quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mooi... ik geloof dat ik hem in een coma heb geneukt![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
doen jullie het al zonder enzo
![]()
jamaar.... JAquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Kijk dat is goed
Mannen zijn net whisky, hoe ouder, hoe lekkerderder
dan kan ik niet meer fokken, lekker rustig voor julliequote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een [afbeelding] ja
Ik ga ook maar slapen
Ik heb geen auto, kan je daar ook met de bus kunnen komenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:38 schreef beunkster het volgende:
Rij naar Schmidt Zeevis en haal daar een verse kreeft
Anders zou je ook naar een goeie slager kunnen gaan en een mooie ribeye kunnen halen. Daar kun je verder zelf vast wel iets moois bij verzinnen.
Spannuuuund.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja voor zaterdag als we terugkomen uit Belgie, nodigt HIJ zijn dochters uit voor het eten om kennis te komen maken met mij![]()
Jullie horen wel of ik 2 pubers heb overleefd![]()
Oeiii dat klinkt goed...maar mijn vader lust geen visquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:19 schreef beunkster het volgende:
Wat te denken van:
- zeewolf met saffraan
- zeeduivel
- gepocheerde roggevleugels
- gepocheerde zalm
Even een mooie court bouillon maken en dan lekker de roggevleugels pocheren, dat is gewoon fantastisch van smaak!
Zeker spannend...zijn oudste dochter (15 jaar) had al gemeld dat ze een volgende vriendin niet zou accepterenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spannuuuund.
Je loopt zo hard van stapel zoals alleen verliefde mensen dat kunnen
Neem dat ook niet al te letterlijk joh, het valt vast best mee. Wat Bluezz zegt idd, gewoon rustig en aardig zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zeker spannend...zijn oudste dochter (15 jaar) had al gemeld dat ze een volgende vriendin niet zou accepteren![]()
allemaal flauwekul ook, wat heb ik als simpele bakker nou aan een hoog IQquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb m vorig jaar gedaan en toen schoorde ik 148Wat bijna 20 punten hoger is dan wat ik 'normaalgesproken' haal.
Volgens mij ben je met 148 automatisch contactgestoord.
Waarmee ik maar bedoel te zeggen dat IQ eigenlijk niet objectief te meten is.
Voor mijn gevoel zijn er zoveel verschillende soorten intelligentie: taalgevoeligheid, wiskundige intelligentie, weet ik veel wat al niet meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
allemaal flauwekul ook, wat heb ik als simpele bakker nou aan een hoog IQ![]()
wat een vedette-katquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
omfg...zit hier nog te shaken, kom al verrot thuis van het boodschappen doen, kijk ik de huiskamer in zit die kat met een mol te spelen.
Dus ik gillen en de straat op gerend, en aan een gozer die in zijn auto zat gevraagd of hij bang was van beesten.
Die jongen is mijn held van de dag...hoe koelbloedig hij die mol uit de huiskamer heeft gehaald![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
wat een vedette-kat![]()
![]()
![]()
![]()
die van mn vriendin ving/vong?? laatst 2 op 1 dag![]()
gaafquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaa hebbes
Ik had boekenbonnen gekregen toen ik 3 augustus afscheid nam van mijn oude werk... en heb met wat bijbetaling van Dam gekocht, die stond al zo lang op mijn verlanglijstje
[afbeelding]
Je hebt echt een geweldige boekenkast vol met kookboekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
dus ik krijg nog wel 's wat moois opgestuurd. Maar deze dus niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |