Aha. Daarom sta je zo hoog in de stand.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik heb er deze editie nog geen 1 gemist
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:12 schreef Beschouw het volgende:
Fritzz? Heeft vrolijkefrits gejongd?
Je verwacht te winnen? Zo weinig geduldquote:
Winst verwacht ik al een tijdje niet meer, moet echt een keer inspiratie vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je verwacht te winnen? Zo weinig geduld
quote:TheVulture
- Scholes: "Je krijgt die bal niet Dennis, ik hou mijn poot stijf"
quote:ruud_fr
- "Dat is toch geen inkomen, ben je niet goed wise?"
quote:Beschouw
"Ja, ik heb op de balletscholes gezeten"
De opmaak is hier te vinden.quote:Smeich
Nee Paultje, als je Sneijder dan eindelijk weer in de Champions League zou tegenkomen dit seizoen dan is dat wat jij doet allang geen gevaarlijk spel meer van mij trouwens ook niet
ja, ik had moeten winnen iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
was idd niet de meest geweldig foto.
verder wil ik bezwaar tegen deze jurering aantekenen.
balletscholes
ik verwacht een zwart/wit foto uit 1950quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad een matige ronde weer, verwacht een foto van Beschouw waar welke leuke grappen mee gemaakt kunnen worden.
Ja, dat was de terechte winnaarquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
balletscholes
Over spellingsfouten gesproken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
balletscholes
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:17 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Over spellingsfouten gesproken.
is dat sinterklaasjan huntelaar?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:31 schreef Bayswater het volgende:
De anonieme geldschieter uit Madrid is trouwens bekend en verleden week in Nederland gespot:
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
is dat sinterklaasjan huntelaar?
De jury is er oud genoeg voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Keane grootste fan van Vanessa: "Upside down, dizzy does it make me"
hopelijk kent de jury deze hit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |