Altijd handig ja. Ik heb eenmalig een keer heel veel producten gewogen die ik zo nu en dan eet en dit zit gewoon in m'n hoofd, wel zo makkelijk met een schema makenquote:Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dankje!
Ik zal zo even naar de blokker voor een digitale weegschaal.
Idd, Heb je nog tips, op of aanmerkingen over mijn schema?quote:Op woensdag 5 september 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Altijd handig ja. Ik heb eenmalig een keer heel veel producten gewogen die ik zo nu en dan eet en dit zit gewoon in m'n hoofd, wel zo makkelijk met een schema maken
Ik zou wat met (goede) vetten toevoegen voor de middelste maaltijden. Wat pinda's oid. Misschien wat vis toevoegen. Kipfilet plakjes vervangen door 1 portie pindakaas.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:17 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Idd, Heb je nog tips, op of aanmerkingen over mijn schema?
Ik heb om 12uur de kalkoenfilet plakjes vervangen door 30gram pindakaas (2stukken brood) en ik neem per dag ook 2 visolie capsules, om 22uur neem ik ook koolvis he dus qua vis krijg ik wel genoeg binnen.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zou wat met (goede) vetten toevoegen voor de middelste maaltijden. Wat pinda's oid. Misschien wat vis toevoegen. Kipfilet plakjes vervangen door 1 portie pindakaas.
Ik vind het maar een nadeel, ondervind er vooral last van in de zomerquote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ook al zit je te cutten of te bulken, het is altijd makkelijk om een eetschema te maken om je je er ongeveer of compleet aan te houden.
Ik heb het nooit koud, vanmorgen om 07:45u vrolijk op mijn fiets de deur uit met korte broek en tshirtLang leve spieren + vetlaag
1,5 Jaar? Ik eet sinds een jaar ofzo 1x per week patat of mc donalds. Bevalt goedquote:Op woensdag 5 september 2007 14:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Frikandellen power!!![]()
Of juist niet.....
ps. Laatste keer dat ik frituur op heb is denk ik anderhalf jaar geleden.
ik ga altijd eerst pussy mp doen, met 32,5 kg ofzo tegenwoordigquote:Op woensdag 5 september 2007 16:44 schreef no-look het volgende:
ik heb een nieuwe favoriete oefening. Pushpressenzo snel mogelijk bodyweight boven mijn kop drukken, lekker lijkt me dat. Zit nu op 60 kg, nog ongeveer 14 te gaan dus
Vanavond even checken hoe hoog ik spring, ben zeer benieuwd.
mneej valt wel mee, ik ga straks benchen met 4x6x57,5 en moet nog zien of ik het wegkrijg. Maar na bp doe ik nog incline db press en db flies.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga altijd eerst pussy mp doen, met 32,5 kg ofzo tegenwoordig
en dan daarna nog even eens setje pushpresen met kg of 40, dan heb ik het meestal wel redelijk gehad
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:30 schreef Baffer het volgende:
90kg one armed deadlift.
mijn nieuwe approach omvat de gedachte: 'wat is nu eigenlijk een paar kilo?'quote:Op woensdag 5 september 2007 22:57 schreef Skazminko het volgende:
Heb gisteren een spiertje in mijn onderrug verrekt bij deadlift, probeerde 135 kilo te liften.(wel gelukt btw.
)
Meende dat het al weg was, ga ik vandaag squaten, voel ik hem weer, heb maar zo'n halve training gedaan. Met halve gewichten.Van mijn maatje gehoord dat ik het een tijdje moet laten rusten, en maar even niet moet squaten/deadliften.
![]()
goeie approachquote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef no-look het volgende:
[..]
mijn nieuwe approach omvat de gedachte: 'wat is nu eigenlijk een paar kilo?'
En met dat motto ga ik volgende week 136 kg liften heb ik besloten. Enough with the bullshit. Desnoods gebruik ik magnesium voor grip maar ik weet gewoon dat ik het kan.
Volgende week richting de 100 voor mij.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef no-look het volgende:
[..]
mijn nieuwe approach omvat de gedachte: 'wat is nu eigenlijk een paar kilo?'
En met dat motto ga ik volgende week 136 kg liften heb ik besloten. Enough with the bullshit. Desnoods gebruik ik magnesium voor grip maar ik weet gewoon dat ik het kan.
Met schuinbankje ertussen en onderaan vast maken is wel lekker als afmaker voor borst. Bankje wel goed neerzetten.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:06 schreef koejoeloek het volgende:
morgenvroeg weer aan de gang, als ik tenminste geen ontzettende spierpijn heb, vandaag voor het eerst cable flies gedaan, en dat voel ik nu nog steeds, maar ja morgen geen spierpijn betekent trainen
Is ook goed idee inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2007 21:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Met schuinbankje ertussen en onderaan vast maken is wel lekker als afmaker voor borst. Bankje wel goed neerzetten.
Zou niet 2 dagen achter elkaar borst trainen.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:29 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Is ook goed idee inderdaadmorgen eens proberen
Koude handen en voeten hebben is denk ik echt een vrouwendingquote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef McGilles het volgende:
Ook al zit je te cutten of te bulken, het is altijd makkelijk om een eetschema te maken om je je er ongeveer of compleet aan te houden.
Ik heb het nooit koud, vanmorgen om 07:45u vrolijk op mijn fiets de deur uit met korte broek en tshirtLang leve spieren + vetlaag
Als ik spierpijn heb ga ik ook niet me borst trainen, maar als ik niks voel dan ga ik meestal wel. Maar aangezien het een nieuwe oefening voor me is, + een behoorlijk zware oefening ga ik er wel vanuit dat me spierpijn morgen niet weg isquote:Op donderdag 6 september 2007 22:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zou niet 2 dagen achter elkaar borst trainen.
Volgens mij heeft dat allemaal niet zoveel nut, rust is heel belangrijk.quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:45 schreef Fugie het volgende:
Met betrekking tot spierpijn; ik train 's avonds, wat betekend dat als de spierpijn 's ochtends weg is ik alsnog 14 uur heb voordat ik ga trainen. Dat is voor mij voldoende tijd hersteltijd om vervolgens die spier weer te trainen.
Als ik nog spierpijn heb ga ik wel trainen maar dan nooit met volle gewichten, gewoon op het gemakje of ik draai me schema om
komt zelden voor dat ik train met spierpijn thoughquote:Op vrijdag 7 september 2007 07:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat allemaal niet zoveel nut, rust is heel belangrijk.
harder trainenquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:19 schreef BertV het volgende:
Echt spierpijn lukt me niet.
Eergisteren enorm zwaar getrained... de dumbell's rolde nog net niet op de parketvloer
Nu wat vaag gevoel maar geen spierpijn.
Maar bij mij komt het niet een dag later, maar nog een dag later :pquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Fugie het volgende:
spierpijn is over het algemeen pas 'een dag later'
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:59 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Maar bij mij komt het niet een dag later, maar nog een dag later :p
ow, ok, dacht dat je meteen de volgende dag bedoeldequote:Op vrijdag 7 september 2007 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
je verwacht het de dag erna maar het komt pas de 2de dag. Is vrij normaal
Als je elke dag iets wilt doen zou ik maar 45min trainen per dag. Gewoon 1 a 2 spiergroepen pakken met niet teveel setjes en weer op naar huis. Voorbeeldje wat ik even uit mijn mouw schud:quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:05 schreef Handschoen het volgende:
[..]
ow, ok, dacht dat je meteen de volgende dag bedoelde.
Verder ben ik eigenlijk op zoek naar een tijdelijk nieuw schema. Over 1 week heb ik 2 weken vrij, waarin ik wel wat werk wil gaan verrichten in de sportschool. Op zich wil ik elke dag wel iets doen... (weekend kan evt ook). Suggesties over waar ik dan voor kan gaan, zodat ik zo veel mogelijk profeit van die 2 weken kan krijgen?
In deze gym lukt dat sowieso niet optimaal, wil ook geen reus worden maar ik ga voor een mooie fysiek.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:50 schreef Fugie het volgende:
ja maar dan zal je dus ook nooit echt vooruit gaan eh ?
Ik zou als ik jou was, gewoon een keer stug 90kg erop leggen en er vol voor gaan! Met pure motivatie moet het echt wel kunnen!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:52 schreef no-look het volgende:
dude jij hebt echt een borst-obsessie hè
Net 82 kg full squat! Ik ga lekker man
Ziet er op zich wel ok uit. ik zat inderdaad ook te denken aan 'dagen' van ongeveer 3 kwartier ja. En ik denk dat ik dan BP 1 keer per week doe oid. Squatten wil ik wel 2 keer per week doen danquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je elke dag iets wilt doen zou ik maar 45min trainen per dag. Gewoon 1 a 2 spiergroepen pakken met niet teveel setjes en weer op naar huis. Voorbeeldje wat ik even uit mijn mouw schud:
dag1: benen biceps
dag2: borst schouders
dag3: rug triceps
dag4: benen kuiten
dag5: borst traps
dag6: rug onderrug
dag7: cardio buik
Er zou wel genoeg niet deugen maar het is maar een idee zonder er over na te denken
hehe 90 gaat echt nog niet lukkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was, gewoon een keer stug 90kg erop leggen en er vol voor gaan! Met pure motivatie moet het echt wel kunnen!
er stond vandaag iemand in de smith wel heel overdreven te squatten, met zijn benen in een hoek van 90 graden op parralelquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:26 schreef no-look het volgende:
[..]
hehe 90 gaat echt nog niet lukkenIk deed denk ik 5 seconden over die ene rep op 82 volgens mij. Maar 100 kg voor nieuwjaar moet gaan!
hahah neem aan dat je mij bedoeld, ik train voornamelijk het beachboy gedeelte jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:52 schreef no-look het volgende:
dude jij hebt echt een borst-obsessie hè
Net 82 kg full squat! Ik ga lekker man
nice!quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:02 schreef BertV het volgende:
Mijn eerste deadlift... gek genoeg waren mijn handen het zwakste punt, had ik nooit gedacht.
Ik rommelde er 130kg uit.
Flikker toch op naar een ander forum omhoog gevallen kutpuber. Dit is FoK en geen DBB...quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:21 schreef pectoralisminor het volgende:
Waar is dat smerig stuk stront van een mrJ???
MIJN BAN MEANS WAR!!!!!!!!
Daar mis je toch niks aan of wel?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:29 schreef no-look het volgende:
ik ben gebanned op bafferbuilding geloof ik
Hahaha ze hebben je naam veranderd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:29 schreef no-look het volgende:
ik ben gebanned op bafferbuilding geloof ik
Daar heb je het mis mijn beste, wij zijn een gezellige online community die graag onderling vraagstukken wat betreft training oplossen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daar mis je toch niks aan of wel?
HAha, ok ''harde kern mc Gilles''.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daar mis je toch niks aan of wel?
Hallo Baffer cloon A.k.A. triest geval A.K.A. loser!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:12 schreef pectoralisminor het volgende:
[..]
HAha, ok ''harde kern mc Gilles''.
Ik wed dat jouw volwassenheid naar voren komt als een plas hondenpis in de sneeuw.
Wat een kankerfag ben je ook.
Ga aub terug naar je 'vrienden' op een ander forum.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:21 schreef pectoralisminor het volgende:
HAha mister jlo.
Is dit j's travestieten account?
Hahah ik wed dat jij het type gast bent dat wekelijks te vinden is op ''parkeerplaatsen'.
Gayer than doing things for women.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:28 schreef McGilles het volgende:
Ga aub terug naar je 'vrienden' op een ander forum.
Tussen alle normale reacties die in dit topic staan zie je gelijk jouw kinderachtige en niet grappige posts. Echt weer zo'n internet kiddo die op het internet wel stoer durft te doen. Zielig...
Zoals ik en anderen al zeiden; je bent niet grappig. Ga maar gauw kijken of je weer op DBB kan, kan je daar mensen gaan vervelen ipv hier.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:45 schreef pectoralisminor het volgende:
Het grappige is, ik heb de rest nieteens gelezen:)
Ja tuurlijk is het mijn kloon, mr internet detective.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hallo Baffer cloon A.k.A. triest geval A.K.A. loser!!![]()
en wat staat er op de planning?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:51 schreef LedZep het volgende:
Spam, rel en ellende
Ik ga volgende week eens eenmalig naar een gym toe
Olympic lifts + squats + pulls + pressesquote:Op zondag 9 september 2007 10:14 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en wat staat er op de planning?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 9 september 2007 11:45 schreef LedZep het volgende:
[..]
Olympic lifts + squats + pulls + presses
Eenmalig, kijken wat er nog over is na 9 maanden niets doen.
nee, bananen wordt je dik vanquote:Op maandag 10 september 2007 11:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Even een snel vraagje, ik zit nog steeds in de cut en heb vanmiddag om 15:30 fysio (oftewel een uurtje cardio) en daarna wil ik in de gym aan de slag. Is het dan aan te raden na de fysio even een banaantje en een shake te nemen?
Lijkt mij toch wel, je moet je energievoorraad aanvullen aangezien je in de cut zit. Maar misschien is iets van Brinta nog wat gezonder?quote:Op maandag 10 september 2007 11:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Even een snel vraagje, ik zit nog steeds in de cut en heb vanmiddag om 15:30 fysio (oftewel een uurtje cardio) en daarna wil ik in de gym aan de slag. Is het dan aan te raden na de fysio even een banaantje en een shake te nemen?
Ik ga direct door na de fysio dus brinta is geen optie, een boterham leek mij persoonlijk slechter dan een banaan. Ik moet toch even snel wat energie hebben die ik direct weer gebruik voor mijn training erna?quote:Op maandag 10 september 2007 11:31 schreef Haijo het volgende:
[..]
Lijkt mij toch wel, je moet je energievoorraad aanvullen aangezien je in de cut zit. Maar misschien is iets van Brinta nog wat gezonder?
Als je met zulke korte termijn zit moet je volgens mij wel aan de druivensuikers oid idd. En een shake neem je sowieso na de training dus die kun je het beste dan ook nemen.quote:Op maandag 10 september 2007 11:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ga direct door na de fysio dus brinta is geen optie, een boterham leek mij persoonlijk slechter dan een banaan. Ik moet toch even snel wat energie hebben die ik direct weer gebruik voor mijn training erna?
Dan kan ik dat even proberen. Dacht zelf aan dextrose --> insulinepiek --> negatief effect in cut. Of is dit bull?quote:Op maandag 10 september 2007 12:03 schreef Handschoen het volgende:
Dextrose is ook waar ik aan zit te denken dan ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |