Sinds netquote:
Dat was het niet, en trouwens, mij eerste poging tot het starten van een sc topic was geen succes, rememberquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Daarom postte ze het in het quiz topic, ze wilde géén nieuw topic maken.
Wel snel, die dame komt net kijken en nu al een naamtopic.![]()
Jouw tijd komt nog wel Witman.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
Zo lang ik maar niet in de OP kom vind ik het prima
Oh Puntje, toch houden we nu al veel van je hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dus ook weer niet echt een naamtopic. Zucht
Open je er toch eenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dus ook weer niet echt een naamtopic. Zucht
Ah mooi, dankje. Tis wederzijdsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Oh Puntje, toch houden we nu al veel van je hoor.![]()
![]()
![]()
je lang verloren dochter dan toch teruggevonden... wanneer kunnen we op kraamvisite ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Wow, ik ben vereerd. Heb ik een forumdochter. Joepie.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je lang verloren dochter dan toch teruggevonden... wanneer kunnen we op kraamvisite ?![]()
Doet eens lief!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je lang verloren dochter dan toch teruggevonden... wanneer kunnen we op kraamvisite ?![]()
mooiquote:
Dat telt niet! Zodra ik er eentje zie dat mep ik m naar de muggenhemel tot die geen kuch meer zegt. Ik zit onderquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet gelukt; mn raam had een uurtje open gestaan en heb nu al 4 muggen kapot moeten maken![]()
gisteren ook helemaal lek geprikt... verstoort je nachtrust dan wel weer op zo'n manier dat je de volgende dag eigenlijk half als een zombie rond looptquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat telt niet! Zodra ik er eentje zie dat mep ik m naar de muggenhemel tot die geen kuch meer zegt. Ik zit onder
Juistem... en al zit er EENTJE dan lijkt het alsof je hem van 12 kanten hoort zoemen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja en weet je wat eigenlijk nog erger is dan de bulten? Dat gezoem als je wilt slapen!
En mocht je ooit nog zoiets overwegen.. die dingen helpen voor geen meterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja precies, zonder lenzen zijn ze zo moeilijk te vinden. En ik vind het onprettig, zo'n dooie mug ín mijn bed...EN hem er dan uit knikkeren. Meetsal laat ik ze maar en trek ik de deken over mijn hoofd
Oh goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En mocht je ooit nog zoiets overwegen.. die dingen helpen voor geen meter![]()
Azie, Australie en een derde continent naar keuze ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..gewonnen met Risk
En mooi ook. Had een lange pot kunnen worden maar het duurde slechts 1,5 uur.
Australie en Noord-Amerika.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Azie, Australie en een derde continent naar keuze ?![]()
In mijn ogen heb je het spel pas gewonnen als je het hele bord in je bezit hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Australie en Noord-Amerika.
Ik had Australie, 3/4 Azie, half Afrika en 2 landjes in Europa. Verder NIETS op Noord of Zuid-Amerika.
Ben dus uiteindelijk via Azie naar Noord-Amerika gegaan. Maar als ik één beurt had gewacht had Noord-Amerika te zwaar verdedigd geweest.
Ik ben niet zo heel goed in de muziekvragenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef wyccie het volgende:
Nem, muziekvraag in AKQ.
Jawel was het ook wel, maar het duurt allemaal best lang. En of je nou naar noord, oost, zuid of west rijdt, elke kant op zijn bergen, meren en bomen... en omdat ik met m'n moeder en zusje was heb ik ook redelijk wat tijd doorgebracht met wachten op hun terwijl ze in een winkel of naar de wc warenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Klinkt tóch als een leuke vakantie Tim
Nee, dat heb ik gedaan. Ik heb wel meer kilometers gemaakt dan normaal is, dus misschien heeft het daar mee te makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
Vergeten weer vol te tanken misschien?
Extra kilometers meegerekend zou ik alsnog flink wat borg terug moeten krijgen... ik heb wel m'n zonnebril in de auto achtergelaten (vergeten), dus misschien is dat het. Kan net zo goed een enquête zijn, ik kan me maar beter niet druk makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gedaan. Ik heb wel meer kilometers gemaakt dan normaal is, dus misschien heeft het daar mee te maken
Zelfs als je alleen woont wordt je met die opmerking nog niet de leukste thuisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Of wellicht heb je je Hawaii-shirt laten liggen
quote:
Een huisdier komt er bij ons niet inquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Advies voor allen die Physics willen volgen:
[afbeelding]
Laat me raden, allergie? Of gewoon een pleurishekel aan dieren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Een huisdier komt er bij ons niet in, dus dan maar een baby
![]()
Davinia dan. Ik kan haar enorm de kast op jagen door af en toe te zeggen dat ik een hond toch wel leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Laat me raden, allergie? Of gewoon een pleurishekel aan dieren.
ben geen kloonquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je zo'n naam hebt moet je wel een kloon zijn
Maar welkom Deceit
je bedoelt op fok terechtgekomen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk dat het nog wel een weekje kan duren voordat je door de ballotagecommissie bent. Hoe zei je ook weer dat je bij de AKQ Slowchat terecht bent gekomen?
Op Fok snap ik wel, maar juist in dit subforum, dat vraag ik me af.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
je bedoelt op fok terechtgekomen?
verveling op me werk hier in Wenen!
Mijne is lekkerderquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelfs als je alleen woont wordt je met die opmerking nog niet de leukste thuis
somsquote:
Ja ik ook! Maar ik heb het meestal over saaie dingen; zo schijn ik het wel eens over een loodgieter gehad te hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef Etcetera het volgende:
somsen ik praat ook wel eens in m'n slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |