Ik kom wel even langs in mijn pyjama op m'n sloffen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog 3 nachtdiensten en raad eens hoeveel zin ik daarin heb![]()
Uiteraard, ik moet toch iets hebben om uit te kunnen trekken voor het onderzoek.quote:
Dokter Isa *smelt*quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik had beter een overbetaalde boekhouder kunnen worden![]()
Jep, had je ook nog een auto van de zaak gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik had beter een overbetaalde boekhouder kunnen worden![]()
TON SCHERPENZEELquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz] komt wijntje halen[/me]
[me=Bluezz heeft alles van Kayak binnen nu, jeugdsentiment![]()
Geweldig mr. Brooks idd. Perfume vond ik weer niet veel aan, mystic river was voorspelbaar vidocq ken ik niet.. ff zoekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:01 schreef beunkster het volgende:
- Mr. Brooks, met stipt op nummer 1![]()
- The Bourne Ultimatum
- Breach
- The Devils Advocate
- Runaway Jury
- Traffic
- 12 Monkeys
- Perfume
- The Butterfly Effect
- Vidocq
- Storm of the century (heeeeel erg goed, maar wel 4 uur)
- Salem's Lot (niet onaardig)
- Natural Born Killers (briljant)
- 1408
- Sleepers
- Changing Lanes
- Mystic River
- Memento (werkelijk briljant)
- Pulp Fiction
- Don't say a word
- The Game
- The Usual Suspects
- The Recruit (niet onaardig)
- Sin City
Kun je hier even mee vooruit?
ik zal eens kijken wat er op nieuwsgroepen staat thanksquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:01 schreef beunkster het volgende:
- Mr. Brooks, met stipt op nummer 1
- The Bourne Ultimatum
- Breach
- The Devils Advocate
- Runaway Jury
- Traffic
- 12 Monkeys
- Perfume
- The Butterfly Effect
- Vidocq
- Storm of the century (heeeeel erg goed, maar wel 4 uur)
- Salem's Lot (niet onaardig)
- Natural Born Killers (briljant)
- 1408
- Sleepers
- Changing Lanes
- Mystic River
- Memento (werkelijk briljant)
- Pulp Fiction
- Don't say a word
- The Game
- The Usual Suspects
- The Recruit (niet onaardig)
- Sin City
Kun je hier even mee vooruit?
handig. Ik zie trouwens liever films die net uitzijn in the U S of A, en nog niet in NLquote:
jaja Blue, maar ik bedoel het als algemene opmerkingquote:
roflquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb alle mannen die mijn foonnr vroegen een verkeerd nr gegeven![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
AZ heeft verloren van een handbalteam![]()
![]()
Gezien het type en deze SC moet ik hem eik wel kopen natuurlijk:quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:09 schreef golfer het volgende:
Ik heb een leuk 2e hands autootje gevonden.
Volgende week maar eens kijken of ie nog beschikbaar is.
* golfer kruipt er achter aan..denkt ie.quote:
Voor mij is het nu vooral hoe dichter bij Dort hoe verliefder ik word.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Sol je kent het gezegd over Dort he?
Hoe dichter bij Dort hoe rotter het wordt
Kom je ook met AZ mee naar Leeuwarden voor de Amstel cupquote:
Je begint HEM al met kleine lettertjes te schrijvenquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor mij is het nu vooral hoe dichter bij Dort hoe verliefder ik word.
Woeiiiiiii...![]()
OMG hij is zo fanfuckingtastic![]()
scherp van je, was mij nog niet opgevallenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je begint HEM al met kleine lettertjes te schrijven
Getorade Cupquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kom je ook met AZ mee naar Leeuwarden voor de Amstel cup![]()
![]()
Dat meen je nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Barbapappa serviesjes smeken gewoon om gekocht te worden, SOL
ik noem het nog steeds amstel cupquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Getorade Cup
En nee, woon helemaal in het zuiden des lands, dus dat schiet niet op. Hoop dat het een leuke pot wordt en dat AZ jullie een beetje heel laat.![]()
Jawelquote:
Bij de Xenos staat idd iets soort gelijks maar ik ben zelf weg van de producten van Maxwell and Williamsquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:57 schreef Bluezz het volgende:
Dat staat volop bij de Xenos toch?
Leuk idd
Maar ik vind hem met de dag leukerquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je begint HEM al met kleine lettertjes te schrijven
Vind je het gek met al die flessen roséquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Hebben nu al 2 dagen dat we btje melig zijn en hebben bijna alleen nog maar gelachen![]()
Vanmiddag op het terras had ik een bessen en een pisang ambon gedronken voor de afwisselingquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je het gek met al die flessen rosé![]()
Woeiii hij is aan het voorgerecht begonnen, avacado gevuld met garnalen ofzo geloof ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft ik heb trek en hij is er nog steeds niet![]()
WB, je hebt mooi weer gehadquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo schatten!
Ik ben weer terug, na een weekend in de polder kamperen. Hadden jullie me al gemist?
Heerlijk was het, een soort Lowlands voor linksige hoogopgeleiden![]()
En nu gaat mijn lief lekker voor me koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |