Dat vind ik best hoog voor een film die mij ook niets leekquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, een 8.5 op IMDB en een #70 in de top 250. Dus het is wel een aardige film?
http://www.imdb.com/title/tt0382932/
Wat voor vla was het?quote:
Nog niet, maar ik heb wel een foutje in de film ontdekt, houten heften mogen al jaren niet meer in de Prof Keuken...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:59 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft Ratatouille al gezien????
[afbeelding]
Dat is altijd zo als een film nieuw is, als ie 10 keer zoveel stemmen heeft is ie waarschijnlijk flink gezakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, een 8.5 op IMDB en een #70 in de top 250. Dus het is wel een aardige film?
http://www.imdb.com/title/tt0382932/
Whahaha, jou ontgaat echt nietsquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb wel een foutje in de film ontdekt, houten heften mogen al jaren niet meer in de Prof Keuken...
![]()
Hanibal Rising kun je beter links laten liggen. Is echt niets.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:20 schreef justmattie het volgende:
eerst ga ik nog hannibal rising, en 88 minutes kijken![]()
![]()
Slechte films komen uberhaupt nooit zo hoog op die lijst voor, nieuw of nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als een [goede] film nieuw is, als ie 10 keer zoveel stemmen heeft is ie waarschijnlijk flink gezakt.
De laatste is leuk, perfume vond ik niet zo juistquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:50 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hanibal Rising kun je beter links laten liggen. Is echt niets.
88 Minutes is wel aardig.
Op dit moment staat Perfume - the story of a murderer op, het einde. Briljant gewoon. Echt brijlant. Een verfilming van een klassieker trouwens.
Gisteravond had ik Sleepers opstaan. Ook erg de moeite waard!
Ocean's Thirteen is ook niet onaardig.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben anders ook nog mijn nieuwe laptopje aan het installeren hoor
... met het verschil dat jij morgen om 8:30 klaar bent om de wereld aan te kunnen en ik met moeite 9:00 ga halen.quote:
ik kan uitslapenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... met het verschil dat jij morgen om 8:30 klaar bent om de wereld aan te kunnen en ik met moeite 9:00 ga halen.
En is dat taktiek?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kan uitslapen![]()
vinnut wel kut dat ik HEM niet meer gesproken heb....had gezegd dat ik 12 uur wel uitgeborreld zou zijn, maar dat werd dus half 3![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 04:45 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens:
Waarom doen 'armzalige' studenten bij AH hun inkopen?
De topicstarter![]()
ja heb hannibal al binnen, uitgepakt enzo, moet em nog kijken ga het ook doen dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:50 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hanibal Rising kun je beter links laten liggen. Is echt niets.
88 Minutes is wel aardig.
Op dit moment staat Perfume - the story of a murderer op, het einde. Briljant gewoon. Echt brijlant. Een verfilming van een klassieker trouwens.
Gisteravond had ik Sleepers opstaan. Ook erg de moeite waard!
Ocean's Thirteen is ook niet onaardig.
Ik ben nog aan het nuchter wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef justmattie het volgende:
en oja, goeiemorgen nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* justmattie is alweer klaar met werken
Ja ik zie je zo, doei.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben nu ook weg, even naar mijn opa en oma en daarna naar HEM![]()
En? Wat vond je van Hannibal?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja heb hannibal al binnen, uitgepakt enzo, moet em nog kijken ga het ook doen dus![]()
![]()
en 88 minutes ga ik straks ff voor zoeken, moet wel gelijk NL subs bij zitten.![]()
Ratatouille was dus gewoon een leuke film, maar plaats 70 in de imdb top 250? Welnee...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik best hoog voor een film die mij ook niets leekMoet ik toch eens bekijken.
Dat heb je snel gedownload Isaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ratatouille was dus gewoon een leuke film, maar plaats 70 in de imdb top 250? Welnee...
Misschien is ze wel gewoon naar de bios geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedownload Isa
Ik heb het gewoon streaming gekekenquote:
Ik moet het staartje nog kijken, ga ik nu maar even doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Ratatouille was dus gewoon een leuke film, maar plaats 70 in de imdb top 250? Welnee...
ik heb ook binnen 1,5 uur een film gedownload hoor...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik kijk gewoon binnen 30 seconden de filmquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:15 schreef justmattie het volgende:
ik heb ook binnen 1,5 uur een film gedownload hoor...![]()
U noemt mij Koning der Achterlijken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik kijk gewoon binnen 30 seconden de filmAchterlijke downloaden ook.
Alleen als je je aangesproken voeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
U noemt mij Koning der Achterlijken?![]()
Vertel dan hoe je het doehoetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je je aangesproken voelt
Ik kan niet bij je nohoottsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het linkje staat al in mijn notes![]()
Wij, eenvoudige zwarte zielen, kunnen geen notes zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het linkje staat al in mijn notes![]()
Ja, waar ging jouw ruzie eigenlijk over?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij, eenvoudige zwarte zielen, kunnen geen notes zien.![]()
Ben ik intussen al over de 100 heenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat hebben sommige mensen toch stomme notesDingen die ik gewoon zou laten staan
![]()
uh, jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Isa ben je single?
![]()
![]()
of ben ik wéér de laatste die iets doorheeft?
precies, je kan over drank, of je kan het nietquote:
Maar jij kunt ook helemaal niet tegen drank.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik heb voor het eerst van mijn leven een kater gehad op de verjaardag van mijn vader vorige maand(ik wilde niet naar die verjaardag en ben de avond tevoren nogal aan het drinken geslagen
)
ik drink zeer zeker welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
precies, je kan over drank, of je kan het niet![]()
of jij drinkt niet![]()
![]()
Nee, dat kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:24 schreef golfer het volgende:
Maar jij kunt ook helemaal niet tegen drank.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Muck het volgende:
ik drink zeer zeker wel
maar ik heb gewoon een geweldige afweersysteem lever blijkbaar
neh, die is volkomen verklonterdquote:
Nee ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Isa ben je single?
![]()
![]()
of ben ik wéér de laatste die iets doorheeft?
Misschien moet je man dan eens dingen doorvertellen, want ik kan me nog herinneren hem een PM te hebben gestuurdquote:
goed bezigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat kloptEn ik heb de afgelopen maand meer gezopen dan de 30 jaar daarvoor bij elkaar
![]()
Valt wel mee hoor, als je een beetje een redelijke verbinding hebt, heb je dat zo binnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij netquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet je man dan eens dingen doorvertellen, want ik kan me nog herinneren hem een PM te hebben gestuurd![]()
Ja, hallo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet je man dan eens dingen doorvertellen, want ik kan me nog herinneren hem een PM te hebben gestuurd![]()
En anders pas je je fotoboek even aan: weet je wel hoeveel potentiele echtgenoten je misloopt op deze manierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
uh, jaen ja, maar dat is niet raar, ik heb er nooit een topic over geopend oid
DVD9 (4.6 gig) in 1,5 uur hierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef beunkster het volgende:
-knip-
jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:25 schreef justmattie het volgende:
en ECHTE, ECHTE, ECHTE goeie films moet je een x in de bios hebben gezien![]()
true, zoals Mr bean Holidayquote:
die heb ik ook in de bioscoop geizen jaquote:
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef justmattie het volgende:
soms wel lachen, maar gewoon weer zoooooooooooo voorspelbaar
*insert Doe Maar* 'je loopt je lul achternaaaaaaaaaaaa'quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
Maar hopelijk op den duur wel weer goed nieuws voor de mannelijke wereldbevolking.![]()
![]()
Komt ie ook niet ver.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef Bluezz het volgende:
*insert Doe Maar* 'je loopt je lul achternaaaaaaaaaaaa'
Echte, echte, echte goede films kijk ik het liefst bij vrienden van ons. Dat is echt zó veel beter dan in de bioscoop. Echt zó enorm veel beter. Zowel qua geluid alsook qua beeld. De beleving is daar veel mooier dan in de bios waar je veelal niet meer dan matig geluid hebt (ja, zelfs in Cinestar Enschede, wat toch bekend staat om zijn goede geluid) en waar het beeld ook niet super is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
DVD9 (4.6 gig) in 1,5 uur hier![]()
en ECHTE, ECHTE, ECHTE goeie films moet je een x in de bios hebben gezien![]()
jaaaaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef justmattie het volgende:
over een dikke week komt The Bourne Ultimatum uit, eens kijken of die ook vet is
maar in de bios kijken heeft ook een bepaalde charme vind ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef beunkster het volgende:
[..]
Echte, echte, echte goede films kijk ik het liefst bij vrienden van ons. Dat is echt zó veel beter dan in de bioscoop. Echt zó enorm veel beter. Zowel qua geluid alsook qua beeld. De beleving is daar veel mooier dan in de bios waar je veelal niet meer dan matig geluid hebt (ja, zelfs in Cinestar Enschede, wat toch bekend staat om zijn goede geluid) en waar het beeld ook niet super is.
Oké, het scherm is 2 meter. Maar de beleving is zó overweldigend...
vidn ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
maar in de bios kijken heeft ook een bepaalde charme vind ik
nog een x kijken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaaa
deze week de vorige 2 nog een keertje kijken, en dan naar de bioscoop
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
nog een x kijken?
ben je vergeten waar ze over gingen![]()
ik heb moulin rouge al zeker 10 keer gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef justmattie het volgende:
oh zo, de enige film die ik een paar x heb gezien, en nog wel meer ga zien zijn de SAW films, geweldig
ik wilde deze eigenlijk gewoon graag weer terugquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Stereotomy het volgende:En anders pas je je fotoboek even aan: weet je wel hoeveel potentiele echtgenoten je misloopt op deze manier![]()
s helemaal niet stom hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik wilde deze eigenlijk gewoon graag weer terugstom hè
![]()
Ik wilde toen mijn ex ook liever terug dan wat dan ook op de wereld de eerste tijd na onze breuk, Isa.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik wilde deze eigenlijk gewoon graag weer terugstom hè
![]()
Ik ook, ik vind het stom.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik ook, ik snap het nog steeds niet. Dacht dat we samen oud zouden worden Of zoiets achterlijks naïefs.
You go girlquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een mooie vrouw met een karakter waarvoor elke man zal smelten, inclusief de ware die ik over niet al te lange tijd ga ontmoeten!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
You go girl![]()
Ik vind je heel aardig op fok en ik vind je ook knap.
weltrusten dan maarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef Isabeau het volgende:je bent een schat
En ik ga naar bed.
Je bent echt een schat![]()
Ja, het rommelt en bliksemt en hagelt soms ook ook hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef MissHobje het volgende:
Meer mensen waarbij het lekker onweert??
Tofheidquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het rommelt en bliksemt en hagelt soms ook ook hier.
net wakker ervan gewordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef MissHobje het volgende:
Meer mensen waarbij het lekker onweert??
nou bijzonder goed kan ik je vertellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Zielig hob
Hoe is het met jou enkel trouwens???
Die van mij is alweer 3 of 4 weken geleden en ik heb nog last
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
Wakker worden is bij definitie niet leuk. Daarom stel ik het altijd uit.
hihiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
Wakker worden is bij definitie niet leuk. Daarom stel ik het altijd uit.
SOL is nog steeds bij hem, en veuls te vroeg wakkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
Zou SOL bij HEM blijven wezen slapen zijn
Ik heb haar niet meer gesignaleerd sinds een paar uur.
Ik las 't ook. Gaat het, na een nachtje slapen, weer een beetje?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Isa...ik lees net even terug, wwat ontzettend sneu![]()
![]()
Ja hij voelt zich ook helemaal relaxed bij mij. Ik ben de eerste sinds zijn vriendin (waar ik die PM over had gestuurd) die zo'n uitwerking op hem heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:30 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, SoL, het klinkt wel echt heerlijk. en hij voelt zich volgens mij al net zo prettig bij jou.
Voorstellen aan je vrienden? Jullie worden dan stiekum toch een soort stel, hè
Dat is ook voor het eerst hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het bewonderenswaardig dat je je er niet helemaal door laat meeslepen! Echt!
Mee lezen en ook posten jahquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:56 schreef Muck het volgende:
het is duidelijk dat ik al een tijdje niet meer mee lees
Dat is dan ook een mooie filmquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb moulin rouge al zeker 10 keer gezien
Hebben jullie het boek van Pierre La Mure - Moulin Rouge weleens gelezen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat is dan ook een mooie film
Zojuist nog maar eens The Devils Advocate gezien. 'Vanity definitely is my favourite sin'![]()
![]()
![]()
jaquote:
Komt bijna tussen de wolken en een hele mooie blauwe lucht doorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
In Delft?
Nou, ik ben nog niet overtuigd
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
OK, misschien wel, als je 't wilt zien
Maar ik zit toch de hele middag binnen
Jij hebt je bikini alvast aangetrokken en gaat zo in de tuin liggen? Wrijf het er nog maar eens lekker in. Trutquote:
Ik heb geen tuin, you stupid cowquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij hebt je bikini alvast aangetrokken en gaat zo in de tuin liggen? Wrijf het er nog maar eens lekker in. Trut![]()
als ik alleen thuis ben, en mijn vriend is er niet en ik heb zo'n bui....quote:
love itquote:Zojuist nog maar eens The Devils Advocate gezien. 'Vanity definitely is my favourite sin'![]()
![]()
![]()
nee, maar dat ga ik zeker doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hebben jullie het boek van Pierre La Mure - Moulin Rouge weleens gelezen?
Is mijn favoriete boek, zelden dat ik zo meegezogen wordt in een verhaal![]()
Bij HEM met zijn achterlijke debiele grote tuin o.aquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:03 schreef justmattie het volgende:
er zijn meer plekken om te zonnen
Troost je, ik ook niet. Maar ik woon dan wel weer vlakbij het strandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin, you stupid cow![]()
Ik heb nieteens een balkon![]()
![]()
Echt doen hoor. Het levensverhaal van Toulouse de Lautrec is zo mooi en fascinerend! En zo tragischquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, maar dat ga ik zeker doen
ik ben dol op lezen
thanks voor de tip
ik hou van tragische boekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Echt doen hoor. Het levensverhaal van Toulouse de Lautrec is zo mooi en fascinerend! En zo tragisch![]()
dat liedje van Anubis dat toen in de top 40 stondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef justmattie het volgende:
SOL... elke x als jij HEM zegt.. of HIJ moet ik aan god denken
Wisselt bij mij, maar dit boek is 1 van de boeken die het meeste indruk op me heeft gemaakt. Ook omdat je een heel duidelijk beeld van die tijdsgeest krijgt.quote:
Hij zal ook wel goddelijk lekker zijn in de ogen van SOL.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef justmattie het volgende:
Sol, wil je met me trouwen?!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wisselt bij mij, maar dit boek is 1 van de boeken die het meeste indruk op me heeft gemaakt. Ook omdat je een heel duidelijk beeld van die tijdsgeest krijgt.
Wat ook me ook erg bij staat is een boek van Patricia Cornwell, gewoon simpele detective in principe natuurlijk met Kay Scarpetta als leading lady. Maar het was dus in 1 boek zo spannend dat ik de blz niet durfde om te slaan![]()
Mijn andere meest favoriete boek is van Nicci French - Bezeten Van Mij, ook in dit verhaal werd ik meegezogen maar nu omdat ik het op mezelf en mijn gevoel tegenover mijn ex kon betrekken.
Zo'n relatie heb ik precies gehad (behalve dan dat mijn ex niemand vermoord heeft). Dat je jezelf zo erg kan verliezen in iemand.
Gelukkig heeft die relatie maar bijna 5 jaar geduurd![]()
HIJ is dan ook goddelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef justmattie het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zal ook wel goddelijk lekker zijn in de ogen van SOL.
Jahquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Sol, wil je met me trouwen?!
Kay scarpetta
Nicci French
Okee, ik heb godzijdank nooit zo'n ex gehad, maar wel een hele nare...
ken ik niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah![]()
Ben je toevallig ook een fan van Jonathan en Faye Kellerman?
jaquote:Elisabeth George, Val McDermid en Karin Slaughter lezen btw ook allemaal erg lekker weg![]()
Terry P ken ik niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ken ik niet!
[..]
jadie laatste ken ik niet, maar elisabeth george en val mcdermis zijn tof
Weet je wat ik ook he-le-maal geweldig vind? Terry Pratchett
is een fantasy serie, en echt ongelofelijk grappigquote:
dat valt mij ook altijd op ja!quote:Jonathan Kellerman ben ik eik tegelijk mee begonnen met Patricia C. te lezen.
Waar Kay S. gaat irriteren met haar hautaine houding, blijft de hoofdpersoon in de boeken van Jonathan K. interessant en menselijk.
nog niet, ik ben namelijk per 1 augustus verhuisd, maar ik ben wel van plan weer lid te wordenquote:Ben je lid van de bieb? Zoja, zoek even op i-net een lijstje van de boeken van Jonathan K. zodat je ze ze op volgorde kan huren en lezen.
ik ben benieuwd!quote:Faye Kellerman is dus de echtgenote van Jonathan en ook zij heeft een eigen detective-reeks met vaste hoofdpersonen. Haar boeken lees ik pas een jaar of 6-7
Ook zeer de moeite waard, en soms ook nog best leerzaam aangezien er veel van het Jodendom en hun gebruiken in voorkomt.
Didam is aan de andere kant van Nederlandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:01 schreef Muck het volgende:
ik heb geen idee waar je woont, maar ik woon nu in Didam
Ik heb ook vreselijk veel boeken, dus mocht je iets willen lenen, dan geef maar een gil
1 wand van mijn slaapkamer bij mijn ouders bestaat uit boekenkasten en die zijn allemaal al helemaal vol
Ik vind Preston&Child trouwens ook tof!
Erg spannend, heerlijk smerig
Vergeet SEX niet jahquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Didam is aan de andere kant van NederlandIk woon in Delft
![]()
Dus dat wordt gewoon lid worden van de bieb, dat moest ik toch al doen eigenlijk, en nu helemaal met weer nieuwe tips erbij![]()
Het lijkt btw wel of de CUL SC over alles gaat behalve CULWe hebben R&P, TTK en FTR SC hier inmiddels in ene
![]()
Maargoed in CUL komen dan ook de leukste/liefste mensen![]()
Ik hoop wel dat je met 'bakken' taarten bedoelt. Dan is het tenminste nog enigszins CUL-gerelateerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:08 schreef Muck het volgende:
hahaha, het gaat inderdaad overal over, behalve over koken
Mja, sol, dan word ik maar lid van de bieb he
Ik was overigens even boodschappen doen, nu ga ik bakken
ik in bikiniquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je met 'bakken' taarten bedoelt. Dan is het tenminste nog enigszins CUL-gerelateerd
Of ga je in je bikini in de zon liggen?![]()
en ook van Muck zelfquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Jah! Foto's van die taart willen we zien![]()
Je zou ook in haar FoBo kunnen kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
en ook van Muck zelf![]()
madeliefjes zijn vrij gemakkelijk ja![]()
Dat moet gaan lukken hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:13 schreef Isabeau het volgende:-knip-
En tof dat je enkel goed geneest, MissHobske. Nu maar hopen dat dat gevoel (stijf?) 's morgens ook weggaat.
oja goeie van jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je zou ook in haar FoBo kunnen kijken![]()
@ Muck: Ben benieuwd![]()
check mijn fotoboekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
en ook van Muck zelf![]()
madeliefjes zijn vrij gemakkelijk ja![]()
dank je!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef justmattie het volgende:
oke gechekt![]()
geen kleine dikke dwerg hoor![]()
euh, nee, 8 geloof ikquote:Heb je een roosje gemaakt van 9 blaadjes?
hahaha, nee, sorryquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
Oehhh, klinkt goed. Lekker roze![]()
Je woont zeker niet per ongeluk in Delft, of wel?
dat zal ik straks doenquote:
nou, het was de bedoeling dat de tulband hoger zou worden, maar ik besef nu dat ik gewoon dubbel zoveel beslag had moeten gebruiken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef golfer het volgende:
Trouwens, wat doet dat vrouwenlijk (of is het een Barbiepop) daar op de aanrecht
moet je doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Koken met Barbie. Daar moet een boek over te schrijven zijn![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je doen
felroze koekjes
stiletto-hak hapjes
halve beenhammen voor ken...
al is dit stiekem een blarbie ofzo, van 99 cent bij de blokker![]()
Jawel heurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:31 schreef justmattie het volgende:
een biefstukje die in de vriezer ligt, en een THT tot 26-06-07 heeft, kun je nog wel eten toch
Ja maar hee. Ik weet heel veel van enge ziektes en daarom zou ik het niet doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jawel heurLuister maar niet naar ColdFeet
![]()
Dat ligt er aan of de biefstuk vers is gekocht en toen in de diepvries is gelegd of dat het diepvriesbiefstuk was toen het werd gekochtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:31 schreef justmattie het volgende:
een biefstukje die in de vriezer ligt, en een THT tot 26-06-07 heeft, kun je nog wel eten toch
vers gekocht, en toen ingevrorenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of de biefstuk vers is gekocht en toen in de diepvries is gelegd of dat het diepvriesbiefstuk was toen het werd gekochtIn het eerste geval: geen probleem. In het tweede geval had je het beter niet op kunnen eten
![]()
ziet er goed uitquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef justmattie het volgende:
heb je de cake nog wel ff gevuld met iets?
Iedereen maakt foutenquote:
stuntelaar miste penal tochquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
Schenken jullie in dit café ook azijn?
Mijn cluppie heeft verloren.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
quote:
Ja, ik ben ook een beetje vlieft op je.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook een beetje vlieft op je.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
ipv MissBaggerBeeb wordt het TsjernoBeeb..... ik straal![]()
Eén portie kut met peren voor Golfer en zijn neuzenmaatjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
Doe es ff wat vrolijkheid naar Golfer stralen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
ipv MissBaggerBeeb wordt het TsjernoBeeb..... ik straal![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz viert vandaag de verjaardag van haar zojuist 87 geworden moedertje met háár lijfdrankie natuurlijk
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:15 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd met die ouwe, Bluezz.
We geven haar als verjaardagscadeautje gewoon een pil van Drion.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:15 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd met die ouwe, Bluezz.
We geven haar als verjaardagscadeautje gewoon een pil van Drion.
Ja, jottum, we gaan zaterdag naar Van der Valk in Vianen met de hele familie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Gaan jullie een goed feest bouwen?
Schnitzelsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jottum, we gaan zaterdag naar Van der Valk in Vianen met de hele familie.
the horror
Komt er wel een recensie van?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jottum, we gaan zaterdag naar Van der Valk in Vianen met de hele familie.
the horror
Wie weet, als we het overleefd hebben en de voedselvergiftiging voorbij is.quote:
Waarom ga jij eigenlijk altijd zo laat naar bed?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:37 schreef MissHobje het volgende:
zo bijgelezen
heb ik nog wat gemist![]()
Waarom nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk altijd zo laat naar bed?
Ja jij gaat lekker vroeg slapenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk altijd zo laat naar bed?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waarom niet
Ik vind het trouwens niet laat ofzo
En denk erom, je handjes BOVEN de lakens houden als je aan HEM denkt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja jij gaat lekker vroeg slapen![]()
![]()
En nu echt richting bed![]()
als je al vroeg moet beginnen is het klote jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Mja, 's ochtends ben ik echt geestelijk en lichamelijk een wrak. Ik las laatst over een groep mensen die vaste werktijden van 8:00-17:00 willen afschaffen, maar bijvoorbeeld ook werktijden van 12:00 - 21:00 willen toestaan. Dat is tegenwoordig met de internationale wereldeconomie toch goed te doen. Ik vond het wel een tof idee eigenlijk.
Mijn werk (blogger) kan ik 24 uur per dag doen, maar toch. Studeren enzo met colleges, da's allemaal zo vroeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
als je al vroeg moet beginnen is het klote ja
Je kunt ook zelf al werk zoeken wat wat later begint op de dag
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz viert vandaag de verjaardag van haar zojuist 87 geworden moedertje met háár lijfdrankie natuurlijk
[afbeelding]
Ben gestopt toen bleek dat Milou het Syndroom van Down heeft. Nu al een tijdje aan het solliciteren enzo sinds ze naar school gaat, maar ze staan niet echt om je te springen als je er al zo lang uit bentquote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:42 schreef Bluezz het volgende:
Heb jij eigenlijk een baan SOL ?
Oh en K3![]()
Ik ben eruitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Doen wat je zelf het liefst wilt doen. Die vriendinnen zijn vast ook met meer
(en ik ga je nog terug PM'en! heus!)
Dennis is een eitje voor me aan het bakkenZin in
![]()
Westerpop, hahaha! Wat grappig dat je daarheen gaat. Vanuit mijn kamer in Delft had ik altijd uitzicht op het terrein, maar ik ben er nooit geweestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben eruit![]()
Ik ga naar Westerpop dat heb ik al maanden geleden afgesproken en Mysteryland is met een gozer die ik nieteens irl ken.
Hebben wel afgesproken een keer een roséetje te drinken ofzo, ook gezellig![]()
En isse goed Isa...het was ook een behoorlijke lap tekst. Heel af en toe heb ik van die momenten....![]()
Och, het is Atri-maarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind 'mijn ex' zo naar staan en 'mijn vriend' is het ook niet meer en om hem bij zijn foknaam te noemen komt ook al zo vreemd over op mij. Dus eh, Dennis is niet echt een nieuw personage, sorry![]()
Ga mee zou ik zeggenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Westerpop, hahaha! Wat grappig dat je daarheen gaat. Vanuit mijn kamer in Delft had ik altijd uitzicht op het terrein, maar ik ben er nooit geweest
Het was ons jaarlijkse geluidsoverlastweekend, Westerpopquote:
Zitten leuke bandjes bij heurquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het was ons jaarlijkse geluidsoverlastweekend, Westerpop![]()
Is het leuk? Volgens mij is het echt zo'n delftenaren-onder-mekaarfeestje. Ik kan me nl bijna niet voorstellen dat er veel mensen afkomen op de muziek, het gros is... ehm... vrij amateuristisch
Wanneer is het uberhaupt, dat Westerpop? Laatste weekend van augustus? Volgende week is de Owee, dat is ook altijd leukquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zitten leuke bandjes bij heur![]()
Het is idd wel een Delfts onderonsje. Heb het vorig jaar onwijs naar mijn zin gehad, allemaal mensen die ik lang niet had gezien omdat ik eik nooit meer uit ga![]()
24 en 25 augustusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wanneer is het uberhaupt, dat Westerpop? Laatste weekend van augustus? Volgende week is de Owee, dat is ook altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |