Hebben jullie het boek van Pierre La Mure - Moulin Rouge weleens gelezen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat is dan ook een mooie film
Zojuist nog maar eens The Devils Advocate gezien. 'Vanity definitely is my favourite sin'![]()
![]()
![]()
jaquote:
Komt bijna tussen de wolken en een hele mooie blauwe lucht doorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
In Delft?
Nou, ik ben nog niet overtuigd
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
OK, misschien wel, als je 't wilt zien
Maar ik zit toch de hele middag binnen
Jij hebt je bikini alvast aangetrokken en gaat zo in de tuin liggen? Wrijf het er nog maar eens lekker in. Trutquote:
Ik heb geen tuin, you stupid cowquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij hebt je bikini alvast aangetrokken en gaat zo in de tuin liggen? Wrijf het er nog maar eens lekker in. Trut![]()
als ik alleen thuis ben, en mijn vriend is er niet en ik heb zo'n bui....quote:
love itquote:Zojuist nog maar eens The Devils Advocate gezien. 'Vanity definitely is my favourite sin'![]()
![]()
![]()
nee, maar dat ga ik zeker doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hebben jullie het boek van Pierre La Mure - Moulin Rouge weleens gelezen?
Is mijn favoriete boek, zelden dat ik zo meegezogen wordt in een verhaal![]()
Bij HEM met zijn achterlijke debiele grote tuin o.aquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:03 schreef justmattie het volgende:
er zijn meer plekken om te zonnen
Troost je, ik ook niet. Maar ik woon dan wel weer vlakbij het strandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin, you stupid cow![]()
Ik heb nieteens een balkon![]()
![]()
Echt doen hoor. Het levensverhaal van Toulouse de Lautrec is zo mooi en fascinerend! En zo tragischquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, maar dat ga ik zeker doen
ik ben dol op lezen
thanks voor de tip
ik hou van tragische boekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Echt doen hoor. Het levensverhaal van Toulouse de Lautrec is zo mooi en fascinerend! En zo tragisch![]()
dat liedje van Anubis dat toen in de top 40 stondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef justmattie het volgende:
SOL... elke x als jij HEM zegt.. of HIJ moet ik aan god denken
Wisselt bij mij, maar dit boek is 1 van de boeken die het meeste indruk op me heeft gemaakt. Ook omdat je een heel duidelijk beeld van die tijdsgeest krijgt.quote:
Hij zal ook wel goddelijk lekker zijn in de ogen van SOL.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef justmattie het volgende:
Sol, wil je met me trouwen?!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wisselt bij mij, maar dit boek is 1 van de boeken die het meeste indruk op me heeft gemaakt. Ook omdat je een heel duidelijk beeld van die tijdsgeest krijgt.
Wat ook me ook erg bij staat is een boek van Patricia Cornwell, gewoon simpele detective in principe natuurlijk met Kay Scarpetta als leading lady. Maar het was dus in 1 boek zo spannend dat ik de blz niet durfde om te slaan![]()
Mijn andere meest favoriete boek is van Nicci French - Bezeten Van Mij, ook in dit verhaal werd ik meegezogen maar nu omdat ik het op mezelf en mijn gevoel tegenover mijn ex kon betrekken.
Zo'n relatie heb ik precies gehad (behalve dan dat mijn ex niemand vermoord heeft). Dat je jezelf zo erg kan verliezen in iemand.
Gelukkig heeft die relatie maar bijna 5 jaar geduurd![]()
HIJ is dan ook goddelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef justmattie het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zal ook wel goddelijk lekker zijn in de ogen van SOL.
Jahquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Sol, wil je met me trouwen?!
Kay scarpetta
Nicci French
Okee, ik heb godzijdank nooit zo'n ex gehad, maar wel een hele nare...
ken ik niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah![]()
Ben je toevallig ook een fan van Jonathan en Faye Kellerman?
jaquote:Elisabeth George, Val McDermid en Karin Slaughter lezen btw ook allemaal erg lekker weg![]()
Terry P ken ik niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ken ik niet!
[..]
jadie laatste ken ik niet, maar elisabeth george en val mcdermis zijn tof
Weet je wat ik ook he-le-maal geweldig vind? Terry Pratchett
is een fantasy serie, en echt ongelofelijk grappigquote:
dat valt mij ook altijd op ja!quote:Jonathan Kellerman ben ik eik tegelijk mee begonnen met Patricia C. te lezen.
Waar Kay S. gaat irriteren met haar hautaine houding, blijft de hoofdpersoon in de boeken van Jonathan K. interessant en menselijk.
nog niet, ik ben namelijk per 1 augustus verhuisd, maar ik ben wel van plan weer lid te wordenquote:Ben je lid van de bieb? Zoja, zoek even op i-net een lijstje van de boeken van Jonathan K. zodat je ze ze op volgorde kan huren en lezen.
ik ben benieuwd!quote:Faye Kellerman is dus de echtgenote van Jonathan en ook zij heeft een eigen detective-reeks met vaste hoofdpersonen. Haar boeken lees ik pas een jaar of 6-7
Ook zeer de moeite waard, en soms ook nog best leerzaam aangezien er veel van het Jodendom en hun gebruiken in voorkomt.
Didam is aan de andere kant van Nederlandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:01 schreef Muck het volgende:
ik heb geen idee waar je woont, maar ik woon nu in Didam
Ik heb ook vreselijk veel boeken, dus mocht je iets willen lenen, dan geef maar een gil
1 wand van mijn slaapkamer bij mijn ouders bestaat uit boekenkasten en die zijn allemaal al helemaal vol
Ik vind Preston&Child trouwens ook tof!
Erg spannend, heerlijk smerig
Vergeet SEX niet jahquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Didam is aan de andere kant van NederlandIk woon in Delft
![]()
Dus dat wordt gewoon lid worden van de bieb, dat moest ik toch al doen eigenlijk, en nu helemaal met weer nieuwe tips erbij![]()
Het lijkt btw wel of de CUL SC over alles gaat behalve CULWe hebben R&P, TTK en FTR SC hier inmiddels in ene
![]()
Maargoed in CUL komen dan ook de leukste/liefste mensen![]()
Ik hoop wel dat je met 'bakken' taarten bedoelt. Dan is het tenminste nog enigszins CUL-gerelateerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:08 schreef Muck het volgende:
hahaha, het gaat inderdaad overal over, behalve over koken
Mja, sol, dan word ik maar lid van de bieb he
Ik was overigens even boodschappen doen, nu ga ik bakken
ik in bikiniquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je met 'bakken' taarten bedoelt. Dan is het tenminste nog enigszins CUL-gerelateerd
Of ga je in je bikini in de zon liggen?![]()
en ook van Muck zelfquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Jah! Foto's van die taart willen we zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |