Je gaat de Aldi en de Lidl toch ook niet met elkaar vergelijken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:47 schreef frankium het volgende:
wat is je punt nu?
bij de wibra is een trui ook goedkoper dan bij de c&a
Kun je lang wachten want ik heb alleen de kassbon gehad van DvdB natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:46 schreef Gaatjeniksan het volgende:
ik wacht op 2 kassabonnetjes waarop exact dezelfde artikelen staan zonder aanbiedingen...wel eerlijk vergelijken natuurlijk.
Volgens mij ben je gewoon je twee kratjes bier vergeten die je vorige keer wel bij appie kochtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:54 schreef editor2 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten want ik heb alleen de kassbon gehad van DvdB natuurlijk.
Ik heb het even globaal uit het hoofd berekend toen ik de vorige keer bij AH groot inkocht
en wat ik toen +/- kwijt was. Vandaar dus mijn verbazing enigzins bij de kassa aangezien ik
meestal een globaal bedrag in mijn hoofd heb van de artikelen die ik neem en wat ik dan kwijt ben
bij AH. Mijn verbazing was dan ook terecht dat dit mijlenver van het AH bedrag bleek te ziten.
Nope...dat inkoop-eten is bedoelt om mijn tussendoorhonger te stillen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:46 schreef T1andonly het volgende:
Ik zocht al in CUL of hij het al klaargemaakt had
Inderdaad!!!! Ga er mee naar de AH en haal daar wat lekkers zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:26 schreef editor2 het volgende:
Toch weer ¤ 30,- geld wat je voor iets anders kunt gebruiken lijkt me.
aha nu snap ik geloof ik wat de bedoeling van dit topic is... wacht ik doe wel even mee:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:01 schreef editor2 het volgende:
[..]
Nope...dat inkoop-eten is bedoelt om mijn tussendoorhonger te stillen.
Ik heb altijd trek en ik heb een hekel om een lege ijs/inventaris kast aan te treffen.
Dus wanneer ik trek heb, ff die biefstuk uit vriezer,ff laten ontdooien en hop de pan in,
sla erbij en mijn honger is om +/- 02:00 uur gestild.
Mijn avondeten is zometeen want ik ga buiten de deur eten.![]()
Oh, woon je daar dan?! Vertel?!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, de AH is helemaal niet duur. Moet je maar eens een half jaar in Ierland gaan wonen!
Hij werkt helemaal niet! Hij renteniert en heeft 3005 vriendinnen die hem aftrekken en pijpen wanneer hij dat wil, en hij heeft dure auto's, flink wat Mac's, plasma tv's, etc, etc, etc. Het is een soort rijke meneer.quote:
en als je bij de dirk aan het kostverlorenhof niet kunt slagen (wat bijna onmogelijk is),dan ga je gewoon naar de appie hein die er naast zit (in de voormalige peugeot dealer)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:26 schreef editor2 het volgende:
Zo!...ik heb vandaag maar eens het boodschappen karretje gevuld bij de lokale
Dirk van den Broek hier in Amstelveen aan de Kostverlorenhof ipv Appie Heijn en
ik moet zeggen: " Dirk vd Broek is echt stukken goedkoper! "
Daar waar ik bij Albert Heijn meestal zo +/- ¤ 175,- kwijt ben als ik m'n boodschappenkarretje
vul met vlees(kogelbiefstukken),beleg,fris,deegwaren,bieren,agf etc... ben ik met dezelfde hoeveelheid bij Dirk vd Broek op de kop af ¤ 145,- kwijt.
Ik geef toe waar je bij Albert Heijn meer keuze aan kaassoorten e.d. hebt,kan ik niets
anders concluderen dat de kwaliteit echt niet veel minder is en het me gewoon lekker ¤ 30,-
scheelt. Toch weer ¤ 30,- geld wat je voor iets anders kunt gebruiken lijkt me.
Meer mensen met deze ervaringen bij Dirk vd Broek of andere lokale supermarketen
ivg met Albert Heijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |