Nou deze kijkt naar me alsof hij me gaat opvreten...kan me nieteens concentreren op mijn boekquote:
ik eigenlijk alleen bij mijn oudersquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:03 schreef justmattie het volgende:
eten jullie nooit eens ''gewoon'' aardappels met groente en vleesch?
Zo af en toe hè. Dan sudder ik runderlapjes in rode wijn, met veel knoflook. En dan maak ik daar aardappeltjes bij, in de schil, uit de oven. Met zelfgemaakte mayo. En dan wat boontjes erbij, of venkel ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:03 schreef justmattie het volgende:
Tot nu toe nog niet... ik ben daar nooit zo van, en hij al helemaal niet geloof ikquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:03 schreef justmattie het volgende:
Woeiiii....het wordt straks weer stoofpotjestijdquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo af en toe hè. Dan sudder ik runderlapjes in rode wijn, met veel knoflook. En dan maak ik daar aardappeltjes bij, in de schil, uit de oven. Met zelfgemaakte mayo. En dan wat boontjes erbij, of venkel ofzo.
Gewoon genoeg?![]()
Ik vind dat namelijk echt een feestmaal
Samen kokenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik het nu eindelijk eens getroffen met een man die (samen)koken ook leuk vindt![]()
Die zijn het leukstquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat dat betreft heb ik het nu eindelijk eens getroffen met een man die (samen)koken ook leuk vindt![]()
Ja, heerlijk 2 weken thuis bivakkeren, met wat afspraakjes, etentje etcquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je iets leuks doen op vakantie?
en wat kook je ''normaal ''danquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo af en toe hè. Dan sudder ik runderlapjes in rode wijn, met veel knoflook. En dan maak ik daar aardappeltjes bij, in de schil, uit de oven. Met zelfgemaakte mayo. En dan wat boontjes erbij, of venkel ofzo.
Gewoon genoeg?![]()
Ik vind dat namelijk echt een feestmaal
Mijn keuken is superklein, en die van hem is wel redelijk maar amper werkblad, maar als alles opgeruimd is dan lukt het gelukkig toch best primaquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:09 schreef golfer het volgende:
Samen koken is niet altijd zo'n succes, daar is onze keuken niet groot genoeg voor.
Ik doe het liever om-en-om.
Anders blijf je elkaar maar in de weg lopen.
Iedereen die meedacht, bedankt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik was gelijk na mijn post naar bed gegaan...maargoed ik had het antwoord toch niet geweten.
Is je brood uiteindelijk wel gelukt?
@ CF: ben er niet aan gehecht hoor![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Iedereen die meedacht, bedankt.
Het is een superlekker pestobrood geworden!
en je cavia's danquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:27 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn vriendje is hout aan het sprokkelen in de tuin, voor de haard straks![]()
Oja ik blijf dus toch nog maar een nachtje hier![]()
Oja en de eendeborstfilet met framboosjes was echt verrukkelijk![]()
Zo het hoofdgerecht![]()
nieuwe delicatesse in Nederlandquote:
ik ga morgenochtend vroeg naar huis, dat ene nachtje redden ze bestquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
en je cavia's dan![]()
Hoofdgerecht is warme worst![]()
????
Koptelefoonquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:11 schreef justmattie het volgende:
ouders zijn weer thuis van vakantie en gelijk is het over met de pret
geen muziek meer hard aan![]()
![]()
![]()
![]()
heb jij ook een eigen bedrijf danquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:47 schreef Muck het volgende:
ik heb ook een pasje van de makro en lukas klamer
nee, ik ben secretaris van een muziekverenigingquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
heb jij ook een eigen bedrijf dan![]()
dat kan natuurlijk ookquote:ik haal 'm altijd bij de buurman weg![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
En toen lagen we zo lekker op het kleedje... en toen kwam kat met muis![]()
quote:
ja, echt verschrikkelijkquote:
hooooooi mattiequote:Helloooo Muck![]()
![]()
golfer is ook zwanger van een autoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:14 schreef justmattie het volgende:
net ff gemaild naar de eigenaar van een auto, hoop dat die binnenkort voor mij is![]()
![]()
als het aan mij ligt is die van mij er alquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer is ook zwanger van een autoHeeft ook af en toe echte weeën
* Bluezz] draait spinvis[afbeelding
Nissan Primera, met alles erop en eraan, uit 2003.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:16 schreef justmattie het volgende:
Van wat voor 1 is Golfer in verwachting![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |