Ik dacht je daar misschien te ontmoeten, omdat het voor de rest meer per opleiding is. Maar misschien kom ik je nog wel tegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, en nee
Heb twee keer een introweekend georganiseerd, echt superleuk. Vorig jaar ook mee geweest, vond ik 't wat minder, hadden geen geweldig weekend.
Dit jaar heb ik simpelweg geen tijd, ik moet dat weekend werken en op vrijdag voor m'n hertentamen leren. Zonde, maar helaas noodzakelijk. Wilde je wat vragen dan?
Ja. Maar bedrijfswetenschappen it isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:17 schreef Mikkie het volgende:
Welke studie ga je eigenlijk doen?
of had ik dat al lang kunnen weten?
Ja maar, die was voor een hele mooie tackle van achter en daarna een grote bek tegen de scheidsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:20 schreef B.ertha het volgende:
Foei Mark, een rode kaart!![]()
ik zag je site
en nu echt weg
Ik heb een keer geel gehad omdat ik de scheids de regels uit moest leggen, vervolgens vertelde ik hem dat als ik hem op al z'n fouten moest wijzen ik zeker een rode kaart zou krijgen. Dat gezicht van die scheids was pricelessquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral van dat laatste maakte ik ook altijd een sport. Kijken hoe ver je kan gaan en of je ze kan beïnvloeden
Ik ben vorig jaar een keer tegen de grond gemept, dan wordt het minder leuk. En een ander team begon massaal op ons in te slaan, dus ik provoceer niet meer zoveelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:45 schreef Mikkie het volgende:
Ik vond bonje stoken bij vervelende tegenstander ook vaak wel geinig
Toffe tegenstanders daar kon je nog wel een praatje mee maken, dat was leuk, maar die eikeltjes, die waren leuk af en toe eens flink op hun poten te raggen ("oops, bal gemist!"), of omver te beuken tijdens een verdedigende actie.
Ik niet, maar sta wel altijd vooraan met mn grote bekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het scheelt dat het bij mij niet snel zo ver zal komen, aangezien ik over het algemeen de grootste van het veld was, en vaak ook de breedste
Ik ben keeper en die worden meestal in bescherming genomen. Bij een corner kan ik vaak ongemerkt tikken uitdelen, maar wanneer een speler dat bij mij doet krijg ik de vrije trap meequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik niet, maar sta wel altijd vooraan met mn grote bek![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik moet nog aan m'n handboek werken
Succes dan maar weerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Ja, vanochtend had ik een belangrijke afspraak voor 't bestuur, en daarna moest ik werken. En nu heb ik geen zin meer, maar de voorzitter verzocht me net vriendelijk e.e.a. toch echt morgen aan te leveren. En da's prima, dan is 't ook af.
Enige nadeel: ik heb echt het idee dat ik van alles vergeet..
Als het aan het eind van de week niet binnen is bel ik even. Ik kom er net achter dat er één ding vergeten is op te sturen. Ik moest een formuliertje met foto voor mijn pas opsturen, maar dat is niet gedaan. Niet mijn eigen schuld. Mijn vader had alles op gegeven moment op de post gedaan (Had ik eigenlijk zelf moeten doen, maar hij had het al gedaan voor ik het wist.) Blijkt dus dat hij dat vergeten is. Kan dat kwaad en kan het zijn dat het daarom zo laat is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Even een belletje met de centrale studentenbalie doen?
Ik zal morgen gelijk even bellen. Zal het nummer even opzoeken en morgen even bellen. Het zal wel goedkomen, want de rest kunnen ze wel opsturen toch? Ik ga lekker slapen en zie het morgen allemaal wel. Trustenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daardoor kunnen ze geen collegekaart voor je maken, wat wel al lastig is. Daarom zou ik sowieso morgen al gaan bellen, om te vragen hoe dat op te lossen. Het is wel handig om zsm je collegekaart te hebben, ivm toegang in kroegen. Nee, vooral voor het inschrijven voor tentamens, het lenen in de bieb, etc. heb je zo'n ding echt nodig.
Op stap geweest?quote:
quote:
Klinkt goed! En volgende week drie dagen aan een stuk slapen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
vanavond weer. Dan is de kroegentocht. En dan morgen naaar Lowlands.
Als ik maandag terug kom tvan LL kan ik gelijk door naar m'n werk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klinkt goed! En volgende week drie dagen aan een stuk slapen?![]()
Heb je eigenlijk wel tijd om te werken?quote:
Het lukt wel om dat overal tussen te plannen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel tijd om te werken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |