echt vooruit gaan eh ?
Ik zou als ik jou was, gewoon een keer stug 90kg erop leggen en er vol voor gaan! Met pure motivatie moet het echt wel kunnen!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:52 schreef no-look het volgende:
dude jij hebt echt een borst-obsessie hè
Net 82 kg full squat! Ik ga lekker man
Ziet er op zich wel ok uit. ik zat inderdaad ook te denken aan 'dagen' van ongeveer 3 kwartier ja. En ik denk dat ik dan BP 1 keer per week doe oid. Squatten wil ik wel 2 keer per week doen danquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je elke dag iets wilt doen zou ik maar 45min trainen per dag. Gewoon 1 a 2 spiergroepen pakken met niet teveel setjes en weer op naar huis. Voorbeeldje wat ik even uit mijn mouw schud:
dag1: benen biceps
dag2: borst schouders
dag3: rug triceps
dag4: benen kuiten
dag5: borst traps
dag6: rug onderrug
dag7: cardio buik
Er zou wel genoeg niet deugen maar het is maar een idee zonder er over na te denken
hehe 90 gaat echt nog niet lukkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was, gewoon een keer stug 90kg erop leggen en er vol voor gaan! Met pure motivatie moet het echt wel kunnen!
er stond vandaag iemand in de smith wel heel overdreven te squatten, met zijn benen in een hoek van 90 graden op parralelquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:26 schreef no-look het volgende:
[..]
hehe 90 gaat echt nog niet lukkenIk deed denk ik 5 seconden over die ene rep op 82 volgens mij. Maar 100 kg voor nieuwjaar moet gaan!
hahah neem aan dat je mij bedoeld, ik train voornamelijk het beachboy gedeelte jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:52 schreef no-look het volgende:
dude jij hebt echt een borst-obsessie hè
Net 82 kg full squat! Ik ga lekker man
nice!quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:02 schreef BertV het volgende:
Mijn eerste deadlift... gek genoeg waren mijn handen het zwakste punt, had ik nooit gedacht.
Ik rommelde er 130kg uit.
Flikker toch op naar een ander forum omhoog gevallen kutpuber. Dit is FoK en geen DBB...quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:21 schreef pectoralisminor het volgende:
Waar is dat smerig stuk stront van een mrJ???
MIJN BAN MEANS WAR!!!!!!!!
Daar mis je toch niks aan of wel?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:29 schreef no-look het volgende:
ik ben gebanned op bafferbuilding geloof ik
Hahaha ze hebben je naam veranderd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:29 schreef no-look het volgende:
ik ben gebanned op bafferbuilding geloof ik
Daar heb je het mis mijn beste, wij zijn een gezellige online community die graag onderling vraagstukken wat betreft training oplossen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daar mis je toch niks aan of wel?
HAha, ok ''harde kern mc Gilles''.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daar mis je toch niks aan of wel?
Hallo Baffer cloon A.k.A. triest geval A.K.A. loser!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:12 schreef pectoralisminor het volgende:
[..]
HAha, ok ''harde kern mc Gilles''.
Ik wed dat jouw volwassenheid naar voren komt als een plas hondenpis in de sneeuw.
Wat een kankerfag ben je ook.
Ga aub terug naar je 'vrienden' op een ander forum.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:21 schreef pectoralisminor het volgende:
HAha mister jlo.
Is dit j's travestieten account?
Hahah ik wed dat jij het type gast bent dat wekelijks te vinden is op ''parkeerplaatsen'.
Gayer than doing things for women.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:28 schreef McGilles het volgende:
Ga aub terug naar je 'vrienden' op een ander forum.
Tussen alle normale reacties die in dit topic staan zie je gelijk jouw kinderachtige en niet grappige posts. Echt weer zo'n internet kiddo die op het internet wel stoer durft te doen. Zielig...
Zoals ik en anderen al zeiden; je bent niet grappig. Ga maar gauw kijken of je weer op DBB kan, kan je daar mensen gaan vervelen ipv hier.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:45 schreef pectoralisminor het volgende:
Het grappige is, ik heb de rest nieteens gelezen:)
Ja tuurlijk is het mijn kloon, mr internet detective.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hallo Baffer cloon A.k.A. triest geval A.K.A. loser!!![]()
en wat staat er op de planning?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:51 schreef LedZep het volgende:
Spam, rel en ellende
Ik ga volgende week eens eenmalig naar een gym toe
Olympic lifts + squats + pulls + pressesquote:Op zondag 9 september 2007 10:14 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en wat staat er op de planning?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 9 september 2007 11:45 schreef LedZep het volgende:
[..]
Olympic lifts + squats + pulls + presses
Eenmalig, kijken wat er nog over is na 9 maanden niets doen.
nee, bananen wordt je dik vanquote:Op maandag 10 september 2007 11:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Even een snel vraagje, ik zit nog steeds in de cut en heb vanmiddag om 15:30 fysio (oftewel een uurtje cardio) en daarna wil ik in de gym aan de slag. Is het dan aan te raden na de fysio even een banaantje en een shake te nemen?
Lijkt mij toch wel, je moet je energievoorraad aanvullen aangezien je in de cut zit. Maar misschien is iets van Brinta nog wat gezonder?quote:Op maandag 10 september 2007 11:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Even een snel vraagje, ik zit nog steeds in de cut en heb vanmiddag om 15:30 fysio (oftewel een uurtje cardio) en daarna wil ik in de gym aan de slag. Is het dan aan te raden na de fysio even een banaantje en een shake te nemen?
Ik ga direct door na de fysio dus brinta is geen optie, een boterham leek mij persoonlijk slechter dan een banaan. Ik moet toch even snel wat energie hebben die ik direct weer gebruik voor mijn training erna?quote:Op maandag 10 september 2007 11:31 schreef Haijo het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel, je moet je energievoorraad aanvullen aangezien je in de cut zit. Maar misschien is iets van Brinta nog wat gezonder?
Als je met zulke korte termijn zit moet je volgens mij wel aan de druivensuikers oid idd. En een shake neem je sowieso na de training dus die kun je het beste dan ook nemen.quote:Op maandag 10 september 2007 11:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ga direct door na de fysio dus brinta is geen optie, een boterham leek mij persoonlijk slechter dan een banaan. Ik moet toch even snel wat energie hebben die ik direct weer gebruik voor mijn training erna?
Dan kan ik dat even proberen. Dacht zelf aan dextrose --> insulinepiek --> negatief effect in cut. Of is dit bull?quote:Op maandag 10 september 2007 12:03 schreef Handschoen het volgende:
Dextrose is ook waar ik aan zit te denken dan ja...
quote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef Tommy_808 het volgende:
net terug van eerste training na 3 weken zomerstop![]()
een tip voor de liefhebbers van PIB (Pijn In Benen): stop 3-4 weken met beenoefeningen en probeer dan je record te evenaren![]()
Denk dat dat wel meevalt. Probeer bijvoorbeeld eens 30 gram op te lossen in 500 ml (=6%). Neem een paar goeie slokken tussen je fysio en sport in en drink de rest tijdens je training op...quote:Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan kan ik dat even proberen. Dacht zelf aan dextrose --> insulinepiek --> negatief effect in cut. Of is dit bull?
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgavequote:Op maandag 10 september 2007 13:31 schreef Videopac het volgende:
Ff nagaan of er een gym in de buurt van je hotel is...
ik zou gaan bulken! als je maar 'n beetje buiten london zit vind je overal pubs waar je voor max 1.5 pound 'n burger, chips en 'n pint kan kopen.quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgave
Als ik er langer als 2 dagen moet zijn, dan zorg ik wel dat ik daar kan trainen
Volgens mij lijkt dat vooral zo. Ze zijn vooral kurk en kurk droog, benen hebben ze meestal amper.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Prachtig om te zien hoe gespierd sommige turners zijn.
Wow een mod in het bb topicquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:04 schreef mitt het volgende:
Hou eens op met die onzin, anders is het hier ook wegwezen
En ik maar denken dat het door de big mac's kwam die ik aan me dieet had toegevoegdquote:
Ik had laatst 6 dagen niet getraint, omdat 2 gasten hadden afgezegd met sterkste man trainingenquote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef Tommy_808 het volgende:
net terug van eerste training na 3 weken zomerstop![]()
een tip voor de liefhebbers van PIB (Pijn In Benen): stop 3-4 weken met beenoefeningen en probeer dan je record te evenaren![]()
Ja big macs zijn vet goed man, daar heb ik echt super gains mee gemaakt!quote:Op maandag 10 september 2007 22:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat vooral zo. Ze zijn vooral kurk en kurk droog, benen hebben ze meestal amper.
[..]
Wow een mod in het bb topic
[..]
En ik maar denken dat het door de big mac's kwam die ik aan me dieet had toegevoegd
[..]
Ik had laatst 6 dagen niet getraint, omdat 2 gasten hadden afgezegd met sterkste man trainingen![]()
![]()
![]()
Toen dag erna gaan squaten en ik stond net iets breder dan normaal, mijn god zeg. Heb 3 dagen niet fatsoenlijk kunnen lopen. Zelfs 1 dag erna was het al erg, terwijl het normaal pas na 2 dagen begint bij mij met benen.
Heel veel succes / sterkte!quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgave
Als ik er langer als 2 dagen moet zijn, dan zorg ik wel dat ik daar kan trainen
Dude! Lees je eens ff inquote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef mister_popcorn het volgende:
ik zou gaan bulken! als je maar 'n beetje buiten london zit vind je overal pubs waar je voor max 1.5 pound 'n burger, chips en 'n pint kan kopen.En dan dat ontbijt, wat ook al voor 1 pond overal kan halen, oei oei oei.
![]()
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:36 schreef Videopac het volgende:
Heel veel succes / sterkte!
Ik moet niks van die witte saus hebben tussen een wopperquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:30 schreef Videopac het volgende:
Big Macs:Whoppers:
; loop dus even door naar het station Ivo...
Gisteren eindelijk weer eens een fatsoenlijke training gehad: o.a. 10x 8x 8x 70kg BP. Rest ging ook goed, redelijk doorgewerkt, niet te lange pauzes tussen de setjes (deed ik de laatste tijd nogal in de hoop iets meer te herstellen.
En het belangrijkste: ik had er weer echt zin in!
De server schijnt er weer eens dood te zijn. Wat een prutsers toch (op Fok! ook trouwens).quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:46 schreef ivosnivo het volgende:
Ben ik trouwens gebanned op dbb j? Ik kan er niet meer op komen. Zoveel heb ik niet gelogen in me logje toch
Wat doe je moeilijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:25 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik ben sinds een paar dagen aan de pannenkoeken.![]()
Recept:
Pak meergranenmix
300ml magere melk
600ml water
3 hele eieren
3 eieren zonder dooier
Hiervan kan ik ongeveer 9 pannenkoeken bakken waarvan ik er 3 per dag eet tijdens een maaltijd.
Voedingswaarde per pannenkoek:
Kcal: 204
Eiwitten: 9.6
Koolh.: 35
Vetten: 2.8
Dit is btw niet het enigste wat ik eet hoor, dit is een onderdeel van mijn complete schema.
In mijn eigen pannenkoeken kan ik doen wat ik wil, vandaar dat ik ze niet kant en klaar haal.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijkkoop gewoon kant en klare pannekoeken van de supermarkt, naturel!!'
* MisterJ.Lo krijgt weer honger in een pannekoek met pindakaasom het vervolgens een minuutje in de magnetron te laten doen, en daarna heerlijk in zijn mond te laten smelten
![]()
![]()
GRR waarom laat je me eraan denken.
Ziet er goed uit. Alleen ik heb een grafhekel aan koken. Kook 1x per 14 dagen ofzo. Zit de laatste tijd veel aan het ijs met caramel en noten van de aldi. Echt gruwelijk lekker, volgend jaar zomer wil ik een enorme papzak zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:34 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Wat vind je van mijn pannenkoeken Ivosnivo?
Ik sta naast uw zijde, beste "frank".quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:08 schreef Baffer het volgende:
Haha gayer than caring about pancakes instead of discussing the brutal video's I just posted.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef Baffer het volgende:
Geil beest ben je ook he.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijkkoop gewoon kant en klare pannekoeken van de supermarkt, naturel!!'
* MisterJ.Lo krijgt weer honger in een pannekoek met pindakaasom het vervolgens een minuutje in de magnetron te laten doen, en daarna heerlijk in zijn mond te laten smelten
![]()
![]()
GRR waarom laat je me eraan denken.
Ik bak die pannenkoeken 2x per week (zondagavond en woensdag avond) Elke keer bak ik er 9 en kan ik precies 3 dagen vooruit zo overlap ik mooi mijn week exclusief zondag.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen ik heb een grafhekel aan koken. Kook 1x per 14 dagen ofzo. Zit de laatste tijd veel aan het ijs met caramel en noten van de aldi. Echt gruwelijk lekker, volgend jaar zomer wil ik een enorme papzak zijn.
Is dat 4 voor rug totaal, of 4 per gedeelte van je rug? Ik zelf heb 3 oefeningen dedicated aan rug totaal...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:36 schreef Fugie het volgende:
ik begrijp opeens waarom mijn rug wel aardig rap groeit![]()
ik doe er altijd 4 oefeningen voor itt de meeste spiergroepen waar ik max 3 oefeningen doe (except benen).
4 totaalquote:Op woensdag 12 september 2007 11:31 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Is dat 4 voor rug totaal, of 4 per gedeelte van je rug? Ik zelf heb 3 oefeningen dedicated aan rug totaal...
Schoon eten in de UKquote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Frautie het volgende:
Onder welke nickname?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:45 schreef Handschoen het volgende:
*jeej*. voor het eerst een foto gemaakt en op DBB gezet () en postief commentaar geeft altijd toch weer extra motivatie
Ik heb ook even positief commentaar gegeven. Zeer nette gains voor zo'n korte tijd!quote:
Die 2,98 euro per week is als je tussen 09:00 en 17:00 sport. De 4F4 in Eindhoven heeft geen squatrek, geen bankdrukmogelijkheid, dumbbells t/m 32 kg, 0 begeleiding en het interieur van een grafkelder.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef Stienn het volgende:
Weet er hier iemand een goeie sportschool in Groningen? Zag een advertentie staan van Fit 4 Free, fitnessen voor 2,98 euro per week. Of kan ik beter naar de Aclo gaan? Een jaar fitnessen voor 110 euro?
Geen idee; vraag het ze.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:06 schreef Stienn het volgende:
Klopt het dat je bij Fit 4 Free ook bij andere vestigingen sporten?
Bij F4F goed kunnen builden, ga weg manquote:Op woensdag 12 september 2007 14:59 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Een vriend van mij traint ook bij Fit4Free en is daar erg tevreden over.
Hij is ook erg hard aan het bodybuilden dus mogelijkheden genoeg om daar met de gewichten te gooien.
Succes
Thanx, working on itquote:Op woensdag 12 september 2007 15:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb ook even positief commentaar gegeven. Zeer nette gains voor zo'n korte tijd!
Nu nog mooie krachtgains![]()
![]()
ik train bij Harimau, das een hele goede sportschool 100 euro per 3 maand. Maar stap misschien over naar kelderwerk want daar traint me sterksteman maatje. Die is 25 euro voor 15x trainen geloof ik.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef Stienn het volgende:
Weet er hier iemand een goeie sportschool in Groningen? Zag een advertentie staan van Fit 4 Free, fitnessen voor 2,98 euro per week. Of kan ik beter naar de Aclo gaan? Een jaar fitnessen voor 110 euro?
Erg leuk al die dingen die er niet zijn maar zo te zien weet hij zich aardig te redden met het spul wat er wel is..quote:Op woensdag 12 september 2007 15:51 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Bij F4F goed kunnen builden, ga weg man. Dumbels tot 30 kilo, als je geluk hebt 1 bankdruk bench en geen squatten en deadliften. En nee squatten in een smith doe ik niet aan. Verder vol met beachboys, ronduit slechte begeleiding en bijna alleen maar isolatie en cardio
![]()
[..]
Thanx, working on it![]()
inclusief 2 sateprikkers als benen ?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Erg leuk al die dingen die er niet zijn maar zo te zien weet hij zich aardig te redden met het spul wat er wel is..
hier een paar foto's van hem: http://partyflock.nl/album/480533/1131739.html
Hij is alleen maar heel erg droog, zit niet echt massa aan.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Haha ik weet zijn benen niet, maar waarom moet er altijd commentaar worden geleverd.
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hij is alleen maar heel erg droog, zit niet echt massa aan.
geen commentaar, just checkingquote:Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Haha ik weet zijn benen niet, maar waarom moet er altijd commentaar worden geleverd.
Volgens mij gebruikt hij anabolenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Erg leuk al die dingen die er niet zijn maar zo te zien weet hij zich aardig te redden met het spul wat er wel is..
hier een paar foto's van hem: http://partyflock.nl/album/480533/1131739.html
1 jaar fanatiek trainen en je hebt zo ver, ik heb zo gauw geen foto maar als je 1 jaar 100% gezond doet en flink 4/5 keer per week traint heb je dat, het is namelijk nogal droog en weinig massa.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
23
Dit bereik je niet zomaar, hij is al 6 jaar bezig.
lolquote:Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dit bereik je niet zomaar, hij is al 6 jaar bezig.
ja want onze voorouders hadden ook geeen kleding, dus waarom zouden wij het wel aandoen ehquote:Op donderdag 13 september 2007 08:51 schreef ivosnivo het volgende:
Whehehe iedereen loopt er in een regenjas, maar meneer moet zijn stoere body showen(wat is dat toch tegenwoordig met mannen en roze onderbroeken?)
Wil je nog op een bepaald gewicht eindigen of gewoon als je het 'genoeg' vind ?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:09 schreef McGilles het volgende:
Vandaag weer een meting gedaan van mijn gewicht.
Na een tijdje cutten zit ik al op 98,8kg, toch een heel verschil als je kijkt dat ik een tijd terug nog +/- 108 woog.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:01 schreef no-look het volgende:
Die Johnny Knoxville heeft wel een beter lichaam dan 90% van de lui die ik in m'n leven heb zien trainen. Goed droog en nog best aardige armen en borst hoor. Zal wel een beachboy zijn maar ik snap het gebash niet echt.
Ben ik wel beetje met je eens. Al heb ik wel veel meer respect voor wat die gasten doen. Mijn doel is er een beetje tussenin, krukdroog hoeft van mij niet maar een vetzwijn ook weer niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:03 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik vind trouwens de beachboy look vele malen mooier dan die "sterkste man" figuren met een vrij hoog vet %/
Maar iedereen zijn ding, geef mij het menshealth cover model maar.
he, anders ga jij mijn gedachten even typenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ben ik wel beetje met je eens. Al heb ik wel veel meer respect voor wat die gasten doen. Mijn doel is er een beetje tussenin, krukdroog hoeft van mij niet maar een vetzwijn ook weer niet.
Ik ga nog precies 5 weken cutten, ongeacht het resultaat. Maar ik denk dat ik eindig op 94kg. Dat is dus 1kg per week kwijt.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
Wil je nog op een bepaald gewicht eindigen of gewoon als je het 'genoeg' vind ?
zeker niet verkeerdquote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ga nog precies 5 weken cutten, ongeacht het resultaat. Maar ik denk dat ik eindig op 94kg. Dat is dus 1kg per week kwijt.
Dan ben ik dus 1.93m en 94kg, hopelijk zit de 140-145 bankdruk er dan nog in, een mooi relatief resultaat![]()
![]()
Zodra ik klaar ben met cutten ga ik ook niet meer extreem bulken. Gewoon een paar honderd kcal boven onderhoud icm 3x krachttraining en 2x cardio per week. Langzaam kijken wat de vooruitgang dan is. Maar ik was het een beetje zat om savonds 'dik' te lijken en het vaak zo warm te hebben en veel te zweten.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeker niet verkeerd
mijn doel is om op 85kg uit te komen bij ~1,85 dan schakel ik om naar lekker 2x in de week trainen om stabiel te blijven.
Mja dik lijk ik toch nietquote:Op donderdag 13 september 2007 13:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zodra ik klaar ben met cutten ga ik ook niet meer extreem bulken. Gewoon een paar honderd kcal boven onderhoud icm 3x krachttraining en 2x cardio per week. Langzaam kijken wat de vooruitgang dan is. Maar ik was het een beetje zat om savonds 'dik' te lijken en het vaak zo warm te hebben en veel te zweten.
hoe komt dit eigenlijk... heb het ook gemerkt. alleen maar omdat je zwaarder bent?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:55 schreef McGilles het volgende:
. Maar ik was het een beetje zat om savonds 'dik' te lijken en het vaak zo warm te hebben en veel te zweten.
Dit komt omdat je door het bulken meer eten binnenkrijgt dus je lichaam moet meer verbranden gevolg: warmer lichaam dat wil afkoelen (zweten)quote:Op donderdag 13 september 2007 14:12 schreef Handschoen het volgende:
[..]
hoe komt dit eigenlijk... heb het ook gemerkt. alleen maar omdat je zwaarder bent?
Probeer het nu een beetje rond de 107kg te houden. In de winter ga ik het wel optrainen naar zo'n 110kg.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:39 schreef ivosnivo het volgende:
Ik hoop volgend jaar zomer (begint het sterkste man seizoen weer) rond de 125kg te zitten. Zit nu op 117kg.
Hmmjaa, moesten er nog bij idd.quote:
Lactose + suiker, niet ideaal dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:45 schreef tho_Omas het volgende:
Ik drink de laatste tijd regelmatig minstens 2 liter Milk & Fruit per dag omdat het 13gram carbs per 100ml bevat plus ongeveer 3 gram eiwit. Vroeg me alleen af of dit geschikte carbs zijn of meer vetmakers?
Hehe tja, ik vind het een makkelijke manier om aan de nodige Kcals te komen.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:58 schreef Baffer het volgende:
[..]
Lactose + suiker, niet ideaal dus.
Maar who cares.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef MisterJ.Lo het volgende: pannekoek met pindakaas![]()
Tell me about itquote:Op woensdag 12 september 2007 12:18 schreef Den_Haag het volgende:
Schoon eten in de UKdat is mij nog niet gelukt. zelfs een ceaser salad weten ze nog vet te maken.
Gaat lekker!!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:09 schreef McGilles het volgende:
Vandaag weer een meting gedaan van mijn gewicht.
Na een tijdje cutten zit ik al op 98,8kg, toch een heel verschil als je kijkt dat ik een tijd terug nog +/- 108 woog.
Je hebt er 2 zelfsquote:Op donderdag 13 september 2007 19:51 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Hmmjaa, moesten er nog bij idd.Maar die ga ik vanavond ook maar eens pakken.. vergeet hem nog wel eens
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |