nou ja, je hebt met een beetje pech 9 maanden wat te doen, is dat productief of wat!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is wel iets 'doen', maar is het ook produktief?
Ach, waarom ook niet. Ben je in de buurt en heb je 10 minuutjes de tijd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Je wilde toch een kindje, dus waarom niet met mij?
Weet je wel hoe koud het (hier) is!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:07 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga even snel wat boodschappen doen en dan ga ik in bikini het balkon op met een wijntje![]()
10 Minuutjes?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, waarom ook niet. Ben je in de buurt en heb je 10 minuutjes de tijd?
Als ik zie wat je de afgelopen tijd gegeten hebt, zeg ik: SeaOfLoveHandlesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:07 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga even snel wat boodschappen doen en dan ga ik in bikini het balkon op met een wijntje![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
10 Minuutjes?Voor de StereoTotempaal?
Maak er maar 3 uur van!
dat dacht ik ook al ja!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het (hier) is!!Bikini?! Ik moet buiten bijna een jas aan.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik zie wat je de afgelopen tijd gegeten hebt, zeg ik: SeaOfLoveHandles![]()
loevehandlesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik zie wat je de afgelopen tijd gegeten hebt, zeg ik: SeaOfLoveHandles![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
10 Minuutjes?Voor de StereoTotempaal?
Maak er maar 3 uur van!
1? wel meer ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:32 schreef justmattie het volgende:
nee maar beunkster is een mannetje![]()
heb je geen handtasje dan waar je 'm in kan stoppen
Dit is mijn balkon:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud het (hier) is!!Bikini?! Ik moet buiten bijna een jas aan.
bij verschillende outfits dragenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:38 schreef justmattie het volgende:
wat moet je met zoveel handtasjes dan
das een loggia johquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dit is mijn balkon:
[afbeelding]
Gesloten dus. De bovenkant kan ik helemaal openschuiven en op 6 hoog zonder een zuchtje wind is het gewoonweg een sauna.
In het voorjaar zat ik er ook vaak, en dan liep iedereen nog met dikke jas aan beneden, terwijl ik zat weg te puffen daar in dat hok in mijn bikini![]()
net als met schoenen dusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
bij verschillende outfits dragen
ik heb bijvoorbeeld een heeeeel mooi tasje dat alleen geschikt is voor bij een bepaalde toffe jurk, maar ook een paar voor naar school of mijn werk en weer andere voor naar de stad
jupquote:
Ik heb meer dan dertig paar schoenen...exclusief slippertjesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef Muck het volgende:
ik heb er meer dan 20
en das exclusief slippertjes
op kamersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef justmattie het volgende:
woon je in een huis, of flat?
24 vierkante meter met veel bergruimte + een keukentje....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef justmattie het volgende:
nee, dan heb je niet veel ruimte denk ik
jij zorgt dat de foto's hier dan komenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:06 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk boodschappen gedaan.
Het zag bij de visboer weer lekkere kabeljauwhaasjes liggen dus die moesten natuurlijk gekocht worden.
Oh...en SOL die bikinifoto's, al dan niet met bovenstukje mogen weer gestuurd worden naar het jouw bekende adres.
of je moet ze in de orginele doos bewaren en opstapelenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
24 vierkante meter met veel bergruimte + een keukentje....
ze kunnen wel in de bergruimte op zich hoor
maar eigenlijk zijn het er gewoon een beetje teveel
neh, ik neem nooit de doos erbijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
of je moet ze in de orginele doos bewaren en opstapelen![]()
Yups, meestal eens per week.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:08 schreef justmattie het volgende:
Jullie eten best vaak vis ofniet?
ik wel, gooi het hier wel wegquote:
dat mogen ze in de winkel voor me doenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik wel, gooi het hier wel weg![]()
wij hadden afgelopen zondag snoekbaars van de BBQ, en gewoon op de huid gebakken.. wereldsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, meestal eens per week.
Lekker gezond en licht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |