Bij F4F goed kunnen builden, ga weg manquote:Op woensdag 12 september 2007 14:59 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Een vriend van mij traint ook bij Fit4Free en is daar erg tevreden over.
Hij is ook erg hard aan het bodybuilden dus mogelijkheden genoeg om daar met de gewichten te gooien.
Succes
Thanx, working on itquote:Op woensdag 12 september 2007 15:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb ook even positief commentaar gegeven. Zeer nette gains voor zo'n korte tijd!
Nu nog mooie krachtgains![]()
![]()
ik train bij Harimau, das een hele goede sportschool 100 euro per 3 maand. Maar stap misschien over naar kelderwerk want daar traint me sterksteman maatje. Die is 25 euro voor 15x trainen geloof ik.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef Stienn het volgende:
Weet er hier iemand een goeie sportschool in Groningen? Zag een advertentie staan van Fit 4 Free, fitnessen voor 2,98 euro per week. Of kan ik beter naar de Aclo gaan? Een jaar fitnessen voor 110 euro?
Erg leuk al die dingen die er niet zijn maar zo te zien weet hij zich aardig te redden met het spul wat er wel is..quote:Op woensdag 12 september 2007 15:51 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Bij F4F goed kunnen builden, ga weg man. Dumbels tot 30 kilo, als je geluk hebt 1 bankdruk bench en geen squatten en deadliften. En nee squatten in een smith doe ik niet aan. Verder vol met beachboys, ronduit slechte begeleiding en bijna alleen maar isolatie en cardio
![]()
[..]
Thanx, working on it![]()
inclusief 2 sateprikkers als benen ?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Erg leuk al die dingen die er niet zijn maar zo te zien weet hij zich aardig te redden met het spul wat er wel is..
hier een paar foto's van hem: http://partyflock.nl/album/480533/1131739.html
Hij is alleen maar heel erg droog, zit niet echt massa aan.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Haha ik weet zijn benen niet, maar waarom moet er altijd commentaar worden geleverd.
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hij is alleen maar heel erg droog, zit niet echt massa aan.
geen commentaar, just checkingquote:Op woensdag 12 september 2007 19:13 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Haha ik weet zijn benen niet, maar waarom moet er altijd commentaar worden geleverd.
Volgens mij gebruikt hij anabolenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
Erg leuk al die dingen die er niet zijn maar zo te zien weet hij zich aardig te redden met het spul wat er wel is..
hier een paar foto's van hem: http://partyflock.nl/album/480533/1131739.html
1 jaar fanatiek trainen en je hebt zo ver, ik heb zo gauw geen foto maar als je 1 jaar 100% gezond doet en flink 4/5 keer per week traint heb je dat, het is namelijk nogal droog en weinig massa.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
23
Dit bereik je niet zomaar, hij is al 6 jaar bezig.
lolquote:Op donderdag 13 september 2007 00:04 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dit bereik je niet zomaar, hij is al 6 jaar bezig.
ja want onze voorouders hadden ook geeen kleding, dus waarom zouden wij het wel aandoen ehquote:Op donderdag 13 september 2007 08:51 schreef ivosnivo het volgende:
Whehehe iedereen loopt er in een regenjas, maar meneer moet zijn stoere body showen(wat is dat toch tegenwoordig met mannen en roze onderbroeken?)
Wil je nog op een bepaald gewicht eindigen of gewoon als je het 'genoeg' vind ?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:09 schreef McGilles het volgende:
Vandaag weer een meting gedaan van mijn gewicht.
Na een tijdje cutten zit ik al op 98,8kg, toch een heel verschil als je kijkt dat ik een tijd terug nog +/- 108 woog.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:01 schreef no-look het volgende:
Die Johnny Knoxville heeft wel een beter lichaam dan 90% van de lui die ik in m'n leven heb zien trainen. Goed droog en nog best aardige armen en borst hoor. Zal wel een beachboy zijn maar ik snap het gebash niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |