Dat vind ik best hoog voor een film die mij ook niets leekquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, een 8.5 op IMDB en een #70 in de top 250. Dus het is wel een aardige film?
http://www.imdb.com/title/tt0382932/
Wat voor vla was het?quote:
Nog niet, maar ik heb wel een foutje in de film ontdekt, houten heften mogen al jaren niet meer in de Prof Keuken...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:59 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft Ratatouille al gezien????
[afbeelding]
Dat is altijd zo als een film nieuw is, als ie 10 keer zoveel stemmen heeft is ie waarschijnlijk flink gezakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, een 8.5 op IMDB en een #70 in de top 250. Dus het is wel een aardige film?
http://www.imdb.com/title/tt0382932/
Whahaha, jou ontgaat echt nietsquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb wel een foutje in de film ontdekt, houten heften mogen al jaren niet meer in de Prof Keuken...
![]()
Hanibal Rising kun je beter links laten liggen. Is echt niets.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:20 schreef justmattie het volgende:
eerst ga ik nog hannibal rising, en 88 minutes kijken![]()
![]()
Slechte films komen uberhaupt nooit zo hoog op die lijst voor, nieuw of nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als een [goede] film nieuw is, als ie 10 keer zoveel stemmen heeft is ie waarschijnlijk flink gezakt.
De laatste is leuk, perfume vond ik niet zo juistquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:50 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hanibal Rising kun je beter links laten liggen. Is echt niets.
88 Minutes is wel aardig.
Op dit moment staat Perfume - the story of a murderer op, het einde. Briljant gewoon. Echt brijlant. Een verfilming van een klassieker trouwens.
Gisteravond had ik Sleepers opstaan. Ook erg de moeite waard!
Ocean's Thirteen is ook niet onaardig.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben anders ook nog mijn nieuwe laptopje aan het installeren hoor
... met het verschil dat jij morgen om 8:30 klaar bent om de wereld aan te kunnen en ik met moeite 9:00 ga halen.quote:
ik kan uitslapenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... met het verschil dat jij morgen om 8:30 klaar bent om de wereld aan te kunnen en ik met moeite 9:00 ga halen.
En is dat taktiek?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kan uitslapen![]()
vinnut wel kut dat ik HEM niet meer gesproken heb....had gezegd dat ik 12 uur wel uitgeborreld zou zijn, maar dat werd dus half 3![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 04:45 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens:
Waarom doen 'armzalige' studenten bij AH hun inkopen?
De topicstarter![]()
ja heb hannibal al binnen, uitgepakt enzo, moet em nog kijken ga het ook doen dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:50 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hanibal Rising kun je beter links laten liggen. Is echt niets.
88 Minutes is wel aardig.
Op dit moment staat Perfume - the story of a murderer op, het einde. Briljant gewoon. Echt brijlant. Een verfilming van een klassieker trouwens.
Gisteravond had ik Sleepers opstaan. Ook erg de moeite waard!
Ocean's Thirteen is ook niet onaardig.
Ik ben nog aan het nuchter wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef justmattie het volgende:
en oja, goeiemorgen nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* justmattie is alweer klaar met werken
Ja ik zie je zo, doei.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben nu ook weg, even naar mijn opa en oma en daarna naar HEM![]()
En? Wat vond je van Hannibal?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja heb hannibal al binnen, uitgepakt enzo, moet em nog kijken ga het ook doen dus![]()
![]()
en 88 minutes ga ik straks ff voor zoeken, moet wel gelijk NL subs bij zitten.![]()
Ratatouille was dus gewoon een leuke film, maar plaats 70 in de imdb top 250? Welnee...quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik best hoog voor een film die mij ook niets leekMoet ik toch eens bekijken.
Dat heb je snel gedownload Isaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ratatouille was dus gewoon een leuke film, maar plaats 70 in de imdb top 250? Welnee...
Misschien is ze wel gewoon naar de bios geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedownload Isa
Ik heb het gewoon streaming gekekenquote:
Ik moet het staartje nog kijken, ga ik nu maar even doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Ratatouille was dus gewoon een leuke film, maar plaats 70 in de imdb top 250? Welnee...
ik heb ook binnen 1,5 uur een film gedownload hoor...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedownload Isa
En ik kijk gewoon binnen 30 seconden de filmquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:15 schreef justmattie het volgende:
ik heb ook binnen 1,5 uur een film gedownload hoor...![]()
U noemt mij Koning der Achterlijken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik kijk gewoon binnen 30 seconden de filmAchterlijke downloaden ook.
Alleen als je je aangesproken voeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
U noemt mij Koning der Achterlijken?![]()
Vertel dan hoe je het doehoetquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je je aangesproken voelt
Ik kan niet bij je nohoottsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het linkje staat al in mijn notes![]()
Wij, eenvoudige zwarte zielen, kunnen geen notes zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het linkje staat al in mijn notes![]()
Ja, waar ging jouw ruzie eigenlijk over?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij, eenvoudige zwarte zielen, kunnen geen notes zien.![]()
Ben ik intussen al over de 100 heenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat hebben sommige mensen toch stomme notesDingen die ik gewoon zou laten staan
![]()
uh, jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Isa ben je single?
![]()
![]()
of ben ik wéér de laatste die iets doorheeft?
precies, je kan over drank, of je kan het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |