Ja die ja...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Dan halen zelfs die 45 km/h karretjes je nog in
Leuk, veel plezier!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Als mn auto het doet ga ik dit weekend naar LimburgAls Fraubitch niet met mij mee gaat naar het oostblok, kom ik wle naar haar toe
Maar mn remmen dede het zonet niet zo heel erg meer, ik dnek door het stilstaan.. maar als ze het blijvend niet doen ga ik niet sneller dn 40 rijden uiteraard. En ik ga niet met 40 km/h naar Zuid-Limburg
Knuffelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kuttelefoon. Do2 en ik proberen al de hele dag om elkaar eventjes te kunnen spreken, maar ik hoor hem niet en hij mij wel. Héél irritant, en nu ben ik enorm chagrijnig.
Ik hou die optie even open als allerlaatste wanhopige poging, ok?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen mijn telefoon een keer kapot was heb ik hem tegen de muur aan gegooid, en daarna is ie nooit weer kapot gegaan, misschien werkt dat?
Bij mijn weten is dat idd de oplossingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen mijn telefoon een keer kapot was heb ik hem tegen de muur aan gegooid, en daarna is ie nooit weer kapot gegaan, misschien werkt dat?
Heb je mn eigen Tatra al eens gezien trouwens?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo, ik bedenk me net dat jij een Nokia 3310 hebt. Daar kun je nog met een Tatra overheen rijden voor ie stuk gaat.
Oh gút, wat schattig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je mn eigen Tatra al eens gezien trouwens?
[afbeelding]
Danke pop, do ek.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker koese leave! Fijne dromen!
Ik heb wel een Tatra logo sticker gekocht voor op de neus van de Visaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Je Tatra is een beetje Nep Alex, geef mij maar een op ware grootte.
de nacht van dinsdag op woensdag?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Danke pop, do ek..
Eergisternacht heb ik over m'n ex gedroomd. Things can't get any worse..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |