Ik heb op internet t recept gezocht maar kon t niet vinden..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:00 schreef minilotje het volgende:
Neeeneee, chocolademousse met kersen wordt het, eveneens uit de Allerhande:
[afbeelding]
What is that?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:58 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb weer een pot Patak's opengetrokken, Pasanda dit keer
[afbeelding]
oehquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:58 schreef Qwea het volgende:
luchtig toetje framboos.
Ik kreeg er opeens zin in
Patak's is Indiaas eten. Te koop bij bijna iedere supermarkt en heel erg lekker!quote:
Ik zag het bij de jumbo staan..quote:
Oeh! dat klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Patak's is Indiaas eten. Te koop bij bijna iedere supermarkt en heel erg lekker!
Vandaag een mini-CUL meet hier in Huize ColdFeet: SeaOfLove kwam eten.
We hebben risotto met geroosterde pompoen op, met een salade met pancetta, linzen en paprika, en toe een crumble appel/aardbei/framboos, met nootjes.
En twee flessen witte wijn en nog wat likeur. Burp.
Hoi! Recept?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
We hebben risotto met geroosterde pompoen op, met een salade met pancetta, linzen en paprika.
De risotto heb ik niet zelf bedacht. OK, ik heb m inmiddels iets aangepast, hij is namelijk al twee jaar favoriet, maar dit was tie: BBC Food Die geroosterde knoflook/saliepompoen is zo vreselijk verschrikkelijk afschuwelijk lekker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:24 schreef hummus het volgende:
Die risotto en die salade?
Oo, wat lief, wat lief!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:18 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg leuk om te lezen wat je nu weer gaat maken, Minilotje!![]()
![]()
Je verzint altijd weer de lekkerste dingen!
Van de Albert Hein?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:21 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Voor vanavond een maaltijdsalade bacon en kaas![]()
Lekker hoor bluezzquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Van de slager : Bief stroganoff... zelf even wat champies gebakken en dan in de oven, en een paar tricoloortjes erbij
Nu een heeeerlijk vrijdagmiddag wijntje, die zijn het lekkerst, die wijntjes ná het werk
Corned beef, ik vind het zooooooooooooo walgelijk lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
Lekker hoor bluezz
Vanmiddag op mijn werk: boterham met corned beefen dubbele boterham met een mexicano
vanavond wokgroentes met nog wat![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |