Wist je dat het ook strafbaar is om een fiets zonder slot ergens te laten staan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rijden zonder rijbewijs is strafbaar![]()
Nee. Dat is de laatste tijd al zo vaak gebeurdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vreesde even voor nog een TT over het weer..
Het is dan ook de laatste tijd zulk lekker weer..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. Dat is de laatste tijd al zo vaak gebeurd![]()
Je mag zoveel nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wist je dat het ook strafbaar is om een fiets zonder slot ergens te laten staan?
Mja, buiten eigen terrein dan.
Tenminste, naar ik gehoord heb.
Achterafweggetje, no chance to get caughtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dan niet gepakt bent
Je weet dat je op een parkeerterein, onder eigen beheer.. gewoon zonder rijbewijs mag rijden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je mag zoveel niet![]()
[..]
Achterafweggetje, no chance to get caught
Ja! Zal ik doen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet dat je op een parkeerterein, onder eigen beheer.. gewoon zonder rijbewijs mag rijden?
Zonder kans op boete?
Doe dat dan, koop een lap grond en ga oefenen.
Is een goed alternatief jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet dat je op een parkeerterein, onder eigen beheer.. gewoon zonder rijbewijs mag rijden?
Zonder kans op boete?
Doe dat dan, koop een lap grond en ga oefenen.
RIPquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn linkerenkel is zwaar gekneusd.
Dan maar iets langzamer rennenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn linkerenkel is zwaar gekneusd.
Ciao Ciao.quote:
hmja, dan moet je me toch echt beter inlichten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
eindfeest van de keiweek in Kardinge. Kaarten zijn te verkrijgen in het Keipand![]()
Heb ik ook wel eens college gehad, is relaxedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, ik heb komend semester college in images.
Hey hoi.. Jouw avatar stoort op die van mij.. Of is dat alleen bij mij?quote:
Stoort op die van jou?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:56 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hey hoi.. Jouw avatar stoort op die van mij.. Of is dat alleen bij mij?
Twee witte strepen in het ritme van jou avatar.. Een horizontale en een vertikale wisselen elkaar af.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Stoort op die van jou?![]()
hoe moet ik dat zien? :p.
Ik zie geen strepen in beidequote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:25 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Twee witte strepen in het ritme van jou avatar.. Een horizontale en een vertikale wisselen elkaar af.
Heel vreemd..
Als jij niet post is het er niet en andersom.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Goedemorgen mensen.
Horen die er niet in?!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zie wel de strepen bij de avatar van Paulus
Nee ze horen er niet in....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Horen die er niet in?!.
Zie verder niets wat er niet thuishoort ofzo, zal eens op de laptop kijken zometeen, anders thuis nog maar eens kijken ook.
Koop gewoon een betere PC.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:27 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee ze horen er niet in....
Is niet echt meneer Corbijn zijn stijl... (maar even vermelden waar ie vandaan komt)
Toch raar want in de post waar je ze beide naast elkaar geplakt hebt komt het niet voor.
Maar ik ben dus blijkbaar niet de enige die de streepjes ziet.. Begon al te twijfelen.
En als jij niet post zijn ze er niet.. Maar blijf in vooral posten!!!
Whaaa.. Nog vreemder nu ik er goed naar kijk.
Soms zit in het witte streepje het groen van jouw avatar...
En soms zijn ze er niet en dan scroll ik een heel klein beetje en dan weer wel..
Ik ben echt nuchter hoor en geestverruimende middelen doe ik niet aan..
Inter-avatarlijke-interferentie![]()
Vaaagheid alom dus. Ik heb ze nu in verschillende groottes, probeer scrollen, verschillende venster groottes, maar het is hooguit af en toe wat traag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:27 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee ze horen er niet in....
Is niet echt meneer Corbijn zijn stijl... (maar even vermelden waar ie vandaan komt)
Toch raar want in de post waar je ze beide naast elkaar geplakt hebt komt het niet voor.
Maar ik ben dus blijkbaar niet de enige die de streepjes ziet.. Begon al te twijfelen.
En als jij niet post zijn ze er niet.. Maar blijf in vooral posten!!!
Whaaa.. Nog vreemder nu ik er goed naar kijk.
Soms zit in het witte streepje het groen van jouw avatar...
En soms zijn ze er niet en dan scroll ik een heel klein beetje en dan weer wel..
Ik ben echt nuchter hoor en geestveruimende middelen doe ik niet aan..
Inter-avatarlijke-interferentie![]()
Sebatser!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Koop gewoon een betere PC.
goeiemorgen menskes
Dooddoener... Maar dat zijn we wel gewend..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Koop gewoon een betere PC.
goeiemorgen menskes
Gaaf!!! Maar in deze voorbeelden dus ook strepen, meerdere zelfs..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Vaaagheid alom dus. Ik heb ze nu in verschillende groottes, probeer scrollen, verschillende venster groottes, maar het is hooguit af en toe wat traag.
Echter nog steeds geen streepjes!
Nouja, iig vreemde taferelen...
Jah0r, ga maar weer patsen..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Dooddoener... Maar dat zijn we wel gewend..
HP Compaq NX7400 notebook.
HP
Intel(R) Core(TM)2 CPU
T 5600 @ 1.83 GHz
Kloksnelheid 1.83 GHz, 0,99 GB
En een 80 GB schijf.
Microsoft Windows XP Professional
Versie 2002
Service Pack 2
Niks mis mee geloof ik..
Nee hoor, die tijd ben ik al ver voorbij...quote:
Wat voor kutwerk doe je dat je baas zo'n laptop heeft?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:57 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee hoor, die tijd ben ik al ver voorbij...![]()
En patsen met je van je baas geleende Notebook zou wel heel zielig zijn...![]()
Ja noem het kutwerk, mij best..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat voor kutwerk doe je dat je baas zo'n laptop heeft?
Prima, maar niet met dit weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:02 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja noem het kutwerk, mij best..
Als je het echt wil weten stel ik voor biertje, terrasje en dan leg ik het je uit...
BTW mijn Baas (Bazin trouwens) heeft niet maar geeft mij die laptop..
Ter gebruik dus, is niks van mij bij..
Ben nu ook niet in Groningen.. Vrijdag - Zondag weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Prima, maar niet met dit weer.![]()
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik heel je hardware post niet eens gelezen heb.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:06 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ben nu ook niet in Groningen.. Vrijdag - Zondag weer.
But your welcome!!
Trouwens geen idee of het nou een snelle, trage, goede, slechte machine is..
Het werkt wel prettig en dat is voor mij het belangrijkste..
Waar nu dan wel of heb ik iets gemist??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben nu ook niet in Groningen, dus dat komt goed uit.
Een heleboel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:11 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Waar nu dan wel of heb ik iets gemist??
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Een heleboel.
Onderground information, alleen beschikbaar voor de incrowd medemens onder ons.
Mijn moeder koopt altijd mijn computers.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kocht paps er ook maar eentje voor je hè?
Pc VS mac.quote:
Dat is een mac fanboy, net zo'n half om half nietzman.quote:
Nee, nu moet je ook delen, vertel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:50 schreef Sebasser het volgende:
Chipszak. heeft toffe dromen mensen.
Like serially
Er zijn wel sappige details jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee, nu moet je ook delen, vertel.
inclusief eventuele sappige details pls.
HEY HEYquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is een mac fanboy, net zo'n half om half nietzman.
Zo loop je in de stad, en je kan precies zien wie een mac gebruikt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er zijn wel sappige details ja
Maar mag j niet weten![]()
Giles is té geniaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ieuwwww. Die griezel weer, die zag ik laatst ook eens!
Eet smakelijk..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga ff wat drinken en eten ofzoot, bai.
Ach, totdat ik m'n diploma als vormgever ben, ben ik officieel nog ICT beheerder.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef Paulusssttt het volgende:
Ook min of meer beroepsmatig..
|Ga je ook rare filmpjes maken dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Giles is té geniaal
Ik hou van hem![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er zijn wel sappige details ja
Maar mag j niet weten![]()
De ene zijn brood de ander zijn dood.. Tsja..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ach, totdat ik m'n diploma als vormgever ben, ben ik officieel nog ICT beheerder.. Dus ik ben brood aan het roven van m'n oude klasgenoten.
Sebas zn schuldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |