Nog maar ff wachten dan. Concurrent minder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:12 schreef Blawh het volgende:
Ik wacht met smart, hoop namelijk dat de nieuwe foto een beetje snel komt. Anders moet ik misschien een ronde missen.
My idea exactly. Alhoewel concurrentie de kwaliteit vaak doet stijgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog maar ff wachten dan. Concurrent minder.
quote:-Beschouw-
- Verrassende comeback van Edwin Moses -
quote:- Broertje van BB1 winnaar Bart Spring in 't Veld vermijdt hordes verdedigers op weg naar het doel -
-Thelonious-
quote:-Rumille-
- Menselijke piramide stort in na aanslag van Bal-Qaida -
De opmaak is hier te vinden.quote:-PinhoSouza-
-Niet iedereen kent de betekenis van jumpstyle-
Tja, eigenlijk zaten er dus best wel veel copycats tussen daarna, met het hordelopen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef Beschouw het volgende:
Gelukkig weet de jury wie Edwin Moses was![]()
Goede jury ditmaalquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk zaten er dus best wel veel copycats tussen daarna, met het hordelopen.
Rumille heeft tot 22.00 uur de tijd. Daarna kan een ander.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef Smeich het volgende:
ja.. veel meer kun je met die foto denk ik niet bedenken...
nou, hopen op een leuke foto nu!mag iedereen nu wat foto's plaatsen zoals eerder of alleen Rumille?
Leo hebben we ook net gehadquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:40 schreef Thelonious het volgende:
Bedankt jury!
Wachten maar op Rumille.
Alvast een suggestie van mijn kant.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Proficiat!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Rumille het volgende:
Mn 1e keer gewonnen.
Even foto zoeken.
Ja, lachen toch.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die hebben we ook net gehad, maar dan genomen van de andere kant
Helemaal niets zie ik netquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Rumille het volgende:
[afbeelding]
Paul Scholes van Man Utd en Dennis Wise van Milwall (toen) in de finale van de FA Cup.
We schrijve 2004.
Wat was er trouwens fout aan mijn onderschrift?
Had het nog opgezocht voor de zekerheid. Ik ken m'n klassiekers.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Helemaal niets zie ik net. Ik dacht altijd dat het Al-Qaeda was, maar Al Qaida is ook niet. My mistake
Hopelijk (ik twijfel er niet aan) is de jury hier wel objectief en fair. Het ging erover in een ander topic dat ik hier al een paar rondes droog sta qua punten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:18 schreef Kreator het volgende:
Een Heracles fan verdient het om droog te staan. Dat is net als juichen voor de jostiband; behoorlijk kansloos.
Uiteraard. Ik ken toch bijna niemand hier echt goed, dus vriendjespolitiek is uberhaupt onmogelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hopelijk (ik twijfel er niet aan) is de jury hier wel objectief en fair. Het ging erover in een ander topic dat ik hier al een paar rondes droog sta qua punten.
Bijna niemand? Wie wel dan? De aap komt hier al uit de mouw.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ken toch bijna niemand hier echt goed, dus vriendjespolitiek is uberhaupt onmogelijk.
Scherpquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bijna niemand? Wie wel dan? De aap komt hier al uit de mouw.
idd, ik weet ook echt niks leuks te verzinnen hierbij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Altijd he, nu nog een scherp onderschrift bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |