Je zou ook in haar FoBo kunnen kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
en ook van Muck zelf![]()
madeliefjes zijn vrij gemakkelijk ja![]()
Dat moet gaan lukken hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:13 schreef Isabeau het volgende:-knip-
En tof dat je enkel goed geneest, MissHobske. Nu maar hopen dat dat gevoel (stijf?) 's morgens ook weggaat.
oja goeie van jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je zou ook in haar FoBo kunnen kijken![]()
@ Muck: Ben benieuwd![]()
check mijn fotoboekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
en ook van Muck zelf![]()
madeliefjes zijn vrij gemakkelijk ja![]()
dank je!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef justmattie het volgende:
oke gechekt![]()
geen kleine dikke dwerg hoor![]()
euh, nee, 8 geloof ikquote:Heb je een roosje gemaakt van 9 blaadjes?
hahaha, nee, sorryquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
Oehhh, klinkt goed. Lekker roze![]()
Je woont zeker niet per ongeluk in Delft, of wel?
dat zal ik straks doenquote:
nou, het was de bedoeling dat de tulband hoger zou worden, maar ik besef nu dat ik gewoon dubbel zoveel beslag had moeten gebruiken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:40 schreef golfer het volgende:
Trouwens, wat doet dat vrouwenlijk (of is het een Barbiepop) daar op de aanrecht
moet je doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:47 schreef Isabeau het volgende:
Koken met Barbie. Daar moet een boek over te schrijven zijn![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je doen
felroze koekjes
stiletto-hak hapjes
halve beenhammen voor ken...
al is dit stiekem een blarbie ofzo, van 99 cent bij de blokker![]()
Jawel heurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:31 schreef justmattie het volgende:
een biefstukje die in de vriezer ligt, en een THT tot 26-06-07 heeft, kun je nog wel eten toch
Ja maar hee. Ik weet heel veel van enge ziektes en daarom zou ik het niet doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jawel heurLuister maar niet naar ColdFeet
![]()
Dat ligt er aan of de biefstuk vers is gekocht en toen in de diepvries is gelegd of dat het diepvriesbiefstuk was toen het werd gekochtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:31 schreef justmattie het volgende:
een biefstukje die in de vriezer ligt, en een THT tot 26-06-07 heeft, kun je nog wel eten toch
vers gekocht, en toen ingevrorenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of de biefstuk vers is gekocht en toen in de diepvries is gelegd of dat het diepvriesbiefstuk was toen het werd gekochtIn het eerste geval: geen probleem. In het tweede geval had je het beter niet op kunnen eten
![]()
ziet er goed uitquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef justmattie het volgende:
heb je de cake nog wel ff gevuld met iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |