Iedereen maakt foutenquote:
stuntelaar miste penal tochquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
Schenken jullie in dit café ook azijn?
Mijn cluppie heeft verloren.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
quote:
Ja, ik ben ook een beetje vlieft op je.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook een beetje vlieft op je.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
ipv MissBaggerBeeb wordt het TsjernoBeeb..... ik straal![]()
Eén portie kut met peren voor Golfer en zijn neuzenmaatjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
Doe es ff wat vrolijkheid naar Golfer stralen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
ipv MissBaggerBeeb wordt het TsjernoBeeb..... ik straal![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz viert vandaag de verjaardag van haar zojuist 87 geworden moedertje met háár lijfdrankie natuurlijk
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:15 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd met die ouwe, Bluezz.
We geven haar als verjaardagscadeautje gewoon een pil van Drion.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:15 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd met die ouwe, Bluezz.
We geven haar als verjaardagscadeautje gewoon een pil van Drion.
Ja, jottum, we gaan zaterdag naar Van der Valk in Vianen met de hele familie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Gaan jullie een goed feest bouwen?
Schnitzelsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jottum, we gaan zaterdag naar Van der Valk in Vianen met de hele familie.
the horror
Komt er wel een recensie van?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jottum, we gaan zaterdag naar Van der Valk in Vianen met de hele familie.
the horror
Wie weet, als we het overleefd hebben en de voedselvergiftiging voorbij is.quote:
Waarom ga jij eigenlijk altijd zo laat naar bed?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:37 schreef MissHobje het volgende:
zo bijgelezen
heb ik nog wat gemist![]()
Waarom nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk altijd zo laat naar bed?
Ja jij gaat lekker vroeg slapenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk altijd zo laat naar bed?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waarom niet
Ik vind het trouwens niet laat ofzo
En denk erom, je handjes BOVEN de lakens houden als je aan HEM denkt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja jij gaat lekker vroeg slapen![]()
![]()
En nu echt richting bed![]()
als je al vroeg moet beginnen is het klote jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Mja, 's ochtends ben ik echt geestelijk en lichamelijk een wrak. Ik las laatst over een groep mensen die vaste werktijden van 8:00-17:00 willen afschaffen, maar bijvoorbeeld ook werktijden van 12:00 - 21:00 willen toestaan. Dat is tegenwoordig met de internationale wereldeconomie toch goed te doen. Ik vond het wel een tof idee eigenlijk.
Mijn werk (blogger) kan ik 24 uur per dag doen, maar toch. Studeren enzo met colleges, da's allemaal zo vroeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
als je al vroeg moet beginnen is het klote ja
Je kunt ook zelf al werk zoeken wat wat later begint op de dag
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:08 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz viert vandaag de verjaardag van haar zojuist 87 geworden moedertje met háár lijfdrankie natuurlijk
[afbeelding]
Ben gestopt toen bleek dat Milou het Syndroom van Down heeft. Nu al een tijdje aan het solliciteren enzo sinds ze naar school gaat, maar ze staan niet echt om je te springen als je er al zo lang uit bentquote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:42 schreef Bluezz het volgende:
Heb jij eigenlijk een baan SOL ?
Oh en K3![]()
Ik ben eruitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Doen wat je zelf het liefst wilt doen. Die vriendinnen zijn vast ook met meer
(en ik ga je nog terug PM'en! heus!)
Dennis is een eitje voor me aan het bakkenZin in
![]()
Westerpop, hahaha! Wat grappig dat je daarheen gaat. Vanuit mijn kamer in Delft had ik altijd uitzicht op het terrein, maar ik ben er nooit geweestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben eruit![]()
Ik ga naar Westerpop dat heb ik al maanden geleden afgesproken en Mysteryland is met een gozer die ik nieteens irl ken.
Hebben wel afgesproken een keer een roséetje te drinken ofzo, ook gezellig![]()
En isse goed Isa...het was ook een behoorlijke lap tekst. Heel af en toe heb ik van die momenten....![]()
Och, het is Atri-maarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind 'mijn ex' zo naar staan en 'mijn vriend' is het ook niet meer en om hem bij zijn foknaam te noemen komt ook al zo vreemd over op mij. Dus eh, Dennis is niet echt een nieuw personage, sorry![]()
Ga mee zou ik zeggenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Westerpop, hahaha! Wat grappig dat je daarheen gaat. Vanuit mijn kamer in Delft had ik altijd uitzicht op het terrein, maar ik ben er nooit geweest
Het was ons jaarlijkse geluidsoverlastweekend, Westerpopquote:
Zitten leuke bandjes bij heurquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het was ons jaarlijkse geluidsoverlastweekend, Westerpop![]()
Is het leuk? Volgens mij is het echt zo'n delftenaren-onder-mekaarfeestje. Ik kan me nl bijna niet voorstellen dat er veel mensen afkomen op de muziek, het gros is... ehm... vrij amateuristisch
Wanneer is het uberhaupt, dat Westerpop? Laatste weekend van augustus? Volgende week is de Owee, dat is ook altijd leukquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zitten leuke bandjes bij heur![]()
Het is idd wel een Delfts onderonsje. Heb het vorig jaar onwijs naar mijn zin gehad, allemaal mensen die ik lang niet had gezien omdat ik eik nooit meer uit ga![]()
24 en 25 augustusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wanneer is het uberhaupt, dat Westerpop? Laatste weekend van augustus? Volgende week is de Owee, dat is ook altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |