Wow dat klinkt goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Onze vakantie is begonnen met een half kreeftje en een chablis op het terras
SOL sterkte met de puberdametjes
Durfden ze niet? De vreselijke hekserige stiefmoeder Sol te ontmoeten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Puberdametjes hebben dus net afgezegd![]()
Spyderco Sharpmakerquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Stiefmama's zijn áltijd heksenMaar je ziet ze vast een andere keer
Zeg, beunkster, dat slijpding klinkt goed! Waar koop je zoiets?
Nu las ik weer extra slijpslaafjequote:Op zaterdag 1 september 2007 20:35 schreef beunkster het volgende:
Spyderco Sharpmaker
Extra slijpstaafje
Ik kan je absoluut aanraden om zo'n extra fine ding er bij te nemen.
Dan komt de totale prijs inclusief verzenden op ¤ 84,39 op dit moment (actie: geen verzendkosten).
Voor dat geld heb je een fantastisch apparaat waarmee je ook gekartelde messen kunt slijpen. Koopje in mijn beleving!
Le-zen!quote:
oja nu zie ik het ook pasquote:Op zondag 2 september 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Le-zen!
Oh, het is trouwens vandaag onze trouwdag.
Ik heb het niet gelezen, mijn oog valt dan weer op dat soort woordenquote:Op zondag 2 september 2007 00:55 schreef justmattie het volgende:
oja nu zie ik het ook pas
damn ik heb er 7x overheen gelezen, zonder het te zien![]()
![]()
Maarja kom net terug van verjaardag en etentje![]()
Die is vast weer met het coma-spelletje bezig.quote:Op zondag 2 september 2007 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Zeg is SOL al uitgespeeld?
Thanks.quote:Op zondag 2 september 2007 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer en Bluezzz, gefeliciteerd en dat jullie tot in het einde ter tijden nog niet uitgespeeld met elkaar mogen raken.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Thanks.
En we hebben nog heel wat af te spelen.![]()
![]()
ik klikte niet, zag onderin welke site het zou moeten zijnquote:
Boefjequote:Op zondag 2 september 2007 02:05 schreef justmattie het volgende:
ik klikte niet, zag onderin welke site het zou moeten zijn
zie het als een toch nog wel heldere actie op dit tijdstipquote:
Woeiiii.....quote:Op zondag 2 september 2007 15:25 schreef golfer het volgende:
Eindelijk weer eens lekker gebadderd zonder lekkages.
quote:Op zondag 2 september 2007 12:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Bloes en Golfer gefeliciteerd![]()
Gister potje triviant en 2 potjes monopoly gedaan, toen film gekeken en toen waren we zonder bedspelletjes in slaap gevallen![]()
![]()
Gelukkig waren we al weer vroeg wakker![]()
hoe kun je nou je lieve cavia's vergetenquote:Op zondag 2 september 2007 18:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Oja echte liefde is dat als HIJ er aan heeft gedacht mijn cavia's eten en drinken te geven als we een nacht weggaan en ik me pas in Belgie dus realiseerde dat ik die beesten vergeten was![]()
Ligt eraanquote:Op zondag 2 september 2007 18:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
hoe kun je nou je lieve cavia's vergeten![]()
Je vergeet toch ook niet je broek naar beneden te doen op de wc![]()
![]()
Wederom GadoGado... alleen nu met de vergeten tauge van gisteren en zonder de tofuquote:Op zondag 2 september 2007 20:24 schreef MissHobje het volgende:
Hey SOL lekker dier, wat schaft de pot vandaag??
Ik ben trouwens ook weer terug
*gaar en ploft voor tv neer![]()
nou, ik heb hem de hele avond uit zitten dagen eigenlijk....quote:
ik al 2 weken nietquote:Op zondag 2 september 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb het hele weekend geen sex gehad.
Doen je handjes het niet meer?quote:Op zondag 2 september 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
ga smsen/mmsen met mijn vriendquote:
oh ja.... mja, dan heb je niks aan mijn vriend hequote:Op zondag 2 september 2007 22:22 schreef Euc- het volgende:
vriend? Stereotomy is toch een man? :S
schaam schaam ik ookquote:Op zondag 2 september 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah, over heel de wereld gezien waarschijnlijk niet..quote:Op zondag 2 september 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
jongens... ben ik dan de enige?!
quote:Op zondag 2 september 2007 22:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mwah, over heel de wereld gezien waarschijnlijk niet..
Morning afterpil?quote:Op zondag 2 september 2007 22:37 schreef Muck het volgende:
ik ga maar eens een tijdje slapen...
morgen weer vroeg op om naar de huisarts te gaan
truste!
Nopequote:Op zondag 2 september 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
jongens... ben ik dan de enige?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |