Als je elke dag iets wilt doen zou ik maar 45min trainen per dag. Gewoon 1 a 2 spiergroepen pakken met niet teveel setjes en weer op naar huis. Voorbeeldje wat ik even uit mijn mouw schud:quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:05 schreef Handschoen het volgende:
[..]
ow, ok, dacht dat je meteen de volgende dag bedoelde.
Verder ben ik eigenlijk op zoek naar een tijdelijk nieuw schema. Over 1 week heb ik 2 weken vrij, waarin ik wel wat werk wil gaan verrichten in de sportschool. Op zich wil ik elke dag wel iets doen... (weekend kan evt ook). Suggesties over waar ik dan voor kan gaan, zodat ik zo veel mogelijk profeit van die 2 weken kan krijgen?
In deze gym lukt dat sowieso niet optimaal, wil ook geen reus worden maar ik ga voor een mooie fysiek.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:50 schreef Fugie het volgende:
ja maar dan zal je dus ook nooit echt vooruit gaan eh ?
Ik zou als ik jou was, gewoon een keer stug 90kg erop leggen en er vol voor gaan! Met pure motivatie moet het echt wel kunnen!quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:52 schreef no-look het volgende:
dude jij hebt echt een borst-obsessie hè
Net 82 kg full squat! Ik ga lekker man
Ziet er op zich wel ok uit. ik zat inderdaad ook te denken aan 'dagen' van ongeveer 3 kwartier ja. En ik denk dat ik dan BP 1 keer per week doe oid. Squatten wil ik wel 2 keer per week doen danquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je elke dag iets wilt doen zou ik maar 45min trainen per dag. Gewoon 1 a 2 spiergroepen pakken met niet teveel setjes en weer op naar huis. Voorbeeldje wat ik even uit mijn mouw schud:
dag1: benen biceps
dag2: borst schouders
dag3: rug triceps
dag4: benen kuiten
dag5: borst traps
dag6: rug onderrug
dag7: cardio buik
Er zou wel genoeg niet deugen maar het is maar een idee zonder er over na te denken
hehe 90 gaat echt nog niet lukkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was, gewoon een keer stug 90kg erop leggen en er vol voor gaan! Met pure motivatie moet het echt wel kunnen!
er stond vandaag iemand in de smith wel heel overdreven te squatten, met zijn benen in een hoek van 90 graden op parralelquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:26 schreef no-look het volgende:
[..]
hehe 90 gaat echt nog niet lukkenIk deed denk ik 5 seconden over die ene rep op 82 volgens mij. Maar 100 kg voor nieuwjaar moet gaan!
hahah neem aan dat je mij bedoeld, ik train voornamelijk het beachboy gedeelte jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:52 schreef no-look het volgende:
dude jij hebt echt een borst-obsessie hè
Net 82 kg full squat! Ik ga lekker man
nice!quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:02 schreef BertV het volgende:
Mijn eerste deadlift... gek genoeg waren mijn handen het zwakste punt, had ik nooit gedacht.
Ik rommelde er 130kg uit.
Flikker toch op naar een ander forum omhoog gevallen kutpuber. Dit is FoK en geen DBB...quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:21 schreef pectoralisminor het volgende:
Waar is dat smerig stuk stront van een mrJ???
MIJN BAN MEANS WAR!!!!!!!!
Daar mis je toch niks aan of wel?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:29 schreef no-look het volgende:
ik ben gebanned op bafferbuilding geloof ik
Hahaha ze hebben je naam veranderd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:29 schreef no-look het volgende:
ik ben gebanned op bafferbuilding geloof ik
Daar heb je het mis mijn beste, wij zijn een gezellige online community die graag onderling vraagstukken wat betreft training oplossen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daar mis je toch niks aan of wel?
HAha, ok ''harde kern mc Gilles''.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daar mis je toch niks aan of wel?
Hallo Baffer cloon A.k.A. triest geval A.K.A. loser!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:12 schreef pectoralisminor het volgende:
[..]
HAha, ok ''harde kern mc Gilles''.
Ik wed dat jouw volwassenheid naar voren komt als een plas hondenpis in de sneeuw.
Wat een kankerfag ben je ook.
Ga aub terug naar je 'vrienden' op een ander forum.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:21 schreef pectoralisminor het volgende:
HAha mister jlo.
Is dit j's travestieten account?
Hahah ik wed dat jij het type gast bent dat wekelijks te vinden is op ''parkeerplaatsen'.
Gayer than doing things for women.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |