Met bubbelbad en sauna?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:23 schreef justmattie het volgende:
ik moet maandag weer een week... om vervolgens die maandag erop richting Groenlo ofzoiets te vertrekken, waar we een week lang in een bungalow bivakeren
Cocoonenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Godver Isa, laat dan ook anderen naar jouw pijpen dansen
Wij hebben FERKANSIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Wat zijn we daar aan toe zeg.. heerlijk samen cocoonen en af en toe naar buiten om een boodschap
Trusteh CF.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Cocoonenwat heeeeerlijk fashionable
![]()
Trusteh![]()
Wow dat klinkt goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Onze vakantie is begonnen met een half kreeftje en een chablis op het terras
SOL sterkte met de puberdametjes
Durfden ze niet? De vreselijke hekserige stiefmoeder Sol te ontmoeten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Puberdametjes hebben dus net afgezegd![]()
Spyderco Sharpmakerquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Stiefmama's zijn áltijd heksenMaar je ziet ze vast een andere keer
Zeg, beunkster, dat slijpding klinkt goed! Waar koop je zoiets?
Nu las ik weer extra slijpslaafjequote:Op zaterdag 1 september 2007 20:35 schreef beunkster het volgende:
Spyderco Sharpmaker
Extra slijpstaafje
Ik kan je absoluut aanraden om zo'n extra fine ding er bij te nemen.
Dan komt de totale prijs inclusief verzenden op ¤ 84,39 op dit moment (actie: geen verzendkosten).
Voor dat geld heb je een fantastisch apparaat waarmee je ook gekartelde messen kunt slijpen. Koopje in mijn beleving!
Le-zen!quote:
oja nu zie ik het ook pasquote:Op zondag 2 september 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Le-zen!
Oh, het is trouwens vandaag onze trouwdag.
Ik heb het niet gelezen, mijn oog valt dan weer op dat soort woordenquote:Op zondag 2 september 2007 00:55 schreef justmattie het volgende:
oja nu zie ik het ook pas
damn ik heb er 7x overheen gelezen, zonder het te zien![]()
![]()
Maarja kom net terug van verjaardag en etentje![]()
Die is vast weer met het coma-spelletje bezig.quote:Op zondag 2 september 2007 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Zeg is SOL al uitgespeeld?
Thanks.quote:Op zondag 2 september 2007 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer en Bluezzz, gefeliciteerd en dat jullie tot in het einde ter tijden nog niet uitgespeeld met elkaar mogen raken.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |