Foei, foei, foei. Gebrek in je opvoedingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef justmattie het volgende:
kunst en literatuur zijn niet echt mn hobby zegmaar
Jep, ben bezig met het organiseren van een internationaal seminar (althans, ik help mee, laten we het zo maar zeggen). En dat moet in de avonduren/andere vrije tijd. Vandaarquote:
Scheelt dat mn ouders geen kunst liefhebbers zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:02 schreef beunkster het volgende:
[..]
Foei, foei, foei. Gebrek in je opvoeding
O, ik dacht dat jij me een PM zou sturen. Sorry. Komt er aan!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef golfer het volgende:
Hey, beunkster, ik heb nog geen PM van je gezien over die vragen die je had over mijn beroep/werk?
Webcamquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:02 schreef justmattie het volgende:
ze is bezig hem weer in coma te brengen denk ik![]()
Liever niet.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Zou HIJ het eten wel overleefd hebben, het is zo stil aan die kant![]()
* Bluezz gaat nog een dagje bikkelen en dannnnnnnnnnn![]()
Done... voor de zoveelste keer vannachtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:02 schreef justmattie het volgende:
ze is bezig hem weer in coma te brengen denk ik![]()
moet ik mn adres even PM-en ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 05:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Done... voor de zoveelste keer vannacht![]()
ipv van coma-zuipen doe ik aan coma-neuken![]()
Btje jammer dat ik er zelf niet echt moe van word.... ik wil meer, maar als ik hem nu weer wakker maak krijgen we ruzie denk ik![]()
kusje terug danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 06:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga nog even naar bed... kijken of ik hem wakker krijg![]()
Kusjes voor iedereen![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Leuk om te zien dat er 's nachts ook gezellig wordt gekletst tussen de gezusters SoL![]()
Awwww....wat liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef SeaOfLove het volgende:
@ ColdFeet: zondag komt Milou weer thuisIkke janken van de week, had haar aan de foon en het enige wat ze (snikkend) uit kon brengen was: Milou met mama mee
![]()
Nope... maar ik geloof dat hier nog aardig verbouwd gaat worden, hij heeft het huis gekocht na het overlijden van zijn vorige vriendin en is eigenlijk nog een btje aan het wennen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:32 schreef Bluezz het volgende:
heeft HIJ niet eens een afwasmasjien dan
Ik ga nooit trouwen, samenwonen wil ik ookal niet en kinderen moet ik ookal niet....sorryquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:58 schreef justmattie het volgende:
Is de trouw datum ook al bekend![]()
??
Omdat hij al wat ouder is, zegmaar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope...we willen allebei geen kinderen meer![]()
Dat lijkt me trouwens het minst overkomelijke van de 3quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Nope...we willen allebei geen kinderen meer![]()
Zijn dochters zijn al behoorlijk zelfstandig (13 en 15 jaar), en ik heb zelf ook behoorlijk wat vrijheid met Milou omdat ze regelmatig bij haar vader is en dat willen we graag zo houden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat hij al wat ouder is, zegmaar?
Met bubbelbad en sauna?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:23 schreef justmattie het volgende:
ik moet maandag weer een week... om vervolgens die maandag erop richting Groenlo ofzoiets te vertrekken, waar we een week lang in een bungalow bivakeren
Cocoonenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Godver Isa, laat dan ook anderen naar jouw pijpen dansen
Wij hebben FERKANSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Wat zijn we daar aan toe zeg.. heerlijk samen cocoonen en af en toe naar buiten om een boodschap
Trusteh CF.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Cocoonenwat heeeeerlijk fashionable
![]()
Trusteh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |