Doe maar even per PM.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef beunkster het volgende:
Golfer, ik zie in je profiel staan dat je Senior Consultant bent. Mag ik zo vrij zijn om je te vragen op welk vakgebied en eventueel ook waar je dat doet? Mag natuurlijk per PM, als je überhaupt wilt antwoorden.
Ohh dat leg ik nog wel een keer uitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:39 schreef justmattie het volgende:
hoezo zijn deze dagen anders dan anders?
is het maandelijksquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh dat leg ik nog wel een keer uit
Ach gossie, wat een rotleven heb je toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo, ik ben er weer. Vandaag uit eten, morgen uit eten, overmorgen uit eten. En ook nog heerlijke lunches en tussendoortje. Mijn arme, arme lijn
Ik was zooo goed bezig... Net Sonja, maar dan lekkerder en meerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie, wat een rotleven heb je toch.
Die Isa toch. Die gaat lekker overal culi-eten?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik was zooo goed bezig... Net Sonja, maar dan lekkerder en meerNou ja, volgende week weer gezond doen. Dit weekend komt Isa bij me eten dus dan gaan we lekker koken
![]()
Ik heb iets gehoord over een iets grotere op handen zijnde cul-meet. Ik nodig mijzelf daarvoor ook uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Isa toch. Die gaat lekker overal culi-eten?![]()
we moeten dat lekkere wijf ook maar eens binnenkort de geneugten van Bloemendaal tonen, als Piet de Loodgiet hier klaar is
Als je maar een beetje grote tietuh hebt, ben je welkom.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb iets gehoord over een iets grotere op handen zijnde cul-meet. Ik nodig mijzelf daarvoor ook uit
OK, dat zal ik niet doen, maar bij de bepaling van de gastenlijst wil ik wel even opmerken dat ik best lekker kan koken![]()
Ik draag een C-cup, groot genoeg? (.)(.)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je maar een beetje grote tietuh hebt, ben je welkom.
over die tiet-and-(m)eet ga ik niet
Trusteh CF!.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:35 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik het hier over mijn voorgevel?![]()
Tijd om te gaan slapen![]()
het gaat over tieten en je wordt hyperquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh CF!.
Ik zou eigenlijk ook allang weer moeten, maar ben nog steeds een beetje hyper.
Niks kiezen. De vetgedrukte nemen, en tante bloes ook meenemenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef Euc- het volgende:
Yay, kan als ik wil voor mijn management stage van de hotelschool beginnen in Australie, voor een zeer uitdagende stage!
Nu hoef ik alleen maar de keus te maken waar ik het wil doen:
De Librije in Zwolle
L'Arnsbourg in Baerenthal ( http://www.arnsbourg.com/ )
The Hay Adams in Washington D.C. ( http://www.hayadams.com )
Hayman Island luxury resort in the Great Barrier Reef iiiin Down Under! ( http://www.hayman.com.au/ )
En last but not least, vlakbij de locatie waar in 2010 de winter olympics gehouden gaan worden,
Nita Lake Lodge in Canada ( http://www.nitalake.com/ )
Waarom moet ik kiezen![]()
pittige keuze man !!, kan je ze niet allemaal kiezenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef Euc- het volgende:
Yay, kan als ik wil voor mijn management stage van de hotelschool beginnen in Australie, voor een zeer uitdagende stage!
Nu hoef ik alleen maar de keus te maken waar ik het wil doen:
De Librije in Zwolle
L'Arnsbourg in Baerenthal ( http://www.arnsbourg.com/ )
The Hay Adams in Washington D.C. ( http://www.hayadams.com )
Hayman Island luxury resort in the Great Barrier Reef iiiin Down Under! ( http://www.hayman.com.au/ )
En last but not least, vlakbij de locatie waar in 2010 de winter olympics gehouden gaan worden,
Nita Lake Lodge in Canada ( http://www.nitalake.com/ )
Waarom moet ik kiezen![]()
Nadeel is dat het hotel op een prive eiland ligt, wat alleen te bereiken is per boot of heli (en volgensmij per watervliegtuig). Dus dan zit jij nog best wel ver van je zoonlief afquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niks kiezen. De vetgedrukte nemen, en tante bloes ook meenemen![]()
![]()
Je wordt een beetje eng.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
omg jullie zijn hier![]()
Ik ga morgen wel even terug lezen![]()
Nu richting bed...
Ohja morgen komen mijn ouders bij HEM eten![]()
He is so FanFuckingTastic![]()
Van mij mogen jullie mee hoor, wel zelf visa, reizen, overnachtigingen en andere shizzle betalen hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Wie laat hier tante bloes in de steek, he nou nou nou
Dan maak je je eigen nieuws maar hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:54 schreef Euc- het volgende:
Damn ik verveel me, en heb geen zin om naar herhalingen van het nieuws te kijken
Ach, CEO van Shell of KPN doe ik het ook wel voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan maak je je eigen nieuws maar hier.
Vertel eens aan ome golfer of je nou echt een unieke chef-kok wilt worden, of dat je genoegen neemt met iets minder?
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:03 schreef justmattie het volgende:
hej hej, leg deze Fok! noob eens uit.. jullie zijn familie begrijp ik ?
Alsjeblieft zeg, die twee?!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:03 schreef justmattie het volgende:
hej hej, leg deze Fok! noob eens uit.. jullie zijn familie begrijp ik ?
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mooi... ik geloof dat ik hem in een coma heb geneukt![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
doen jullie het al zonder enzo
![]()
jamaar.... JAquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Kijk dat is goed
Mannen zijn net whisky, hoe ouder, hoe lekkerderder
dan kan ik niet meer fokken, lekker rustig voor julliequote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een [afbeelding] ja
Ik ga ook maar slapen
Ik heb geen auto, kan je daar ook met de bus kunnen komenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:38 schreef beunkster het volgende:
Rij naar Schmidt Zeevis en haal daar een verse kreeft
Anders zou je ook naar een goeie slager kunnen gaan en een mooie ribeye kunnen halen. Daar kun je verder zelf vast wel iets moois bij verzinnen.
Spannuuuund.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja voor zaterdag als we terugkomen uit Belgie, nodigt HIJ zijn dochters uit voor het eten om kennis te komen maken met mij![]()
Jullie horen wel of ik 2 pubers heb overleefd![]()
Oeiii dat klinkt goed...maar mijn vader lust geen visquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:19 schreef beunkster het volgende:
Wat te denken van:
- zeewolf met saffraan
- zeeduivel
- gepocheerde roggevleugels
- gepocheerde zalm
Even een mooie court bouillon maken en dan lekker de roggevleugels pocheren, dat is gewoon fantastisch van smaak!
Zeker spannend...zijn oudste dochter (15 jaar) had al gemeld dat ze een volgende vriendin niet zou accepterenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spannuuuund.
Je loopt zo hard van stapel zoals alleen verliefde mensen dat kunnen
Neem dat ook niet al te letterlijk joh, het valt vast best mee. Wat Bluezz zegt idd, gewoon rustig en aardig zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zeker spannend...zijn oudste dochter (15 jaar) had al gemeld dat ze een volgende vriendin niet zou accepteren![]()
allemaal flauwekul ook, wat heb ik als simpele bakker nou aan een hoog IQquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb m vorig jaar gedaan en toen schoorde ik 148Wat bijna 20 punten hoger is dan wat ik 'normaalgesproken' haal.
Volgens mij ben je met 148 automatisch contactgestoord.
Waarmee ik maar bedoel te zeggen dat IQ eigenlijk niet objectief te meten is.
Voor mijn gevoel zijn er zoveel verschillende soorten intelligentie: taalgevoeligheid, wiskundige intelligentie, weet ik veel wat al niet meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
allemaal flauwekul ook, wat heb ik als simpele bakker nou aan een hoog IQ![]()
wat een vedette-katquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
omfg...zit hier nog te shaken, kom al verrot thuis van het boodschappen doen, kijk ik de huiskamer in zit die kat met een mol te spelen.
Dus ik gillen en de straat op gerend, en aan een gozer die in zijn auto zat gevraagd of hij bang was van beesten.
Die jongen is mijn held van de dag...hoe koelbloedig hij die mol uit de huiskamer heeft gehaald![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
wat een vedette-kat![]()
![]()
![]()
![]()
die van mn vriendin ving/vong?? laatst 2 op 1 dag![]()
gaafquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaa hebbes
Ik had boekenbonnen gekregen toen ik 3 augustus afscheid nam van mijn oude werk... en heb met wat bijbetaling van Dam gekocht, die stond al zo lang op mijn verlanglijstje
[afbeelding]
Je hebt echt een geweldige boekenkast vol met kookboekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
dus ik krijg nog wel 's wat moois opgestuurd. Maar deze dus niet...
Heeft CF echt zoveel boekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je hebt echt een geweldige boekenkast vol met kookboeken, je zou een winkeltje kunnen beginnen
![]()
Net een tonijnmousse gemaakt om eitjes mee te vullen![]()
Nou ik las eerst een recensiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn Bluezzje, lees eens een stukje voor?
ik heb een IQ van 142quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb m vorig jaar gedaan en toen schoorde ik 148Wat bijna 20 punten hoger is dan wat ik 'normaalgesproken' haal.
Volgens mij ben je met 148 automatisch contactgestoord.
Waarmee ik maar bedoel te zeggen dat IQ eigenlijk niet objectief te meten is.
Ja ho even, niets tegen ambitie, kop boven het maaiveld bladiebla my ass...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:44 schreef beunkster het volgende:
Zie hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Johannes_van_Dam
De man is in Nederland een levende legende... maar ook nogal omstreden vanwege zijn ongebreidelde arrogantie.
Nederlanders zijn mensen die iemand die zijn kop boven het maaiveld uitsteekt genadeloos de kop er af slaan. Helaas. De 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' mentaliteit dus. Daar heb ik een gruwelijke hekel aan (maar ik ben dan ook nogal ambitieus, gelukkig wel op een realistische manier). En Van Dam heeft daar ook last van.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een IQ van 142
en hey, zo vreemd ben ik toch niet
ik ben vaak wel van het '' doe maar gewoonquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:44 schreef beunkster het volgende:
Zie hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Johannes_van_Dam
De man is in Nederland een levende legende... maar ook nogal omstreden vanwege zijn ongebreidelde arrogantie.
Nederlanders zijn mensen die iemand die zijn kop boven het maaiveld uitsteekt genadeloos de kop er af slaan. Helaas. De 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' mentaliteit dus. Daar heb ik een gruwelijke hekel aan (maar ik ben dan ook nogal ambitieus, gelukkig wel op een realistische manier). En Van Dam heeft daar ook last van.
weet ik, ik plaag je ook alleen maarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Magoe, de moraal van het verhaal was dus dat je IQ niet goed kunt onderzoeken. Maar ik ben blij dat jij zo'n slimme meid bent hoor
gewone boeken en ook een kast vol kookboeken dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heeft CF echt zoveel boeken![]()
Tonijnmousse klinkt lekker![]()
jaquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:16 schreef beunkster het volgende:
@ Sol: en weet je al wat het hoofdgerecht gaat worden?
ik krijg volgend jaar ook allemaal boeken over cholcoladequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
en dan een heel dik boek, met een mooi gouden lintje om het dicht te binden over niks anders
ik heb niet zoveel boeken, stuk of 150-200 maarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:06 schreef Muck het volgende:
ik heb ook een hele wand die alleen maar bestaat uit boekenkast
en ja, die is helemaal nokkie-vol
kookboeken valt wel mee eigenlijk... ik gok op een stuk of 8
waaronder een heel mooi chocolade kookboek
das toch juist tof?!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik krijg volgend jaar ook allemaal boeken over cholcolade![]()
Jij hebt misschien niets tegen ambitie, maar de tendens in Nederland in zijn algemeenheid is wel zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja ho even, niets tegen ambitie, kop boven het maaiveld bladiebla my ass...
Van Dam is gewoon een nare, zeurderige manDat ie leuk schrijft over eten zal ik niet ontkennen trouwens.
je mag ze wel van mij lenen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel boeken, stuk of 150-200 maar![]()
nee, allemaal vak-technische meukquote:
oh, das inderdaad saaiquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
nee, allemaal vak-technische meuk![]()
daar zit geen verhaal in hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, das inderdaad saai
zo vind ik het tof om medische thrillers te lezen, en CSI-boeken, maar als er precies hetzelfde beschreven staat in mijn schoolboeken zit ik te gapen
nee, inderdaadquote:
peper en zout? fijn gechopte basilicum vind ik lekkerder dan gekniptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Oke ...alles goed en wel, maar hoe maak ik een mousse van feta![]()
Feta kruimig prakken en wat romig maken met creme fraiche? En wat kan ik er door heen doen? Blaadjes basilicum fijn geknipt?
In een keukenmachine raggenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Oke ...alles goed en wel, maar hoe maak ik een mousse van feta![]()
Feta kruimig prakken en wat romig maken met creme fraiche? En wat kan ik er door heen doen? Blaadjes basilicum fijn geknipt?
Gaan jullie voor de menu's?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:10 schreef Euc- het volgende:
Zojuist ff besloten om vanavond bij Brienen aan de Maas te gaan eten ( http://www.renebrienen.nl/ ), we wouden eigenlijk naar Boreas maar die hadden geen plaats meer vanavond, dus gaan we daar volgende week vrijdag heen
rijst met Goulashquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:44 schreef Muck het volgende:
ik eet heel makkelijk vandaag
rijst met ragout
heel simpel, typisch studentenvoer
heerlijkquote:
bij hachee moet ik altijd aan jochem meijer denkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
heerlijk, of rijst met Hasjee
![]()
![]()
hoezoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
bij hachee moet ik altijd aan jochem meijer denken
maar dat lust ik ook al niet
ah, die heeft yeehaa (hele blije) en hachee (hele vervelende) momentenquote:
ooh zo, jochem meijer is vet gaafquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, die heeft yeehaa (hele blije) en hachee (hele vervelende) momenten
Is ie toch gekomen?quote:
Foei, foei, foei. Gebrek in je opvoedingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef justmattie het volgende:
kunst en literatuur zijn niet echt mn hobby zegmaar
Jep, ben bezig met het organiseren van een internationaal seminar (althans, ik help mee, laten we het zo maar zeggen). En dat moet in de avonduren/andere vrije tijd. Vandaarquote:
Scheelt dat mn ouders geen kunst liefhebbers zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:02 schreef beunkster het volgende:
[..]
Foei, foei, foei. Gebrek in je opvoeding
O, ik dacht dat jij me een PM zou sturen. Sorry. Komt er aan!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef golfer het volgende:
Hey, beunkster, ik heb nog geen PM van je gezien over die vragen die je had over mijn beroep/werk?
Webcamquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:02 schreef justmattie het volgende:
ze is bezig hem weer in coma te brengen denk ik![]()
Liever niet.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Zou HIJ het eten wel overleefd hebben, het is zo stil aan die kant![]()
* Bluezz gaat nog een dagje bikkelen en dannnnnnnnnnn![]()
Done... voor de zoveelste keer vannachtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:02 schreef justmattie het volgende:
ze is bezig hem weer in coma te brengen denk ik![]()
moet ik mn adres even PM-en ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Done... voor de zoveelste keer vannacht![]()
ipv van coma-zuipen doe ik aan coma-neuken![]()
Btje jammer dat ik er zelf niet echt moe van word.... ik wil meer, maar als ik hem nu weer wakker maak krijgen we ruzie denk ik![]()
kusje terug danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga nog even naar bed... kijken of ik hem wakker krijg![]()
Kusjes voor iedereen![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Leuk om te zien dat er 's nachts ook gezellig wordt gekletst tussen de gezusters SoL![]()
Awwww....wat liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef SeaOfLove het volgende:
@ ColdFeet: zondag komt Milou weer thuisIkke janken van de week, had haar aan de foon en het enige wat ze (snikkend) uit kon brengen was: Milou met mama mee
![]()
Nope... maar ik geloof dat hier nog aardig verbouwd gaat worden, hij heeft het huis gekocht na het overlijden van zijn vorige vriendin en is eigenlijk nog een btje aan het wennen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef Bluezz het volgende:
heeft HIJ niet eens een afwasmasjien dan
Ik ga nooit trouwen, samenwonen wil ik ookal niet en kinderen moet ik ookal niet....sorryquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:58 schreef justmattie het volgende:
Is de trouw datum ook al bekend![]()
??
Omdat hij al wat ouder is, zegmaar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope...we willen allebei geen kinderen meer![]()
Dat lijkt me trouwens het minst overkomelijke van de 3quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Nope...we willen allebei geen kinderen meer![]()
Zijn dochters zijn al behoorlijk zelfstandig (13 en 15 jaar), en ik heb zelf ook behoorlijk wat vrijheid met Milou omdat ze regelmatig bij haar vader is en dat willen we graag zo houden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat hij al wat ouder is, zegmaar?
Met bubbelbad en sauna?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:23 schreef justmattie het volgende:
ik moet maandag weer een week... om vervolgens die maandag erop richting Groenlo ofzoiets te vertrekken, waar we een week lang in een bungalow bivakeren
Cocoonenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Godver Isa, laat dan ook anderen naar jouw pijpen dansen
Wij hebben FERKANSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Wat zijn we daar aan toe zeg.. heerlijk samen cocoonen en af en toe naar buiten om een boodschap
Trusteh CF.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Cocoonenwat heeeeerlijk fashionable
![]()
Trusteh![]()
Wow dat klinkt goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Onze vakantie is begonnen met een half kreeftje en een chablis op het terras
SOL sterkte met de puberdametjes
Durfden ze niet? De vreselijke hekserige stiefmoeder Sol te ontmoeten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Puberdametjes hebben dus net afgezegd![]()
Spyderco Sharpmakerquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Stiefmama's zijn áltijd heksenMaar je ziet ze vast een andere keer
Zeg, beunkster, dat slijpding klinkt goed! Waar koop je zoiets?
Nu las ik weer extra slijpslaafjequote:Op zaterdag 1 september 2007 20:35 schreef beunkster het volgende:
Spyderco Sharpmaker
Extra slijpstaafje
Ik kan je absoluut aanraden om zo'n extra fine ding er bij te nemen.
Dan komt de totale prijs inclusief verzenden op ¤ 84,39 op dit moment (actie: geen verzendkosten).
Voor dat geld heb je een fantastisch apparaat waarmee je ook gekartelde messen kunt slijpen. Koopje in mijn beleving!
Le-zen!quote:
oja nu zie ik het ook pasquote:Op zondag 2 september 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Le-zen!
Oh, het is trouwens vandaag onze trouwdag.
Ik heb het niet gelezen, mijn oog valt dan weer op dat soort woordenquote:Op zondag 2 september 2007 00:55 schreef justmattie het volgende:
oja nu zie ik het ook pas
damn ik heb er 7x overheen gelezen, zonder het te zien![]()
![]()
Maarja kom net terug van verjaardag en etentje![]()
Die is vast weer met het coma-spelletje bezig.quote:Op zondag 2 september 2007 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Zeg is SOL al uitgespeeld?
Thanks.quote:Op zondag 2 september 2007 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer en Bluezzz, gefeliciteerd en dat jullie tot in het einde ter tijden nog niet uitgespeeld met elkaar mogen raken.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanks.
En we hebben nog heel wat af te spelen.![]()
![]()
ik klikte niet, zag onderin welke site het zou moeten zijnquote:
Boefjequote:Op zondag 2 september 2007 02:05 schreef justmattie het volgende:
ik klikte niet, zag onderin welke site het zou moeten zijn
zie het als een toch nog wel heldere actie op dit tijdstipquote:
Woeiiii.....quote:Op zondag 2 september 2007 15:25 schreef golfer het volgende:
Eindelijk weer eens lekker gebadderd zonder lekkages.
quote:Op zondag 2 september 2007 12:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Bloes en Golfer gefeliciteerd![]()
Gister potje triviant en 2 potjes monopoly gedaan, toen film gekeken en toen waren we zonder bedspelletjes in slaap gevallen![]()
![]()
Gelukkig waren we al weer vroeg wakker![]()
hoe kun je nou je lieve cavia's vergetenquote:Op zondag 2 september 2007 18:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Oja echte liefde is dat als HIJ er aan heeft gedacht mijn cavia's eten en drinken te geven als we een nacht weggaan en ik me pas in Belgie dus realiseerde dat ik die beesten vergeten was![]()
Ligt eraanquote:Op zondag 2 september 2007 18:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
hoe kun je nou je lieve cavia's vergeten![]()
Je vergeet toch ook niet je broek naar beneden te doen op de wc![]()
![]()
Wederom GadoGado... alleen nu met de vergeten tauge van gisteren en zonder de tofuquote:Op zondag 2 september 2007 20:24 schreef MissHobje het volgende:
Hey SOL lekker dier, wat schaft de pot vandaag??
Ik ben trouwens ook weer terug
*gaar en ploft voor tv neer![]()
nou, ik heb hem de hele avond uit zitten dagen eigenlijk....quote:
ik al 2 weken nietquote:Op zondag 2 september 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb het hele weekend geen sex gehad.
Doen je handjes het niet meer?quote:Op zondag 2 september 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
ga smsen/mmsen met mijn vriendquote:
oh ja.... mja, dan heb je niks aan mijn vriend hequote:Op zondag 2 september 2007 22:22 schreef Euc- het volgende:
vriend? Stereotomy is toch een man? :S
schaam schaam ik ookquote:Op zondag 2 september 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah, over heel de wereld gezien waarschijnlijk niet..quote:Op zondag 2 september 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
jongens... ben ik dan de enige?!
quote:Op zondag 2 september 2007 22:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mwah, over heel de wereld gezien waarschijnlijk niet..
Morning afterpil?quote:Op zondag 2 september 2007 22:37 schreef Muck het volgende:
ik ga maar eens een tijdje slapen...
morgen weer vroeg op om naar de huisarts te gaan
truste!
Nopequote:Op zondag 2 september 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
jongens... ben ik dan de enige?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |