Goed plan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:11 schreef Cobra4 het volgende:
Je mag wel een Personal Assistant aannemen om je agenda te beheren! Je zult maar iets vergeten.![]()
welke dienst heb je het liefst?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:24 schreef Cobra4 het volgende:
Zit nu in de ochtenddienst. Zaterdag ga ik weer de nachtdienst in.![]()
Lekker die wisselingen.![]()
Hmm, dan toch maar de nachtdiensten denk ik.quote:
Weltrusten dan!quote:
quote:
1500. En dan ergens een terrasje zoeken denk ik. Tenminste, als het weer het toe laat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Tot hoelaat mag je nog Cobra?
Als het maar droog is. Ik heb weinig zin om met een biertje en een portie sate in de regen te zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij wordt het een zootje baggerweer vanmiddag, graad of 20, veel wind en af en toe een bui dacht ik
Ja, dan wordt het zeker iets minder leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het maar droog is. Ik heb weinig zin om met een biertje en een portie sate in de regen te zitten.![]()
Of desnoods een plaatsje bij het raamquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
En anders maar onder een parasol!?
Neuh, dat kan ik thuis ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of desnoods een plaatsje bij het raam![]()
Oké, dankjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Ga er vanuit dat je hele week redelijk vol gepland zit. Er is het raamprogramma van de universiteit, dat dingen omvat als het I-feest, de introductieweekenden, de algemene inschrijving op zondag, de openingsmarkt op maandagmiddag, het Vijfverenigingenfeest en dergelijke. Hier omheen en tussendoor plannen studieverenigingen hun intro. Dit komt er vaak op neer dat de programma's voor een groot gedeelte dagvullend zijn. Je gaat in die tijd over het algemeen leuke dingen doen. Waarschijnlijk krijg je een basale rondleiding over de uni, ga je langs bij je studievereniging, heb je een korte 'opleidingsmiddag' en leer je verder Nijmegen kennen. Je hebt activiteiten in het centrum en daar in de buurt. Bij Vaak begin je eind van de ochtend of begin van de middag, en eindig je 's avonds in de kroeg. Tussentijds heb je soms wel een paar loze uurtjes. Hierin kun je met wat mensen gaan eten (afhankelijk van of jullie dagelijks met de groep eten of soms apart), en gaan sommigen naar hun kamer om ff te rusten/douchen/whatever.
Dat is in een notendop de intro. Voor vragen, just ask
Hier is het stralend weer hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat jij op een terrasje zit vanmiddag, gezien de weersvoorspellingenMaar laten we hopen dat 't anders uitpakt
.
Môgguh, trouwens.
Hoop doet leven........quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat jij op een terrasje zit vanmiddag, gezien de weersvoorspellingenMaar laten we hopen dat 't anders uitpakt
.
Môgguh, trouwens.
Wrijf het er maar in!quote:
Die gaat door heel Lowlands slapenquote:
Ben ik ook bang voor!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die gaat door heel Lowlands slapen
Hey...zo had ik er nog niet over nagedachtquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:50 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb dat klotehandboek trouwens eindelijk af![]()
quote:
Waar zat jij met je gedachten?quote:
Zie TTquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waar zat jij met je gedachten?![]()
Oh, een gebruiksaanwijzing!?quote:
Hoofdstuk 3: (on)gedwongen sexquote:
Dan is (on)gewenste intimiteiten vast hoofdstuk 4!?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoofdstuk 3: (on)gedwongen sex
![]()
Ik kom nooit verder dan 3quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is (on)gewenste intimiteiten vast hoofdstuk 4!?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef Mikkie het volgende:
M'n hele kamer ruikt naar vers gebakken croissantjes.
Ik moet het dan maar doen met een kaas/ui stokbrood.quote:
oh dat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als het aan het eind van de week niet binnen is bel ik even. Ik kom er net achter dat er één ding vergeten is op te sturen. Ik moest een formuliertje met foto voor mijn pas opsturen, maar dat is niet gedaan. Niet mijn eigen schuld. Mijn vader had alles op gegeven moment op de post gedaan (Had ik eigenlijk zelf moeten doen, maar hij had het al gedaan voor ik het wist.) Blijkt dus dat hij dat vergeten is. Kan dat kwaad en kan het zijn dat het daarom zo laat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |