Mag ik jou cutschema eens zien?quote:Op maandag 3 september 2007 17:59 schreef McGilles het volgende:
Ik heb trouwens mijn cutschema iets aangepast, kcal naar de 2750 gegooid. Ik viel iets te snel af en had toch wel aardig wat honger op sommige momenten.
Vandaag 1,5uur krachttraining en 1 uur rustige cardio, morgen zelfde als vandaag
5500kcal is wel een beetje teveel van het goede ben ik van mening, of heb je een zware job?quote:Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef Baffer het volgende:
hahaha ik train tegenwoordig 5-6x per week, @ 5500 kcal.
These morons are never going to expect how huge i am gonna be!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 08:00 : 50gr brinta ,40cl melk ,30gr wheyquote:Op maandag 3 september 2007 18:44 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Mag ik jou cutschema eens zien?
Een alternatief is de hook grip, waarmee ik goede ervaringen heb.quote:Op maandag 3 september 2007 19:40 schreef Frautie het volgende:
Vanaaf weer voor 't eerst in maanden zwaar getraind. Rug en biceps gedaan.
85 kg gedeadlift, wat een PR isHeb wel superveel spierpijn aan mijn benen, dus het was wel weer een beetje zelfkastijding
Zit ook een beetje te klooien, want ik wou 'm eigenlijk met mix grip gaan tillen. Maar hij voelde niet lekker aan?Dus uiteindelijk op de 'normale' manier gedaan, maar ideaal is 't niet. Maar eens wat filmpjes zoeken en ff goed kijken hoe de houding enzo is.
Respect voor jequote:Op maandag 3 september 2007 19:40 schreef Frautie het volgende:
Vanaaf weer voor 't eerst in maanden zwaar getraind. Rug en biceps gedaan.
85 kg gedeadlift, wat een PR isHeb wel superveel spierpijn aan mijn benen, dus het was wel weer een beetje zelfkastijding
Zit ook een beetje te klooien, want ik wou 'm eigenlijk met mix grip gaan tillen. Maar hij voelde niet lekker aan?Dus uiteindelijk op de 'normale' manier gedaan, maar ideaal is 't niet. Maar eens wat filmpjes zoeken en ff goed kijken hoe de houding enzo is.
Ach ik blijf mijn taille wekelijks opmeten, als ik zie dat ik iets te snel "groei" dan gaan de cals wel omlaag.quote:Op maandag 3 september 2007 19:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
5500kcal is wel een beetje teveel van het goede ben ik van mening, of heb je een zware job?
4500kcal zal meer dan genoeg zijn voor jou toch?
Dat is een manier ja. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een overschot van +/- 1500-2000kcal kan omzetten naar spiermassaquote:Op dinsdag 4 september 2007 08:01 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ach ik blijf mijn taille wekelijks opmeten, als ik zie dat ik iets te snel "groei" dan gaan de cals wel omlaag.![]()
De chocomel van tegenwoordig (opa BertV) is niet vetter dan halfvolle melk, je hebt alleen meer suikers te pakken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef no-look het volgende:
ik zit te overwegen een chocomel-kuurtje te gaan houdenIPV een liter melk per dag een liter chocomel pakken
naja ik had eerst altijd een blikje bij de lunch maar vond het toch wat teveel (was een week met niet zoveel training) dus ben ik overgestapt naar appelsapquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef no-look het volgende:
ik zit te overwegen een chocomel-kuurtje te gaan houdenIPV een liter melk per dag een liter chocomel pakken
Nee geen dope voor mij..quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat is een manier ja. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een overschot van +/- 1500-2000kcal kan omzetten naar spiermassa
Of ben je aan de dope?
Ik denk omdat je dan al veel maaltijden weg hebt gewerkt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:45 schreef Baffer het volgende:
Mijn trainingen gaan 'savonds altijd beter om een of andere reden, snap ook niet waarom.
Voornamelijk een kwestie van wennen. Je bent sochtends in het algemeen sterker dan savonds, dat is een feit. 3 uur na het opstaan als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:47 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik train avonds ook beter dan ochtends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |