net als met schoenen dusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
bij verschillende outfits dragen
ik heb bijvoorbeeld een heeeeel mooi tasje dat alleen geschikt is voor bij een bepaalde toffe jurk, maar ook een paar voor naar school of mijn werk en weer andere voor naar de stad
jupquote:
Ik heb meer dan dertig paar schoenen...exclusief slippertjesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef Muck het volgende:
ik heb er meer dan 20
en das exclusief slippertjes
op kamersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef justmattie het volgende:
woon je in een huis, of flat?
24 vierkante meter met veel bergruimte + een keukentje....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef justmattie het volgende:
nee, dan heb je niet veel ruimte denk ik
jij zorgt dat de foto's hier dan komenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:06 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk boodschappen gedaan.
Het zag bij de visboer weer lekkere kabeljauwhaasjes liggen dus die moesten natuurlijk gekocht worden.
Oh...en SOL die bikinifoto's, al dan niet met bovenstukje mogen weer gestuurd worden naar het jouw bekende adres.
of je moet ze in de orginele doos bewaren en opstapelenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
24 vierkante meter met veel bergruimte + een keukentje....
ze kunnen wel in de bergruimte op zich hoor
maar eigenlijk zijn het er gewoon een beetje teveel
neh, ik neem nooit de doos erbijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
of je moet ze in de orginele doos bewaren en opstapelen![]()
Yups, meestal eens per week.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:08 schreef justmattie het volgende:
Jullie eten best vaak vis ofniet?
ik wel, gooi het hier wel wegquote:
dat mogen ze in de winkel voor me doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik wel, gooi het hier wel weg![]()
wij hadden afgelopen zondag snoekbaars van de BBQ, en gewoon op de huid gebakken.. wereldsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, meestal eens per week.
Lekker gezond en licht.
quote:
de mijne ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:15 schreef justmattie het volgende:
mn pa vangt hier gewoon voor huis
Nee, ik heb geen handtasje waar ik hem in kan stoppen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:32 schreef justmattie het volgende:
nee maar beunkster is een mannetje![]()
heb je geen handtasje dan waar je 'm in kan stoppen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn vriendin gaat vanavond koken.
[afbeelding]
hahaha, succesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo weer wat bijgekleurd...wil niet achterblijven bij HEM, wat nog een hele opgave gaat worden aangezien hij half-indisch is![]()
had je graag mee willen doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:11 schreef Bluezz het volgende:
Zo. Moeders is ook weer thuis
Vis, schoenen, totempalen, bikinis, handtasjes en bontjassen, wat is dit voor orgie geweest vandaag![]()
arme jijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn vriendin gaat vanavond koken.
[afbeelding]
dat heb ik weleens ergens gelezen ja....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
arme jij![]()
![]()
![]()
sommige bakkers gebruiken Norit om marsepein zwart te laten kleuren![]()
iets anders is er blijkbaar nog niet op gevondenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dat heb ik weleens ergens gelezen ja....
vond het zo vreemd!
true, true, je hebt er echt maar een klein beetje van nodig gelukkigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
iets anders is er blijkbaar nog niet op gevonden![]()
maar het is niet schadelijk ofzo, want het is erg sterk kleurend
je KLEURT het zwart met de norit schatquote:
dan vraag ik me slechts 1 ding af:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:40 schreef justmattie het volgende:
wij hadden tijd terug een bruidstaart met zwarte fondant, en dan rode spinnenwebben erop yuk
Leeft Golfer nog, Bloes?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:50 schreef Bluezz het volgende:
'Red Road' net gezien... als je van trage (beetje noir achtige) films houd, een aanrader
Kom jij uit België?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:49 schreef beunkster het volgende:
Hmm zwarte bruidscake... dat lijkt me nu niets.
Ik heb zojuist het glazuur over de worteltjestaart gedaan die ik vanavond heb gebakken.
Deze week is mijn laatste week bij mijn huidige opdrachtgever en ik had beloofd dat ik morgen (dan werken ook alle parttimers) een zelfgebakken taart mee zou nemen. En dat het iets bijzonders zou zijn.
Worteltjestaart kent bijna niemand en de mensen die het ooit eens hebben geproefd (mijn vader maakt het ook wel eens als ie voor een groep mensen iets bijzonders moet klaarmaken) zijn zonder uitzondering zeer positief.
Het is alleen niet zo goed voor mij, aangezien het ding voornamelijk bestaat uit veel boter, veel suiker en veel roomkaas.
Een heftiger caloriebom is nauwelijks denkbaar...![]()
Dit bevat per eenpersoonsportie (deze is voor 16 personen) maar liefst:
- 525 kilocalorieën
- 26 gram vet
- 64 gram koolhydraten
Het recept komt bij de Albert Hein weg.
In het noorden van Nederland willen ze ook nog wel eens 'weg' zeggen ipv 'vandaan'quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Kom jij uit België?
Lijkt me een leuk recept voor mijn excollega-etentje die hier over een maandje wordt gehouden
Oepsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:55 schreef Isabeau het volgende:
In het noorden van Nederland willen ze ook nog wel eens 'weg' zeggen ipv 'vandaan'
Met een groot glas azijn erbij.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Kut met Peren![]()
In het oosten des lands ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het noorden van Nederland willen ze ook nog wel eens 'weg' zeggen ipv 'vandaan'
ja kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |