Sinds netquote:
Dat was het niet, en trouwens, mij eerste poging tot het starten van een sc topic was geen succes, rememberquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Daarom postte ze het in het quiz topic, ze wilde géén nieuw topic maken.
Wel snel, die dame komt net kijken en nu al een naamtopic.![]()
Jouw tijd komt nog wel Witman.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
Zo lang ik maar niet in de OP kom vind ik het prima
Oh Puntje, toch houden we nu al veel van je hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dus ook weer niet echt een naamtopic. Zucht
Open je er toch eenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dus ook weer niet echt een naamtopic. Zucht
Ah mooi, dankje. Tis wederzijdsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Oh Puntje, toch houden we nu al veel van je hoor.![]()
![]()
![]()
je lang verloren dochter dan toch teruggevonden... wanneer kunnen we op kraamvisite ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Wow, ik ben vereerd. Heb ik een forumdochter. Joepie.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je lang verloren dochter dan toch teruggevonden... wanneer kunnen we op kraamvisite ?![]()
Doet eens lief!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je lang verloren dochter dan toch teruggevonden... wanneer kunnen we op kraamvisite ?![]()
mooiquote:
Dat telt niet! Zodra ik er eentje zie dat mep ik m naar de muggenhemel tot die geen kuch meer zegt. Ik zit onderquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet gelukt; mn raam had een uurtje open gestaan en heb nu al 4 muggen kapot moeten maken![]()
gisteren ook helemaal lek geprikt... verstoort je nachtrust dan wel weer op zo'n manier dat je de volgende dag eigenlijk half als een zombie rond looptquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat telt niet! Zodra ik er eentje zie dat mep ik m naar de muggenhemel tot die geen kuch meer zegt. Ik zit onder
Juistem... en al zit er EENTJE dan lijkt het alsof je hem van 12 kanten hoort zoemen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja en weet je wat eigenlijk nog erger is dan de bulten? Dat gezoem als je wilt slapen!
En mocht je ooit nog zoiets overwegen.. die dingen helpen voor geen meterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja precies, zonder lenzen zijn ze zo moeilijk te vinden. En ik vind het onprettig, zo'n dooie mug ín mijn bed...EN hem er dan uit knikkeren. Meetsal laat ik ze maar en trek ik de deken over mijn hoofd
Oh goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En mocht je ooit nog zoiets overwegen.. die dingen helpen voor geen meter![]()
Azie, Australie en een derde continent naar keuze ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..gewonnen met Risk
En mooi ook. Had een lange pot kunnen worden maar het duurde slechts 1,5 uur.
Australie en Noord-Amerika.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Azie, Australie en een derde continent naar keuze ?![]()
In mijn ogen heb je het spel pas gewonnen als je het hele bord in je bezit hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Australie en Noord-Amerika.
Ik had Australie, 3/4 Azie, half Afrika en 2 landjes in Europa. Verder NIETS op Noord of Zuid-Amerika.
Ben dus uiteindelijk via Azie naar Noord-Amerika gegaan. Maar als ik één beurt had gewacht had Noord-Amerika te zwaar verdedigd geweest.
Ik ben niet zo heel goed in de muziekvragenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef wyccie het volgende:
Nem, muziekvraag in AKQ.
Jawel was het ook wel, maar het duurt allemaal best lang. En of je nou naar noord, oost, zuid of west rijdt, elke kant op zijn bergen, meren en bomen... en omdat ik met m'n moeder en zusje was heb ik ook redelijk wat tijd doorgebracht met wachten op hun terwijl ze in een winkel of naar de wc warenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Klinkt tóch als een leuke vakantie Tim
Nee, dat heb ik gedaan. Ik heb wel meer kilometers gemaakt dan normaal is, dus misschien heeft het daar mee te makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
Vergeten weer vol te tanken misschien?
Extra kilometers meegerekend zou ik alsnog flink wat borg terug moeten krijgen... ik heb wel m'n zonnebril in de auto achtergelaten (vergeten), dus misschien is dat het. Kan net zo goed een enquête zijn, ik kan me maar beter niet druk makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gedaan. Ik heb wel meer kilometers gemaakt dan normaal is, dus misschien heeft het daar mee te maken
Zelfs als je alleen woont wordt je met die opmerking nog niet de leukste thuisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Of wellicht heb je je Hawaii-shirt laten liggen
quote:
Een huisdier komt er bij ons niet inquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Advies voor allen die Physics willen volgen:
[afbeelding]
Laat me raden, allergie? Of gewoon een pleurishekel aan dieren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Een huisdier komt er bij ons niet in, dus dan maar een baby
![]()
Davinia dan. Ik kan haar enorm de kast op jagen door af en toe te zeggen dat ik een hond toch wel leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Laat me raden, allergie? Of gewoon een pleurishekel aan dieren.
ben geen kloonquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je zo'n naam hebt moet je wel een kloon zijn
Maar welkom Deceit
je bedoelt op fok terechtgekomen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk dat het nog wel een weekje kan duren voordat je door de ballotagecommissie bent. Hoe zei je ook weer dat je bij de AKQ Slowchat terecht bent gekomen?
Op Fok snap ik wel, maar juist in dit subforum, dat vraag ik me af.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
je bedoelt op fok terechtgekomen?
verveling op me werk hier in Wenen!
Mijne is lekkerderquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelfs als je alleen woont wordt je met die opmerking nog niet de leukste thuis
somsquote:
Ja ik ook! Maar ik heb het meestal over saaie dingen; zo schijn ik het wel eens over een loodgieter gehad te hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
somsen ik praat ook wel eens in m'n slaap
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:21 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Adverteer je je fobo in een landelijk dagblad ofzo![]()
Tja, het is best apart ja, het gaat redelijk snelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:21 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Adverteer je je fobo in een landelijk dagblad ofzo![]()
Ik heb maandag mijn FoBo geopend en nuquote:
En dat terwijl je een poes als plaatje hebtquote:
Fotoboekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:36 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En dat terwijl je een poes als plaatje hebt(Al is deze veel beter dan die hyperactieve dinges (hoe heet dat rode beest ook alweer? Elmo?
)
Sorry, ben beetje melig vandaag, kan er niets aan doen. tijdelijk ontoerekeningsvatbaar door hormonenPrachtig excuus!
Wat is een FoBo?
steekt er af en toe een voetje uit? (gedeeltelijk dan hé)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fotoboek
Hoe is het met je buik?
He bahquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
steekt er af en toe een voetje uit? (gedeeltelijk dan hé)
Dagblad van het Noordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:34 schreef Whiteguy het volgende:
waar?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb maandag mijn FoBo geopend en nu
Aantal views 715
Replies 163
dus tja
jij mag datquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:36 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En dat terwijl je een poes als plaatje hebt(Al is deze veel beter dan die hyperactieve dinges (hoe heet dat rode beest ook alweer? Elmo?
)
Sorry, ben beetje melig vandaag, kan er niets aan doen. tijdelijk ontoerekeningsvatbaar door hormonenPrachtig excuus!
Wat is een FoBo?
zie jequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fotoboek
Hoe is het met je buik?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
He bahIk mag voor Davinia toch hopen dat r eerst n koppie komt
He..daar was je toch al aangenomen vorige keer??quote:
ja maar had nog geen toestemming van schoolquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He..daar was je toch al aangenomen vorige keer??
Je moet ook regelmatig je email checken. Zeker als je bij een krant werktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja maar had nog geen toestemming van schoolen daar staat of valt dan alles mee, dus zat een beetje te stressen de afgelopen dagen.
voor niets dus, want die doos had gemaild, ipv dat ze had gebeld (wat ze zou doen) maar ik mag heen enzo
ik check m'n schoolmail buiten de vakantie bijna dagelijksquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook regelmatig je email checken. Zeker als je bij een krant werkt
vind ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
ohja..schoolmail is natuurlijk een andere zaak
Gefeliciteerd in ieder geval
Was weer laat gisteravond ?quote:
is dat niet pijnlijk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet dadelijk meehelpen met een experimentje.
Ik krijg shocks toegediend, 6 in een kwartier, en dan wordt er gekeken wat dat met mijn hartslag doet. Kwartiertje werk, 12,50 euro VVV-bon verdienen
10 septemberquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef PhysicsRules het volgende:
Etc, leuk zeg. Wanneer kun je aan de slag?
Zou ik nooit doen, doet vast pijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg shocks toegediend, 6 in een kwartier, en dan wordt er gekeken wat dat met mijn hartslag doet. Kwartiertje werk, 12,50 euro VVV-bon verdienen
Dat zal haar leren om te komen spiekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ooit een keer m'n moeder bijna een oog uitgeprikt met m'n vingerdat was op de basisschool, we waren op schoolreisje geweest naar een pretpark (walibi geloof ik) en ik droomde blijkbaar dat ik weer in een achtbaan zat, en ik zag de meester lopen en ik wees en zei: 'dáár is meester' en m'n moeder was net ff komen gluren en dus bijna het slachtoffer van mijn droom
Ook een keer zoiets gedaan, alleen bij mij ging het om zenuwen prikkelen en zo, wat hersenen nou precies deden bij een stroomstootje of zoiets. Ik kreeg elektrodes op m'n hoofd en uit de reading daarvan was af te lezen dat ik me verveelde tussen de schokken doorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook een keer zoiets gedaan, alleen bij mij ging het om zenuwen prikkelen en zo, wat hersenen nou precies deden bij een stroomstootje of zoiets. Ik kreeg elektrodes op m'n hoofd en uit de reading daarvan was af te lezen dat ik me verveelde tussen de schokken door
Ja, dan moet het echt wel voor bikkels zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:01 schreef Mikkie het volgende:
't Zal wel meevallen, want als het echt pijn zou doen zou het niet door de ethische keuring komen. Bovendien ben ik geen mietje
Maar inderdaad, het is niet echt doorsnee. Meestal levert meedoen aan een experiment omgerekend 8 euro per uur op, dit is 12,50 voor een kwartier, dat zegt ook wel wat
Bij mij was het vooral om te kijken of alles wel goed ging en wat handiger kon en zo. Bij de echte metingen is uiteindelijk de opstelling omgedraaid zodat de proefpersonen konden zien wat de testers nou eigenlijk aan het doen warenquote:
Een proefkonijn voor de proefkonijnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij was het vooral om te kijken of alles wel goed ging en wat handiger kon en zo. Bij de echte metingen is uiteindelijk de opstelling omgedraaid zodat de proefpersonen konden zien wat de testers nou eigenlijk aan het doen waren
Goede, maar ietwat lange naam voor een Nederlandse rapgroepquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een proefkonijn voor de proefkonijnen
?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:33 schreef Etcetera het volgende:
*insert krekelgeluid
't was ineens stil hierquote:
en het was al zo rustigquote:
Moet je wel op tijd loslatenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Hawaii_Tim gooit een struik over de weg
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je wel op tijd loslaten
[afbeelding]
Damnit niet weer die foto hequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je wel op tijd loslaten
[afbeelding]
Speel nou mee, ik doe net of ik het wel ben op die foto Ja weer ja, die foto van mij duikt elke keer op als ik zeg dat ik met iets gooiquote:
nog niet wakker Nemquote:
Oh zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja weer ja, die foto van mij duikt elke keer op als ik zeg dat ik met iets gooi
Ik dacht dat die grap al eerder gemaakt was en dat iemand ook precies die foto had gepostquote:
Bebogeenquote:
Begoneenquote:
Inderdaad. Pringles Salt & Vinegarquote:
quote:
Jawel maar loop er nu minder mee te koopquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je geen tandpastaterrorist meer?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad. Pringles Salt & Vinegar
Wortels die je echt als wortel kan proevenquote:
Nog geen 2 uurtjes en je bent er vanafquote:
wortels vind ik juist weer lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wortels die je echt als wortel kan proeven
En daar moet ik mij op verheugen? Zwaar fysiek werk, stress en puinhopen, plus zeker weten dingen die niet gaan passen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog geen 2 uurtjes en je bent er vanaf
Dan begint je verhuisweekend
Jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En daar moet ik mij op verheugen? Zwaar fysiek werk, stress en puinhopen, plus zeker weten dingen die niet gaan passen?![]()
Ik vind wortels acceptabel in hutspot en in van die groentepakketten, maar zodra je het echt goed kan proeven vind ik het niks meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wortels vind ik juist weer lekker
ik vind wortels gewoon lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind wortels acceptabel in hutspot en in van die groentepakketten, maar zodra je het echt goed kan proeven vind ik het niks meer
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad. Pringles Salt & Vinegar
Nou..vorige week klonk je enthousiasterquote:
Na de afgelopen 4 weken stressen zitten m'n vrouw en ik er wel een beetje doorheen, het is best vermoeiend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..vorige week klonk je enthousiaster
is dat niet meestal het ergste?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Na de afgelopen 4 weken stressen zitten m'n vrouw en ik er wel een beetje doorheen, het is best vermoeiend.![]()
Maar goed, na dit weekend is het ergste voorbij, dan alleen nog de opruimwerkzaamheden![]()
Voeten, ellebogen, kont (dan gaat buik echt centimeters de lucht in)... Buikdansen is mijn nieuwste hobbyquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
steekt er af en toe een voetje uit? (gedeeltelijk dan hé)
Als je nou eens wat zware dozen tilt, zorgt de druk dan voor het opwekken van weeen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Enneh, redleader, als Guusje er zondag nog niet is, komen PR en ik wel aanmoedigenMet jompels en zo
(Ahum... *vlijt zich op bank neder en begint aan Harry Potter 2*)
Als de Undead Pints Dead zijn dan wil ik best met ze meespelen als ze versterking nodig hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nem, ga je dit quizseizoen weer meedoen met de Sneaky Monkey's?
Owkee, moet je dan ff met MaJo en Tinuviel bespreken. Voor zover ik weet zijn de Pints echt deadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als de Undead Pints Dead zijn dan wil ik best met ze meespelen als ze versterking nodig hebben
Ik denk het niet. Sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je nou eens wat zware dozen tilt, zorgt de druk dan voor het opwekken van weeen?![]()
![]()
Dat zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Owkee, moet je dan ff met MaJo en Tinuviel bespreken. Voor zover ik weet zijn de Pints echt dead![]()
WHAAAAAARGH!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:31 schreef geenaam het volgende:
`BOEH!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja hey, jij liet me schrikken!quote:
We hadden de laatste keer een jongen erbij die alle sportvragen wistquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Owkee, moet je dan ff met MaJo en Tinuviel bespreken. Voor zover ik weet zijn de Pints echt dead![]()
Bijzonder handig jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
We hadden de laatste keer een jongen erbij die alle sportvragen wistDie mag ook terugkomen.
Yep, mag weer tot 2300.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hello Cobra. Dienst net begonnen?
Er zitten veel vragen tussen als: welke wereldberoemde langlaufer won in '78 goud op de Olympische Winterspelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van veel sporten heb ik ook geen idee wat er belangrijk bij is. Autosport weet ik nog wel, maar voetbal, tennis en wielrennen vaker niet dan wel
Beetje koffie doen. Beetje film kijken. Klaverjassenquote:
Sssttt,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje koffie doen. Beetje film kijken. Klaverjassen
quote:
Family Guyquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sssttt,Daar heb ik helemaal geen tijd voor!
![]()
![]()
Moet wel een zware beslissing nemen. Gaan we Dempsey en Makepeace kijken of Happy Days!?![]()
Doei!! De groeten aan Tinuviel!! En veel succes met verhuizen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:23 schreef iamredleader het volgende:het is mooi geweest, tijd om af te sluiten en aan een kort bezoek aan de Praxis te denken
Prettig weekend, mensen, ik zal vrijwel 100% zeker geen tijd hebben voor Fok! tot maandag.helaas, maar de verhuizing heeft voorrang
Veel verhuisplezierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:23 schreef iamredleader het volgende:het is mooi geweest, tijd om af te sluiten en aan een kort bezoek aan de Praxis te denken
Prettig weekend, mensen, ik zal vrijwel 100% zeker geen tijd hebben voor Fok! tot maandag.helaas, maar de verhuizing heeft voorrang
Happy Days natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sssttt,Daar heb ik helemaal geen tijd voor!
![]()
![]()
Moet wel een zware beslissing nemen. Gaan we Dempsey en Makepeace kijken of Happy Days!?![]()
Goed, dan gaat die serie het worden vanavond.quote:
Tussen neus en lippen door: heb je geen M*A*S*H?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed, dan gaat die serie het worden vanavond.![]()
Alle op DVD uitgebrachte seizoenen (9), maar die heb ik al gekeken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tussen neus en lippen door: heb je geen M*A*S*H?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle op DVD uitgebrachte seizoenen (9), maar die heb ik al gekeken.![]()
Weer ouderwets lachen. Kan niet wachten tot seizoen 10 en 11 ook uitkomen. (volgende maand geloof ik)quote:
Ik had het er pas nog over. De laatste aflevering van M*A*S*H laat je toch een beetje leegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer ouderwets lachen. Kan niet wachten tot seizoen 10 en 11 ook uitkomen. (volgende maand geloof ik)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het er pas nog over. De laatste aflevering van M*A*S*H laat je toch een beetje leeg
Schots liedje over weg gaan en weer terug komen. Ideaal om op te drinken dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ben ik weer
Je sig lijkt op een drinklied Cobra, welk drinklied is het?
Lukt je nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo, weer thuis na een avondje stappen.
Prima feestje gehad en alweer Bertha gezien, zelfs nog ff een kort babbeltje gemaakt
Aangezien ze nu zelf niet post: ze heeft het prima naar d'r zin, en de uitdaging voor mij is om haar in de aankomende dagen een biertje te laten drinken als ik 'r nog eens zie
Ik ga nu maar eens naar bed, over een paar uur weer de wekker (goh).
Hetzelfde geldt voor bier, rum, whisk(e)y, cognac enzovoortsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:42 schreef LadyBlack het volgende:
Als je wijn eenmaal hebt leren drinken is het
Zeg hou op! Ik moet nog een goed uur.!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Eerst eens een lekker flessie wijn openrukken.
Sterkte ermee Tim!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet morgen vroeg opstaan, zo rond een uur of 7 a half 8
Wijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rosé laten staan? Dat lust volgens mij toch echt iedereen?
Misschien dat je niet zo van pilsener houdt, maar dat ik je kan verleiden tot een lekker speciaalbiertje, of een Palm ofzo (veel mensen die ik ken die eerst geen bier lustten heb ik eens Palm gegeven, en dat vonden de meesten erg lekker)?
hij was gevonden en afgegevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 07:46 schreef Homdeck het volgende:
kut ik ben mijn portemonnee kwijt. kwam er gisteravond toen ik naar bed ging achter en ik kan hem gisteravond alleen maar bij de kassa van de supermarkt hebben laten liggen. ik hoop maar dat er iemand zo eerlijk is geweest om hem af te geven. ik rij zo maar eens die kant op dus (op mijn vrije zaterdag
)
Daar heb je misschien wel een punt ja..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oei, dat moet je nooit te hard zeggen tenzij je zelf het nieuwe topic gaat maken, anders wordt de volgende TT misschien nog wel erger
De raderen draaienquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
Mark my words...... er is vast wel iets te verzinnen
ja kan ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:16 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3r5lnQYwdbE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |