Ja. Hoezo?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de nacht van dinsdag op woensdag?
Ik heb nog geen groot rijbewijs, maar t is mooi speelgoed hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst de Niva toch nog, Alex?
Op deze 30e sterfdag wil ik dan ook ff vermelden dat Elvis wel voortleef in zijn geniale imitator, Eilert Pilarm!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
If Elvis was still alive, he'd be dead by now.
Probeer hier eens:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je geeft erg veel info.
Ik ben op zoek naar meneer de Leeuw![]()
Mag jij bellen en zeggen dat meneer de Hond hem zoektquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Probeer hier eens:
0591-850855
"TARAraboemdijee" een mond volquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Probeer hier eens:
0591-850855
Maar er komt hier inderdaad wel eens een user voorbij die de voornaam Jelmer heeft
Ik heb wel z'n look-a-like gevonden op vakantie:quote:
Ik moet ook zo wennen om weer terug te zijn van vakantie. Het is hier zo stil, ik wordt niet eens om 7 uur 's morgens wakker van het openlucht drum 'n bass cafe wat de muziek maar eens wat harder zet als ik net slaap terwijl mijn tent er bijna in staat. Ik heb letterlijk 9 dagen lang 24 uur per dag muziek om me heen gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:05 schreef Crack_david het volgende:
Wow, dit wordt/was een avond sinds lange tijd dat ik niet op stap of naar vrienden ga. Even ontwennen
doe eens niet! Ik wou ook graag naar Sziget ja!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:10 schreef maok het volgende:
[..]
Ik moet ook zo wennen om weer terug te zijn van vakantie. Het is hier zo stil, ik wordt niet eens om 7 uur 's morgens wakker van het openlucht drum 'n bass cafe wat de muziek maar eens wat harder zet als ik net slaap terwijl mijn tent er bijna in staat. Ik heb letterlijk 9 dagen lang 24 uur per dag muziek om me heen gehad.
Ach, er zijn ook mindere punten aan Sziget zoals zwemmende tentenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:17 schreef Crack_david het volgende:
[..]
doe eens niet! Ik wou ook graag naar Sziget ja!
Ik zeg, ze zijn geland...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:09 schreef Grulez het volgende:
Na een 2e brand in mn ouderlijke woonplaats een beetje op maps van Google gekeken en daar kwam ik dit vreemde schouwspel tegen. Iemand een idee wat het is?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:52 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorgen, te laat op mijn werk![]()
OMG... Hebben ze daar geen hotels..?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef maok het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mindere punten aan Sziget zoals zwemmende tenten
Mijn tent (met dijk):
De tenten van de buren:
Zelf weten. Half 8 of 8 uur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:26 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hoe laat moet jij beginnen....?![]()
Hier half 8quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zelf weten. Half 8 of 8 uur.
Ik ben wel vaker laat, tis nog nooit door iemand genoemd...
Achja, ik moet het zelf weten, als ik om half 8 begin, ben ik om vier uur vrij. Anders pas om half 5.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:59 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hier half 8Ik zal er nooit aan wennen...
![]()
Ah, je komt uit 't Zandt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:09 schreef Grulez het volgende:
Na een 2e brand in mn ouderlijke woonplaats een beetje op maps van Google gekeken en daar kwam ik dit vreemde schouwspel tegen. Iemand een idee wat het is?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Hajej.
Want..??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:42 schreef teigan het volgende:
Tip: zolang je er geen zaken wil doen, is het geen goed idee om om half 2 's nachts op de Wallen te belanden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |