Toen ik vandaag ff zelf inkopen ging doen bij Dirk vd Broek viel mij op het slag mensen dat daar inkopen doet. Zeg maar heel verschillend ivg met Albert Heijn waar je bijna altijd tussen 17:00 uur en 19:00 uur het slag wanabee yup/studentikoze type binnen ziet lopen om de inkopen te doen.
Kortom heel veel studenten. Nu is mijn vraag toch: Hoe kan een zogenaamd armzalige student bij Albert Heijn inkopen gaan doen als zijn beurs dat niet toelaat? Bedoel je gaat als je niet veel ¤¤ hebt toch niet naar de kruidenier met de hoogste prijzen maar dan toch gewoon kijken bij bijvoorbeeld Dirk vd Broek of de Aldi voor je dagelijkse inkopen?
Toen ik amper iets verdiende was de Aldi supermarkt mijn basis voor de dagelijkse inkopen.
sterker nog de Mc Donalds coupons waren toen zelfs voor mij een vorm van uiteten...
Of is het dat studenten zich groot willen houden en dus maar die ene 'dure' tomaat bij AH halen
ipv het risico nemen gezien te worden door hun jaarclubgenoten wanneer hij/zij toevalligerwijs bij
een andere supermarkt van "minder niveau" zijn inkopen doet?