allemaal flauwekul ook, wat heb ik als simpele bakker nou aan een hoog IQquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb m vorig jaar gedaan en toen schoorde ik 148Wat bijna 20 punten hoger is dan wat ik 'normaalgesproken' haal.
Volgens mij ben je met 148 automatisch contactgestoord.
Waarmee ik maar bedoel te zeggen dat IQ eigenlijk niet objectief te meten is.
Voor mijn gevoel zijn er zoveel verschillende soorten intelligentie: taalgevoeligheid, wiskundige intelligentie, weet ik veel wat al niet meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
allemaal flauwekul ook, wat heb ik als simpele bakker nou aan een hoog IQ![]()
wat een vedette-katquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:09 schreef SeaOfLove het volgende:
omfg...zit hier nog te shaken, kom al verrot thuis van het boodschappen doen, kijk ik de huiskamer in zit die kat met een mol te spelen.
Dus ik gillen en de straat op gerend, en aan een gozer die in zijn auto zat gevraagd of hij bang was van beesten.
Die jongen is mijn held van de dag...hoe koelbloedig hij die mol uit de huiskamer heeft gehaald![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
wat een vedette-kat![]()
![]()
![]()
![]()
die van mn vriendin ving/vong?? laatst 2 op 1 dag![]()
gaafquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaa hebbes
Ik had boekenbonnen gekregen toen ik 3 augustus afscheid nam van mijn oude werk... en heb met wat bijbetaling van Dam gekocht, die stond al zo lang op mijn verlanglijstje
[afbeelding]
Je hebt echt een geweldige boekenkast vol met kookboekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
dus ik krijg nog wel 's wat moois opgestuurd. Maar deze dus niet...
Heeft CF echt zoveel boekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je hebt echt een geweldige boekenkast vol met kookboeken, je zou een winkeltje kunnen beginnen
![]()
Net een tonijnmousse gemaakt om eitjes mee te vullen![]()
Nou ik las eerst een recensiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn Bluezzje, lees eens een stukje voor?
ik heb een IQ van 142quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb m vorig jaar gedaan en toen schoorde ik 148Wat bijna 20 punten hoger is dan wat ik 'normaalgesproken' haal.
Volgens mij ben je met 148 automatisch contactgestoord.
Waarmee ik maar bedoel te zeggen dat IQ eigenlijk niet objectief te meten is.
Ja ho even, niets tegen ambitie, kop boven het maaiveld bladiebla my ass...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:44 schreef beunkster het volgende:
Zie hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Johannes_van_Dam
De man is in Nederland een levende legende... maar ook nogal omstreden vanwege zijn ongebreidelde arrogantie.
Nederlanders zijn mensen die iemand die zijn kop boven het maaiveld uitsteekt genadeloos de kop er af slaan. Helaas. De 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' mentaliteit dus. Daar heb ik een gruwelijke hekel aan (maar ik ben dan ook nogal ambitieus, gelukkig wel op een realistische manier). En Van Dam heeft daar ook last van.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een IQ van 142
en hey, zo vreemd ben ik toch niet
ik ben vaak wel van het '' doe maar gewoonquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:44 schreef beunkster het volgende:
Zie hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Johannes_van_Dam
De man is in Nederland een levende legende... maar ook nogal omstreden vanwege zijn ongebreidelde arrogantie.
Nederlanders zijn mensen die iemand die zijn kop boven het maaiveld uitsteekt genadeloos de kop er af slaan. Helaas. De 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' mentaliteit dus. Daar heb ik een gruwelijke hekel aan (maar ik ben dan ook nogal ambitieus, gelukkig wel op een realistische manier). En Van Dam heeft daar ook last van.
weet ik, ik plaag je ook alleen maarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Magoe, de moraal van het verhaal was dus dat je IQ niet goed kunt onderzoeken. Maar ik ben blij dat jij zo'n slimme meid bent hoor
gewone boeken en ook een kast vol kookboeken dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heeft CF echt zoveel boeken![]()
Tonijnmousse klinkt lekker![]()
jaquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:16 schreef beunkster het volgende:
@ Sol: en weet je al wat het hoofdgerecht gaat worden?
ik krijg volgend jaar ook allemaal boeken over cholcoladequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
en dan een heel dik boek, met een mooi gouden lintje om het dicht te binden over niks anders
ik heb niet zoveel boeken, stuk of 150-200 maarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:06 schreef Muck het volgende:
ik heb ook een hele wand die alleen maar bestaat uit boekenkast
en ja, die is helemaal nokkie-vol
kookboeken valt wel mee eigenlijk... ik gok op een stuk of 8
waaronder een heel mooi chocolade kookboek
das toch juist tof?!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik krijg volgend jaar ook allemaal boeken over cholcolade![]()
Jij hebt misschien niets tegen ambitie, maar de tendens in Nederland in zijn algemeenheid is wel zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja ho even, niets tegen ambitie, kop boven het maaiveld bladiebla my ass...
Van Dam is gewoon een nare, zeurderige manDat ie leuk schrijft over eten zal ik niet ontkennen trouwens.
je mag ze wel van mij lenen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel boeken, stuk of 150-200 maar![]()
nee, allemaal vak-technische meukquote:
oh, das inderdaad saaiquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
nee, allemaal vak-technische meuk![]()
daar zit geen verhaal in hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, das inderdaad saai
zo vind ik het tof om medische thrillers te lezen, en CSI-boeken, maar als er precies hetzelfde beschreven staat in mijn schoolboeken zit ik te gapen
nee, inderdaadquote:
peper en zout? fijn gechopte basilicum vind ik lekkerder dan gekniptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Oke ...alles goed en wel, maar hoe maak ik een mousse van feta![]()
Feta kruimig prakken en wat romig maken met creme fraiche? En wat kan ik er door heen doen? Blaadjes basilicum fijn geknipt?
In een keukenmachine raggenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Oke ...alles goed en wel, maar hoe maak ik een mousse van feta![]()
Feta kruimig prakken en wat romig maken met creme fraiche? En wat kan ik er door heen doen? Blaadjes basilicum fijn geknipt?
Gaan jullie voor de menu's?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:10 schreef Euc- het volgende:
Zojuist ff besloten om vanavond bij Brienen aan de Maas te gaan eten ( http://www.renebrienen.nl/ ), we wouden eigenlijk naar Boreas maar die hadden geen plaats meer vanavond, dus gaan we daar volgende week vrijdag heen
rijst met Goulashquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:44 schreef Muck het volgende:
ik eet heel makkelijk vandaag
rijst met ragout
heel simpel, typisch studentenvoer
heerlijkquote:
bij hachee moet ik altijd aan jochem meijer denkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
heerlijk, of rijst met Hasjee
![]()
![]()
hoezoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
bij hachee moet ik altijd aan jochem meijer denken
maar dat lust ik ook al niet
ah, die heeft yeehaa (hele blije) en hachee (hele vervelende) momentenquote:
ooh zo, jochem meijer is vet gaafquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, die heeft yeehaa (hele blije) en hachee (hele vervelende) momenten
Is ie toch gekomen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |