`quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:10 schreef nVincible het volgende:
AH Pizza Mozarella, zo'n verse van 2,99.
Mijn god, ik wist niet dat verse pizza's zo veel lekkerder waren! Enige nadeel was dat er één gróót blad basillicum op lag, maar dat mocht de pret niet onderdrukken. Lekkere zachte kaas met zo'n gebakken bruin laagje erop, niet zo machinaal verdeeld, heeeeerlijk!
Weet ik nog niet! Zit net te kijken naar recptjes -> dit klinkt goed http://www.bbc.co.uk/food(...)ishsteak_86760.shtmlquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond stammpot raapstelen gehad met gebakken rauwe ham (prima alternatief voor spek!)
Dat is echt heel erg lekker!quote:
Het was weer eens veel te veel, al dat vlees.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef Bluezz het volgende:
BBQ vanavond
Met stokbroodjes, italiaanse tom/komk. salade, mosterd- mayo- en knoflooksausjes, gemarineerde kalkoensaté, tartaartjes, biefstukkies, gamba's en een entrecoteje.
Wijntje, biertje, tuintje
Ik had niet alle ingredienten in huis, maar het werd toch lekker. Sausje gemaakt met platte peterselie, olijfolie, sap en schil van citroen uit mijn potje ingemaakte citroen (deze moet nog een paar weken staan eigenlijk). De zwaardvis gewoon even gebakken in olijfolie en erbij italiaanse stoomgroente van AHquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Weet ik nog niet! Zit net te kijken naar recptjes -> dit klinkt goed http://www.bbc.co.uk/food(...)ishsteak_86760.shtml
En het was meer dan verrukkelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vandaag een mini-CUL meet hier in Huize ColdFeet: SeaOfLove kwam eten.
We hebben risotto met geroosterde pompoen op, met een salade met pancetta, linzen en paprika, en toe een crumble appel/aardbei/framboos, met nootjes.
En twee flessen witte wijn en nog wat likeur. Burp.
Jah van de appie...voor de senseo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:03 schreef MissHobje het volgende:
Koffie toffee ??
Dunnomaargoed ik ben geen koffiedrinkert
Ohh heb zo nog toetje, Ben &Jerrie's brownie fudge choco ijs
Welke Japanner is dat?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Naar de Japanner geweest, zo'n uitslover met een bakplaat voor zich waar je dan aan een tafel bij zit.
Omelet gemaakt en opgerold voor in de gebakken rijst:>>> Filmpje <<<
En foto's:
[afbeelding]
"Bento box" met allemaal kleine japanse hapjes
[afbeelding]
Japanse kok (die eigenlijk Chinees was) die zich *heel* erg aan het uitsloven en aan het patsen was. Maarja, daar betalen we 'em ook voor.
[afbeelding]
Beetje standaard vanilleijs-vruchten dessert, maar wel leuk na 7 gangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |