quote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef Tommy_808 het volgende:
net terug van eerste training na 3 weken zomerstop![]()
een tip voor de liefhebbers van PIB (Pijn In Benen): stop 3-4 weken met beenoefeningen en probeer dan je record te evenaren![]()
Denk dat dat wel meevalt. Probeer bijvoorbeeld eens 30 gram op te lossen in 500 ml (=6%). Neem een paar goeie slokken tussen je fysio en sport in en drink de rest tijdens je training op...quote:Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan kan ik dat even proberen. Dacht zelf aan dextrose --> insulinepiek --> negatief effect in cut. Of is dit bull?
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgavequote:Op maandag 10 september 2007 13:31 schreef Videopac het volgende:
Ff nagaan of er een gym in de buurt van je hotel is...
ik zou gaan bulken! als je maar 'n beetje buiten london zit vind je overal pubs waar je voor max 1.5 pound 'n burger, chips en 'n pint kan kopen.quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgave
Als ik er langer als 2 dagen moet zijn, dan zorg ik wel dat ik daar kan trainen
Volgens mij lijkt dat vooral zo. Ze zijn vooral kurk en kurk droog, benen hebben ze meestal amper.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Prachtig om te zien hoe gespierd sommige turners zijn.
Wow een mod in het bb topicquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:04 schreef mitt het volgende:
Hou eens op met die onzin, anders is het hier ook wegwezen
En ik maar denken dat het door de big mac's kwam die ik aan me dieet had toegevoegdquote:
Ik had laatst 6 dagen niet getraint, omdat 2 gasten hadden afgezegd met sterkste man trainingenquote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef Tommy_808 het volgende:
net terug van eerste training na 3 weken zomerstop![]()
een tip voor de liefhebbers van PIB (Pijn In Benen): stop 3-4 weken met beenoefeningen en probeer dan je record te evenaren![]()
Ja big macs zijn vet goed man, daar heb ik echt super gains mee gemaakt!quote:Op maandag 10 september 2007 22:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat vooral zo. Ze zijn vooral kurk en kurk droog, benen hebben ze meestal amper.
[..]
Wow een mod in het bb topic
[..]
En ik maar denken dat het door de big mac's kwam die ik aan me dieet had toegevoegd
[..]
Ik had laatst 6 dagen niet getraint, omdat 2 gasten hadden afgezegd met sterkste man trainingen![]()
![]()
![]()
Toen dag erna gaan squaten en ik stond net iets breder dan normaal, mijn god zeg. Heb 3 dagen niet fatsoenlijk kunnen lopen. Zelfs 1 dag erna was het al erg, terwijl het normaal pas na 2 dagen begint bij mij met benen.
Heel veel succes / sterkte!quote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Frautie het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen heb ik daar de tijd niet om te trainen. Ik ren van vergadering naar vergadering en dat gaat tot laat in de avond door. Hell, een beetje schoon eten is daar al een opgave
Als ik er langer als 2 dagen moet zijn, dan zorg ik wel dat ik daar kan trainen
Dude! Lees je eens ff inquote:Op maandag 10 september 2007 16:59 schreef mister_popcorn het volgende:
ik zou gaan bulken! als je maar 'n beetje buiten london zit vind je overal pubs waar je voor max 1.5 pound 'n burger, chips en 'n pint kan kopen.En dan dat ontbijt, wat ook al voor 1 pond overal kan halen, oei oei oei.
![]()
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:36 schreef Videopac het volgende:
Heel veel succes / sterkte!
Ik moet niks van die witte saus hebben tussen een wopperquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:30 schreef Videopac het volgende:
Big Macs:Whoppers:
; loop dus even door naar het station Ivo...
Gisteren eindelijk weer eens een fatsoenlijke training gehad: o.a. 10x 8x 8x 70kg BP. Rest ging ook goed, redelijk doorgewerkt, niet te lange pauzes tussen de setjes (deed ik de laatste tijd nogal in de hoop iets meer te herstellen.
En het belangrijkste: ik had er weer echt zin in!
De server schijnt er weer eens dood te zijn. Wat een prutsers toch (op Fok! ook trouwens).quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:46 schreef ivosnivo het volgende:
Ben ik trouwens gebanned op dbb j? Ik kan er niet meer op komen. Zoveel heb ik niet gelogen in me logje toch
Wat doe je moeilijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:25 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik ben sinds een paar dagen aan de pannenkoeken.![]()
Recept:
Pak meergranenmix
300ml magere melk
600ml water
3 hele eieren
3 eieren zonder dooier
Hiervan kan ik ongeveer 9 pannenkoeken bakken waarvan ik er 3 per dag eet tijdens een maaltijd.
Voedingswaarde per pannenkoek:
Kcal: 204
Eiwitten: 9.6
Koolh.: 35
Vetten: 2.8
Dit is btw niet het enigste wat ik eet hoor, dit is een onderdeel van mijn complete schema.
In mijn eigen pannenkoeken kan ik doen wat ik wil, vandaar dat ik ze niet kant en klaar haal.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijkkoop gewoon kant en klare pannekoeken van de supermarkt, naturel!!'
* MisterJ.Lo krijgt weer honger in een pannekoek met pindakaasom het vervolgens een minuutje in de magnetron te laten doen, en daarna heerlijk in zijn mond te laten smelten
![]()
![]()
GRR waarom laat je me eraan denken.
Ziet er goed uit. Alleen ik heb een grafhekel aan koken. Kook 1x per 14 dagen ofzo. Zit de laatste tijd veel aan het ijs met caramel en noten van de aldi. Echt gruwelijk lekker, volgend jaar zomer wil ik een enorme papzak zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:34 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Wat vind je van mijn pannenkoeken Ivosnivo?
Ik sta naast uw zijde, beste "frank".quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:08 schreef Baffer het volgende:
Haha gayer than caring about pancakes instead of discussing the brutal video's I just posted.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef Baffer het volgende:
Geil beest ben je ook he.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijkkoop gewoon kant en klare pannekoeken van de supermarkt, naturel!!'
* MisterJ.Lo krijgt weer honger in een pannekoek met pindakaasom het vervolgens een minuutje in de magnetron te laten doen, en daarna heerlijk in zijn mond te laten smelten
![]()
![]()
GRR waarom laat je me eraan denken.
Ik bak die pannenkoeken 2x per week (zondagavond en woensdag avond) Elke keer bak ik er 9 en kan ik precies 3 dagen vooruit zo overlap ik mooi mijn week exclusief zondag.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen ik heb een grafhekel aan koken. Kook 1x per 14 dagen ofzo. Zit de laatste tijd veel aan het ijs met caramel en noten van de aldi. Echt gruwelijk lekker, volgend jaar zomer wil ik een enorme papzak zijn.
Is dat 4 voor rug totaal, of 4 per gedeelte van je rug? Ik zelf heb 3 oefeningen dedicated aan rug totaal...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:36 schreef Fugie het volgende:
ik begrijp opeens waarom mijn rug wel aardig rap groeit![]()
ik doe er altijd 4 oefeningen voor itt de meeste spiergroepen waar ik max 3 oefeningen doe (except benen).
4 totaalquote:Op woensdag 12 september 2007 11:31 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Is dat 4 voor rug totaal, of 4 per gedeelte van je rug? Ik zelf heb 3 oefeningen dedicated aan rug totaal...
Schoon eten in de UKquote:Op maandag 10 september 2007 14:54 schreef Frautie het volgende:
Onder welke nickname?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:45 schreef Handschoen het volgende:
*jeej*. voor het eerst een foto gemaakt en op DBB gezet () en postief commentaar geeft altijd toch weer extra motivatie
Ik heb ook even positief commentaar gegeven. Zeer nette gains voor zo'n korte tijd!quote:
Die 2,98 euro per week is als je tussen 09:00 en 17:00 sport. De 4F4 in Eindhoven heeft geen squatrek, geen bankdrukmogelijkheid, dumbbells t/m 32 kg, 0 begeleiding en het interieur van een grafkelder.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef Stienn het volgende:
Weet er hier iemand een goeie sportschool in Groningen? Zag een advertentie staan van Fit 4 Free, fitnessen voor 2,98 euro per week. Of kan ik beter naar de Aclo gaan? Een jaar fitnessen voor 110 euro?
Geen idee; vraag het ze.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:06 schreef Stienn het volgende:
Klopt het dat je bij Fit 4 Free ook bij andere vestigingen sporten?
Bij F4F goed kunnen builden, ga weg manquote:Op woensdag 12 september 2007 14:59 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Een vriend van mij traint ook bij Fit4Free en is daar erg tevreden over.
Hij is ook erg hard aan het bodybuilden dus mogelijkheden genoeg om daar met de gewichten te gooien.
Succes
Thanx, working on itquote:Op woensdag 12 september 2007 15:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb ook even positief commentaar gegeven. Zeer nette gains voor zo'n korte tijd!
Nu nog mooie krachtgains![]()
![]()
ik train bij Harimau, das een hele goede sportschool 100 euro per 3 maand. Maar stap misschien over naar kelderwerk want daar traint me sterksteman maatje. Die is 25 euro voor 15x trainen geloof ik.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef Stienn het volgende:
Weet er hier iemand een goeie sportschool in Groningen? Zag een advertentie staan van Fit 4 Free, fitnessen voor 2,98 euro per week. Of kan ik beter naar de Aclo gaan? Een jaar fitnessen voor 110 euro?
Erg leuk al die dingen die er niet zijn maar zo te zien weet hij zich aardig te redden met het spul wat er wel is..quote:Op woensdag 12 september 2007 15:51 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Bij F4F goed kunnen builden, ga weg man. Dumbels tot 30 kilo, als je geluk hebt 1 bankdruk bench en geen squatten en deadliften. En nee squatten in een smith doe ik niet aan. Verder vol met beachboys, ronduit slechte begeleiding en bijna alleen maar isolatie en cardio
![]()
[..]
Thanx, working on it![]()
inclusief 2 sateprikkers als benen ?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Erg leuk al die dingen die er niet zijn maar zo te zien weet hij zich aardig te redden met het spul wat er wel is..
hier een paar foto's van hem: http://partyflock.nl/album/480533/1131739.html
Hij is alleen maar heel erg droog, zit niet echt massa aan.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Haha ik weet zijn benen niet, maar waarom moet er altijd commentaar worden geleverd.
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hij is alleen maar heel erg droog, zit niet echt massa aan.
geen commentaar, just checkingquote:Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Haha ik weet zijn benen niet, maar waarom moet er altijd commentaar worden geleverd.
Volgens mij gebruikt hij anabolenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Erg leuk al die dingen die er niet zijn maar zo te zien weet hij zich aardig te redden met het spul wat er wel is..
hier een paar foto's van hem: http://partyflock.nl/album/480533/1131739.html
1 jaar fanatiek trainen en je hebt zo ver, ik heb zo gauw geen foto maar als je 1 jaar 100% gezond doet en flink 4/5 keer per week traint heb je dat, het is namelijk nogal droog en weinig massa.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
23
Dit bereik je niet zomaar, hij is al 6 jaar bezig.
lolquote:Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dit bereik je niet zomaar, hij is al 6 jaar bezig.
ja want onze voorouders hadden ook geeen kleding, dus waarom zouden wij het wel aandoen ehquote:Op donderdag 13 september 2007 08:51 schreef ivosnivo het volgende:
Whehehe iedereen loopt er in een regenjas, maar meneer moet zijn stoere body showen(wat is dat toch tegenwoordig met mannen en roze onderbroeken?)
Wil je nog op een bepaald gewicht eindigen of gewoon als je het 'genoeg' vind ?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:09 schreef McGilles het volgende:
Vandaag weer een meting gedaan van mijn gewicht.
Na een tijdje cutten zit ik al op 98,8kg, toch een heel verschil als je kijkt dat ik een tijd terug nog +/- 108 woog.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:01 schreef no-look het volgende:
Die Johnny Knoxville heeft wel een beter lichaam dan 90% van de lui die ik in m'n leven heb zien trainen. Goed droog en nog best aardige armen en borst hoor. Zal wel een beachboy zijn maar ik snap het gebash niet echt.
Ben ik wel beetje met je eens. Al heb ik wel veel meer respect voor wat die gasten doen. Mijn doel is er een beetje tussenin, krukdroog hoeft van mij niet maar een vetzwijn ook weer niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:03 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik vind trouwens de beachboy look vele malen mooier dan die "sterkste man" figuren met een vrij hoog vet %/
Maar iedereen zijn ding, geef mij het menshealth cover model maar.
he, anders ga jij mijn gedachten even typenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ben ik wel beetje met je eens. Al heb ik wel veel meer respect voor wat die gasten doen. Mijn doel is er een beetje tussenin, krukdroog hoeft van mij niet maar een vetzwijn ook weer niet.
Ik ga nog precies 5 weken cutten, ongeacht het resultaat. Maar ik denk dat ik eindig op 94kg. Dat is dus 1kg per week kwijt.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
Wil je nog op een bepaald gewicht eindigen of gewoon als je het 'genoeg' vind ?
zeker niet verkeerdquote:Op donderdag 13 september 2007 13:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ga nog precies 5 weken cutten, ongeacht het resultaat. Maar ik denk dat ik eindig op 94kg. Dat is dus 1kg per week kwijt.
Dan ben ik dus 1.93m en 94kg, hopelijk zit de 140-145 bankdruk er dan nog in, een mooi relatief resultaat![]()
![]()
Zodra ik klaar ben met cutten ga ik ook niet meer extreem bulken. Gewoon een paar honderd kcal boven onderhoud icm 3x krachttraining en 2x cardio per week. Langzaam kijken wat de vooruitgang dan is. Maar ik was het een beetje zat om savonds 'dik' te lijken en het vaak zo warm te hebben en veel te zweten.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeker niet verkeerd
mijn doel is om op 85kg uit te komen bij ~1,85 dan schakel ik om naar lekker 2x in de week trainen om stabiel te blijven.
Mja dik lijk ik toch nietquote:Op donderdag 13 september 2007 13:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zodra ik klaar ben met cutten ga ik ook niet meer extreem bulken. Gewoon een paar honderd kcal boven onderhoud icm 3x krachttraining en 2x cardio per week. Langzaam kijken wat de vooruitgang dan is. Maar ik was het een beetje zat om savonds 'dik' te lijken en het vaak zo warm te hebben en veel te zweten.
hoe komt dit eigenlijk... heb het ook gemerkt. alleen maar omdat je zwaarder bent?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:55 schreef McGilles het volgende:
. Maar ik was het een beetje zat om savonds 'dik' te lijken en het vaak zo warm te hebben en veel te zweten.
Dit komt omdat je door het bulken meer eten binnenkrijgt dus je lichaam moet meer verbranden gevolg: warmer lichaam dat wil afkoelen (zweten)quote:Op donderdag 13 september 2007 14:12 schreef Handschoen het volgende:
[..]
hoe komt dit eigenlijk... heb het ook gemerkt. alleen maar omdat je zwaarder bent?
Probeer het nu een beetje rond de 107kg te houden. In de winter ga ik het wel optrainen naar zo'n 110kg.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:39 schreef ivosnivo het volgende:
Ik hoop volgend jaar zomer (begint het sterkste man seizoen weer) rond de 125kg te zitten. Zit nu op 117kg.
Hmmjaa, moesten er nog bij idd.quote:
Lactose + suiker, niet ideaal dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:45 schreef tho_Omas het volgende:
Ik drink de laatste tijd regelmatig minstens 2 liter Milk & Fruit per dag omdat het 13gram carbs per 100ml bevat plus ongeveer 3 gram eiwit. Vroeg me alleen af of dit geschikte carbs zijn of meer vetmakers?
Hehe tja, ik vind het een makkelijke manier om aan de nodige Kcals te komen.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:58 schreef Baffer het volgende:
[..]
Lactose + suiker, niet ideaal dus.
Maar who cares.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef MisterJ.Lo het volgende: pannekoek met pindakaas![]()
Tell me about itquote:Op woensdag 12 september 2007 12:18 schreef Den_Haag het volgende:
Schoon eten in de UKdat is mij nog niet gelukt. zelfs een ceaser salad weten ze nog vet te maken.
Gaat lekker!!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:09 schreef McGilles het volgende:
Vandaag weer een meting gedaan van mijn gewicht.
Na een tijdje cutten zit ik al op 98,8kg, toch een heel verschil als je kijkt dat ik een tijd terug nog +/- 108 woog.
Je hebt er 2 zelfsquote:Op donderdag 13 september 2007 19:51 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Hmmjaa, moesten er nog bij idd.Maar die ga ik vanavond ook maar eens pakken.. vergeet hem nog wel eens
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |