Maar jij kunt ook helemaal niet tegen drank.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik heb voor het eerst van mijn leven een kater gehad op de verjaardag van mijn vader vorige maand(ik wilde niet naar die verjaardag en ben de avond tevoren nogal aan het drinken geslagen
)
ik drink zeer zeker welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
precies, je kan over drank, of je kan het niet![]()
of jij drinkt niet![]()
![]()
Nee, dat kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:24 schreef golfer het volgende:
Maar jij kunt ook helemaal niet tegen drank.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:25 schreef Muck het volgende:
ik drink zeer zeker wel
maar ik heb gewoon een geweldige afweersysteem lever blijkbaar
neh, die is volkomen verklonterdquote:
Nee ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
Isa ben je single?
![]()
![]()
of ben ik wéér de laatste die iets doorheeft?
Misschien moet je man dan eens dingen doorvertellen, want ik kan me nog herinneren hem een PM te hebben gestuurdquote:
goed bezigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat kloptEn ik heb de afgelopen maand meer gezopen dan de 30 jaar daarvoor bij elkaar
![]()
Valt wel mee hoor, als je een beetje een redelijke verbinding hebt, heb je dat zo binnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedownload Isa
Ja, dat zei hij netquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet je man dan eens dingen doorvertellen, want ik kan me nog herinneren hem een PM te hebben gestuurd![]()
Ja, hallo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet je man dan eens dingen doorvertellen, want ik kan me nog herinneren hem een PM te hebben gestuurd![]()
En anders pas je je fotoboek even aan: weet je wel hoeveel potentiele echtgenoten je misloopt op deze manierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
uh, jaen ja, maar dat is niet raar, ik heb er nooit een topic over geopend oid
DVD9 (4.6 gig) in 1,5 uur hierquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:48 schreef beunkster het volgende:
-knip-
jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:25 schreef justmattie het volgende:
en ECHTE, ECHTE, ECHTE goeie films moet je een x in de bios hebben gezien![]()
true, zoals Mr bean Holidayquote:
die heb ik ook in de bioscoop geizen jaquote:
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef justmattie het volgende:
soms wel lachen, maar gewoon weer zoooooooooooo voorspelbaar
*insert Doe Maar* 'je loopt je lul achternaaaaaaaaaaaa'quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
Maar hopelijk op den duur wel weer goed nieuws voor de mannelijke wereldbevolking.![]()
![]()
Komt ie ook niet ver.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef Bluezz het volgende:
*insert Doe Maar* 'je loopt je lul achternaaaaaaaaaaaa'
Echte, echte, echte goede films kijk ik het liefst bij vrienden van ons. Dat is echt zó veel beter dan in de bioscoop. Echt zó enorm veel beter. Zowel qua geluid alsook qua beeld. De beleving is daar veel mooier dan in de bios waar je veelal niet meer dan matig geluid hebt (ja, zelfs in Cinestar Enschede, wat toch bekend staat om zijn goede geluid) en waar het beeld ook niet super is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
DVD9 (4.6 gig) in 1,5 uur hier![]()
en ECHTE, ECHTE, ECHTE goeie films moet je een x in de bios hebben gezien![]()
jaaaaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef justmattie het volgende:
over een dikke week komt The Bourne Ultimatum uit, eens kijken of die ook vet is
maar in de bios kijken heeft ook een bepaalde charme vind ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef beunkster het volgende:
[..]
Echte, echte, echte goede films kijk ik het liefst bij vrienden van ons. Dat is echt zó veel beter dan in de bioscoop. Echt zó enorm veel beter. Zowel qua geluid alsook qua beeld. De beleving is daar veel mooier dan in de bios waar je veelal niet meer dan matig geluid hebt (ja, zelfs in Cinestar Enschede, wat toch bekend staat om zijn goede geluid) en waar het beeld ook niet super is.
Oké, het scherm is 2 meter. Maar de beleving is zó overweldigend...
vidn ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
maar in de bios kijken heeft ook een bepaalde charme vind ik
nog een x kijken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaaa
deze week de vorige 2 nog een keertje kijken, en dan naar de bioscoop
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
nog een x kijken?
ben je vergeten waar ze over gingen![]()
ik heb moulin rouge al zeker 10 keer gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef justmattie het volgende:
oh zo, de enige film die ik een paar x heb gezien, en nog wel meer ga zien zijn de SAW films, geweldig
ik wilde deze eigenlijk gewoon graag weer terugquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef Stereotomy het volgende:En anders pas je je fotoboek even aan: weet je wel hoeveel potentiele echtgenoten je misloopt op deze manier![]()
s helemaal niet stom hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik wilde deze eigenlijk gewoon graag weer terugstom hè
![]()
Ik wilde toen mijn ex ook liever terug dan wat dan ook op de wereld de eerste tijd na onze breuk, Isa.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik wilde deze eigenlijk gewoon graag weer terugstom hè
![]()
Ik ook, ik vind het stom.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik ook, ik snap het nog steeds niet. Dacht dat we samen oud zouden worden Of zoiets achterlijks naïefs.
You go girlquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een mooie vrouw met een karakter waarvoor elke man zal smelten, inclusief de ware die ik over niet al te lange tijd ga ontmoeten!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
You go girl![]()
Ik vind je heel aardig op fok en ik vind je ook knap.
weltrusten dan maarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:15 schreef Isabeau het volgende:je bent een schat
En ik ga naar bed.
Je bent echt een schat![]()
Ja, het rommelt en bliksemt en hagelt soms ook ook hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef MissHobje het volgende:
Meer mensen waarbij het lekker onweert??
Tofheidquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het rommelt en bliksemt en hagelt soms ook ook hier.
net wakker ervan gewordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef MissHobje het volgende:
Meer mensen waarbij het lekker onweert??
nou bijzonder goed kan ik je vertellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Zielig hob
Hoe is het met jou enkel trouwens???
Die van mij is alweer 3 of 4 weken geleden en ik heb nog last
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
Wakker worden is bij definitie niet leuk. Daarom stel ik het altijd uit.
hihiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
Wakker worden is bij definitie niet leuk. Daarom stel ik het altijd uit.
SOL is nog steeds bij hem, en veuls te vroeg wakkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
Zou SOL bij HEM blijven wezen slapen zijn
Ik heb haar niet meer gesignaleerd sinds een paar uur.
Ik las 't ook. Gaat het, na een nachtje slapen, weer een beetje?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Isa...ik lees net even terug, wwat ontzettend sneu![]()
![]()
Ja hij voelt zich ook helemaal relaxed bij mij. Ik ben de eerste sinds zijn vriendin (waar ik die PM over had gestuurd) die zo'n uitwerking op hem heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:30 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, SoL, het klinkt wel echt heerlijk. en hij voelt zich volgens mij al net zo prettig bij jou.
Voorstellen aan je vrienden? Jullie worden dan stiekum toch een soort stel, hè
Dat is ook voor het eerst hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het bewonderenswaardig dat je je er niet helemaal door laat meeslepen! Echt!
Mee lezen en ook posten jahquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:56 schreef Muck het volgende:
het is duidelijk dat ik al een tijdje niet meer mee lees
Dat is dan ook een mooie filmquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb moulin rouge al zeker 10 keer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |