quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:28 schreef McGilles het volgende:
Ga aub terug naar je 'vrienden' op een ander forum.
Tussen alle normale reacties die in dit topic staan zie je gelijk jouw kinderachtige en niet grappige posts. Echt weer zo'n internet kiddo die op het internet wel stoer durft te doen. Zielig...
Zoals ik en anderen al zeiden; je bent niet grappig. Ga maar gauw kijken of je weer op DBB kan, kan je daar mensen gaan vervelen ipv hier.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:45 schreef pectoralisminor het volgende:
Het grappige is, ik heb de rest nieteens gelezen:)
Ja tuurlijk is het mijn kloon, mr internet detective.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hallo Baffer cloon A.k.A. triest geval A.K.A. loser!!![]()
en wat staat er op de planning?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:51 schreef LedZep het volgende:
Spam, rel en ellende
Ik ga volgende week eens eenmalig naar een gym toe
Olympic lifts + squats + pulls + pressesquote:Op zondag 9 september 2007 10:14 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en wat staat er op de planning?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 9 september 2007 11:45 schreef LedZep het volgende:
[..]
Olympic lifts + squats + pulls + presses
Eenmalig, kijken wat er nog over is na 9 maanden niets doen.
nee, bananen wordt je dik vanquote:Op maandag 10 september 2007 11:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Even een snel vraagje, ik zit nog steeds in de cut en heb vanmiddag om 15:30 fysio (oftewel een uurtje cardio) en daarna wil ik in de gym aan de slag. Is het dan aan te raden na de fysio even een banaantje en een shake te nemen?
Lijkt mij toch wel, je moet je energievoorraad aanvullen aangezien je in de cut zit. Maar misschien is iets van Brinta nog wat gezonder?quote:Op maandag 10 september 2007 11:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Even een snel vraagje, ik zit nog steeds in de cut en heb vanmiddag om 15:30 fysio (oftewel een uurtje cardio) en daarna wil ik in de gym aan de slag. Is het dan aan te raden na de fysio even een banaantje en een shake te nemen?
Ik ga direct door na de fysio dus brinta is geen optie, een boterham leek mij persoonlijk slechter dan een banaan. Ik moet toch even snel wat energie hebben die ik direct weer gebruik voor mijn training erna?quote:Op maandag 10 september 2007 11:31 schreef Haijo het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel, je moet je energievoorraad aanvullen aangezien je in de cut zit. Maar misschien is iets van Brinta nog wat gezonder?
Als je met zulke korte termijn zit moet je volgens mij wel aan de druivensuikers oid idd. En een shake neem je sowieso na de training dus die kun je het beste dan ook nemen.quote:Op maandag 10 september 2007 11:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ga direct door na de fysio dus brinta is geen optie, een boterham leek mij persoonlijk slechter dan een banaan. Ik moet toch even snel wat energie hebben die ik direct weer gebruik voor mijn training erna?
Dan kan ik dat even proberen. Dacht zelf aan dextrose --> insulinepiek --> negatief effect in cut. Of is dit bull?quote:Op maandag 10 september 2007 12:03 schreef Handschoen het volgende:
Dextrose is ook waar ik aan zit te denken dan ja...
quote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef Tommy_808 het volgende:
net terug van eerste training na 3 weken zomerstop![]()
een tip voor de liefhebbers van PIB (Pijn In Benen): stop 3-4 weken met beenoefeningen en probeer dan je record te evenaren![]()
Denk dat dat wel meevalt. Probeer bijvoorbeeld eens 30 gram op te lossen in 500 ml (=6%). Neem een paar goeie slokken tussen je fysio en sport in en drink de rest tijdens je training op...quote:Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan kan ik dat even proberen. Dacht zelf aan dextrose --> insulinepiek --> negatief effect in cut. Of is dit bull?
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgavequote:Op maandag 10 september 2007 13:31 schreef Videopac het volgende:
Ff nagaan of er een gym in de buurt van je hotel is...
ik zou gaan bulken! als je maar 'n beetje buiten london zit vind je overal pubs waar je voor max 1.5 pound 'n burger, chips en 'n pint kan kopen.quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgave
Als ik er langer als 2 dagen moet zijn, dan zorg ik wel dat ik daar kan trainen
Volgens mij lijkt dat vooral zo. Ze zijn vooral kurk en kurk droog, benen hebben ze meestal amper.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Prachtig om te zien hoe gespierd sommige turners zijn.
Wow een mod in het bb topicquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:04 schreef mitt het volgende:
Hou eens op met die onzin, anders is het hier ook wegwezen
En ik maar denken dat het door de big mac's kwam die ik aan me dieet had toegevoegdquote:
Ik had laatst 6 dagen niet getraint, omdat 2 gasten hadden afgezegd met sterkste man trainingenquote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef Tommy_808 het volgende:
net terug van eerste training na 3 weken zomerstop![]()
een tip voor de liefhebbers van PIB (Pijn In Benen): stop 3-4 weken met beenoefeningen en probeer dan je record te evenaren![]()
Ja big macs zijn vet goed man, daar heb ik echt super gains mee gemaakt!quote:Op maandag 10 september 2007 22:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat vooral zo. Ze zijn vooral kurk en kurk droog, benen hebben ze meestal amper.
[..]
Wow een mod in het bb topic
[..]
En ik maar denken dat het door de big mac's kwam die ik aan me dieet had toegevoegd
[..]
Ik had laatst 6 dagen niet getraint, omdat 2 gasten hadden afgezegd met sterkste man trainingen![]()
![]()
![]()
Toen dag erna gaan squaten en ik stond net iets breder dan normaal, mijn god zeg. Heb 3 dagen niet fatsoenlijk kunnen lopen. Zelfs 1 dag erna was het al erg, terwijl het normaal pas na 2 dagen begint bij mij met benen.
Heel veel succes / sterkte!quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgave
Als ik er langer als 2 dagen moet zijn, dan zorg ik wel dat ik daar kan trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |