quote:-Naam 3e plaats-
-Onderschrift 3e plaats-
quote:-Naam 2e plaats-
-Onderschrift 2e plaats-
quote:-Naam Winnaar-
-Onderschrift Winnaar-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Naam Poedelprijs-
-Onderschrift Poedelprijs-
-Onderschrift 3e plaats-
-Onderschrift 2e plaats-
-Onderschrift Winnaar-
Dat werd nog veranderd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef ruud_fr het volgende:
ziet er goed uit tomaalleen aan de onderkant sluit ie niet aan
is al veranderdquote:
nouja voor de zekerheid maar dat iedereen het er mee eens isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een poll ook echt
Gewoon die nieuwe doen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:29 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Ron Jans laat Suarez de uitgang zien
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:29 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Jans niet vrolijk, Suarez heeft de slogan 'Er gaat niets boven Groningen' duidelijk niet opgepikt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:33 schreef Garudo het volgende:
[afbeelding]
Jans: "Als jij ooit vertrekt naar Ajax zal Van De Laak eens op bezoek bij jou komen!"
Suarez: "Que?"
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:37 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Jans: "Ja, het is echt zomer. Daar hangt een kalender, ik zal het je laten zien."
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Jans: "Suarez, je bent een echte Luis in de pels geweest de laatste weken, opdonderen"
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
Jans trekt jas aan.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
Suarez bedankt trainer na routebeschrijving naar Amsterdam
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:04 schreef Fritzz het volgende:
[afbeelding]
Jans; "Luis, je zal het zien en beleven. Je verliest die arbitrage zaak en dan verkopen we je voor 8 miljoen."
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wtf toma
[afbeelding]
"Luis, als je intiem mijn hand vast wil houden, doe dan in ieder geval je handschoenen uit."
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:47 schreef mcwops het volgende:
[afbeelding]
Neeej Luis , echt niet jongen. Je wordt niet rondgevaren door de grachten, dat doen ze maar 1x per jaar in Amsterdam en dat is net geweest.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:14 schreef Smeich het volgende:
Ik vind het erg leuk/mooi toma!![]()
[..]
Is dit sarcastisch? Hoe kan de logica daarvan je nu ontgaan??Ik mis echt wat hiero in dit topic of sommigen van jullie missen wat
ennyways.. moving on
[afbeelding]
Jaja Luis, jij krijgt de bovenhand wat ervoor zorgt dat ik nu zwaar op de hand ben. Je mag je handen dichtknijpen want dit was helemaal uit de hand gelopen en je moet nu de hand in je eigen boezem steken. Jij en Van Geel kunnen elkaar een hand geven. Ook hij heeft er ook een hand in gehad dat je volgend seizoen nog meer je handen uit de mouwen moet steken en uiteindelijk sla je de hand aan jezelf want die Ajacieden gaan de handen echt niet op elkaar krijgen voor jou. Daar hebben ze in Amsterdam wel een handje van. Maarre, ik ga nu daarheen.. naar mijn rechterhand om de hand aan de ploeg te slaan.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:30 schreef Madhouse11 het volgende:
[afbeelding]
Waarom jij niet naar ajax mag? Omdat je neus daar niet groot genoeg voor is. Kijk maar naar Koentje, die mag van mij zo naar ajax!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:45 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ollebolleke repesolleke ollebolleke knol
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
als je hoger op wil, kan je beter in het hoge noorden blijven
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:53 schreef PinhoSouza het volgende:
[afbeelding]
"Luis, trek eens aan mijn vinger."
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:38 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
Jans: "Luis, ze hebben mij in de deal betrokken ik ga mee naar Amsterdam"
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
vd Laak in gedachten Wat lult die Jans nou dat hij engelen hoort zingen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:23 schreef Thomas87 het volgende:
[afbeelding]
Jans: 'Luis, je wilt toch liever gehuldigd op de Grote Markt dan op het Leidscheplein bij het kampioensschap?
Thomas87 is terug van vakantie![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:07 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
"Luis, je loopt zonder scheenbeschermers, het schijnt dat wel meer spelers in Amsterdam dat doen, maar dat loopt niet altijd goed af!"
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:08 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Suarez: "Trainer, ik werd die salto's van Cornelisse een beetje zat. Ik wilde net een zaak aanspannen maar hij is al naar Ado"
-Onderschrift 3e plaats-
-Onderschrift 2e plaats-
-Onderschrift Winnaar-
maak s een screen shot aub.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
In Firefox klopt-ie niet in ieder geval.
Gedaan dus.quote:
En hoe wil je die quote er dan in krijgen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:20 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon in photoshop die 2 afbeeldingen tot 1 maken?
En dan hier in zetten?
Klopt, gaat idd niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En hoe wil je die quote er dan in krijgen?
Die Peugeot banner he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:56 schreef Waaghals het volgende:
ben ff terug van de bbq, dus ga uitslag opmaken
trouwens mijn cpu slaat steeds op hol bij het bezoeken van deze site
quote:-Thelonious-
-Jans: "Ja, het is echt zomer. Daar hangt een kalender, ik zal het je laten zien."-
quote:-TheVulture-
-Jans: "Suarez, je bent een echte Luis in de pels geweest de laatste weken, opdonderen"-
quote:-Luco-
-Ron Jans laat Suarez de uitgang zien-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Smeich-
-Jaja Luis, jij krijgt de bovenhand wat ervoor zorgt dat ik nu zwaar op de hand ben. Je mag je handen dichtknijpen want dit was helemaal uit de hand gelopen en je moet nu de hand in je eigen boezem steken. Jij en Van Geel kunnen elkaar een hand geven. Ook hij heeft er ook een hand in gehad dat je volgend seizoen nog meer je handen uit de mouwen moet steken en uiteindelijk sla je de hand aan jezelf want die Ajacieden gaan de handen echt niet op elkaar krijgen voor jou. Daar hebben ze in Amsterdam wel een handje van. Maarre, ik ga nu daarheen.. naar mijn rechterhand om de hand aan de ploeg te slaan.-
dan wordt t s tijd dat je een nieuwe pc koopt lijkt mequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:56 schreef Waaghals het volgende:
ben ff terug van de bbq, dus ga uitslag opmaken
trouwens mijn cpu slaat steeds op hol bij het bezoeken van deze site
Nee, ligt aan de Peugeut banner die je soms ziet. Zie FB.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
dan wordt t s tijd dat je een nieuwe pc koopt lijkt me
is al wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, ligt aan de Peugeut banner die je soms ziet. Zie FB.
De lengte verklaarde de poedel denk ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:37 schreef Rumille het volgende:
Ik vond die poedel eigenlijk een van de leukste
aah, dat verklaart waarom t hier zo traag wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Die Peugeot banner he?
even flash uitschakelen
quote:
Begin maar, dan heb je kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:50 schreef Beschouw het volgende:
Laten we die foto van Bayswater doen. Please.
Die hebben we al een keer gehad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:50 schreef Beschouw het volgende:
Laten we die foto van Bayswater doen. Please.
pffff.. ik ben er gewoon ingeLUIStquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
De lengte verklaarde de poedel denk ik.
Ik vond hem wel leuk bedacht, origineel enzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:28 schreef Smeich het volgende:
[..]
pffff.. ik ben er gewoon ingeLUISt![]()
Na ja, liever een poedel (waarom die van PinhoSouza niet..) dan niets, mijn eerste "eervolle" vermelding hier, jay!Ik had het door de lengte al verwacht en ik zou het gewoon weer doen, daar draai ik mijn hand niet voor om!
Dacht het ook te lezen ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef Maikalo het volgende:
Die foto hadden we toch al een keer gehad?![]()
ja und ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:34 schreef Thelonious het volgende:
Zijn jullie net als B2 slechthorend??
Deze is al geweest!
Dan telt ie nietquote:
Wat!? Is er hier ergens een Beest?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:34 schreef Thelonious het volgende:
Zijn jullie net als B2 slechthorend??
Deze is al geweest!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:37 schreef Garudo het volgende:
[..]
Wat!? Is er hier ergens een Beest?![]()
![]()
Welke foto dan? We kunnen toch niet blijven wachten op Luco!
Jij bent de wijste, want de oudste, zeg jij het maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:41 schreef Beschouw het volgende:
En dat duurt maar en dat duurt maar.
Sorry, Sorryquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk bedacht, origineel enzo.
Waar blijft die Luca trouwens?
Jij wint dus nooit meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Sorry, Sorry. Had deze keer niet verwacht te winnen...
That makes two of usquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Sorry, Sorry. Had deze keer niet verwacht te winnen...
Ik jureer wel, kan nog geen tijd zeggen maar ik probeer de normale uitslagtijd aan te houden, moet mijn zus wegbrengen naar Schiphol en heb een feestje vanavond... tussendoor moet ergens lukkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:51 schreef Luco het volgende:
Maar Vulture moet dus jureren morgen, OF een hele vroege uitslag van mijn kant...
Het wordt dus de Becks foto!
Ik moet dus ook op Schiphol zijn, maar daarna direct door naar Groningen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik jureer wel, kan nog geen tijd zeggen maar ik probeer de normale uitslagtijd aan te houden, moet mijn zus wegbrengen naar Schiphol en heb een feestje vanavond... tussendoor moet ergens lukken
quote:ZoneKill
Beckham gaat eindelijk de vuile was buiten zetten.
quote:gebruikersnaam
Beckham loopt boos weg van open dag, omdat er maar op 1 arm handtekeningen staan
quote:SuperHarreGarre
"Met zo'n langgerekte bal is 't verdomd lastig voetballen."
De opmaak is hier te vinden.quote:Smeich
Ook Becks heeft genoeg van wachten op Luco
En dan kies je deze driequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:09 schreef TheVulture het volgende:
Het viel niet mee om drie leuke te vinden![]()
Mooi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:37 schreef Bayswater het volgende:
Sorry, ik krijg deze punten niet verwerkt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:13 schreef Bayswater het volgende:
Beckham heeft daar trouwens zijn eerste witte zakdoek te pakken.
Dank je Beschouw, wanneer gaan we weer eens een bakkie koffie drinken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Was bij mij winnend onderschrift geweest.
Die had ik er al ingelegd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:27 schreef Beschouw het volgende:
Met die zakdoek is niks mis. Koffie drinken is goed. Heb alvast een knoop gelegd.
[afbeelding]
Yep, dinsdag weer. Maar niet in de beste bezetting, gewoon voor de gezelligheid dus.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:31 schreef Beschouw het volgende:
Nog quizen binnenkort?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:13 schreef Bayswater het volgende:
Beckham heeft daar trouwens zijn eerste witte zakdoek te pakken.
Ik snap er ook wederom helemaal niets van Beschouw....quote:
De jury is altijd subjectief maar als het goed is rechtvaardig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:09 schreef Smeich het volgende:
Al met al heb ik mijn tweede prijs ooit binnen (en op rij) en gewoon weer een poedelprijs![]()
Maar waarom de poedel dan voor mij? Wel leuk hoor, twee keer op rij in de prijzen vallen en tweemaal de poedel maar snap ik de poedel (cq het spel) niet helemaal...?
Ik weet niet wie dat zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:49 schreef Mindstate het volgende:
Dat zijn?
pfff.. ik heb het door ja. Maar ben nog steeds benieuwd naar mijn vragen mbt de winnaars, gewoon.. daarom!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:25 schreef Beschouw het volgende:
De jury is nooit objectief en altijd corrupt. Dat is de opzet van dit spel. En bij sommige users moet je gewoon ontzettend stompzinnige onderschriften winnen om in de prijzen te vallen. Vulture is er zo een.
Is een idee. Doen we lekker niet, als het aan mij ligt. We moeten wel iets te zeiken blijven houden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:10 schreef Smeich het volgende:
Is het niet een idee om de persoon die jureert een nieuwe foto te laten kiezen ipv te wachten op de meest recente winnaar? Hoop ik wel dat die persoon een leukere foto kan uitzoeken dan dat die kan jureren
Zoiets was mijn tweede mogelijkheidquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:14 schreef Smeich het volgende:
[afbeelding]
Hordeloper vergist zich in locatie tijdens Olympische zomerspelen
De langgerekte bal snap je niet? Dan snap ik waarom jij geen punten haalt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:10 schreef Smeich het volgende:
Is het niet een idee om de persoon die jureert een nieuwe foto te laten kiezen ipv te wachten op de meest recente winnaar? Hoop ik wel dat die persoon een leukere foto kan uitzoeken dan dat die kan jureren
[..]
pfff.. ik heb het door ja. Maar ben nog steeds benieuwd naar mijn vragen mbt de winnaars, gewoon.. daarom!!
Veel plezier gewenst na het harde werk aan de mooie opmaakquote:
Dat was inderdaad de reden voor de Poedel.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef Thelonious het volgende:
TheVulture houd niet van het gebruik van usernamen in onderschriften geloof ik.
quote:Dit is er een in de categorie 'Waar hebben we dat eerder gezien?'
Dank je welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
vrolijke-frits' inzending vond ik ook nog wel erg leuk. Verder vond ik het ook niet de leukste foto, wist er zelf niets bij te bedenken.
Nog maar ff wachten dan. Concurrent minder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:12 schreef Blawh het volgende:
Ik wacht met smart, hoop namelijk dat de nieuwe foto een beetje snel komt. Anders moet ik misschien een ronde missen.
My idea exactly. Alhoewel concurrentie de kwaliteit vaak doet stijgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog maar ff wachten dan. Concurrent minder.
quote:-Beschouw-
- Verrassende comeback van Edwin Moses -
quote:- Broertje van BB1 winnaar Bart Spring in 't Veld vermijdt hordes verdedigers op weg naar het doel -
-Thelonious-
quote:-Rumille-
- Menselijke piramide stort in na aanslag van Bal-Qaida -
De opmaak is hier te vinden.quote:-PinhoSouza-
-Niet iedereen kent de betekenis van jumpstyle-
Tja, eigenlijk zaten er dus best wel veel copycats tussen daarna, met het hordelopen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef Beschouw het volgende:
Gelukkig weet de jury wie Edwin Moses was![]()
Goede jury ditmaalquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk zaten er dus best wel veel copycats tussen daarna, met het hordelopen.
Rumille heeft tot 22.00 uur de tijd. Daarna kan een ander.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef Smeich het volgende:
ja.. veel meer kun je met die foto denk ik niet bedenken...
nou, hopen op een leuke foto nu!mag iedereen nu wat foto's plaatsen zoals eerder of alleen Rumille?
Leo hebben we ook net gehadquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:40 schreef Thelonious het volgende:
Bedankt jury!
Wachten maar op Rumille.
Alvast een suggestie van mijn kant.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Proficiat!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Rumille het volgende:
Mn 1e keer gewonnen.
Even foto zoeken.
Ja, lachen toch.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die hebben we ook net gehad, maar dan genomen van de andere kant
Helemaal niets zie ik netquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
Paul Scholes van Man Utd en Dennis Wise van Milwall (toen) in de finale van de FA Cup.
We schrijve 2004.
Wat was er trouwens fout aan mijn onderschrift?
Had het nog opgezocht voor de zekerheid. Ik ken m'n klassiekers.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Helemaal niets zie ik net. Ik dacht altijd dat het Al-Qaeda was, maar Al Qaida is ook niet. My mistake
Hopelijk (ik twijfel er niet aan) is de jury hier wel objectief en fair. Het ging erover in een ander topic dat ik hier al een paar rondes droog sta qua punten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:18 schreef Kreator het volgende:
Een Heracles fan verdient het om droog te staan. Dat is net als juichen voor de jostiband; behoorlijk kansloos.
Uiteraard. Ik ken toch bijna niemand hier echt goed, dus vriendjespolitiek is uberhaupt onmogelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hopelijk (ik twijfel er niet aan) is de jury hier wel objectief en fair. Het ging erover in een ander topic dat ik hier al een paar rondes droog sta qua punten.
Bijna niemand? Wie wel dan? De aap komt hier al uit de mouw.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ken toch bijna niemand hier echt goed, dus vriendjespolitiek is uberhaupt onmogelijk.
Scherpquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bijna niemand? Wie wel dan? De aap komt hier al uit de mouw.
idd, ik weet ook echt niks leuks te verzinnen hierbij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Altijd he, nu nog een scherp onderschrift bedenken.
Aha. Daarom sta je zo hoog in de stand.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik heb er deze editie nog geen 1 gemist
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:12 schreef Beschouw het volgende:
Fritzz? Heeft vrolijkefrits gejongd?
Je verwacht te winnen? Zo weinig geduldquote:
Winst verwacht ik al een tijdje niet meer, moet echt een keer inspiratie vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je verwacht te winnen? Zo weinig geduld
quote:TheVulture
- Scholes: "Je krijgt die bal niet Dennis, ik hou mijn poot stijf"
quote:ruud_fr
- "Dat is toch geen inkomen, ben je niet goed wise?"
quote:Beschouw
"Ja, ik heb op de balletscholes gezeten"
De opmaak is hier te vinden.quote:Smeich
Nee Paultje, als je Sneijder dan eindelijk weer in de Champions League zou tegenkomen dit seizoen dan is dat wat jij doet allang geen gevaarlijk spel meer van mij trouwens ook niet
ja, ik had moeten winnen iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
was idd niet de meest geweldig foto.
verder wil ik bezwaar tegen deze jurering aantekenen.
balletscholes
ik verwacht een zwart/wit foto uit 1950quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad een matige ronde weer, verwacht een foto van Beschouw waar welke leuke grappen mee gemaakt kunnen worden.
Ja, dat was de terechte winnaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
balletscholes
Over spellingsfouten gesproken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
balletscholes
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Over spellingsfouten gesproken.
is dat sinterklaasjan huntelaar?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:31 schreef Bayswater het volgende:
De anonieme geldschieter uit Madrid is trouwens bekend en verleden week in Nederland gespot:
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
is dat sinterklaasjan huntelaar?
De jury is er oud genoeg voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Keane grootste fan van Vanessa: "Upside down, dizzy does it make me"
hopelijk kent de jury deze hit
quote:-EnGCatjuh-
-Mido is dol op auto's en laat zijn voorliefde voor het Mercedeslogo duidelijk blijken.-
quote:-VoreG-
- *plop*-
quote:-Maikalo-
-Tussen twee bergen daar bromde een beer. Hij keek andersom en zag Mido niet meer.-
De opmaak is hier te vinden.quote:- Thelonious-
- Keane:"Voor american football hoef je helemaal niet naar LA toe."-
Hij klaagde de laatste keer niet hoor:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En Beschouw maar klagen over de uitslag, om vervolgens een Teletubbie uitroep op het podium te plaatsenWinnaar is wel erg terecht trouwens, dat dan weer wel
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:27 schreef Beschouw het volgende:
De jury wordt hier steeds beter![]()
Snel foto zoeken.
En daarvoor ook niet, toen was ik immers jury. Nieuwe foto pleasequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hij klaagde de laatste keer niet hoor:
Ik vond de nummer 3 wel om te gieren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:13 schreef VoreG het volgende:
De nummer 2 was veel beter.
We slaan toch maar eens een weekje over, scheelt weer een rekening van 80 euro. Daarbij is het hondenweer. Beschouw is zeker wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
moet jij niet in merz zitten ?
Niet naar Merz geweest. Naar Rozenburg. Oefenpotje tegen Xerxes DZB. Morgen weer. Naar DOTO - Kazachstan. Benieuwd of Borat meedoet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
We slaan toch maar eens een weekje over, scheelt weer een rekening van 80 euro. Daarbij is het hondenweer. Beschouw is zeker wel?![]()
Die van Astana vond ik wel tof. Lijken ze daar op?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb je die tenues van Kazachstan weleens gezien? Is niet aan te raden om daar te gaan kijken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die van Astana vond ik wel tof. Lijken ze daar op?
Dus we krijgen straks doordachte humorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik trouwens winnen, dan kan ik overmorgen niet jureren. De introductie op de universiteit begint dan namelijk. Daardoor zal ik de komende week wat minder vaak tot niet mee kunnen doen...
Introductie? Ga je echt leren zuipen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik trouwens winnen, dan kan ik overmorgen niet jureren. De introductie op de universiteit begint dan namelijk. Daardoor zal ik de komende week wat minder vaak tot niet mee kunnen doen...
Als een olifant zo veel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Introductie? Ga je echt leren zuipen?
Biologiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
ff serieus nou. Wat ga je studeren?
Ja, wie weet zie ik wel een wilde Beschouwquote:
Daarover zijn nog geen boeken geschrevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, wie weet zie ik wel een wilde Beschouw
Weet ik nog nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toch niet bij een vereniging toch?
Ben het met frits eens. Houd je geen tijd over om te studeren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoals misschien op te maken valt, ben ik er geen voorstander van![]()
Dat ook nog eens ja. Bij mij op de studie was er vorig jaar iemand die op voorhand al zei dat hij het 1e jaar niet zou halen omdat hij bij een vereniging gingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben het met frits eens. Houd je geen tijd over om te studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |