Ik ga altijd de discussie aan met die vrouwen, die allemaal stuk voor stuk geen idee hebben hoe de stofwisseling werkt en geen idee hebben wat er in de producten zit wat ze eten.quote:Op zondag 2 september 2007 22:20 schreef Fugie het volgende:
bij mij op he werk is ook iedereen aan het sonja bakkeren![]()
ik hou maar wijs mijn mond dan
ik eet eigelijk ook niet mee na 8:00, behalve mijn kwart bakje kwarkquote:Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ga altijd de discussie aan met die vrouwen, die allemaal stuk voor stuk geen idee hebben hoe de stofwisseling werkt en geen idee hebben wat er in de producten zit wat ze eten.
Ik hoor dan zulke grappige dingen allemaal, zoals "ALLES wat je na 20:00u savonds eet sla je op als vet!"![]()
In een vergiet gooien, en afspoelen. En daarna tijdje in de magnetron. Ik doe dat nu ook met me noten, gezouten zijn ze veel goedkoper dan ongezoute, en ik eet er nogal wat van op een dag.quote:Op maandag 3 september 2007 09:11 schreef BertV het volgende:
gloeiende... net op de zwarte markt goedkoop pompoenpitten (zink) gekocht zijn ze gezouten...
joggingbroek, check. Gaar hempje, check. Stinkende schoenen, check. Handdoekje in schooltas, check. Sorry medestudenten, dit is de enige manierquote:Op zondag 2 september 2007 22:26 schreef no-look het volgende:
damn morgen begint school weer en het wordt meteen krap met trainingstijden. Denk dat ik in sportschoenen en joggingbroek naar school ga. Dan kan ik op de terugweg uit de trein stappen om te squaten/cleanen/benchen
Kun je je niet omkleden bij je sportschool?quote:Op maandag 3 september 2007 10:09 schreef no-look het volgende:
[..]
joggingbroek, check. Gaar hempje, check. Stinkende schoenen, check. Handdoekje in schooltas, check. Sorry medestudenten, dit is de enige manierIk ga naar filosofie en kom straks terug met een squat-pr
Ja, je bent vrij onhanding aan het doen, no-look. Een joggingbroek en shirt nemen ook al niet weer zo weinig ruimte in eb ze hebben altijd wel ergens een plee... maar wel respect dat je zo naar school durft!quote:Op maandag 3 september 2007 10:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kun je je niet omkleden bij je sportschool?
jawel maar ik ga geen sporttas + schooltas meenemen. Maar nu blijkt dat m'n les uitvaltquote:Op maandag 3 september 2007 10:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kun je je niet omkleden bij je sportschool?
Zou ook mijn planning zijn voor vandaag, maar ik weet nog niet of ik gaquote:Op maandag 3 september 2007 14:16 schreef Handschoen het volgende:
Superdude-dayVanavond borst/biceps
![]()
Heb je geen rust tussen de setjes bij dropsets?quote:Op maandag 3 september 2007 16:26 schreef no-look het volgende:
net 78 kg full gesquat. Weer PRVolgende week 80 kg bitches!
verder ben ik fan geworden van dropsets op benchpress. Ik begin nu (zonder spotter, anders hoger) op 60 kg. Dan 3 reps, dan 3 op 58, 56, 54 en dan 8 op 50 en 8 op 40 of iets in die geest. Één lange set en ik heb het gevoel dat ik genoeg heb gebencht voor een maand! Ga eens een paar weken zo aan de gang met twee van zulke sets. Kijken wat het doet voor me
I like your stylequote:Op maandag 3 september 2007 18:36 schreef Baffer het volgende:
hahaha ik train tegenwoordig 5-6x per week, @ 5500 kcal.
These morons are never going to expect how huge i am gonna be!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |