Ach vond het wel een smakelijk plaatje en zeer geschikt voor de volgende rondequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef golfer het volgende:
Origineel plaatje in de OP, Martijn.
Leuk creatief gevonden.
succes dan straksquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
een eierkoek en wat sap
heb weinig trek, ben nogal zenuwachtig, heb zo een sollicitatie gesprek
drink je anders espresso van drie dagen oud?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:28 schreef golfer het volgende:
Verse espresso en een gebakken eitje op brood.
die eet je met een veligheidsbil op ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:34 schreef Qwea het volgende:
cornetto extreme
en met een helmquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
die eet je met een veligheidsbil op ofzo?
ik ken dat helemaal niet
ik eet vanavond macaroni met een lekkere saus met tomaten, gehakt, champignons enveeeeel kruiden
wat is er anders aan dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
en met een helm
Geen idee waarom dat ding extreme heet, maar de normale zijn lekkerder IMHO.
Hey, ben jij er ook weerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb vandaag deze pan gekocht...
[afbeelding]
Waarin nu Rendang opstaat..
Vanavond dus op het menu met witte rijst, sperziebonen..
Bijgerecht komkommer en kroepoek natuurlijk..
Ben benieuwd![]()
De smaak. Deze is vele malen zoeter van smaakquote:
Goh, ik zag je naam in MyAT staan en ik dacht al... Crystal Clear.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Vanavond Chinees op nu aan de Crystal Clear
En wat had je te vieren?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:02 schreef DarkElf het volgende:
vanavond gemaakt:
tomaten gevuld met een prutje van rijpe avokado, ansjovisfilets, zwarte olijven, een teentje uitgeperste knoflook, beetje citroensap, peper, zout. Afgemaakt met bieslook.
knoflook soep volgens dit receptmet gepofte knoflook vond het wel lekker maar geen hit ofzo op een delifrance provencaalse kruidenstokbrood.
Aardbeien gedipt in dessertchocolade (en gekoeld in de koelkast) met een glas heerlijke champagne erbij.
nietsquote:
Ik maak vanavond ook weer ratatouille. Voor de tweede keer in mijn leven, en voor de tweede keer in één maand.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
Ratatouille met couscous, karbonade en fruit als toetje....![]()
![]()
![]()
Ik vind het altijd erg leuk om te lezen wat je nu weer gaat maken, Minilotje!quote:[
Tijd om te douchen nu, en daarna met mijn grote boodschappentas en een lijstje van een halve meter naar de supermarkt.
Ik heb op internet t recept gezocht maar kon t niet vinden..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:00 schreef minilotje het volgende:
Neeeneee, chocolademousse met kersen wordt het, eveneens uit de Allerhande:
[afbeelding]
What is that?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:58 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb weer een pot Patak's opengetrokken, Pasanda dit keer
[afbeelding]
oehquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:58 schreef Qwea het volgende:
luchtig toetje framboos.
Ik kreeg er opeens zin in
Patak's is Indiaas eten. Te koop bij bijna iedere supermarkt en heel erg lekker!quote:
Ik zag het bij de jumbo staan..quote:
Oeh! dat klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Patak's is Indiaas eten. Te koop bij bijna iedere supermarkt en heel erg lekker!
Vandaag een mini-CUL meet hier in Huize ColdFeet: SeaOfLove kwam eten.
We hebben risotto met geroosterde pompoen op, met een salade met pancetta, linzen en paprika, en toe een crumble appel/aardbei/framboos, met nootjes.
En twee flessen witte wijn en nog wat likeur. Burp.
Hoi! Recept?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
We hebben risotto met geroosterde pompoen op, met een salade met pancetta, linzen en paprika.
De risotto heb ik niet zelf bedacht. OK, ik heb m inmiddels iets aangepast, hij is namelijk al twee jaar favoriet, maar dit was tie: BBC Food Die geroosterde knoflook/saliepompoen is zo vreselijk verschrikkelijk afschuwelijk lekker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:24 schreef hummus het volgende:
Die risotto en die salade?
Oo, wat lief, wat lief!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg leuk om te lezen wat je nu weer gaat maken, Minilotje!![]()
![]()
Je verzint altijd weer de lekkerste dingen!
Van de Albert Hein?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:21 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Voor vanavond een maaltijdsalade bacon en kaas![]()
Lekker hoor bluezzquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Van de slager : Bief stroganoff... zelf even wat champies gebakken en dan in de oven, en een paar tricoloortjes erbij
Nu een heeeerlijk vrijdagmiddag wijntje, die zijn het lekkerst, die wijntjes ná het werk
Corned beef, ik vind het zooooooooooooo walgelijk lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
Lekker hoor bluezz
Vanmiddag op mijn werk: boterham met corned beefen dubbele boterham met een mexicano
vanavond wokgroentes met nog wat![]()
![]()
`quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:10 schreef nVincible het volgende:
AH Pizza Mozarella, zo'n verse van 2,99.
Mijn god, ik wist niet dat verse pizza's zo veel lekkerder waren! Enige nadeel was dat er één gróót blad basillicum op lag, maar dat mocht de pret niet onderdrukken. Lekkere zachte kaas met zo'n gebakken bruin laagje erop, niet zo machinaal verdeeld, heeeeerlijk!
Weet ik nog niet! Zit net te kijken naar recptjes -> dit klinkt goed http://www.bbc.co.uk/food(...)ishsteak_86760.shtmlquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond stammpot raapstelen gehad met gebakken rauwe ham (prima alternatief voor spek!)
Dat is echt heel erg lekker!quote:
Het was weer eens veel te veel, al dat vlees.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef Bluezz het volgende:
BBQ vanavond
Met stokbroodjes, italiaanse tom/komk. salade, mosterd- mayo- en knoflooksausjes, gemarineerde kalkoensaté, tartaartjes, biefstukkies, gamba's en een entrecoteje.
Wijntje, biertje, tuintje
Ik had niet alle ingredienten in huis, maar het werd toch lekker. Sausje gemaakt met platte peterselie, olijfolie, sap en schil van citroen uit mijn potje ingemaakte citroen (deze moet nog een paar weken staan eigenlijk). De zwaardvis gewoon even gebakken in olijfolie en erbij italiaanse stoomgroente van AHquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Weet ik nog niet! Zit net te kijken naar recptjes -> dit klinkt goed http://www.bbc.co.uk/food(...)ishsteak_86760.shtml
En het was meer dan verrukkelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vandaag een mini-CUL meet hier in Huize ColdFeet: SeaOfLove kwam eten.
We hebben risotto met geroosterde pompoen op, met een salade met pancetta, linzen en paprika, en toe een crumble appel/aardbei/framboos, met nootjes.
En twee flessen witte wijn en nog wat likeur. Burp.
Jah van de appie...voor de senseo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:03 schreef MissHobje het volgende:
Koffie toffee ??
Dunnomaargoed ik ben geen koffiedrinkert
Ohh heb zo nog toetje, Ben &Jerrie's brownie fudge choco ijs
Welke Japanner is dat?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Naar de Japanner geweest, zo'n uitslover met een bakplaat voor zich waar je dan aan een tafel bij zit.
Omelet gemaakt en opgerold voor in de gebakken rijst:>>> Filmpje <<<
En foto's:
[afbeelding]
"Bento box" met allemaal kleine japanse hapjes
[afbeelding]
Japanse kok (die eigenlijk Chinees was) die zich *heel* erg aan het uitsloven en aan het patsen was. Maarja, daar betalen we 'em ook voor.
[afbeelding]
Beetje standaard vanilleijs-vruchten dessert, maar wel leuk na 7 gangen.
Yokohama in Eindhoven, recht tegenover het stationquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:39 schreef Koningin het volgende:
[..]
Welke Japanner is dat?
Wij zijn ook van plan dat nog eens met vrienden te gaan doen. En ik zie dat je in het Zuiden woont...
Danke!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yokohama in Eindhoven, recht tegenover het station![]()
Awww, sterkte. Koop binnekort eens zo'n ogenblindeerslaapding, dat vind ik dan wel prettig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:06 schreef Muck het volgende:
ik eet helemaal niks vandaag...
Migraine aanval, hiep hiep hoera
Het enige wat ik dan weg krijg is Manneke pis drop, bizar, maar dat is het enige wat ik dan binnenhoudt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:06 schreef Muck het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:06 schreef Muck het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:06 schreef Muck het volgende:
Ik heb ook zin in chinees; maar m'n vader is al bloemkool aan het klaarmakenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Het wordt chineesje en golfer is het halen
lekker, heb ik gisteren gegeten (ikke gehaaldquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Het wordt chineesje en golfer is het halen
En morgen eten we het weerquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:44 schreef DarkElf het volgende:
lekker, heb ik gisteren gegeten (ikke gehaald)
proost, ik neem of een argentijnse rooie of een cosmo... mm moeilijk, moeilijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En morgen eten we het weer
Ik neem maar eens een lekker aussie wijntje
Moeten die ook op voor vakantie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:35 schreef Patries86 het volgende:
vanmiddag lekker Ben en Jerry ijs eten!
Hebben 4 ijsprijzen gewonnen, dat betekend 4 halve liters naar keuze bij dichtbijzijnde supermarkt![]()
We hebben er heerlijk gegeten. De show was iets minder, maar zeker de moeite en het geld waard, echt een aanraderquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:48 schreef PeRi het volgende:
Nu kop koffie.
Vanavond eten bij Boom Chicago en meteen naar de show (I love werkgevers die overal korting krijgen.)
AH excellent --> mezzelune giganti met rivierkreeft & Krab. Was ergquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:58 schreef borisz het volgende:
Verse pasta van de ap, is in de aanbieding
Kimchi vind ik lekker!! wat is een "standaard" ontbijt daar waar jij zit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef Underdoggy het volgende:
ik zit decadent te eten hier. Witbrood met Jam, jam is hier in Korea niet te betalen (8 euro voor klein potje) maar ik miste het zoo dat ik het toch maar gekocht heb! Halfje witbrood was ook prijzig (2 euro)
Gister dit gegeten
[afbeelding]
rechtsonder is kimschi, eten ze hier bij elke maaltijd, sambal met kool. Kan op honderden manieren bereid worden. Linksboven is ijssoep met ei, courgette, kool, watermeloen en noodles die zo taai zijn dat je ze moet knippen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:24 schreef liesell het volgende:
[..]
Kimchi vind ik lekker!! wat is een "standaard" ontbijt daar waar jij zit?
Er zit heul veel knoflook in, daar waar ik het koop (in Nederland, that is), het moet een heel lang fermentatieproces doorlopen en ze stoppenhet ook onder de grond in potten soms.
Thx love!!!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
hihi Tezz
Het Grote Stoofpotten Topic
Heb mijn recept ook maar van internet.
Gran Canaria!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
Waar ga je heen?
Slechte adem?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ben een bak peterselie aan het leegvreten. Vraag niet waarom.
Het is ontzettend gezond, peterselie, wist je dat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ben een bak peterselie aan het leegvreten. Vraag niet waarom.
Standaard ontbijt is net iets lichter dan de lunch, meestal soort lichte soep met rijst kimchi en die gele reuzeradijs die ze hier overal eten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:24 schreef liesell het volgende:
[..]
Kimchi vind ik lekker!! wat is een "standaard" ontbijt daar waar jij zit?
Er zit heul veel knoflook in, daar waar ik het koop (in Nederland, that is), het moet een heel lang fermentatieproces doorlopen en ze stoppenhet ook onder de grond in potten soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |