Leuk he? Ik heb ook al aardig wat games gespeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:12 schreef Mikkie het volgende:
Die link naar al die Nintendogames is wel echt té vet trouwens...oude tijden herleven
Ja, heerlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij doet dat vaak hè, een beetje ontspannen zo? Stukje wandelen, stukje fietsen, stukkie rijden...
Neen..mee bezigquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:16 schreef Mikkie het volgende:
Vergeet je niet deel 227 in de OP/WIki te zetten Nem?
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het wordt naar mijn smaak niet vaak genoeg gelezen
Ik ben van de partijquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
inderdaad...
![]()
Morgen gaat nog steeds door?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben van de partij
Even voor 11-en moet ik er zijn.
Gezellig met de familie op vakantie, waar ga je heen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuk, ik ben aangewezen als vrijwilliger. M'n zusje is ziek en kan een klusje niet doen, en nu hoor ik net dat ik het heel vervelend vind dat zij niet kan komen en dat ik heb aangeboden dat te doen. Heb er geen zin in, maar aan de andere kant geeft het wel weer een mogelijkheid om er niet te zijn bij de standaard stress van het op vakantie gaan.
De planning is nu ook om om half tien te vertrekken, dus ik verwacht dat we ergens tussen half elf en elf uur ook daadwerkelijk wegrijden
Noorwegenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gezellig met de familie op vakantie, waar ga je heen?
En dan ben je aangewezen en dan kom je er ook niet echt meer onderuit zonder ruzie te krijgen, en in dit geval is het misschien niet eens zo'n slecht plan om een uur weg te zijn. Nadeel vind ik wel dat ik ook al de pineut ben om te koken vandaag...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:49 schreef Etcetera het volgende:
lekker is dat, zit je er naast en dan gaat het van: ja Etc. doet het wel even want... en ik heb iets van: oh, heb ik daar zin in dan?
zucht
als ik jou was zou ik ook stipt om half 10 weggaan trouwens
Voor de reiskosten maakt het bijna niets uit of ik meega of niet, dus voor de reis hoef ik niet te betalen. Er wordt dan wel van uitgegaan dat ik bijvoorbeeld een keer een rondje drinken haal, keer boodschappen doe enz.quote:
Spreekt inderdaad voor zich dat je dan vaker een rondje geeftquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Maar da's ook niet meer dan logisch als je gratis mee gaat, toch?
Die eerste 2 ga ik ook maar ff doen denk ik, net ff lekker getraind, dus ik heb het wel verdiend vandaagquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef Mikkie het volgende:
Wat een rust hier
Ik ga zo maar eens een biertje pakken. Muziekje erbij, en typen maar, anders ga ik m'n deadline niet halen
Succes dan maar, en nu niet meer hier kijken hequote:Op maandag 13 augustus 2007 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Juist, altijd jezelf een beloning in het vooruitzicht stellen
Ik heb net eerst nog zo'n Nintendo-spelletje zitten doen, dus ik mag nu alsnog aan de bak. Nog 2,5 uur voor een pagina of tien
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moest eerst even een belangrijke mail sturen, dus ik denk dat ik nu zo maar eens ga beginnen.
Als je installatie meeverhuisd lijkt het me mogelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:24 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop dat ik volgende maand in de nieuwe flat m'n muziek net zo hard kan draaien als nu![]()
of als je buren daar geen moeite mee hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je installatie meeverhuisd lijkt het me mogelijk![]()
Nee...je geeft een housewarming party en nodigt gewoon 6 mensen uit. 5 voor de speakers en 1 voor de subwooferquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan koop je die toch voor jezelf? Als cadeau voor de nieuwe hut en al het werk wat je erin gestoken hebt.
Slaap lekker
Nou, ik ben niet weggegaan toen ik voor het eerst zei dat ik weg zou gaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent nogal een tijdje weggeweest volgens mij hè
Downloaden van het internet. Plagiaat is de bom in 2007quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook een goed plan
Iemand trouwens zin om een handboek te schrijven?
I knowquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat in dit geval wat lastig gaat worden
We gaan met z'n drieën in een Peugeot 307, en in die auto kan ik op de achterbank best prettig zitten met de voorstoelen in een redelijk normale houding. Ik zit niet met m'n hoofd tegen het dak tenzij ik opzij leun, dus dat gaat wel goedkomen. Klein nadeel is dat het een driedeurs is, maar dat is vooral jammer voor m'n zusjequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Relaxt! Met hoeveel man zijn jullie? Maw: opgevouwen in de auto zitten (gaan jullie met de boot of vliegtuig)?
Precies, gelukkig vind ik dat zelf ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Maar da's ook niet meer dan logisch als je gratis mee gaat, toch?
Kunnen die ook uit dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Waarom heb je die quick-PI-mogelijkheid geïnstalleerd Tim... je deed toch niet aan PI's?
Ja, en nu helpt slapen niet meer hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Overigens zat ik net te denken van: hmmm, ik maak dat handboek morgen wel af. Maar nou moet ik morgen ineens naar een sponsorafspraak om 11 uur (ik had beter niet met de penningmeester kunnen bellen). Kut
.
Succes alvastquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik gewoon bikkelhard de lul. En zit ik al tien minuten niets te doen. Ik denk dat ik die deadline maar gewoon ga overschrijden.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:14 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen allemaal. Ik ga over 5 minuutjes naar de flat. Vandaag weer lekker klussen
Ik kom er zo ook aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:14 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen allemaal. Ik ga over 5 minuutjes naar de flat. Vandaag weer lekker klussen
moet je niet zoveel drinkenquote:
he bah, toch niet iets echt ernstigs mag ik hopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:53 schreef Nesle het volgende:
Na 20 dagen zie ik nu, dan maar is weer een hoi hier in de SC
Beetje kuttijd achter de rug, vandaar
nee niks ernstigs hoor, gewoon allemaal baggerdingen in korte tijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
he bah, toch niet iets echt ernstigs mag ik hopen![]()
ik zou willen dat het daar aan lagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
moet je niet zoveel drinken
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik keek in zijn blauwe ogen
en gooide koffie
in de suikerpot
my bad
Ken je dat je kijkt 'm in z'n blauwe ogen en schenkt koffie in de
suikerpot
En daar vond ik 'm best wel goed in acterenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij zat ook in die duikbootfilm, U-571 geloof ik
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
Parijs
wat zeg je
Parijs
Maar meisje
deze gaat
naar Frankfurt
Dan gaan we toch naar Frankfurt.
Loesje
![]()
Ik zie alleen een heel mooi kruisjequote:
heldin!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
http://nintendo8.com.mirror.cedeen.com
voor alle nintendo games speelbaar in uw browser
En ik maar de hele tijd denken dat het "I'm in love with your sister" wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:29 schreef erkel het volgende:
http://www.myspace.com/fictionplane --> 'two sisters'
Ik kan niet stoppen met luisteren![]()
Ik heb er één, alleen raak ik dat ding echt nooit meer aanquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:29 schreef Soempie het volgende:
Super Mario is nog steeds tof.![]()
Stom dat ik m'n nintendo verkocht heb.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:02 schreef Etcetera het volgende:
ik ga office07 installerenkijken of m'n ouders dat aankunnen
gekquote:
Je kan niet zingen lijkt me?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:20 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb me net pas opgegeven. Ik zat te denken aan James Morrison.En jij dan?
quote:
Welkom terug danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
nee niks ernstigs hoor, gewoon allemaal baggerdingen in korte tijd.
maar goed, het komt allemaal wel weer goed denk ik, hoop ik
20 dagen niet op Fok! is een persoonlijk record![]()
zei ik tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:55 schreef Supersheep het volgende:
En ik maar de hele tijd denken dat het "I'm in love with your sister" was![]()
[..]
quote:
Too badquote:
Ik kan niemand bedenken eigenlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef B.ertha het volgende:
Alle fokkerts irriteren die je irritant vindt
Druk programma!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef iamredleader het volgende:
En nu ben ik helemaal op. Tijd om te douchen en naar bed te gaan. Morgen weer om 06:00 op, de hele dag werken, en 'savonds dus nog klussen...en tot de volgende keer
Crispa's zijn mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:49 schreef Supersheep het volgende:
Tulpen kweken met dwerg (deel 2).
Die witte
Nostalgiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef Etcetera het volgende:
dat viel te verwachten
speciaal voor jou:
[afbeelding]
mss dat ik Elmo nog wel weer terugzet hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nostalgie
Ik vind je poes ook lief, alleen ik moet steeds zo wennen aan al die nieuwe. Blij dat Soemp terug is in oude staat
De huidige van Soemp is het leukstquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nostalgie
Ik vind je poes ook lief, alleen ik moet steeds zo wennen aan al die nieuwe. Blij dat Soemp terug is in oude staat
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Lekker geklust Nem?
Sheepiequote:
Nee?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Had je al gezien dat je voor vrouw was uitgemaakt?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
AKQ Slowchat deel 228: Het handboek voor meisjes
Je wordt gequote
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schapen zijn kutdieren
Opeten en weg ermee
Voor dit soort schapen. Die smaken best lekkerquote:
Aan het spit en ronddraaien maar boven het kampvuurquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:42 schreef geenaam het volgende:
[..]
Voor dit soort schapen. Die smaken best lekker:
[afbeelding]
En daarna met de noorderzon vertrokken zeker?quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En daarna met de noorderzon vertrokken zeker?
Ik denk dat hij een shoarmaboer is tegengekomenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En daarna met de noorderzon vertrokken zeker?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een shoarmaboer is tegengekomen
Dan heeft er toch nog iemand lol van dat schaap..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een shoarmaboer is tegengekomen
De helft gooien ze weg. Dat kunnen ze niet gebruiken voor de shoarma.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje veel shoarma voor één persoon?
Mij gaat het niet echt om shoarmaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dan heeft er toch nog iemand lol van dat schaap..
Sssst...daar is iequote:
waar naartoe?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schapen zijn kutdieren
Opeten en weg ermee
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kan mij wel opquote:
Zei ik iets?quote:
Ik dacht je daar misschien te ontmoeten, omdat het voor de rest meer per opleiding is. Maar misschien kom ik je nog wel tegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, en nee
Heb twee keer een introweekend georganiseerd, echt superleuk. Vorig jaar ook mee geweest, vond ik 't wat minder, hadden geen geweldig weekend.
Dit jaar heb ik simpelweg geen tijd, ik moet dat weekend werken en op vrijdag voor m'n hertentamen leren. Zonde, maar helaas noodzakelijk. Wilde je wat vragen dan?
Ja. Maar bedrijfswetenschappen it isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:17 schreef Mikkie het volgende:
Welke studie ga je eigenlijk doen?
of had ik dat al lang kunnen weten?
Ja maar, die was voor een hele mooie tackle van achter en daarna een grote bek tegen de scheidsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:20 schreef B.ertha het volgende:
Foei Mark, een rode kaart!![]()
ik zag je site
en nu echt weg
Ik heb een keer geel gehad omdat ik de scheids de regels uit moest leggen, vervolgens vertelde ik hem dat als ik hem op al z'n fouten moest wijzen ik zeker een rode kaart zou krijgen. Dat gezicht van die scheids was pricelessquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral van dat laatste maakte ik ook altijd een sport. Kijken hoe ver je kan gaan en of je ze kan beïnvloeden
Ik ben vorig jaar een keer tegen de grond gemept, dan wordt het minder leuk. En een ander team begon massaal op ons in te slaan, dus ik provoceer niet meer zoveelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik vond bonje stoken bij vervelende tegenstander ook vaak wel geinig
Toffe tegenstanders daar kon je nog wel een praatje mee maken, dat was leuk, maar die eikeltjes, die waren leuk af en toe eens flink op hun poten te raggen ("oops, bal gemist!"), of omver te beuken tijdens een verdedigende actie.
Ik niet, maar sta wel altijd vooraan met mn grote bekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het scheelt dat het bij mij niet snel zo ver zal komen, aangezien ik over het algemeen de grootste van het veld was, en vaak ook de breedste
Ik ben keeper en die worden meestal in bescherming genomen. Bij een corner kan ik vaak ongemerkt tikken uitdelen, maar wanneer een speler dat bij mij doet krijg ik de vrije trap meequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik niet, maar sta wel altijd vooraan met mn grote bek![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik moet nog aan m'n handboek werken
Succes dan maar weerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Ja, vanochtend had ik een belangrijke afspraak voor 't bestuur, en daarna moest ik werken. En nu heb ik geen zin meer, maar de voorzitter verzocht me net vriendelijk e.e.a. toch echt morgen aan te leveren. En da's prima, dan is 't ook af.
Enige nadeel: ik heb echt het idee dat ik van alles vergeet..
Als het aan het eind van de week niet binnen is bel ik even. Ik kom er net achter dat er één ding vergeten is op te sturen. Ik moest een formuliertje met foto voor mijn pas opsturen, maar dat is niet gedaan. Niet mijn eigen schuld. Mijn vader had alles op gegeven moment op de post gedaan (Had ik eigenlijk zelf moeten doen, maar hij had het al gedaan voor ik het wist.) Blijkt dus dat hij dat vergeten is. Kan dat kwaad en kan het zijn dat het daarom zo laat is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even een belletje met de centrale studentenbalie doen?
Ik zal morgen gelijk even bellen. Zal het nummer even opzoeken en morgen even bellen. Het zal wel goedkomen, want de rest kunnen ze wel opsturen toch? Ik ga lekker slapen en zie het morgen allemaal wel. Trustenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daardoor kunnen ze geen collegekaart voor je maken, wat wel al lastig is. Daarom zou ik sowieso morgen al gaan bellen, om te vragen hoe dat op te lossen. Het is wel handig om zsm je collegekaart te hebben, ivm toegang in kroegen. Nee, vooral voor het inschrijven voor tentamens, het lenen in de bieb, etc. heb je zo'n ding echt nodig.
Op stap geweest?quote:
quote:
Klinkt goed! En volgende week drie dagen aan een stuk slapen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
vanavond weer. Dan is de kroegentocht. En dan morgen naaar Lowlands.
Als ik maandag terug kom tvan LL kan ik gelijk door naar m'n werk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt goed! En volgende week drie dagen aan een stuk slapen?![]()
Heb je eigenlijk wel tijd om te werken?quote:
Het lukt wel om dat overal tussen te plannen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel tijd om te werken?![]()
Goed plan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:11 schreef Cobra4 het volgende:
Je mag wel een Personal Assistant aannemen om je agenda te beheren! Je zult maar iets vergeten.![]()
welke dienst heb je het liefst?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:24 schreef Cobra4 het volgende:
Zit nu in de ochtenddienst. Zaterdag ga ik weer de nachtdienst in.![]()
Lekker die wisselingen.![]()
Hmm, dan toch maar de nachtdiensten denk ik.quote:
Weltrusten dan!quote:
quote:
1500. En dan ergens een terrasje zoeken denk ik. Tenminste, als het weer het toe laat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Tot hoelaat mag je nog Cobra?
Als het maar droog is. Ik heb weinig zin om met een biertje en een portie sate in de regen te zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij wordt het een zootje baggerweer vanmiddag, graad of 20, veel wind en af en toe een bui dacht ik
Ja, dan wordt het zeker iets minder leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het maar droog is. Ik heb weinig zin om met een biertje en een portie sate in de regen te zitten.![]()
Of desnoods een plaatsje bij het raamquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
En anders maar onder een parasol!?
Neuh, dat kan ik thuis ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of desnoods een plaatsje bij het raam![]()
Oké, dankjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Ga er vanuit dat je hele week redelijk vol gepland zit. Er is het raamprogramma van de universiteit, dat dingen omvat als het I-feest, de introductieweekenden, de algemene inschrijving op zondag, de openingsmarkt op maandagmiddag, het Vijfverenigingenfeest en dergelijke. Hier omheen en tussendoor plannen studieverenigingen hun intro. Dit komt er vaak op neer dat de programma's voor een groot gedeelte dagvullend zijn. Je gaat in die tijd over het algemeen leuke dingen doen. Waarschijnlijk krijg je een basale rondleiding over de uni, ga je langs bij je studievereniging, heb je een korte 'opleidingsmiddag' en leer je verder Nijmegen kennen. Je hebt activiteiten in het centrum en daar in de buurt. Bij Vaak begin je eind van de ochtend of begin van de middag, en eindig je 's avonds in de kroeg. Tussentijds heb je soms wel een paar loze uurtjes. Hierin kun je met wat mensen gaan eten (afhankelijk van of jullie dagelijks met de groep eten of soms apart), en gaan sommigen naar hun kamer om ff te rusten/douchen/whatever.
Dat is in een notendop de intro. Voor vragen, just ask
Hier is het stralend weer hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat jij op een terrasje zit vanmiddag, gezien de weersvoorspellingenMaar laten we hopen dat 't anders uitpakt
.
Môgguh, trouwens.
Hoop doet leven........quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat jij op een terrasje zit vanmiddag, gezien de weersvoorspellingenMaar laten we hopen dat 't anders uitpakt
.
Môgguh, trouwens.
Wrijf het er maar in!quote:
Die gaat door heel Lowlands slapenquote:
Ben ik ook bang voor!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die gaat door heel Lowlands slapen
Hey...zo had ik er nog niet over nagedachtquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:50 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb dat klotehandboek trouwens eindelijk af![]()
quote:
Waar zat jij met je gedachten?quote:
Zie TTquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waar zat jij met je gedachten?![]()
Oh, een gebruiksaanwijzing!?quote:
Hoofdstuk 3: (on)gedwongen sexquote:
Dan is (on)gewenste intimiteiten vast hoofdstuk 4!?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoofdstuk 3: (on)gedwongen sex
![]()
Ik kom nooit verder dan 3quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is (on)gewenste intimiteiten vast hoofdstuk 4!?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef Mikkie het volgende:
M'n hele kamer ruikt naar vers gebakken croissantjes.
Ik moet het dan maar doen met een kaas/ui stokbrood.quote:
oh dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als het aan het eind van de week niet binnen is bel ik even. Ik kom er net achter dat er één ding vergeten is op te sturen. Ik moest een formuliertje met foto voor mijn pas opsturen, maar dat is niet gedaan. Niet mijn eigen schuld. Mijn vader had alles op gegeven moment op de post gedaan (Had ik eigenlijk zelf moeten doen, maar hij had het al gedaan voor ik het wist.) Blijkt dus dat hij dat vergeten is. Kan dat kwaad en kan het zijn dat het daarom zo laat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |