Wist je dat het ook strafbaar is om een fiets zonder slot ergens te laten staan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rijden zonder rijbewijs is strafbaar![]()
Nee. Dat is de laatste tijd al zo vaak gebeurdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vreesde even voor nog een TT over het weer..
Het is dan ook de laatste tijd zulk lekker weer..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. Dat is de laatste tijd al zo vaak gebeurd![]()
Je mag zoveel nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wist je dat het ook strafbaar is om een fiets zonder slot ergens te laten staan?
Mja, buiten eigen terrein dan.
Tenminste, naar ik gehoord heb.
Achterafweggetje, no chance to get caughtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dan niet gepakt bent
Je weet dat je op een parkeerterein, onder eigen beheer.. gewoon zonder rijbewijs mag rijden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je mag zoveel niet![]()
[..]
Achterafweggetje, no chance to get caught
Ja! Zal ik doen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet dat je op een parkeerterein, onder eigen beheer.. gewoon zonder rijbewijs mag rijden?
Zonder kans op boete?
Doe dat dan, koop een lap grond en ga oefenen.
Is een goed alternatief jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet dat je op een parkeerterein, onder eigen beheer.. gewoon zonder rijbewijs mag rijden?
Zonder kans op boete?
Doe dat dan, koop een lap grond en ga oefenen.
RIPquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn linkerenkel is zwaar gekneusd.
Dan maar iets langzamer rennenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn linkerenkel is zwaar gekneusd.
Ciao Ciao.quote:
hmja, dan moet je me toch echt beter inlichten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
eindfeest van de keiweek in Kardinge. Kaarten zijn te verkrijgen in het Keipand![]()
Heb ik ook wel eens college gehad, is relaxedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, ik heb komend semester college in images.
Hey hoi.. Jouw avatar stoort op die van mij.. Of is dat alleen bij mij?quote:
Stoort op die van jou?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:56 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hey hoi.. Jouw avatar stoort op die van mij.. Of is dat alleen bij mij?
Twee witte strepen in het ritme van jou avatar.. Een horizontale en een vertikale wisselen elkaar af.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Stoort op die van jou?![]()
hoe moet ik dat zien? :p.
Ik zie geen strepen in beidequote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:25 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Twee witte strepen in het ritme van jou avatar.. Een horizontale en een vertikale wisselen elkaar af.
Heel vreemd..
Als jij niet post is het er niet en andersom.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen mensen.
Horen die er niet in?!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zie wel de strepen bij de avatar van Paulus
Nee ze horen er niet in....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Horen die er niet in?!.
Zie verder niets wat er niet thuishoort ofzo, zal eens op de laptop kijken zometeen, anders thuis nog maar eens kijken ook.
Koop gewoon een betere PC.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:27 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee ze horen er niet in....
Is niet echt meneer Corbijn zijn stijl... (maar even vermelden waar ie vandaan komt)
Toch raar want in de post waar je ze beide naast elkaar geplakt hebt komt het niet voor.
Maar ik ben dus blijkbaar niet de enige die de streepjes ziet.. Begon al te twijfelen.
En als jij niet post zijn ze er niet.. Maar blijf in vooral posten!!!
Whaaa.. Nog vreemder nu ik er goed naar kijk.
Soms zit in het witte streepje het groen van jouw avatar...
En soms zijn ze er niet en dan scroll ik een heel klein beetje en dan weer wel..
Ik ben echt nuchter hoor en geestverruimende middelen doe ik niet aan..
Inter-avatarlijke-interferentie![]()
Vaaagheid alom dus. Ik heb ze nu in verschillende groottes, probeer scrollen, verschillende venster groottes, maar het is hooguit af en toe wat traag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:27 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee ze horen er niet in....
Is niet echt meneer Corbijn zijn stijl... (maar even vermelden waar ie vandaan komt)
Toch raar want in de post waar je ze beide naast elkaar geplakt hebt komt het niet voor.
Maar ik ben dus blijkbaar niet de enige die de streepjes ziet.. Begon al te twijfelen.
En als jij niet post zijn ze er niet.. Maar blijf in vooral posten!!!
Whaaa.. Nog vreemder nu ik er goed naar kijk.
Soms zit in het witte streepje het groen van jouw avatar...
En soms zijn ze er niet en dan scroll ik een heel klein beetje en dan weer wel..
Ik ben echt nuchter hoor en geestveruimende middelen doe ik niet aan..
Inter-avatarlijke-interferentie![]()
Sebatser!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Koop gewoon een betere PC.
goeiemorgen menskes
Dooddoener... Maar dat zijn we wel gewend..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Koop gewoon een betere PC.
goeiemorgen menskes
Gaaf!!! Maar in deze voorbeelden dus ook strepen, meerdere zelfs..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Vaaagheid alom dus. Ik heb ze nu in verschillende groottes, probeer scrollen, verschillende venster groottes, maar het is hooguit af en toe wat traag.
Echter nog steeds geen streepjes!
Nouja, iig vreemde taferelen...
Jah0r, ga maar weer patsen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Dooddoener... Maar dat zijn we wel gewend..
HP Compaq NX7400 notebook.
HP
Intel(R) Core(TM)2 CPU
T 5600 @ 1.83 GHz
Kloksnelheid 1.83 GHz, 0,99 GB
En een 80 GB schijf.
Microsoft Windows XP Professional
Versie 2002
Service Pack 2
Niks mis mee geloof ik..
Nee hoor, die tijd ben ik al ver voorbij...quote:
Wat voor kutwerk doe je dat je baas zo'n laptop heeft?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:57 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee hoor, die tijd ben ik al ver voorbij...![]()
En patsen met je van je baas geleende Notebook zou wel heel zielig zijn...![]()
Ja noem het kutwerk, mij best..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat voor kutwerk doe je dat je baas zo'n laptop heeft?
Prima, maar niet met dit weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:02 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja noem het kutwerk, mij best..
Als je het echt wil weten stel ik voor biertje, terrasje en dan leg ik het je uit...
BTW mijn Baas (Bazin trouwens) heeft niet maar geeft mij die laptop..
Ter gebruik dus, is niks van mij bij..
Ben nu ook niet in Groningen.. Vrijdag - Zondag weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Prima, maar niet met dit weer.![]()
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik heel je hardware post niet eens gelezen heb.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:06 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ben nu ook niet in Groningen.. Vrijdag - Zondag weer.
But your welcome!!
Trouwens geen idee of het nou een snelle, trage, goede, slechte machine is..
Het werkt wel prettig en dat is voor mij het belangrijkste..
Waar nu dan wel of heb ik iets gemist??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben nu ook niet in Groningen, dus dat komt goed uit.
Een heleboel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:11 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Waar nu dan wel of heb ik iets gemist??
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Een heleboel.
Onderground information, alleen beschikbaar voor de incrowd medemens onder ons.
Mijn moeder koopt altijd mijn computers.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kocht paps er ook maar eentje voor je hè?
Pc VS mac.quote:
Dat is een mac fanboy, net zo'n half om half nietzman.quote:
Nee, nu moet je ook delen, vertel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:50 schreef Sebasser het volgende:
Chipszak. heeft toffe dromen mensen.
Like serially
Er zijn wel sappige details jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee, nu moet je ook delen, vertel.
inclusief eventuele sappige details pls.
HEY HEYquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is een mac fanboy, net zo'n half om half nietzman.
Zo loop je in de stad, en je kan precies zien wie een mac gebruikt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er zijn wel sappige details ja
Maar mag j niet weten![]()
Giles is té geniaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ieuwwww. Die griezel weer, die zag ik laatst ook eens!
Eet smakelijk..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga ff wat drinken en eten ofzoot, bai.
Ach, totdat ik m'n diploma als vormgever ben, ben ik officieel nog ICT beheerder.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef Paulusssttt het volgende:
Ook min of meer beroepsmatig..
|Ga je ook rare filmpjes maken dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Giles is té geniaal
Ik hou van hem![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er zijn wel sappige details ja
Maar mag j niet weten![]()
De ene zijn brood de ander zijn dood.. Tsja..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach, totdat ik m'n diploma als vormgever ben, ben ik officieel nog ICT beheerder.. Dus ik ben brood aan het roven van m'n oude klasgenoten.
Sebas zn schuldquote:
Nop, was d'r niet bij. De laatste keer dat ik Tool zag was in de Oosterpoort.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:35 schreef Paulusssttt het volgende:
Ff een raar vraagje misschien, zit door je muzieksmaak te graven.. Was jij vorig jaar op Pink Pop, Heb je Tool gezien, wat was het openingsnummer van dat optreden?? Maynard op megafoon...
Alleen die laatste vraag is belangrijk eigenlijk...
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sebas zn schuld![]()
Als hij er niet over was begonnen
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga
Moet om half 1 in de stad zijn & moet nog even wat dingen doen voor die tijd![]()
![]()
Zal het vragen maar ik vraag mij af of ze nu, augustus 2007 dezelfde set spelen als op Pinkpop 2006.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Misschien weet maok het, want Tool was ook op Sziget.
Goed plan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, maar als maok naar Sziget gaat, dan zou ze ook op pinkpop geweest kunnen zijn lijkt me? Zoek anders het pinkpop topic uit 2006 even op, en vraag het daar
Zou die gozer een auto-cue mee hebben lopenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, post maar, ik ben benieuwd.
Welke regen als ik vragen mag, want ik ben ondanks dat ik buiten ben geweest nog geen regen tegengekomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:32 schreef teigan het volgende:
wat een prutweer zeg..
Gelukkig regent het altijd het hardst op de weg naar huis toe..
De laatste regel: Het vlees is weggooid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
Je zult maar hier gewinkeld hebben:
http://www.nu.nl/news/119(...)lees_supermarkt.html
En..??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, post maar, ik ben benieuwd.
Tsja.. Als je het zelf zegt..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja.
Voor wat betreft de eerste twee.. Daar zul je je hele leven last van houden..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:23 schreef Bob. het volgende:
Mieren in de keuken.
Internet dat telkens uit valt.
Keukens die er uit zien alsof er bommen zijn ontploft.
Paddenstoelen die uit de vloer groeien.(Al is dat niet in mijn kamer maar in die van mijn huisgenootje, wat het eigenlijk ook wel een beetje grappig maakt.
)
Een goede middag verder.
Woon jij nu bij mn ex?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:23 schreef Bob. het volgende:
Mieren in de keuken.
Internet dat telkens uit valt.
Keukens die er uit zien alsof er bommen zijn ontploft.
Paddenstoelen die uit de vloer groeien.(Al is dat niet in mijn kamer maar in die van mijn huisgenootje, wat het eigenlijk ook wel een beetje grappig maakt.
)
Een goede middag verder.
Nou, toen ik nog jong en onbedorven was had je nog geen uitvallend internet hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:34 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Voor wat betreft de eerste twee.. Daar zul je je hele leven last van houden..
Die derde daar kan je zelf wat aan doen..
De vierde.. Eetbaar??
En verder, ook goedemiddag..![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Woon jij nu bij mn ex?
In dat geval: buurmanvrouw
Buurvrouw... Bob. is een zij.. Bobvrouw..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Woon jij nu bij mn ex?
In dat geval: buurman
Zegt ook niks meer tegenwoordig...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, een foto van de geslachtsorganen posten dan maar om daar duideklijkheid over te scheppen.
Nou, ik denk dat ik het verschil wel zie tussen een opengesneden piemel en een originele vagina?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:42 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zegt ook niks meer tegenwoordig...![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:42 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zegt ook niks meer tegenwoordig...![]()
M'n vriendin wil elk jaar weer heen. Vorig jaar woonde ik nog aan de tuinbouwstraat. Hoefde geen bord te zien om te weten dat het weer was begonnen, parkeer chaos galore. Als je gaat, ga met de fietsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nooderzon, is dat een beetje leuk? Krijg zondag wat mensen op bezoek, misschien een idee om er even te gaan kijken?
Oh, als we gaan, gaan we lopend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
M'n vriendin wil elk jaar weer heen. Vorig jaar woonde ik nog aan de tuinbouwstraat. Hoefde geen bord te zien om te weten dat het weer was begonnen, parkeer chaos galore. Als je gaat, ga met de fiets.
En het is best leuk, maar moet het wel lekker weer zijn imho.Hoi trouwens
.
Mijn hele leven last van houden? De mierenlokdoosjes zijn al aangeschaft, dood zullen ze.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:34 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Voor wat betreft de eerste twee.. Daar zul je je hele leven last van houden..
Die derde daar kan je zelf wat aan doen..
De vierde.. Eetbaar??
En verder, ook goedemiddag..![]()
Omdat ik Bob een toffere naam vind.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:35 schreef Sebasser het volgende:
Hm, waarom heb je de username Bob. als je volgens je profiel Mirjam heet?
Verdorie, heb ik toch net mijn camera niet bij de hand.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, een foto van de geslachtsorganen posten dan maar om daar duideklijkheid over te scheppen.
Nou,ik ben de beroerdste niet, PM je adres maar, ik heb vandaag en morgentoch vrij, en heb hier verschillende fototoestellen liggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Verdorie, heb ik toch net mijn camera niet bij de hand.![]()
Denk ik niet, die zal het zeker wel kunnen waarderen, en het is echt gezellig!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, als we gaan, gaan we lopend.. Heb maar één fiets, das niet handig als je met z'n vieren bent. Hou het in ieder geval even in gedachten. Of zou het te cliché zijn om een moderator van Theater Taal en Kunst mee te nemen naar Noorderzon?
.
Wel een mooie achtertuinquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:52 schreef Paulusssttt het volgende:
Kleedje, roseetje en genieten dat schijnt het recept te zijn...
Lijkt mijn idd mooi weer wel het minimale.
Zo aan het programma te zien kan het wel heel leuk zijn maar ik ga waarschijnlijk alleen voor het muziek gedeelte.
En het eet gedeelte natuurlijk...............![]()
Ik hou mijn hart vast want in het weekend is Het Plantsoen mijn achtertuin zeg maar.
Parkeren...![]()
![]()
Maar goed, daar krijg je wel een hoop gezelligheid voor terug, wie heeft nou zo'n tuinfeestje??
't Was meer dat jij tegen mij zei dat je er heen wilde en dat ik je heb verteld waar ie zat, hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou,ik ben de beroerdste niet, PM je adres maar, ik heb vandaag en morgentoch vrij, en heb hier verschillende fototoestellen liggen.
En Tineke, je hebt mij als PTA mod meegenomen naar de CItroën dealer in je dorp, dus waarom niet?
Als je de keuken ontwijkt en gezien je argument voor een heeele lange tijd... Heb je met die mieren toch ook niks van doen??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:50 schreef Bob. het volgende:En ik heb de laatste tijd al vaak genoeg de zooi van anderen op geruimd, mijn nieuwe tactiek is de keuken gewoon ontwijken tot het weer schoon is.
Ik hoop het maar. Zo lang ze mijn kamer maar niet binnen komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:55 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Als je de keuken ontwijkt en gezien je argument voor een heeele lange tijd... Heb je met die mieren toch ook niks van doen??
Nou ze hebben genoeg te doen in de keuken als ik het zo lees..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Zo lang ze mijn kamer maar niet binnen komen.![]()
verslikt of vertikt..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Favo FOK!ker Bob.
godver ik verlsikte me toen ik dat las
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Favo FOK!ker Bob.
godver ik verlsikte me toen ik dat las
Ik kan er wel om lachen iigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef Bob. het volgende:
[..]Niks mis met een beetje arrogantie.
Dat, en toen ik het fotoboek aan maakte kende ik geen ander FOK!ers.![]()
Een paar. Maar ik heb nog steeds geen favo FOK!er, en om dat vakje nou ook al leeg te laten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen iigEn die ken je nu wel?
![]()
En vertikken is dagelijkse routine voor mij
Ik ben niet zo'n expert maar ik geloof dat je gewoon naar het fotoboek moet gaan, en dan bovenin op instellingen wijzigen moet drukken en daar aanvinken dat je een icoontje op het forum wilt laten zien. En daarna wat foto's er in gooien en meer van die zooi.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:16 schreef Paulusssttt het volgende:
Hmm.. Fotoboek. Zal ik toch ook en keer aan moeten geloven. Hoe activeer je dat ding?
Ik vertel je de waarheid als ik zeg dat ik niet zou weten hoe...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:16 schreef Paulusssttt het volgende:
Hmm.. Fotoboek. Zal ik toch ook en keer aan moeten geloven. Hoe activeer je dat ding?
Geweldigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:23 schreef Paulusssttt het volgende:
Ben al aan het vogelen, gaat lukken..
Net gezakt voor rijbewijs op een weggetje van rechts.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:30 schreef Bob. het volgende:
Wat is't ?
Ja, zakkenvullersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:50 schreef Paulusssttt het volgende:
Maar wel weer ¤ xxx,= naar de klote...
Op mijn motor rijexamen ook zo'n geintje..
In de laatste 5 min. (alles was goed gegaan). Onoverzichtelijke kruising. Niemand deed iets dus ik dacht "nou dan ik maar".. Ja fout dus.. Kwetsbaar in het verkeer, het had gekunt dat.., had oorspronkelijk geen voorrang, had moeten gebaren, en nog meer van die onzin.. En als je blijft staan ben je een twijfelaar in het verkeer...
Zakkenvullers dat hele CBRRRRRRR...![]()
![]()
Nee hoor, voor al je categorieën in één keer toch..??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach42 lessen zijn niet zo heulveul toch
alleen B.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:06 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee hoor, voor al je categorieën in één keer toch..??![]()
Tsja.. Geen idee wat gebruikelijk is..quote:
44 lessen is het gemiddelde (nou ja, dat was VOOR ik mn rijbewijshad, het gemiddelde zal nu iets hoger liggen)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach42 lessen zijn niet zo heulveul toch
Ik snap 'em nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Handig, die bordjes daarJana, die kant op
Ja klopt, A_R en z'nquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, komt Automatic_Rock langs DaD? (Aangezien het onwaarschijnlijk is dat Isabeau bij jou aanwipt en dan niet hierheen komt)
Had je het laatste stuk dus wel met me mee kunnen rijdenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:17 schreef maok het volgende:
Hoi, weer terug in nl (gister al eigenlijk) eb vanavond weer in Stad
Ben gevlogen naar brussel en toen met de trein verderquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had je het laatste stuk dus wel met me mee kunnen rijdenBen gister in één dag van het uiterste oosten van Tsjechië via wat omwegen naar huis gereden
Ik heb ze inderdaad afgelopen maandag gezien maar ik heb het begin gemist en ik was niet op Pinkpop, toen zat ik op het Lowlands terein, ik weet dus niet of het het zelfde was als toen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Misschien weet maok het, want Tool was ook op Sziget.
Geeft niet, ik heb het antwoord al...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:38 schreef maok het volgende:
Ik heb ze inderdaad afgelopen maandag gezien maar ik heb het begin gemist en ik was niet op Pinkpop, toen zat ik op het Lowlands terein, ik weet dus niet of het het zelfde was als toen.
Hier een van mijn foto's: (stonden bij de volkswagen dealer bij de ingang van het eiland)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben net klaar met foto's uitzoeken
Klikken als de foto's en verhaaltjes van mn oost Europa tripje je boeien
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:46 schreef maok het volgende:
[..]
Hier een van mijn foto's: (stonden bij de volkswagen dealer bij de ingang van het eiland)
[afbeelding]
(1976, 1961 en 1957)
Niet veel oostbloktroep gezien. Ben bijna alleen maar op het eiland geweest en ook in de stad zie je bijna alleen maar nieuwere auto's rijden, andere voertuigen op het festival op de foto's zijn alleen wat graafmachines die de modder van het eiland weg werkten en sproeiauto's die het stof weg werkten.:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
VW busjes
Heb je ook oostbloktroep er op gezet?
Csepel?![]()
hoort niet bij de foto maar sloeg op de post van Alexxxxx, die met die rode haarband was een duitse buurvrouw.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:48 schreef Paulusssttt het volgende:
Csepel..?? Rare naam voor iemand met een rode haarband..
Gelukkig wordt komend weekend al weer leuk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even doorzetten, DaD, dan kun je straks weer genieten van het heerlijke studentenleven
Naja ik bedoelde meer gewoon de periode tussen twee studiejaren in. Vroeger werd dat zomer genoemd, maar die benaming moet, als het zo doorgaat, misschien toch eens worden herzien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Echt zomer is het toch nog niet veel geweest?
Op zich ging m'n punt helemaal niet over je deze periode noemt, maar goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
Het is een collegevrije periode![]()
Nou jaaaaaaaaaaa zeg! je weet toch dat ik een Tatra fetishist ben!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik me steeds maar afvragen waar je het toch over had als je smste over Tatra, Alex..
Ja die ja...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Dan halen zelfs die 45 km/h karretjes je nog in
Leuk, veel plezier!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Als mn auto het doet ga ik dit weekend naar LimburgAls Fraubitch niet met mij mee gaat naar het oostblok, kom ik wle naar haar toe
Maar mn remmen dede het zonet niet zo heel erg meer, ik dnek door het stilstaan.. maar als ze het blijvend niet doen ga ik niet sneller dn 40 rijden uiteraard. En ik ga niet met 40 km/h naar Zuid-Limburg
Knuffelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kuttelefoon. Do2 en ik proberen al de hele dag om elkaar eventjes te kunnen spreken, maar ik hoor hem niet en hij mij wel. Héél irritant, en nu ben ik enorm chagrijnig.
Ik hou die optie even open als allerlaatste wanhopige poging, ok?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen mijn telefoon een keer kapot was heb ik hem tegen de muur aan gegooid, en daarna is ie nooit weer kapot gegaan, misschien werkt dat?
Bij mijn weten is dat idd de oplossingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen mijn telefoon een keer kapot was heb ik hem tegen de muur aan gegooid, en daarna is ie nooit weer kapot gegaan, misschien werkt dat?
Heb je mn eigen Tatra al eens gezien trouwens?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, ik bedenk me net dat jij een Nokia 3310 hebt. Daar kun je nog met een Tatra overheen rijden voor ie stuk gaat.
Oh gút, wat schattig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je mn eigen Tatra al eens gezien trouwens?
[afbeelding]
Danke pop, do ek.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker koese leave! Fijne dromen!
Ik heb wel een Tatra logo sticker gekocht voor op de neus van de Visaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Je Tatra is een beetje Nep Alex, geef mij maar een op ware grootte.
de nacht van dinsdag op woensdag?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Danke pop, do ek..
Eergisternacht heb ik over m'n ex gedroomd. Things can't get any worse..
Ja. Hoezo?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de nacht van dinsdag op woensdag?
Ik heb nog geen groot rijbewijs, maar t is mooi speelgoed hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst de Niva toch nog, Alex?
Op deze 30e sterfdag wil ik dan ook ff vermelden dat Elvis wel voortleef in zijn geniale imitator, Eilert Pilarm!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
If Elvis was still alive, he'd be dead by now.
Probeer hier eens:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je geeft erg veel info.
Ik ben op zoek naar meneer de Leeuw![]()
Mag jij bellen en zeggen dat meneer de Hond hem zoektquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Probeer hier eens:
0591-850855
"TARAraboemdijee" een mond volquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Probeer hier eens:
0591-850855
Maar er komt hier inderdaad wel eens een user voorbij die de voornaam Jelmer heeft
Ik heb wel z'n look-a-like gevonden op vakantie:quote:
Ik moet ook zo wennen om weer terug te zijn van vakantie. Het is hier zo stil, ik wordt niet eens om 7 uur 's morgens wakker van het openlucht drum 'n bass cafe wat de muziek maar eens wat harder zet als ik net slaap terwijl mijn tent er bijna in staat. Ik heb letterlijk 9 dagen lang 24 uur per dag muziek om me heen gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:05 schreef Crack_david het volgende:
Wow, dit wordt/was een avond sinds lange tijd dat ik niet op stap of naar vrienden ga. Even ontwennen
doe eens niet! Ik wou ook graag naar Sziget ja!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:10 schreef maok het volgende:
[..]
Ik moet ook zo wennen om weer terug te zijn van vakantie. Het is hier zo stil, ik wordt niet eens om 7 uur 's morgens wakker van het openlucht drum 'n bass cafe wat de muziek maar eens wat harder zet als ik net slaap terwijl mijn tent er bijna in staat. Ik heb letterlijk 9 dagen lang 24 uur per dag muziek om me heen gehad.
Ach, er zijn ook mindere punten aan Sziget zoals zwemmende tentenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:17 schreef Crack_david het volgende:
[..]
doe eens niet! Ik wou ook graag naar Sziget ja!
Ik zeg, ze zijn geland...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:09 schreef Grulez het volgende:
Na een 2e brand in mn ouderlijke woonplaats een beetje op maps van Google gekeken en daar kwam ik dit vreemde schouwspel tegen. Iemand een idee wat het is?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:52 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorgen, te laat op mijn werk![]()
OMG... Hebben ze daar geen hotels..?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef maok het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mindere punten aan Sziget zoals zwemmende tenten
Mijn tent (met dijk):
De tenten van de buren:
Zelf weten. Half 8 of 8 uur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:26 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hoe laat moet jij beginnen....?![]()
Hier half 8quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zelf weten. Half 8 of 8 uur.
Ik ben wel vaker laat, tis nog nooit door iemand genoemd...
Achja, ik moet het zelf weten, als ik om half 8 begin, ben ik om vier uur vrij. Anders pas om half 5.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:59 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hier half 8Ik zal er nooit aan wennen...
![]()
Ah, je komt uit 't Zandt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:09 schreef Grulez het volgende:
Na een 2e brand in mn ouderlijke woonplaats een beetje op maps van Google gekeken en daar kwam ik dit vreemde schouwspel tegen. Iemand een idee wat het is?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Hajej.
Want..??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:42 schreef teigan het volgende:
Tip: zolang je er geen zaken wil doen, is het geen goed idee om om half 2 's nachts op de Wallen te belanden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |