Thanks! Ga ik volgende week proberen dan. Voelt denk ik natuurlijker aan dan met mixed grip.quote:Op maandag 3 september 2007 20:43 schreef LedZep het volgende:
Een alternatief is de hook grip, waarmee ik goede ervaringen heb.
Ook al zit je te cutten of te bulken, het is altijd makkelijk om een eetschema te maken om je je er ongeveer of compleet aan te houden.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:35 schreef Frautie het volgende:
[..]
Thanks! Ga ik volgende week proberen dan. Voelt denk ik natuurlijker aan dan met mixed grip.
_________________________________________________________________________________
Al dat gepiep over cutten en kcal's. Jullie willen niet weten wat ik eet op een dag
Enige wat echt friggin irritant is dat ik het constant koud heb![]()
![]()
Frikandellen power!!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:00 schreef mister_popcorn het volgende:
ohoh... ik ben vanochtend vroeg begonnen met werken (flexibel bijbaantje) en vanmiddag om 1330 gestopt. Had iets te weinig eten bij me, en fiets op de terugweg langs de snackbar. Frikandel speciaal, broodje kaassoufle pindasaus (ja, geen grapje, is echt lekker) en een patat. Echt lang geleden dat ik zoiets heb gedaan, maar had echt even behoefte aan een vet-shot
Zometeen lekker trainen, front en overhead squats, chinnen, pushups en wat kleiner werk.
Brood bij de bakker had ik gewogen, 28gr per sneetje. Brood van de COOP had ik gewogen (donkerbruin) en dat woog 32gr per sneetje. Ik doe dus 30gr per sneetje gemiddeld.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:47 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Wie weet hoeveel hoeveel gram een snee brood is en hoeveel gram Brinta gaat er ongeveer in 400ml melk?
Altijd handig ja. Ik heb eenmalig een keer heel veel producten gewogen die ik zo nu en dan eet en dit zit gewoon in m'n hoofd, wel zo makkelijk met een schema makenquote:Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dankje!
Ik zal zo even naar de blokker voor een digitale weegschaal.
Idd, Heb je nog tips, op of aanmerkingen over mijn schema?quote:Op woensdag 5 september 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Altijd handig ja. Ik heb eenmalig een keer heel veel producten gewogen die ik zo nu en dan eet en dit zit gewoon in m'n hoofd, wel zo makkelijk met een schema maken
Ik zou wat met (goede) vetten toevoegen voor de middelste maaltijden. Wat pinda's oid. Misschien wat vis toevoegen. Kipfilet plakjes vervangen door 1 portie pindakaas.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:17 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Idd, Heb je nog tips, op of aanmerkingen over mijn schema?
Ik heb om 12uur de kalkoenfilet plakjes vervangen door 30gram pindakaas (2stukken brood) en ik neem per dag ook 2 visolie capsules, om 22uur neem ik ook koolvis he dus qua vis krijg ik wel genoeg binnen.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zou wat met (goede) vetten toevoegen voor de middelste maaltijden. Wat pinda's oid. Misschien wat vis toevoegen. Kipfilet plakjes vervangen door 1 portie pindakaas.
Ik vind het maar een nadeel, ondervind er vooral last van in de zomerquote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ook al zit je te cutten of te bulken, het is altijd makkelijk om een eetschema te maken om je je er ongeveer of compleet aan te houden.
Ik heb het nooit koud, vanmorgen om 07:45u vrolijk op mijn fiets de deur uit met korte broek en tshirtLang leve spieren + vetlaag
1,5 Jaar? Ik eet sinds een jaar ofzo 1x per week patat of mc donalds. Bevalt goedquote:Op woensdag 5 september 2007 14:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Frikandellen power!!![]()
Of juist niet.....
ps. Laatste keer dat ik frituur op heb is denk ik anderhalf jaar geleden.
ik ga altijd eerst pussy mp doen, met 32,5 kg ofzo tegenwoordigquote:Op woensdag 5 september 2007 16:44 schreef no-look het volgende:
ik heb een nieuwe favoriete oefening. Pushpressenzo snel mogelijk bodyweight boven mijn kop drukken, lekker lijkt me dat. Zit nu op 60 kg, nog ongeveer 14 te gaan dus
Vanavond even checken hoe hoog ik spring, ben zeer benieuwd.
mneej valt wel mee, ik ga straks benchen met 4x6x57,5 en moet nog zien of ik het wegkrijg. Maar na bp doe ik nog incline db press en db flies.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga altijd eerst pussy mp doen, met 32,5 kg ofzo tegenwoordig
en dan daarna nog even eens setje pushpresen met kg of 40, dan heb ik het meestal wel redelijk gehad
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:30 schreef Baffer het volgende:
90kg one armed deadlift.
mijn nieuwe approach omvat de gedachte: 'wat is nu eigenlijk een paar kilo?'quote:Op woensdag 5 september 2007 22:57 schreef Skazminko het volgende:
Heb gisteren een spiertje in mijn onderrug verrekt bij deadlift, probeerde 135 kilo te liften.(wel gelukt btw.
)
Meende dat het al weg was, ga ik vandaag squaten, voel ik hem weer, heb maar zo'n halve training gedaan. Met halve gewichten.Van mijn maatje gehoord dat ik het een tijdje moet laten rusten, en maar even niet moet squaten/deadliften.
![]()
goeie approachquote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef no-look het volgende:
[..]
mijn nieuwe approach omvat de gedachte: 'wat is nu eigenlijk een paar kilo?'
En met dat motto ga ik volgende week 136 kg liften heb ik besloten. Enough with the bullshit. Desnoods gebruik ik magnesium voor grip maar ik weet gewoon dat ik het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |