Ratatouille was dus gewoon een leuke film, maar plaats 70 in de imdb top 250? Welnee...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik best hoog voor een film die mij ook niets leekMoet ik toch eens bekijken.
Dat heb je snel gedownload Isaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ratatouille was dus gewoon een leuke film, maar plaats 70 in de imdb top 250? Welnee...
Misschien is ze wel gewoon naar de bios geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedownload Isa
Ik heb het gewoon streaming gekekenquote:
Ik moet het staartje nog kijken, ga ik nu maar even doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Ratatouille was dus gewoon een leuke film, maar plaats 70 in de imdb top 250? Welnee...
ik heb ook binnen 1,5 uur een film gedownload hoor...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik kijk gewoon binnen 30 seconden de filmquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:15 schreef justmattie het volgende:
ik heb ook binnen 1,5 uur een film gedownload hoor...![]()
U noemt mij Koning der Achterlijken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik kijk gewoon binnen 30 seconden de filmAchterlijke downloaden ook.
Alleen als je je aangesproken voeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
U noemt mij Koning der Achterlijken?![]()
Vertel dan hoe je het doehoetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je je aangesproken voelt
Ik kan niet bij je nohoottsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het linkje staat al in mijn notes![]()
Wij, eenvoudige zwarte zielen, kunnen geen notes zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het linkje staat al in mijn notes![]()
Ja, waar ging jouw ruzie eigenlijk over?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij, eenvoudige zwarte zielen, kunnen geen notes zien.![]()
Ben ik intussen al over de 100 heenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat hebben sommige mensen toch stomme notesDingen die ik gewoon zou laten staan
![]()
uh, jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Isa ben je single?
![]()
![]()
of ben ik wéér de laatste die iets doorheeft?
precies, je kan over drank, of je kan het nietquote:
Maar jij kunt ook helemaal niet tegen drank.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik heb voor het eerst van mijn leven een kater gehad op de verjaardag van mijn vader vorige maand(ik wilde niet naar die verjaardag en ben de avond tevoren nogal aan het drinken geslagen
)
ik drink zeer zeker welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
precies, je kan over drank, of je kan het niet![]()
of jij drinkt niet![]()
![]()
Nee, dat kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:24 schreef golfer het volgende:
Maar jij kunt ook helemaal niet tegen drank.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Muck het volgende:
ik drink zeer zeker wel
maar ik heb gewoon een geweldige afweersysteem lever blijkbaar
neh, die is volkomen verklonterdquote:
Nee ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Isa ben je single?
![]()
![]()
of ben ik wéér de laatste die iets doorheeft?
Misschien moet je man dan eens dingen doorvertellen, want ik kan me nog herinneren hem een PM te hebben gestuurdquote:
goed bezigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat kloptEn ik heb de afgelopen maand meer gezopen dan de 30 jaar daarvoor bij elkaar
![]()
Valt wel mee hoor, als je een beetje een redelijke verbinding hebt, heb je dat zo binnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij netquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet je man dan eens dingen doorvertellen, want ik kan me nog herinneren hem een PM te hebben gestuurd![]()
Ja, hallo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet je man dan eens dingen doorvertellen, want ik kan me nog herinneren hem een PM te hebben gestuurd![]()
En anders pas je je fotoboek even aan: weet je wel hoeveel potentiele echtgenoten je misloopt op deze manierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
uh, jaen ja, maar dat is niet raar, ik heb er nooit een topic over geopend oid
DVD9 (4.6 gig) in 1,5 uur hierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef beunkster het volgende:
-knip-
jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:25 schreef justmattie het volgende:
en ECHTE, ECHTE, ECHTE goeie films moet je een x in de bios hebben gezien![]()
true, zoals Mr bean Holidayquote:
die heb ik ook in de bioscoop geizen jaquote:
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef justmattie het volgende:
soms wel lachen, maar gewoon weer zoooooooooooo voorspelbaar
*insert Doe Maar* 'je loopt je lul achternaaaaaaaaaaaa'quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
Maar hopelijk op den duur wel weer goed nieuws voor de mannelijke wereldbevolking.![]()
![]()
Komt ie ook niet ver.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef Bluezz het volgende:
*insert Doe Maar* 'je loopt je lul achternaaaaaaaaaaaa'
Echte, echte, echte goede films kijk ik het liefst bij vrienden van ons. Dat is echt zó veel beter dan in de bioscoop. Echt zó enorm veel beter. Zowel qua geluid alsook qua beeld. De beleving is daar veel mooier dan in de bios waar je veelal niet meer dan matig geluid hebt (ja, zelfs in Cinestar Enschede, wat toch bekend staat om zijn goede geluid) en waar het beeld ook niet super is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
DVD9 (4.6 gig) in 1,5 uur hier![]()
en ECHTE, ECHTE, ECHTE goeie films moet je een x in de bios hebben gezien![]()
jaaaaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef justmattie het volgende:
over een dikke week komt The Bourne Ultimatum uit, eens kijken of die ook vet is
maar in de bios kijken heeft ook een bepaalde charme vind ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef beunkster het volgende:
[..]
Echte, echte, echte goede films kijk ik het liefst bij vrienden van ons. Dat is echt zó veel beter dan in de bioscoop. Echt zó enorm veel beter. Zowel qua geluid alsook qua beeld. De beleving is daar veel mooier dan in de bios waar je veelal niet meer dan matig geluid hebt (ja, zelfs in Cinestar Enschede, wat toch bekend staat om zijn goede geluid) en waar het beeld ook niet super is.
Oké, het scherm is 2 meter. Maar de beleving is zó overweldigend...
vidn ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
maar in de bios kijken heeft ook een bepaalde charme vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |