Sommige dingen moet je ook ruim van te voren plannen, zoals zo'n kookworkshop. En andere dingen zijn gewoon leuk om in het vooruitzicht te hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:10 schreef teigan het volgende:
wat een plannen ook weer allemaal zeg...
Primaquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef Levitation het volgende:
Over die buikdansmeet... Ik ga dat organiseren zodra iedereen die mee wil ook mee kan. dwz dat ik even afwacht tot Troel en Octo weer fit genoeg zijn.
Ja, leuk! Wie gingen er eigenlijk nog meer mee? En belangrijkste: wie eten er mee bij De Eeterij (ivm reservering) (ziequote:Op maandag 20 augustus 2007 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
Misschien ga ik wel mee naar de Efteling
Nou, als er zo'n herfstaanbieding is van 2 personen eerste klas met de trein voor 35 euro dan doe ik dat veel liever. Het is namelijk heel erg ver weg vanaf Groningen en ik kan me zo voorstellen dat jij anders bekaf bent als je thuis komt...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:32 schreef teigan het volgende:
Isa, kunnen we weer samen die kant uitrijden misschien?
ik heb mezelf er ook eventjes bijgezetquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef octopussy het volgende:
[Efteling op 6 oktober:
Isabeau![]()
Fannetje(ik ben zo vrij je mee te slepen
)
Yppy
Liejannuh (wel brak van Pete Murray)
Omearos
Pandorah (alleen)
Rewimo
teigan(ervanuitgaandje dat de financiën niet dwars liggen...)
Riann![]()
misschien mee
ColdFeet
Octo (ligt er aan hoe ik me voel)
Ik heb mezelf toch maar even erbij gezet![]()
dat kan ook ja... Ik denk ook dat het haast goedkoper is, maar moeten we dan niet heel op tijd weg voor de laatste trein? Of valt dat ook mee?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als er zo'n herfstaanbieding is van 2 personen eerste klas met de trein voor 35 euro dan doe ik dat veel liever. Het is namelijk heel erg ver weg vanaf Groningen en ik kan me zo voorstellen dat jij anders bekaf bent als je thuis komt...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:45 schreef octopussy het volgende:
[Efteling op 6 oktober:
Isabeau![]()
Fannetje(ik ben zo vrij je mee te slepen
)
Yppy
Liejannuh (wel brak van Pete Murray)
Omearos
Pandorah (alleen)
Rewimo![]()
teigan(ervanuitgaandje dat de financiën niet dwars liggen...)
misschien mee
ColdFeet
Octo (ligt er aan hoe ik me voel)
Dan moeten we vroeg weg, maar ik vraag me af of dat zoveel eerder is dan met de auto.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:04 schreef teigan het volgende:
dat kan ook ja... Ik denk ook dat het haast goedkoper is, maar moeten we dan niet heel op tijd weg voor de laatste trein? Of valt dat ook mee?
Als we met de trein besluiten te gaan dan willen we denk ik dolgraag worden opgehaald van het stationquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef Riann het volgende:
als ik voor de efteling nog mensen op moet halen op tilburg station als je dat liever doet dan weer met de bus naar de efteling dan roep maar![]()
Ja, klopt. Een cache is een kistje met logboek, ruildingetjes en travelbugs/geocoins (rondreisdingetjes die van cache naar cache gaan) erin.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is dat?Ik vermoed dat zo'n cache een soort schat is en dat lijkt me dus wel super als extraatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |