abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2007 @ 19:36:11 #181
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53034969
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 19:28 schreef McGilles het volgende:
Ga aub terug naar je 'vrienden' op een ander forum.

Tussen alle normale reacties die in dit topic staan zie je gelijk jouw kinderachtige en niet grappige posts. Echt weer zo'n internet kiddo die op het internet wel stoer durft te doen. Zielig...
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_53035197
Het grappige is, ik heb de rest nieteens gelezen:)
pi_53035574
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 19:45 schreef pectoralisminor het volgende:
Het grappige is, ik heb de rest nieteens gelezen:)
Zoals ik en anderen al zeiden; je bent niet grappig. Ga maar gauw kijken of je weer op DBB kan, kan je daar mensen gaan vervelen ipv hier.
pi_53035765
Hou eens op met die onzin, anders is het hier ook wegwezen
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_53035856
pi_53036159
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 19:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hallo Baffer cloon A.k.A. triest geval A.K.A. loser!!
Ja tuurlijk is het mijn kloon, mr internet detective.
pi_53036208
Kon ik maar op dbb:D daar zijn ze NOG gayer als hier, alhoewel.

''Die keus is heel persoonlijk, wil je als 'natural' verder of maakt die naam jou niet veel uit. Je zal natuurlijk als je voor gebruiken kiest te horen krijgen dat je "het niet zelf gedaan hebt" en dat je spieren "uit een potje komen". Niets is minder waar. Als je in een kuur zit moet je nog harder trainen, nog meer eten en nog langer rusten dan eerst.''

Haha discuss
pi_53038498
Spam, rel en ellende

Ik ga volgende week eens eenmalig naar een gym toe
pi_53045025
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:51 schreef LedZep het volgende:
Spam, rel en ellende

Ik ga volgende week eens eenmalig naar een gym toe
en wat staat er op de planning?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_53046013
quote:
Op zondag 9 september 2007 10:14 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

en wat staat er op de planning?
Olympic lifts + squats + pulls + presses

Eenmalig, kijken wat er nog over is na 9 maanden niets doen.
pi_53069010
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:45 schreef LedZep het volgende:

[..]

Olympic lifts + squats + pulls + presses

Eenmalig, kijken wat er nog over is na 9 maanden niets doen.
Ik ben benieuwd

Even een snel vraagje, ik zit nog steeds in de cut en heb vanmiddag om 15:30 fysio (oftewel een uurtje cardio) en daarna wil ik in de gym aan de slag. Is het dan aan te raden na de fysio even een banaantje en een shake te nemen?
  maandag 10 september 2007 @ 11:13:38 #192
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53069023
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:12 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd

Even een snel vraagje, ik zit nog steeds in de cut en heb vanmiddag om 15:30 fysio (oftewel een uurtje cardio) en daarna wil ik in de gym aan de slag. Is het dan aan te raden na de fysio even een banaantje en een shake te nemen?
nee, bananen wordt je dik van
pi_53069406
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:12 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd

Lijkt mij toch wel, je moet je energievoorraad aanvullen aangezien je in de cut zit. Maar misschien is iets van Brinta nog wat gezonder?
pi_53069603
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:13 schreef Fugie het volgende:

[..]

Oh brother......
  maandag 10 september 2007 @ 11:43:26 #195
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53069673
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef Baffer het volgende:

[..]

Oh brother...... [afbeelding]
jij mag er wel eentje
pi_53069917
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:31 schreef Haijo het volgende:

[..]

Lijkt mij toch wel, je moet je energievoorraad aanvullen aangezien je in de cut zit. Maar misschien is iets van Brinta nog wat gezonder?
Ik ga direct door na de fysio dus brinta is geen optie, een boterham leek mij persoonlijk slechter dan een banaan. Ik moet toch even snel wat energie hebben die ik direct weer gebruik voor mijn training erna?
pi_53070055
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:54 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik ga direct door na de fysio dus brinta is geen optie, een boterham leek mij persoonlijk slechter dan een banaan. Ik moet toch even snel wat energie hebben die ik direct weer gebruik voor mijn training erna?
Als je met zulke korte termijn zit moet je volgens mij wel aan de druivensuikers oid idd. En een shake neem je sowieso na de training dus die kun je het beste dan ook nemen.
pi_53070094
Dextrose is ook waar ik aan zit te denken dan ja...
Have fun...
pi_53070366
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:03 schreef Handschoen het volgende:
Dextrose is ook waar ik aan zit te denken dan ja...
Dan kan ik dat even proberen. Dacht zelf aan dextrose --> insulinepiek --> negatief effect in cut. Of is dit bull?
pi_53071072
net terug van eerste training na 3 weken zomerstop

een tip voor de liefhebbers van PIB (Pijn In Benen): stop 3-4 weken met beenoefeningen en probeer dan je record te evenaren
Only when close to death, you really feel alive
  maandag 10 september 2007 @ 12:59:13 #201
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53071278
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef Tommy_808 het volgende:

een tip voor de liefhebbers van PIB (Pijn In Benen): stop 3-4 weken met beenoefeningen en probeer dan je record te evenaren

Ik moet van de week weer naar de UK, dus trainen wordt krap. Morgen ff rug en triceps, kijken of ik mijn deadlift wat omhoog kan krijgen. En als ik donderdagavond niet te moe uit het vliegtuig stap dan 's avonds ff benen en vrijdag dan borst, biceps.
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
pi_53071875
Ff nagaan of er een gym in de buurt van je hotel is...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_53071977
straks deadlift, hopelijk PR zetten, en weer heel veel chinups. Heb er zin in
pi_53073402
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dan kan ik dat even proberen. Dacht zelf aan dextrose --> insulinepiek --> negatief effect in cut. Of is dit bull?
Denk dat dat wel meevalt. Probeer bijvoorbeeld eens 30 gram op te lossen in 500 ml (=6%). Neem een paar goeie slokken tussen je fysio en sport in en drink de rest tijdens je training op...
Have fun...
  maandag 10 september 2007 @ 14:54:59 #205
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53073795
quote:
Op maandag 10 september 2007 13:31 schreef Videopac het volgende:
Ff nagaan of er een gym in de buurt van je hotel is...
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgave

Als ik er langer als 2 dagen moet zijn, dan zorg ik wel dat ik daar kan trainen
pi_53075579
quote:
Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Frautie het volgende:

[..]

Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgave

ik zou gaan bulken! als je maar 'n beetje buiten london zit vind je overal pubs waar je voor max 1.5 pound 'n burger, chips en 'n pint kan kopen. En dan dat ontbijt, wat ook al voor 1 pond overal kan halen, oei oei oei.

Verder heb ik vandaag lekker getraind, cleans, daarna pull throughs (echt een toppertje), nog wat shoulder presses staand en rows. (setjes maken met 80 kg, mooi werk)

@ Ledzep, succes, je zal wel spierpijn hebben na een fullbody training waarbij je gaat kijken hoeveel je nog aan kunt
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 10 september 2007 @ 22:58:31 #207
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_53084155
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 16:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Prachtig om te zien hoe gespierd sommige turners zijn.
Volgens mij lijkt dat vooral zo. Ze zijn vooral kurk en kurk droog, benen hebben ze meestal amper.
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:04 schreef mitt het volgende:
Hou eens op met die onzin, anders is het hier ook wegwezen
Wow een mod in het bb topic
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:13 schreef Fugie het volgende:

[..]

En ik maar denken dat het door de big mac's kwam die ik aan me dieet had toegevoegd
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef Tommy_808 het volgende:

Ik had laatst 6 dagen niet getraint, omdat 2 gasten hadden afgezegd met sterkste man trainingen Toen dag erna gaan squaten en ik stond net iets breder dan normaal, mijn god zeg. Heb 3 dagen niet fatsoenlijk kunnen lopen. Zelfs 1 dag erna was het al erg, terwijl het normaal pas na 2 dagen begint bij mij met benen.
ada fare stop stalking me
  dinsdag 11 september 2007 @ 07:55:48 #208
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_53088643
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:58 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Volgens mij lijkt dat vooral zo. Ze zijn vooral kurk en kurk droog, benen hebben ze meestal amper.
[..]

Wow een mod in het bb topic
[..]

En ik maar denken dat het door de big mac's kwam die ik aan me dieet had toegevoegd
[..]

Ik had laatst 6 dagen niet getraint, omdat 2 gasten hadden afgezegd met sterkste man trainingen Toen dag erna gaan squaten en ik stond net iets breder dan normaal, mijn god zeg. Heb 3 dagen niet fatsoenlijk kunnen lopen. Zelfs 1 dag erna was het al erg, terwijl het normaal pas na 2 dagen begint bij mij met benen.
Ja big macs zijn vet goed man, daar heb ik echt super gains mee gemaakt!

Ik ga morgen ook maar eens kijken hoe squatten bevalt met de benen wijder dan normaal, misschien dat het ook wel wat beter gaat.
pi_53088925
Big Macs: Whoppers: ; loop dus even door naar het station Ivo...

Gisteren eindelijk weer eens een fatsoenlijke training gehad: o.a. 10x 8x 8x 70kg BP. Rest ging ook goed, redelijk doorgewerkt, niet te lange pauzes tussen de setjes (deed ik de laatste tijd nogal in de hoop iets meer te herstellen .
En het belangrijkste: ik had er weer echt zin in!
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_53088978
quote:
Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Frautie het volgende:

[..]

Heel veel succes / sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')