Volgende week richting de 100 voor mij.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef no-look het volgende:
[..]
mijn nieuwe approach omvat de gedachte: 'wat is nu eigenlijk een paar kilo?'
En met dat motto ga ik volgende week 136 kg liften heb ik besloten. Enough with the bullshit. Desnoods gebruik ik magnesium voor grip maar ik weet gewoon dat ik het kan.
Met schuinbankje ertussen en onderaan vast maken is wel lekker als afmaker voor borst. Bankje wel goed neerzetten.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:06 schreef koejoeloek het volgende:
morgenvroeg weer aan de gang, als ik tenminste geen ontzettende spierpijn heb, vandaag voor het eerst cable flies gedaan, en dat voel ik nu nog steeds, maar ja morgen geen spierpijn betekent trainen
Is ook goed idee inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2007 21:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Met schuinbankje ertussen en onderaan vast maken is wel lekker als afmaker voor borst. Bankje wel goed neerzetten.
Zou niet 2 dagen achter elkaar borst trainen.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:29 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Is ook goed idee inderdaadmorgen eens proberen
Koude handen en voeten hebben is denk ik echt een vrouwendingquote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef McGilles het volgende:
Ook al zit je te cutten of te bulken, het is altijd makkelijk om een eetschema te maken om je je er ongeveer of compleet aan te houden.
Ik heb het nooit koud, vanmorgen om 07:45u vrolijk op mijn fiets de deur uit met korte broek en tshirtLang leve spieren + vetlaag
Als ik spierpijn heb ga ik ook niet me borst trainen, maar als ik niks voel dan ga ik meestal wel. Maar aangezien het een nieuwe oefening voor me is, + een behoorlijk zware oefening ga ik er wel vanuit dat me spierpijn morgen niet weg isquote:Op donderdag 6 september 2007 22:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zou niet 2 dagen achter elkaar borst trainen.
Volgens mij heeft dat allemaal niet zoveel nut, rust is heel belangrijk.quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:45 schreef Fugie het volgende:
Met betrekking tot spierpijn; ik train 's avonds, wat betekend dat als de spierpijn 's ochtends weg is ik alsnog 14 uur heb voordat ik ga trainen. Dat is voor mij voldoende tijd hersteltijd om vervolgens die spier weer te trainen.
Als ik nog spierpijn heb ga ik wel trainen maar dan nooit met volle gewichten, gewoon op het gemakje of ik draai me schema om
komt zelden voor dat ik train met spierpijn thoughquote:Op vrijdag 7 september 2007 07:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat allemaal niet zoveel nut, rust is heel belangrijk.
harder trainenquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:19 schreef BertV het volgende:
Echt spierpijn lukt me niet.
Eergisteren enorm zwaar getrained... de dumbell's rolde nog net niet op de parketvloer
Nu wat vaag gevoel maar geen spierpijn.
Maar bij mij komt het niet een dag later, maar nog een dag later :pquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Fugie het volgende:
spierpijn is over het algemeen pas 'een dag later'
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:59 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Maar bij mij komt het niet een dag later, maar nog een dag later :p
ow, ok, dacht dat je meteen de volgende dag bedoeldequote:Op vrijdag 7 september 2007 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
je verwacht het de dag erna maar het komt pas de 2de dag. Is vrij normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |