quote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef Tommy_808 het volgende:
net terug van eerste training na 3 weken zomerstop![]()
een tip voor de liefhebbers van PIB (Pijn In Benen): stop 3-4 weken met beenoefeningen en probeer dan je record te evenaren![]()
Denk dat dat wel meevalt. Probeer bijvoorbeeld eens 30 gram op te lossen in 500 ml (=6%). Neem een paar goeie slokken tussen je fysio en sport in en drink de rest tijdens je training op...quote:Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan kan ik dat even proberen. Dacht zelf aan dextrose --> insulinepiek --> negatief effect in cut. Of is dit bull?
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgavequote:Op maandag 10 september 2007 13:31 schreef Videopac het volgende:
Ff nagaan of er een gym in de buurt van je hotel is...
ik zou gaan bulken! als je maar 'n beetje buiten london zit vind je overal pubs waar je voor max 1.5 pound 'n burger, chips en 'n pint kan kopen.quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgave
Als ik er langer als 2 dagen moet zijn, dan zorg ik wel dat ik daar kan trainen
Volgens mij lijkt dat vooral zo. Ze zijn vooral kurk en kurk droog, benen hebben ze meestal amper.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Prachtig om te zien hoe gespierd sommige turners zijn.
Wow een mod in het bb topicquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:04 schreef mitt het volgende:
Hou eens op met die onzin, anders is het hier ook wegwezen
En ik maar denken dat het door de big mac's kwam die ik aan me dieet had toegevoegdquote:
Ik had laatst 6 dagen niet getraint, omdat 2 gasten hadden afgezegd met sterkste man trainingenquote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef Tommy_808 het volgende:
net terug van eerste training na 3 weken zomerstop![]()
een tip voor de liefhebbers van PIB (Pijn In Benen): stop 3-4 weken met beenoefeningen en probeer dan je record te evenaren![]()
Ja big macs zijn vet goed man, daar heb ik echt super gains mee gemaakt!quote:Op maandag 10 september 2007 22:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat vooral zo. Ze zijn vooral kurk en kurk droog, benen hebben ze meestal amper.
[..]
Wow een mod in het bb topic
[..]
En ik maar denken dat het door de big mac's kwam die ik aan me dieet had toegevoegd
[..]
Ik had laatst 6 dagen niet getraint, omdat 2 gasten hadden afgezegd met sterkste man trainingen![]()
![]()
![]()
Toen dag erna gaan squaten en ik stond net iets breder dan normaal, mijn god zeg. Heb 3 dagen niet fatsoenlijk kunnen lopen. Zelfs 1 dag erna was het al erg, terwijl het normaal pas na 2 dagen begint bij mij met benen.
Heel veel succes / sterkte!quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgave
Als ik er langer als 2 dagen moet zijn, dan zorg ik wel dat ik daar kan trainen
Dude! Lees je eens ff inquote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef mister_popcorn het volgende:
ik zou gaan bulken! als je maar 'n beetje buiten london zit vind je overal pubs waar je voor max 1.5 pound 'n burger, chips en 'n pint kan kopen.En dan dat ontbijt, wat ook al voor 1 pond overal kan halen, oei oei oei.
![]()
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:36 schreef Videopac het volgende:
Heel veel succes / sterkte!
Ik moet niks van die witte saus hebben tussen een wopperquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:30 schreef Videopac het volgende:
Big Macs:Whoppers:
; loop dus even door naar het station Ivo...
Gisteren eindelijk weer eens een fatsoenlijke training gehad: o.a. 10x 8x 8x 70kg BP. Rest ging ook goed, redelijk doorgewerkt, niet te lange pauzes tussen de setjes (deed ik de laatste tijd nogal in de hoop iets meer te herstellen.
En het belangrijkste: ik had er weer echt zin in!
De server schijnt er weer eens dood te zijn. Wat een prutsers toch (op Fok! ook trouwens).quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:46 schreef ivosnivo het volgende:
Ben ik trouwens gebanned op dbb j? Ik kan er niet meer op komen. Zoveel heb ik niet gelogen in me logje toch
Wat doe je moeilijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:25 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik ben sinds een paar dagen aan de pannenkoeken.![]()
Recept:
Pak meergranenmix
300ml magere melk
600ml water
3 hele eieren
3 eieren zonder dooier
Hiervan kan ik ongeveer 9 pannenkoeken bakken waarvan ik er 3 per dag eet tijdens een maaltijd.
Voedingswaarde per pannenkoek:
Kcal: 204
Eiwitten: 9.6
Koolh.: 35
Vetten: 2.8
Dit is btw niet het enigste wat ik eet hoor, dit is een onderdeel van mijn complete schema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |