Ik kom wel even langs in mijn pyjama op m'n sloffen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog 3 nachtdiensten en raad eens hoeveel zin ik daarin heb![]()
Uiteraard, ik moet toch iets hebben om uit te kunnen trekken voor het onderzoek.quote:
Dokter Isa *smelt*quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik had beter een overbetaalde boekhouder kunnen worden![]()
Jep, had je ook nog een auto van de zaak gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik had beter een overbetaalde boekhouder kunnen worden![]()
TON SCHERPENZEELquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz] komt wijntje halen[/me]
[me=Bluezz heeft alles van Kayak binnen nu, jeugdsentiment![]()
Geweldig mr. Brooks idd. Perfume vond ik weer niet veel aan, mystic river was voorspelbaar vidocq ken ik niet.. ff zoekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:01 schreef beunkster het volgende:
- Mr. Brooks, met stipt op nummer 1![]()
- The Bourne Ultimatum
- Breach
- The Devils Advocate
- Runaway Jury
- Traffic
- 12 Monkeys
- Perfume
- The Butterfly Effect
- Vidocq
- Storm of the century (heeeeel erg goed, maar wel 4 uur)
- Salem's Lot (niet onaardig)
- Natural Born Killers (briljant)
- 1408
- Sleepers
- Changing Lanes
- Mystic River
- Memento (werkelijk briljant)
- Pulp Fiction
- Don't say a word
- The Game
- The Usual Suspects
- The Recruit (niet onaardig)
- Sin City
Kun je hier even mee vooruit?
ik zal eens kijken wat er op nieuwsgroepen staat thanksquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:01 schreef beunkster het volgende:
- Mr. Brooks, met stipt op nummer 1
- The Bourne Ultimatum
- Breach
- The Devils Advocate
- Runaway Jury
- Traffic
- 12 Monkeys
- Perfume
- The Butterfly Effect
- Vidocq
- Storm of the century (heeeeel erg goed, maar wel 4 uur)
- Salem's Lot (niet onaardig)
- Natural Born Killers (briljant)
- 1408
- Sleepers
- Changing Lanes
- Mystic River
- Memento (werkelijk briljant)
- Pulp Fiction
- Don't say a word
- The Game
- The Usual Suspects
- The Recruit (niet onaardig)
- Sin City
Kun je hier even mee vooruit?
handig. Ik zie trouwens liever films die net uitzijn in the U S of A, en nog niet in NLquote:
jaja Blue, maar ik bedoel het als algemene opmerkingquote:
roflquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb alle mannen die mijn foonnr vroegen een verkeerd nr gegeven![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
AZ heeft verloren van een handbalteam![]()
![]()
Gezien het type en deze SC moet ik hem eik wel kopen natuurlijk:quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:09 schreef golfer het volgende:
Ik heb een leuk 2e hands autootje gevonden.
Volgende week maar eens kijken of ie nog beschikbaar is.
* golfer kruipt er achter aan..denkt ie.quote:
Voor mij is het nu vooral hoe dichter bij Dort hoe verliefder ik word.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Sol je kent het gezegd over Dort he?
Hoe dichter bij Dort hoe rotter het wordt
Kom je ook met AZ mee naar Leeuwarden voor de Amstel cupquote:
Je begint HEM al met kleine lettertjes te schrijvenquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor mij is het nu vooral hoe dichter bij Dort hoe verliefder ik word.
Woeiiiiiii...![]()
OMG hij is zo fanfuckingtastic![]()
scherp van je, was mij nog niet opgevallenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je begint HEM al met kleine lettertjes te schrijven
Getorade Cupquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kom je ook met AZ mee naar Leeuwarden voor de Amstel cup![]()
![]()
Dat meen je nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Barbapappa serviesjes smeken gewoon om gekocht te worden, SOL
ik noem het nog steeds amstel cupquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Getorade Cup
En nee, woon helemaal in het zuiden des lands, dus dat schiet niet op. Hoop dat het een leuke pot wordt en dat AZ jullie een beetje heel laat.![]()
Jawelquote:
Bij de Xenos staat idd iets soort gelijks maar ik ben zelf weg van de producten van Maxwell and Williamsquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:57 schreef Bluezz het volgende:
Dat staat volop bij de Xenos toch?
Leuk idd
Maar ik vind hem met de dag leukerquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je begint HEM al met kleine lettertjes te schrijven
Vind je het gek met al die flessen roséquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Hebben nu al 2 dagen dat we btje melig zijn en hebben bijna alleen nog maar gelachen![]()
Vanmiddag op het terras had ik een bessen en een pisang ambon gedronken voor de afwisselingquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je het gek met al die flessen rosé![]()
Woeiii hij is aan het voorgerecht begonnen, avacado gevuld met garnalen ofzo geloof ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft ik heb trek en hij is er nog steeds niet![]()
WB, je hebt mooi weer gehadquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo schatten!
Ik ben weer terug, na een weekend in de polder kamperen. Hadden jullie me al gemist?
Heerlijk was het, een soort Lowlands voor linksige hoogopgeleiden![]()
En nu gaat mijn lief lekker voor me koken
Hee leukquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo schatten!
Ik ben weer terug, na een weekend in de polder kamperen. Hadden jullie me al gemist?
Heerlijk was het, een soort Lowlands voor linksige hoogopgeleiden![]()
En nu gaat mijn lief lekker voor me koken
lekker enne eet smakelijk dan nogquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:57 schreef ColdFeet het volgende:
Fajitas. De kip ligt te sputteren in de pan en het ruikt zalig
Maar natuurlijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Mag ik hier even snel een culinaire vraag stellen die eigenlijk geen eigen topic verdiend?
Ik was gelijk na mijn post naar bed gegaan...maargoed ik had het antwoord toch niet geweten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Nou. Ik kwam zonet op het geniale idee om even snel (naja. snel.) een brood te bakken, in de oven welteverstaan. Maar nu staat er op het pakje dat de baktemperatuur 240 graden is en de afbaktemperatuur 210.
Wat is die hele afbaktemperatuur? Wanneer moet ik het brood afbakken? Ik ben lichtelijk in paniek, want hij staat inmiddels al een kwartier in de oven. (op 240 graden, dat wel.)
Thanks!
Jij ookquote:
Steeds als ik bij hem ben. Hij moet gewoon naar ziijn werk, dus ga ik er om half 7 mee uit om samen koffie te drinkenquote:
Is dat een Wusthof, en zo ja, wat kost zoiets?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:08 schreef beunkster het volgende:
Tenzij iemand voor mij nog een geniale tip heeft, ga ik straks maar eens deze snijplank bestellen:
[afbeelding]
Een voor mij goede snijplank moet namelijk aan de volgende voorwaarden voldoen:
- moet van hout zijn
- geen sapgeul
- voetjes waardoor ie niet verschuift
- fatsoenlijk werkbaar formaat
- niet extreem duur (zoals de prachtige eikenhouten snijplank van Kai ad ¤ 179...)
- stevig
Met name die voetjes zijn het grote probleem. Er zijn bijna geen (houten) snijplanken te vinden met nopjes er onder...
Wat een leuke spulletjes op die sitequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:01 schreef beunkster het volgende:
Ja, dat is een Wüsthof inderdaad.
4,2 kilo zwaar, 5 centimeter dik en 40 x 30 centimeter.
Kost 41,65 bij www.hetmes.nl
huisvrouw SOLLIEquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Al mijn spulletjes gepakt, vanavond weer naar huis![]()
Glkkg ga ik donderdag weer naar hem toe, samen met de cavia's![]()
Nu even op het terras zitten, eten is al helemaal voorbereid, de afwas die zich daarvan had verzameld weggewerkt....dus het mag ff![]()
quote:
Nou deze kijkt naar me alsof hij me gaat opvreten...kan me nieteens concentreren op mijn boekquote:
ik eigenlijk alleen bij mijn oudersquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:03 schreef justmattie het volgende:
eten jullie nooit eens ''gewoon'' aardappels met groente en vleesch?
Zo af en toe hè. Dan sudder ik runderlapjes in rode wijn, met veel knoflook. En dan maak ik daar aardappeltjes bij, in de schil, uit de oven. Met zelfgemaakte mayo. En dan wat boontjes erbij, of venkel ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:03 schreef justmattie het volgende:
Tot nu toe nog niet... ik ben daar nooit zo van, en hij al helemaal niet geloof ikquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:03 schreef justmattie het volgende:
Woeiiii....het wordt straks weer stoofpotjestijdquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo af en toe hè. Dan sudder ik runderlapjes in rode wijn, met veel knoflook. En dan maak ik daar aardappeltjes bij, in de schil, uit de oven. Met zelfgemaakte mayo. En dan wat boontjes erbij, of venkel ofzo.
Gewoon genoeg?![]()
Ik vind dat namelijk echt een feestmaal
Samen kokenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik het nu eindelijk eens getroffen met een man die (samen)koken ook leuk vindt![]()
Die zijn het leukstquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat dat betreft heb ik het nu eindelijk eens getroffen met een man die (samen)koken ook leuk vindt![]()
Ja, heerlijk 2 weken thuis bivakkeren, met wat afspraakjes, etentje etcquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je iets leuks doen op vakantie?
en wat kook je ''normaal ''danquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo af en toe hè. Dan sudder ik runderlapjes in rode wijn, met veel knoflook. En dan maak ik daar aardappeltjes bij, in de schil, uit de oven. Met zelfgemaakte mayo. En dan wat boontjes erbij, of venkel ofzo.
Gewoon genoeg?![]()
Ik vind dat namelijk echt een feestmaal
Mijn keuken is superklein, en die van hem is wel redelijk maar amper werkblad, maar als alles opgeruimd is dan lukt het gelukkig toch best primaquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:09 schreef golfer het volgende:
Samen koken is niet altijd zo'n succes, daar is onze keuken niet groot genoeg voor.
Ik doe het liever om-en-om.
Anders blijf je elkaar maar in de weg lopen.
Iedereen die meedacht, bedankt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik was gelijk na mijn post naar bed gegaan...maargoed ik had het antwoord toch niet geweten.
Is je brood uiteindelijk wel gelukt?
@ CF: ben er niet aan gehecht hoor![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Iedereen die meedacht, bedankt.
Het is een superlekker pestobrood geworden!
en je cavia's danquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn vriendje is hout aan het sprokkelen in de tuin, voor de haard straks![]()
Oja ik blijf dus toch nog maar een nachtje hier![]()
Oja en de eendeborstfilet met framboosjes was echt verrukkelijk![]()
Zo het hoofdgerecht![]()
nieuwe delicatesse in Nederlandquote:
ik ga morgenochtend vroeg naar huis, dat ene nachtje redden ze bestquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
en je cavia's dan![]()
Hoofdgerecht is warme worst![]()
????
Koptelefoonquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef justmattie het volgende:
ouders zijn weer thuis van vakantie en gelijk is het over met de pret
geen muziek meer hard aan![]()
![]()
![]()
![]()
heb jij ook een eigen bedrijf danquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:47 schreef Muck het volgende:
ik heb ook een pasje van de makro en lukas klamer
nee, ik ben secretaris van een muziekverenigingquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
heb jij ook een eigen bedrijf dan![]()
dat kan natuurlijk ookquote:ik haal 'm altijd bij de buurman weg![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
En toen lagen we zo lekker op het kleedje... en toen kwam kat met muis![]()
quote:
ja, echt verschrikkelijkquote:
hooooooi mattiequote:Helloooo Muck![]()
![]()
golfer is ook zwanger van een autoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:14 schreef justmattie het volgende:
net ff gemaild naar de eigenaar van een auto, hoop dat die binnenkort voor mij is![]()
![]()
als het aan mij ligt is die van mij er alquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer is ook zwanger van een autoHeeft ook af en toe echte weeën
* Bluezz] draait spinvis[afbeelding
Nissan Primera, met alles erop en eraan, uit 2003.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:16 schreef justmattie het volgende:
Van wat voor 1 is Golfer in verwachting![]()
![]()
gewoon een apparte rekening openen, en maandelijks een bedrag storen, deed ik ook, en nog steedsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef Muck het volgende:
leuk mattie
ik ben ook al heel lang aan het sparen voor een autom naar het schiet niet echt op
ah leukquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nissan Primera, met alles erop en eraan, uit 2003.
Maar dat kan zo maar volgende week weer iets anders zijn hoor.quote:
ik betaal liever paar bankjes meer voor een auto waar ik 3 jaar met een goed gevoel in rondrijd, dan 1 voor de hoofdprijs die eigenlijk toch niet je-van-het is (zoals die ik had gezien)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Beter een goede eerste auto nemen dan eentje waar je niet zo tevree mee bent
dat vraagt om fotooooooooooooooooooooooosquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:12 schreef Muck het volgende:
omg
ik heb zojuist de perfecte schaal popcorn gemaakt
Jaaahhh. Er is weer eens niets te SC-en. Ik zit op een conferentie en doe alsof ik werkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:56 schreef justmattie het volgende:
* justmattie is ook weer wakker
en schopjuhhh![]()
Zal ik je even een virusje sturen, zodat je verder ongestoord al die dingen kunt gaan doen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiiiii....ik heb zelf mijn i-net gefixed.
Wat eik niet zo bijdehand is, want ik moet nog genoeg doen hier![]()
Jaja... moet alleen nog even de salontafel leeghalen en schoonmaken, dan vind ik het gescheten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Dus je hebt je van het beeldscherm kunnen losrukken, wat goed van je!!
Oeeeiii nicequote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:27 schreef justmattie het volgende:
Zwarte Lacoste sneakers, zal ff foto google of anders 1 schieten![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb mijn sig ook net aangepast...ff uit je pm gehaald![]()
Ga kokenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik wilde iets zeggen over 'je mag geen PM'etjes citeren!' maar mijn sig komt uit een crewforum
Zo, wat voel ik me...rusteloos. Ik moet iets doen, weet niet wat en ik zit maar te fokken. Heel onproduktief.
kruisjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
dit wordt mn 3e paar vind ze lekker lopen![]()
[afbeelding]
Hiervoor heb ik 2x een ander model gehad, meer sportiever zegmaar
ik heb rosti met een schnitzeltje en een lekkere salade vanavondquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:35 schreef golfer het volgende:
Ik zit maar te wachten tot Piet de Loodgiet hier eindelijk eens vertrekt, zodat ik boodschappen kan gaan doen.
Moet nog wel verzinnen wat het gaat worden, overigens.
Nee, dankje. Ik laat varkensvlees meestal aan mij voorbij gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:40 schreef Muck het volgende:
ik heb rosti met een schnitzeltje en een lekkere salade vanavond
oh, en tiramisu na
mee eten?
jou F5 toets is al helemaal versletenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja je begrijpt dat ik natuurlijk zat te f5-en voor die gympen van je![]()
Zijn mooi btw![]()
Ik moet je eerlijk bekennnen dat mijn F1 t/m F12 het helemaal niet doen, net zoals wel meer op dit toetsenbordquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
jou F5 toets is al helemaal versleten?
en waaaaaarom druk ik nou elke x op die F5 toets als ik F5 wil tikken![]()
![]()
Het zou natuurlijk ook zomaar een runderschnitzel kunnen zijn, tenminste dat haal ik altijd, ben ook niet zo'n varkensvleesfan, op varkenshaasje en fricandeau naquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dankje. Ik laat varkensvlees meestal aan mij voorbij gaan.
ik vind het eigenlijk ook alleen maar lekker in een schnitzeltje...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dankje. Ik laat varkensvlees meestal aan mij voorbij gaan.
ik gebruik alleen F5, wat moet je met de restquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennnen dat mijn F1 t/m F12 het helemaal niet doen, net zoals wel meer op dit toetsenbord![]()
Nuecken, Isa?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik wilde iets zeggen over 'je mag geen PM'etjes citeren!' maar mijn sig komt uit een crewforum
Zo, wat voel ik me...rusteloos. Ik moet iets doen, weet niet wat en ik zit maar te fokken. Heel onproduktief.
En een lekker varkenshaasje?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:49 schreef Muck het volgende:
ik vind het eigenlijk ook alleen maar lekker in een schnitzeltje...
ik weet niet eens wat de rest isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik gebruik alleen F5, wat moet je met de rest![]()
Ja, dat is wel iets 'doen', maar is het ook produktief?quote:
oh ja, dat natuurlijk ookquote:
Je wilde toch een kindje, dus waarom niet met mij?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is wel iets 'doen', maar is het ook produktief?
nou ja, je hebt met een beetje pech 9 maanden wat te doen, is dat productief of wat!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is wel iets 'doen', maar is het ook produktief?
Ach, waarom ook niet. Ben je in de buurt en heb je 10 minuutjes de tijd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Je wilde toch een kindje, dus waarom niet met mij?
Weet je wel hoe koud het (hier) is!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:07 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga even snel wat boodschappen doen en dan ga ik in bikini het balkon op met een wijntje![]()
10 Minuutjes?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, waarom ook niet. Ben je in de buurt en heb je 10 minuutjes de tijd?
Als ik zie wat je de afgelopen tijd gegeten hebt, zeg ik: SeaOfLoveHandlesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:07 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga even snel wat boodschappen doen en dan ga ik in bikini het balkon op met een wijntje![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
10 Minuutjes?Voor de StereoTotempaal?
Maak er maar 3 uur van!
dat dacht ik ook al ja!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het (hier) is!!Bikini?! Ik moet buiten bijna een jas aan.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik zie wat je de afgelopen tijd gegeten hebt, zeg ik: SeaOfLoveHandles![]()
loevehandlesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik zie wat je de afgelopen tijd gegeten hebt, zeg ik: SeaOfLoveHandles![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
10 Minuutjes?Voor de StereoTotempaal?
Maak er maar 3 uur van!
1? wel meer ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:32 schreef justmattie het volgende:
nee maar beunkster is een mannetje![]()
heb je geen handtasje dan waar je 'm in kan stoppen
Dit is mijn balkon:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het (hier) is!!Bikini?! Ik moet buiten bijna een jas aan.
bij verschillende outfits dragenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:38 schreef justmattie het volgende:
wat moet je met zoveel handtasjes dan
das een loggia johquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dit is mijn balkon:
[afbeelding]
Gesloten dus. De bovenkant kan ik helemaal openschuiven en op 6 hoog zonder een zuchtje wind is het gewoonweg een sauna.
In het voorjaar zat ik er ook vaak, en dan liep iedereen nog met dikke jas aan beneden, terwijl ik zat weg te puffen daar in dat hok in mijn bikini![]()
net als met schoenen dusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
bij verschillende outfits dragen
ik heb bijvoorbeeld een heeeeel mooi tasje dat alleen geschikt is voor bij een bepaalde toffe jurk, maar ook een paar voor naar school of mijn werk en weer andere voor naar de stad
jupquote:
Ik heb meer dan dertig paar schoenen...exclusief slippertjesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef Muck het volgende:
ik heb er meer dan 20
en das exclusief slippertjes
op kamersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef justmattie het volgende:
woon je in een huis, of flat?
24 vierkante meter met veel bergruimte + een keukentje....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef justmattie het volgende:
nee, dan heb je niet veel ruimte denk ik
jij zorgt dat de foto's hier dan komenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:06 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk boodschappen gedaan.
Het zag bij de visboer weer lekkere kabeljauwhaasjes liggen dus die moesten natuurlijk gekocht worden.
Oh...en SOL die bikinifoto's, al dan niet met bovenstukje mogen weer gestuurd worden naar het jouw bekende adres.
of je moet ze in de orginele doos bewaren en opstapelenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
24 vierkante meter met veel bergruimte + een keukentje....
ze kunnen wel in de bergruimte op zich hoor
maar eigenlijk zijn het er gewoon een beetje teveel
neh, ik neem nooit de doos erbijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
of je moet ze in de orginele doos bewaren en opstapelen![]()
Yups, meestal eens per week.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:08 schreef justmattie het volgende:
Jullie eten best vaak vis ofniet?
ik wel, gooi het hier wel wegquote:
dat mogen ze in de winkel voor me doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik wel, gooi het hier wel weg![]()
wij hadden afgelopen zondag snoekbaars van de BBQ, en gewoon op de huid gebakken.. wereldsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, meestal eens per week.
Lekker gezond en licht.
quote:
de mijne ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:15 schreef justmattie het volgende:
mn pa vangt hier gewoon voor huis
Nee, ik heb geen handtasje waar ik hem in kan stoppen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:32 schreef justmattie het volgende:
nee maar beunkster is een mannetje![]()
heb je geen handtasje dan waar je 'm in kan stoppen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn vriendin gaat vanavond koken.
[afbeelding]
hahaha, succesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo weer wat bijgekleurd...wil niet achterblijven bij HEM, wat nog een hele opgave gaat worden aangezien hij half-indisch is![]()
had je graag mee willen doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:11 schreef Bluezz het volgende:
Zo. Moeders is ook weer thuis
Vis, schoenen, totempalen, bikinis, handtasjes en bontjassen, wat is dit voor orgie geweest vandaag![]()
arme jijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn vriendin gaat vanavond koken.
[afbeelding]
dat heb ik weleens ergens gelezen ja....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
arme jij![]()
![]()
![]()
sommige bakkers gebruiken Norit om marsepein zwart te laten kleuren![]()
iets anders is er blijkbaar nog niet op gevondenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dat heb ik weleens ergens gelezen ja....
vond het zo vreemd!
true, true, je hebt er echt maar een klein beetje van nodig gelukkigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
iets anders is er blijkbaar nog niet op gevonden![]()
maar het is niet schadelijk ofzo, want het is erg sterk kleurend
je KLEURT het zwart met de norit schatquote:
dan vraag ik me slechts 1 ding af:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef justmattie het volgende:
wij hadden tijd terug een bruidstaart met zwarte fondant, en dan rode spinnenwebben erop yuk
Leeft Golfer nog, Bloes?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:50 schreef Bluezz het volgende:
'Red Road' net gezien... als je van trage (beetje noir achtige) films houd, een aanrader
Kom jij uit België?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:49 schreef beunkster het volgende:
Hmm zwarte bruidscake... dat lijkt me nu niets.
Ik heb zojuist het glazuur over de worteltjestaart gedaan die ik vanavond heb gebakken.
Deze week is mijn laatste week bij mijn huidige opdrachtgever en ik had beloofd dat ik morgen (dan werken ook alle parttimers) een zelfgebakken taart mee zou nemen. En dat het iets bijzonders zou zijn.
Worteltjestaart kent bijna niemand en de mensen die het ooit eens hebben geproefd (mijn vader maakt het ook wel eens als ie voor een groep mensen iets bijzonders moet klaarmaken) zijn zonder uitzondering zeer positief.
Het is alleen niet zo goed voor mij, aangezien het ding voornamelijk bestaat uit veel boter, veel suiker en veel roomkaas.
Een heftiger caloriebom is nauwelijks denkbaar...![]()
Dit bevat per eenpersoonsportie (deze is voor 16 personen) maar liefst:
- 525 kilocalorieën
- 26 gram vet
- 64 gram koolhydraten
Het recept komt bij de Albert Hein weg.
In het noorden van Nederland willen ze ook nog wel eens 'weg' zeggen ipv 'vandaan'quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Kom jij uit België?
Lijkt me een leuk recept voor mijn excollega-etentje die hier over een maandje wordt gehouden
Oepsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:55 schreef Isabeau het volgende:
In het noorden van Nederland willen ze ook nog wel eens 'weg' zeggen ipv 'vandaan'
Met een groot glas azijn erbij.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Kut met Peren![]()
In het oosten des lands ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het noorden van Nederland willen ze ook nog wel eens 'weg' zeggen ipv 'vandaan'
ja kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |